Pagina 98 van 218 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108148198 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.426 tot 2.450 van 5431 worden weergegeven.
  1. #2426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Yes!!! Bicycle Thieves!!! wat een prachtige cover, m`n dag is gemaakt . Zeker als ik dan lees dat het een dubbel dvd wordt. Hopelijk een versie a la Amarcord en The Double Life Of Veronique.

    Heb die Naruse box van MoC besteld, en als die bevalt dan bestel ik When A Women Ascends The Stairs ook. Het verhaal klinkt iig goed en de cover is wederom prachtig! En meer P&P is natuurlijk ook goed :P
    Inderdaad weer een paar interessante releases.

    Bycicle Thieves komt zeker in mijn collectie.
    When A Woman Ascends The Stairs lijkt me ook wel wat.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  2. #2427

    Standaard

    Nieuwe uitgave van Salo zit eraan te komen voor 2007. Op het blog wordt nog wat meer interessante info gegeven, bijvoorbeeld met betrekking tot andere rereleases (Andrei Rublev?).

  3. #2428
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #2429

    Standaard

    Er staan weer wat nieuwe hoezen op de site:

    Ik heb deze film nog nooit gezien, maar iig past de cover bij de titel.......
    Ook de Robesonhoezen staan er, linkje

  5. #2430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Nieuwe uitgave van Salo zit eraan te komen voor 2007. Op het blog wordt nog wat meer interessante info gegeven, bijvoorbeeld met betrekking tot andere rereleases (Andrei Rublev?).
    Een re-issue van Andrei Rublev zou fantastisch zijn! Da's m'n favoriete film allertijden.

  6. #2431
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #2432

    Standaard

    Toch mooi dat ik die gisteren besteld heb dan :P

    Samen met Mouchette, Pandora's Box en Monsters and Madmen box :wink:

    Duurt nog even eer het binnen is, maar dan heb je ook wat. Of niet. Ach ja.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #2433

    Standaard

    Ik heb een vraag die wellicht al eerder aan de orde is gekomen. Kun je ergens keepcases voor de 2-disc versies van Criterion bestellen?

  9. #2434
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #2435

  11. #2436

  12. #2437

    Standaard

    Met de zwakke dollar en deze geweldige aanbiedingen moet ik mezelf maar wat extra kerstcadeaus geven deze maand!

    Voor slechts 110 Euro inclusief:
    Fanny Och Alexander 5-disc
    Andrzej Wajda - Three Warfilms 3-disc
    John Cassavetes - Five Films 8-disc

    Me happy!

    Overigens waren Chasing Amy en The Royal Tenenbaums ook erg goedkoop.

  13. #2438

    Standaard

    Zoals ik al zei in het "aangeschaft" topic: de prijzen vallen erg mee, jammer dat je weer last krijg van de douane waardoor de korting meteen teniet wordt gedaan...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #2439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Zoals ik al zei in het "aangeschaft" topic: de prijzen vallen erg mee, jammer dat je weer last krijg van de douane waardoor de korting meteen teniet wordt gedaan...
    Is mij persoonlijk nog niet overkomen, maar we zullen het snel genoeg merken, want de Cassavetes box is reeds verzonden...

  15. #2440

    Standaard

    Is de douane kans echt zo hoog? Zou het zonde vinden als ik nu iets bestel, dat de korting ongeveer teniet wordt gedaan door 19% BTW en extra kosten.

  16. #2441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Is de douane kans echt zo hoog? Zou het zonde vinden als ik nu iets bestel, dat de korting ongeveer teniet wordt gedaan door 19% BTW en extra kosten.
    Bij mij wel iig
    pas 1 keer voorgekomen dat iets van Amazon niet werd onderschept. En dat was bij Amazon Japan. Bij Amazon US zijn mijn dingen iedere keer onderschept.

    Cover van 49th Parallel


    prachtig
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #2442

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik weinig DVD's bij Amazon besteld heb, maar tot op heden heb ik er nog nooit last met de douane mee gehad, maar wellicht dat dit geluk is. Ik heb er wel een hele zooi boeken besteld en daarmee heb ik sowieso nooit problemen gehad, maar veel daarvan waren via Amazon marktplaats en werden dus niet door Amazon zelf verstuurd. Ik zal nu maar duimen dat mijn Renoir box langs de douane komt.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  18. #2443

    Standaard

    Hm, het is even afwachten of de John Cassavetes box en die van Fanny and Alexander er doorkomen dus.. Die cover van 49th Parallel is inderdaad schitterend!

  19. #2444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Ik moet zeggen dat ik weinig DVD's bij Amazon besteld heb, maar tot op heden heb ik er nog nooit last met de douane mee gehad, maar wellicht dat dit geluk is. Ik heb er wel een hele zooi boeken besteld en daarmee heb ik sowieso nooit problemen gehad, maar veel daarvan waren via Amazon marktplaats en werden dus niet door Amazon zelf verstuurd. Ik zal nu maar duimen dat mijn Renoir box langs de douane komt.
    Boeken zijn vrij van import tot 45 euro (inclusief verzendkosten). Als je boven die 45 euro komt moet je 6% belasting betalen. In de praktijk gaat volgens mij alles er zonder importheffing doorheen of je moet wel een heel gigantisch groot pakket invoeren. Ik heb in ieder geval nog nooit problemen gehad met het importeren van boeken via Amazon (of andere Internet boekhandelaars) en daar zaten toch pakketten van boven de 100 euro bij.
    DVD's zijn vrij van import tot 22 euro (ook inclusief verzendkosten). Daarboven moet je 19% belasting betalen. Mijn ervaring is dat 99% van de DVD's die ik bij Amazon heb besteld die duurder waren dan die 22 euro, er ook gegarandeerd werden uitgepikt door de douane.
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  20. #2445

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #2446

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Maar wat wordt hiermee bedoeld? Op het crit.forum ging de theorie rond dat het om oude Bergman's gaat, immers de zevende zeehond(7th seal) is aan het woord.

    edit: oh ja ze zijn ook nog aan het schaken oid.

  22. #2447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Maar wat wordt hiermee bedoeld? Op het crit.forum ging de theorie rond dat het om oude Bergman's gaat, immers de zevende zeehond(7th seal) is aan het woord.

    edit: oh ja ze zijn ook nog aan het schaken oid.
    Zou best kunnen, ja. Weer een re-release? heb de film nooit gezien, maar dan is dit wellicht een mooie kans :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #2448

    Standaard

    Denk niet een re-release, en dan zeker niet van The Seventh Seal. Het zou kunnen dat ze 5 eerdere Criterion releases voor The Seventh Seal uitbrengen, maar ik denk dat het inderdaad gaat om oudere Bergman films. Zou natuurlijk ook een mooie launch voor Eclipse kunnen zijn, zoals door iemand geopperd werd op het Criterionforum.

  24. #2449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Denk niet een re-release, en dan zeker niet van The Seventh Seal. Het zou kunnen dat ze 5 eerdere Criterion releases voor The Seventh Seal uitbrengen, maar ik denk dat het inderdaad gaat om oudere Bergman films.
    Idd zo bedoelde ik het ook met 5 oude Bergman's :wink:

    edit@GF Seventh Seal vond ik erg goed, en als je 'em gezien hebt begrijp je die opmerking over het schaakspel ook wel .

  25. #2450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    edit@GF Seventh Seal vond ik erg goed, en als je 'em gezien hebt begrijp je die opmerking over het schaakspel ook wel .
    Herkende dat al van de cover :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 98 van 218 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108148198 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •