Pagina 91 van 218 EersteEerste ... 4181878889909192939495101141191 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.251 tot 2.275 van 5431 worden weergegeven.
  1. #2251

    Standaard

    Via deze link is hij "nog" maar 37.95 $:
    http://www8.cd-wow.us/?affid=15430
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  2. #2252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Hij vindt Kurosawa's Seven Samurai maar een saaie en vervelende ophoping als ik het goed heb...
    Je hebt het goed. Smaken verschillen immers, dus het is louter zijn mening.
    Je herhaalt mijn woorden Joris met als doel...
    ...aan te geven hoe doelloos jouw post is.
    Sorry Joris, ik zal het voortaan niet meer doen.
    gasten: kappen met die nutteloze discussies! PM is niet voor niets uitgevonden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #2253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Via deze link is hij "nog" maar 37.95 $:
    http://www8.cd-wow.us/?affid=15430
    Nadeel van CD Wow is wel dat ze preorders doorgaans met weken vertraging verzenden, terwijl Pacific naar mijn weten met grote regelmaat voorbestellingen al voor de officiële releasedatum verstuurd. Kortom, als je hem snel wil hebben dan beter niet bij CD Wow bestellen.

  4. #2254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Nadeel van CD Wow is wel dat ze preorders doorgaans met weken vertraging verzenden, terwijl Pacific naar mijn weten met grote regelmaat voorbestellingen al voor de officiële releasedatum verstuurd. Kortom, als je hem snel wil hebben dan beter niet bij CD Wow bestellen.
    klopt
    net ook m`n Lost seizoen 2 al verstuurd terwijl die ook pas op 5 september uit komt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #2255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Nadeel van CD Wow is wel dat ze preorders doorgaans met weken vertraging verzenden, terwijl Pacific naar mijn weten met grote regelmaat voorbestellingen al voor de officiële releasedatum verstuurd. Kortom, als je hem snel wil hebben dan beter niet bij CD Wow bestellen.
    klopt
    net ook m`n Lost seizoen 2 al verstuurd terwijl die ook pas op 5 september uit komt
    Hopelijk wordt seven samurai dan ook verstuurd binnenkort
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  6. #2256

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn
    Nadeel van CD Wow is wel dat ze preorders doorgaans met weken vertraging verzenden, terwijl Pacific naar mijn weten met grote regelmaat voorbestellingen al voor de officiële releasedatum verstuurd. Kortom, als je hem snel wil hebben dan beter niet bij CD Wow bestellen.
    klopt
    net ook m`n Lost seizoen 2 al verstuurd terwijl die ook pas op 5 september uit komt
    Ligt er ook maar aan, aangezien mijn Lost S2 ook al is verzonden, maar Brazil en Seven Samurai nog niet terwijl ik ze alle 3 tegelijk heb besteld en ze alle 3 tegelijk uitkomen, 5-9 dus.

  7. #2257

    Standaard

    Aangezien ik een grote Bergman-liefhebber ben, dacht ik eraan om de Carl Theodor Dreyer-box te kopen. Is dat een aan- of afrader en waarom? Dank!

  8. #2258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Strakke Frank
    Aangezien ik een grote Bergman-liefhebber ben, dacht ik eraan om de Carl Theodor Dreyer-box te kopen. Is dat een aan- of afrader en waarom? Dank!
    Een hele dikke aanrader, op alle fronten. 'Gertrud' heb ik nog niet zo begrepen, maar 'Vredens Dag' en vooral 'Ordet' zijn briljante films. Ik zou 'Ordet' zo in mijn top 20 aller tijden kunnen zetten als ik mezelf niet beperk tot 1 van per regisseur. De film kent een van de meest emotionele eindes die ik ooit gezien heb en daarnaast is het uiteraard ook visueel technisch gezien allemaal subliem. Niet aarzelen, maar meteen kopen. Ik heb ooit zelfs nog een topic over Dreyer geopend, te vinden hier
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #2259

    Standaard

    iemand enig idee welke regiocodering de re-issue van Seven Samurai zal worden ?
    Ik hoop namelijk op een R0, en geldt deze codering gelijk voor alle discs ?
    ik kon op criteriondvd.com nog niets vinden over de regiocodering.

  10. #2260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Teun van Beijsterveldt
    iemand enig idee welke regiocodering de re-issue van Seven Samurai zal worden ?
    Ik hoop namelijk op een R0, en geldt deze codering gelijk voor alle discs ?
    ik kon op criteriondvd.com nog niets vinden over de regiocodering.
    Omdat Criterion deze film licenseerd van Toho (de Japanse filmmaatschappij) zal deze dvd vermoedelijk ook wel weer regio 1 gaat worden. Toho staat niet toe dat hun films als multiregion dvd's uitgebracht worden.

  11. #2261

    Standaard Creterion NTSC DVD's vs plasma/lcd

    Misschien wat off-topic, maar is hier ervaring met (Criterion) NTSC DVD 's op LCD-beeldschermen

    Onderweg is een Denon DVD2910 en die wil ik tzt op een LCD-beeldscherm aansluiten via HDMI-1080P; vrij veel van m'n DVD's zijn NTSC.

  12. #2262

    Standaard Re: Creterion NTSC DVD's vs plasma/lcd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Misschien wat off-topic, maar is hier ervaring met (Criterion) NTSC DVD 's op LCD-beeldschermen

    Onderweg is een Denon DVD2910 en die wil ik tzt op een LCD-beeldscherm aansluiten via HDMI-1080P; vrij veel van m'n DVD's zijn NTSC.
    Misschien dat je die vraag nog eens zou moeten stellen in het tv-hok. Mijn HD Ready Sony LCD-scherm ondersteund in ieder geval 'native' NTSC waardoor ie niets hoeft te converteren naar PAL60 en daarmee heb ik echt optimaal NTSC-beeld: ook bij Criterion-dvd's. Je zou bij het aanschaffen van een nieuwe tv moeten controleren hoe NTSC-weergave plaatsvindt, maar ik vermoed dat alle nieuwe toestellen prima NTSC kunnen weergeven.

  13. #2263

    Standaard Re: Creterion NTSC DVD's vs plasma/lcd

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Misschien wat off-topic, maar is hier ervaring met (Criterion) NTSC DVD 's op LCD-beeldschermen

    Onderweg is een Denon DVD2910 en die wil ik tzt op een LCD-beeldscherm aansluiten via HDMI-1080P; vrij veel van m'n DVD's zijn NTSC.
    Misschien dat je die vraag nog eens zou moeten stellen in het tv-hok. Mijn HD Ready Sony LCD-scherm ondersteund in ieder geval 'native' NTSC waardoor ie niets hoeft te converteren naar PAL60 en daarmee heb ik echt optimaal NTSC-beeld: ook bij Criterion-dvd's. Je zou bij het aanschaffen van een nieuwe tv moeten controleren hoe NTSC-weergave plaatsvindt, maar ik vermoed dat alle nieuwe toestellen prima NTSC kunnen weergeven.
    Mijn pa heeft een LCD van Philips en er zijn geen problemen hoor met het weergeven van NTSC dvds.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  14. #2264

    Standaard

    Beetje off topic wellicht maar weet iemand waar ik The Battle Of Algiers Criterion voor een leuk prijsje kan vinden? Goedkoopste tot nu toe is dvdpacific voor ong. 30,- incl. maar misschien weet iemand een mooi adresje dat ik niet ken? Alvast bedankt!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  15. #2265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Beetje off topic wellicht maar weet iemand waar ik The Battle Of Algiers Criterion voor een leuk prijsje kan vinden? Goedkoopste tot nu toe is dvdpacific voor ong. 30,- incl. maar misschien weet iemand een mooi adresje dat ik niet ken? Alvast bedankt!
    Ik denk niet dat je hem voor veel minder dan 30 euro zult vinden waar dan ook, is redelijk het standaardbedrag voor een Criterion driedubbelaar. Je zou wellicht Ebay eens kunnen proberen. Overigens zijn DVDPacific en CD-wow doorgaans de goedkoopste adressen voor Criterions. Het blijft nog steeds een smak geld natuurlijk, maar dan heb je ook wat :wink:

    Op een geheel andere noot: ik krijg net de nieuwe Rohmer box binnen en dat ziet er allemaal weer erg stijlvol uit, nog nu hopen dat ik mijn mening over zijn films ten positieve kan bijstellen

    Tis ook mijn eerste Criterion met het nieuwe logo en bij nader inzien vind ik het niet eens zo lelijk
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #2266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zandbergen
    Beetje off topic wellicht maar weet iemand waar ik The Battle Of Algiers Criterion voor een leuk prijsje kan vinden? Goedkoopste tot nu toe is dvdpacific voor ong. 30,- incl. maar misschien weet iemand een mooi adresje dat ik niet ken? Alvast bedankt!
    Ik denk niet dat je hem voor veel minder dan 30 euro zult vinden waar dan ook, is redelijk het standaardbedrag voor een Criterion driedubbelaar. Je zou wellicht Ebay eens kunnen proberen. Overigens zijn DVDPacific en CD-wow doorgaans de goedkoopste adressen voor Criterions. Het blijft nog steeds een smak geld natuurlijk, maar dan heb je ook wat :wink:
    Thanks Als je het houdt op 10,- per dvd gaat het wel, al ben ik niet zo'n extra-man... Ik zal ebay ook eens bekijken, bedankt daarvoor.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  17. #2267

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage

    Op een geheel andere noot: ik krijg net de nieuwe Rohmer box binnen en dat ziet er allemaal weer erg stijlvol uit, nog nu hopen dat ik mijn mening over zijn films ten positieve kan bijstellen

    Tis ook mijn eerste Criterion met het nieuwe logo en bij nader inzien vind ik het niet eens zo lelijk
    klinkt goed
    ben benieuwd wat je er van vindt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #2268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage

    Op een geheel andere noot: ik krijg net de nieuwe Rohmer box binnen en dat ziet er allemaal weer erg stijlvol uit, nog nu hopen dat ik mijn mening over zijn films ten positieve kan bijstellen

    Tis ook mijn eerste Criterion met het nieuwe logo en bij nader inzien vind ik het niet eens zo lelijk
    ben benieuwd wat je er van vindt
    Ja, anders ik wel :wink: De enige Rohmer die ik tot op heden gezien heb is 'My Night at Maud's', te boek als een van zijn beste, maar ik vond het echt daadwerkelijk 'like watching paint dry' om maar even met Gene Hackman te spreken. Ik heb ook zo het gevoel dat Rohmer niet mijn soort van film maken is, maar goed. Ik heb er nu flink wat centjes voor neergeteld, dus we geven hem nog een aantal kansen :wink:
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  19. #2269
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #2270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Nou de film ziet er als ik het zo bekijk super uit en dan nog die extras.
    Dit is echt een super release. 8)
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  21. #2271

    Standaard subs op Criterions

    Shit! Nu heb ik een Denon DVD2910 en kan ik van de Criterions niet meer de Engelse subs bereiken (o.a. THE THIRD MAN, SULLIVAN's TRAVELS)...

  22. #2272

    Standaard Re: subs op Criterions

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Shit! Nu heb ik een Denon DVD2910 en kan ik van de Criterions niet meer de Engelse subs bereiken (o.a. THE THIRD MAN, SULLIVAN's TRAVELS)...
    want?

  23. #2273

    Standaard Re: subs op Criterions

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Shit! Nu heb ik een Denon DVD2910 en kan ik van de Criterions niet meer de Engelse subs bereiken (o.a. THE THIRD MAN, SULLIVAN's TRAVELS)...
    want?
    Je kan toch gewoon via het menu subs selecteren?
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  24. #2274

    Standaard Re: subs op Criterions

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Shit! Nu heb ik een Denon DVD2910 en kan ik van de Criterions niet meer de Engelse subs bereiken (o.a. THE THIRD MAN, SULLIVAN's TRAVELS)...
    want?
    Maakt mij niet zoveel uit, maar mijn huisgenoten activeren nog graag de Engelse subs bij R1 en Criterion DVD's!
    Bij'R1's te activeren via extra, maar bij Criterion?

  25. #2275

    Standaard Re: subs op Criterions

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Shit! Nu heb ik een Denon DVD2910 en kan ik van de Criterions niet meer de Engelse subs bereiken (o.a. THE THIRD MAN, SULLIVAN's TRAVELS)...
    want?
    Je kan toch gewoon via het menu subs selecteren?
    subs staan o.a. NIET in bovengenoemde DVD's apart aankiesbaar, maar kan ik bij andere DVD-spelers via OSD alsnog subs actieveren.

Pagina 91 van 218 EersteEerste ... 4181878889909192939495101141191 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •