De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: Calvaire

  1. #1

    Standaard Calvaire

    Ik heb nog nergens iets zien staan over Calvaire [afgezien van hier], een film nu in de filmmusea en filmhuizen, die ook draaide op het AFFF, niemand daar geweest van hier? Ik heb Calvaire helaas aan mijn neus voorbij laten gaan, maar ik ben nu nieuwsgieriger dan ooit. Het plot mag dan bij niet iedereen in goede aarde vallen, en het shock-gehalte schijnt hoog te liggen. Camerawerk moet echt subliem zijn, en ik zie er dan ook erg naar uit. De verhaallijn spreekt me ook zeer aan, lekker bareboned existentialisme met een gestoord randje, dat wordt smullen, in combinatie met camerawerk van de man van Irreversible kan het niet meer misgaan voor mij.

    IMBd, Cinema.nl
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #2

    Standaard

    Ik las er een stukje over in filmvalley. Lijkt me idd een lekkere film. Ze vergeleken hem met Misery en volgens mij is dat wel treffend.

    Ga em binnenkort even scoren!

  3. #3

    Standaard

    Ik heb hem gezien op Lowlands. Een heerlijke zieke film die in z'n genre grensverleggend is door de hoge absurditeitsfactor. Camerawerk is inderdaad goed. Sommige scènes deden me denken aan de donkere surrealistische wereld die Jeunet samen met Caro schepte in hun films.

  4. #4

    Standaard

    kan niet wachten tot die uitkomt
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  5. #5

    Standaard

    Weet iemand of deze op dvd is gekomen op 29 November?
    Ik zie hem staan bij Bol en dvdoutlet o.a. maar er staat nergens een beschrijving of foto bij, en ik weet niet of er nog iets anders is met de titel CALVAIRE. Ik kan niks anders bij imdb vinden, maar wil het graag zeker weten voor ik hem bestel.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Begotten
    Weet iemand of deze op dvd is gekomen op 29 November?
    Ik zie hem staan bij Bol en dvdoutlet o.a. maar er staat nergens een beschrijving of foto bij, en ik weet niet of er nog iets anders is met de titel CALVAIRE. Ik kan niks anders bij imdb vinden, maar wil het graag zeker weten voor ik hem bestel.
    Ik heb hem besteld bij CDPlus, maar nog steeds niks binnen. Kreeg wel een mail:

    Tussentijds bericht betreffende uw bestelling bij CDPlus.

    De volgende artikelen van uw bestelling staan nog in backorder:

    1 X 85106000 - DVD SPEELFILM - CALVAIRE CE


    Deze artikelen hebben wij door moeten bestellen
    bij onze leveranciers en zijn nog niet binnen.

    Dit kan komen door een van de volgende redenen:

    - De releasedatum is nog niet bereikt of de maatschappij heeft de release-datum uitgesteld.
    - De aangegeven levertijd (in werkdagen) is nog niet verstreken.
    - Onze leverancier of de maatschappij heeft een voorraadprobleem.
    - Het artikel is een zeer moeilijk verkrijgbaar artikel op dit moment

    We hopen de nog niet geleverde artikelen zo snel mogelijk binnen te krijgen. De artikelen zullen
    dan ook meteen verzonden worden.

    Indien het bestelde artikel vervallen is zult u daar meteen bericht van krijgen. Zolang u dit bericht
    niet ontvangt gaan wij ervan uit dat het artikel nog steeds leverbaar is.

    Indien de aangegeven levertijd overschreden wordt is het mogelijk de bestelling zonder
    problemen te annuleren.


    Met vriendelijke groet,

    www.CDPlus.nl


    Ik hoop niet dat er iets vervallen is, het is nog wel een CE!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  7. #7

    Standaard

    Voor zover ik weet is de release verschoven van 29-11-2005 naar 31-01-2006.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  8. #8

    Standaard

    Een normale uitgave en een CE zie ik bij cdplus. Ik dacht dat er alleen de CE was. Ik heb nog wat rondgezocht en kwam ook tegen dat de release datum 31 Januari zou zijn. Dat zijn nog 2 maanden!!!!
    Wil jij even laten weten als ze jouw de dvd hebben toegestuurd,1101? Ik vind het vreemd dat hij niet bij FRS of vanleest te bestellen is, dus zou het best kunnen dat de releasedatum is uitgesteld. Dat zou wel erg balen zijn!!!

  9. #9

    Standaard

    Kheb gisteren Calvaire 2disc collector's editie gekocht bij extrazone, ga hem vanavond waarsch bekijken, wel raar dat er van een Belgische film maar 1 exemplaar lag in de rekken.

  10. #10

    Standaard

    supervette film! Hoe vet is die "dansscene" in die kroeg. Meer van dit!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GIR
    Kheb gisteren Calvaire 2disc collector's editie gekocht bij extrazone, ga hem vanavond waarsch bekijken, wel raar dat er van een Belgische film maar 1 exemplaar lag in de rekken.
    Ik had m bij CDPlus al besteld ergens in november, telkens mails gehad over dat het waarschijnlijk nog even ging duren omdat de release uitgesteld werd, maar gister kreeg ik toch mail met de verzending.

    Ben erg benieuwd naar de CE, die scene in die bar is inderdaad gruwelijk.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •