Pagina 92 van 218 EersteEerste ... 4282888990919293949596102142192 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.276 tot 2.300 van 5431 worden weergegeven.
  1. #2276

    Standaard

    dat ligt eerder aan de dvd dan aan de speler hoor of je wel of niet de subs kunt activeren tijdens de film

  2. #2277
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #2278
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #2279

    Standaard

    Ik zie net dat Seven Samurai gisteren verstuurd is.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  5. #2280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Ik zie net dat Seven Samurai gisteren verstuurd is.
    Die van mij vandaag

    Brazil nog niet, iemand anders al wel? (komt tegelijkertijd uit met Seven Samurai)

  6. #2281

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Ik zie net dat Seven Samurai gisteren verstuurd is.
    Die van mij vandaag

    Brazil nog niet, iemand anders al wel? (komt tegelijkertijd uit met Seven Samurai)
    nog niets verstuurd (laat ze samen versturen :P )
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #2282
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #2283

    Standaard

    Playtime @ DVD Beaver. Waarom is deze nou weer niet Regio 0 . Maar ja, naar het schijnt dus de volledige versie met geweldig beeld

  9. #2284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
    Waarom is deze nou weer niet Regio 0 .
    Heb jij nog altijd geen r1 dvd speler? Hoe primitief zeg

  10. #2285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
    Waarom is deze nou weer niet Regio 0 .
    Heb jij nog altijd geen r1 dvd speler? Hoe primitief zeg
    Ik heb er wel één, maar op mijn ouderlijk adres niet en die TV is beter (ook beamer daar) .

  11. #2286

    Standaard



    This fall, celebrate the fiftieth anniversary of Janus Films, the legendary distributor in the United States of foreign and classic films. Janus Films opened American viewers' eyes to the pleasures of Ingmar Bergman, Federico Fellini, and François Truffaut at the height of their artistic powers. Founded in 1956 the Janus collection continues to offer the greatest of international cinema to the American public, from the art-house canon to the undiscovered gems, from Kurosawa to Louis Malle to Gus Van Sant.

    Coming in October: Essential Art House: 50 Years of Janus Films, an expansive collectors’ box set featuring fifty classic films on DVD and a lavishly illustrated hardcover book that tells the story of Janus Films through an essay by film historian Peter Cowie, a tribute from Martin Scorsese, and extensive notes on all fifty films, plus cast and credit listings and U.S. premiere information.

    All the greats of world cinema are here: Bergman, Kurosawa, Truffaut, Tati, Renoir, Antonioni, Lean, Hitchcock, and so many more. We’re currently offering a special early fall, pre-order deal on Essential Art House: 50 Years of Janus Films, which includes a huge discount, complimentary T-shirts or hats, and free shipping. Plus you’ll be entered into a raffle for twenty-five free Criterion DVDs! Go to Janusfilms.com for more information!
    Zie http://janusfilms.com/

    Mooi hoor, maar de prijs van 650 dollar (zie de site) is wel wat aan de pittige kant. En er zitten al de nodige doublures in wat natuurlijk ook jammer is.

  12. #2287

  13. #2288

    Standaard

    En nog steeds verzenden ze alleen binnen de VS.

    En idd een groot gedeelte van die films heb ik al. Toch wel een mooi boek.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  14. #2289

    Standaard

    Die 650 dollar is trouwens de "voor-intekenprijs". De normale prijs is 850 dollar. En da's ZONDER de t-shirts.

  15. #2290

    Standaard



    Op criterionforum.org worden er veel verschillende mogelijke titels genoemd, maar er lijkt geen echte consensus te bestaan over wat dit moet gaan worden.

  16. #2291

    Standaard criterion collection

    Hey, ik vroeg mij in feite af waar je die criterion collectie kon kopen. Ik heb in China gezeten en heb er daar een hele pak gekocht. Niet wetende van het bestaan van die collectie, maar ze is inderdaad fantastisch. Ik betaalde wel ongeveer 1.5euro per dvd. Welk land geeft die films in feite uit???
    Groeten Ruben
    Liefhebber van oude Italiaanse, russische, Franse en duitse films en grote bewondering voor Iraanse cinema

  17. #2292

    Standaard Re: criterion collection

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruben Temmerman
    Hey, ik vroeg mij in feite af waar je die criterion collectie kon kopen. Ik heb in China gezeten en heb er daar een hele pak gekocht. Niet wetende van het bestaan van die collectie, maar ze is inderdaad fantastisch. Ik betaalde wel ongeveer 1.5euro per dvd. Welk land geeft die films in feite uit???
    Groeten Ruben
    Als je Criterions voor 1,50- per stuk hebt gekocht zijn ze niet origineel.

  18. #2293

    Standaard Re: criterion collection

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruben Temmerman
    Hey, ik vroeg mij in feite af waar je die criterion collectie kon kopen. Ik heb in China gezeten en heb er daar een hele pak gekocht. Niet wetende van het bestaan van die collectie, maar ze is inderdaad fantastisch. Ik betaalde wel ongeveer 1.5euro per dvd. Welk land geeft die films in feite uit???
    Groeten Ruben
    In de openingspost van dit topic staan een aantal links met info over criterion. Om even snel antwoord te geven, Criterion is Amerikaans.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  19. #2294

    Standaard 1.5euro

    Ze zijn waarschijnlijk niet echt maar ze worden gemaakt in China die dvd's. Alles wordt daar gemaakt van dvd's. Het enigste wat anders is aan de dvd's is dat ze soms een extra weglaten om Chinese ondertiteling op te plaatsen. Zo kan het wel eens zijn dat er een dvd niet werkt maar dat gebeurt niet veel.
    Maar het gaat mij om de film. En als ik ze niet kan vinden dat koop ik ze gelijkwaar. Wat ze hebben daar een fantastische wereldcollectie voor geen geld. Tis daar de droom voor filmliefhebbers.
    Liefhebber van oude Italiaanse, russische, Franse en duitse films en grote bewondering voor Iraanse cinema

  20. #2295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon


    Op criterionforum.org worden er veel verschillende mogelijke titels genoemd, maar er lijkt geen echte consensus te bestaan over wat dit moet gaan worden.
    Aan 't plaatje te zien zal 't The Raven wel wezen. En dan bedoel ik 't origineel uit 1935. Roger Corman's 1963 versie is al door MGM uitgebracht.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  21. #2296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac

    Aan 't plaatje te zien zal 't The Raven wel wezen. En dan bedoel ik 't origineel uit 1935. Roger Corman's 1963 versie is al door MGM uitgebracht.
    Het zou kunnen, maar The Raven uit 1935 is nog niet zo lang geleden door Universal uitgebracht in The Bela Lugosi Collection. (Waar ook Ulmer's magistrale The Black Cat in zit met zowel Lugosi als Karloff.)

  22. #2297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miguel Tavares
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac

    Aan 't plaatje te zien zal 't The Raven wel wezen. En dan bedoel ik 't origineel uit 1935. Roger Corman's 1963 versie is al door MGM uitgebracht.
    Het zou kunnen, maar The Raven uit 1935 is nog niet zo lang geleden door Universal uitgebracht in The Bela Lugosi Collection. (Waar ook Ulmer's magistrale The Black Cat in zit met zowel Lugosi als Karloff.)
    Niet alleen dat, maar Criterion gebruikt in de newsletter altijd een of ander dier met een tekstwolkje en dat dier heeft verder nog nooit betekenis gehad, dus dat zal nu ook niet het geval zijn. Ik heb verder ook geen flauw idee wat het wel zou kunnen zijn
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #2298

    Standaard

    die t'shirts zijn vet, helaas niet te bestellen

  24. #2299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    http://www.janusfilms.com/blast/janusproduct_A.jpg

    This fall, celebrate the fiftieth anniversary of Janus Films, the legendary distributor in the United States of foreign and classic films. Janus Films opened American viewers' eyes to the pleasures of Ingmar Bergman, Federico Fellini, and François Truffaut at the height of their artistic powers. Founded in 1956 the Janus collection continues to offer the greatest of international cinema to the American public, from the art-house canon to the undiscovered gems, from Kurosawa to Louis Malle to Gus Van Sant.

    Coming in October: Essential Art House: 50 Years of Janus Films, an expansive collectors’ box set featuring fifty classic films on DVD and a lavishly illustrated hardcover book that tells the story of Janus Films through an essay by film historian Peter Cowie, a tribute from Martin Scorsese, and extensive notes on all fifty films, plus cast and credit listings and U.S. premiere information.

    All the greats of world cinema are here: Bergman, Kurosawa, Truffaut, Tati, Renoir, Antonioni, Lean, Hitchcock, and so many more. We’re currently offering a special early fall, pre-order deal on Essential Art House: 50 Years of Janus Films, which includes a huge discount, complimentary T-shirts or hats, and free shipping. Plus you’ll be entered into a raffle for twenty-five free Criterion DVDs! Go to Janusfilms.com for more information!
    Zie http://janusfilms.com/

    Mooi hoor, maar de prijs van 650 dollar (zie de site) is wel wat aan de pittige kant. En er zitten al de nodige doublures in wat natuurlijk ook jammer is.
    damn! ziet er prachtig uit maar wat een prijs

    Heb nog nergens een recensie van de reissue van de 3 disc van Brazil gevonden dus vraag ik het maar hier.
    Heb de dvd (de 3 disc dus) besteld bij dvdpacific. Toen ik eergisteren het pakketje opende bleek dat ze oude 3 disc versie hadden verzonden ipv de nieuwe reissue. Zo dacht ik tenminste. De hoes, het logo, kortom de complete is gelijk aan de Criterion, ware `t niet dat er op de voorkant een klein stickertje zit waarop staa "remastered in High definition, now anamorphic". Hebben ze dan gewoon in de oude box de nieuwe discs gedaan en verder niets veranderd? dat zou me namelijk nogal tegenvallen van Criterion. Bovendien vind ik `t nogal raar omdat het hele oude logo erop staat en dus niet het nieuwe dat sinds vorige maand in gebruik is. Wie kan er iets bevestigen en wie weet wat er aan de hand is? heb ik toch de goede set ontvangen of moet ik dvdpacific gaan mailen?
    Any help is appriciated :P 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #2300

    Standaard

    Weet trouwens niet of deze al voorbij was gekomen maar die zag ik net staan op de site van Criterion:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 92 van 218 EersteEerste ... 4282888990919293949596102142192 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •