Pagina 88 van 218 EersteEerste ... 387884858687888990919298138188 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.176 tot 2.200 van 5431 worden weergegeven.
  1. #2176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Die Janus Films shirts zijn leuk ja, ook in xl verkrijgbaar
    Helaas, voorlopig geldt:
    Sorry, we do not ship to Canada or overseas at this time but hope to soon.

  2. #2177

    Standaard

    Ik wil echt eens weten of de Robocop uitgave van Criterion beter klinkt dan de mooie Robocop trilogy digipack uitgave? Iemand die beide heeft (gehad)??

    Wellicht dat de trilogy uitgave beter klinkt op een goede installatie? Ik heb namelijk een vrij simpele geluidsinstallatie, gewoon over m'n boxen en tv tegelijk, maar vind de meeste films dan al goed klinken, maar met name de ED209 bas (in de beginscene) komt er naar mijn smaak slecht/ zeer mager uit...
    1.Serve the public trust, 2.Protect the innocent
    3.Uphold the law, 4.(Classified)

    Scheveningen....SCHEVENINGEN!!

  3. #2178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lampje
    Ik wil echt eens weten of de Robocop uitgave van Criterion beter klinkt dan de mooie Robocop trilogy digipack uitgave? Iemand die beide heeft (gehad)??

    Wellicht dat de trilogy uitgave beter klinkt op een goede installatie? Ik heb namelijk een vrij simpele geluidsinstallatie, gewoon over m'n boxen en tv tegelijk, maar vind de meeste films dan al goed klinken, maar met name de ED209 bas (in de beginscene) komt er naar mijn smaak slecht/ zeer mager uit...
    Ik heb enkel de MGM-versie maar DVD Beaver beoordeeld het geluid als volgt:
    MGM - bumped - Criterion - original
    Uit de rest van het gelinkte artikel krijg ik de indruk dat de Criterion-versie niet perse een betere geluidstrack heeft maar dat ie wel 'origineler' is.

  4. #2179

    Standaard

    Zeg mensen,

    Kan iemand mij misschien uitleggen wat er beter is aan de aanstaande uitgaven van Brazil en Seven Samurai?

    Is het echt de moeite waard om te wachten op, met name, Brazil?

  5. #2180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Zeg mensen,

    Kan iemand mij misschien uitleggen wat er beter is aan de aanstaande uitgaven van Brazil en Seven Samurai?

    Is het echt de moeite waard om te wachten op, met name, Brazil?
    De nieuwe uitgave van Seven Samurai heeft een beter transfer en veel meer extras dan de 1 disc die alleen een comentaartrack als extra heeft.

    Dus als je Seven Samurai nog niet op dvd hebt zou ik zeker wachten op de 3disc.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  6. #2181

    Standaard

    Tsja, ik heb Seven Samurai op R2NL, maar dat is niet echt een bevredigende uitgave. Dat was meer om Kurosawa te leren kennen. Ik denk dat ik Seven Samurai wel koop op Criterion (de nieuwe) maar ik vraag me vooral af wat er verbeterd gaat worden aan de uitgave van Brazil, aangezien dat al een zeer uitgebreide versie was...

    Bedankt voor je reactie sowieso.

  7. #2182

    Standaard

    Nera,

    voor dit soort vragen is het criterionforum.org vaak een handig middel. Zie oa deze discussie over Brazil

    Daar staat ondermeer het volgende:
    This is officially up on the Criterion site now. Available in both one and three disc editions with the extras the same as the previous release I believe.
    en:
    The transfer on the single disc release will be the new anamorphic one. We are releasing this single disc so as to enable people who already own the boxed set to make the upgrade without having to repurchase the entire set.

    I hope this helps, and please feel free to contact us with any future questions or concerns.

    Best,

    Matt Lipson
    The Criterion Collection
    Kortom het enige wat veranderd is dat de nieuwe versie anamorphic is, voor de rest is alles hetzelfde. Vandaar dat er ook een 1 disc komt met alleen die verbeterde versie, zodat je niet alles opnieuw hoeft aan te schaffen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  8. #2183
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #2184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Flaaaaaaaauw..

  10. #2185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Flaaaaaaaauw..
    Vond het wel geestig

  11. #2186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Flaaaaaaaauw..
    Vond het wel geestig
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #2187

  13. #2188

  14. #2189

    Standaard

    Gezien: Heaven can wait van Ernst Lubitsch. Een heerlijke film die me wel wat doet denken aan P&P-films zoals A Matter of life and death en aan The life and death of Colonel Blimp. Echt een aanrader als je van intelligente, humoristische maar ook zeker ontroerende jaren 40 films houdt.

  15. #2190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Gezien: Heaven can wait van Ernst Lubitsch. Een heerlijke film die me wel wat doet denken aan P&P-films zoals A Matter of life and death en aan The life and death of Colonel Blimp. Echt een aanrader als je van intelligente, humoristische maar ook zeker ontroerende jaren 40 films houdt.
    Lubitsch was werkelijk geniaal, een van mijn favoriete regisseurs. Nog wat andere films van hem die ik werkelijk geweldig vind:

    To be or not to Be (wellicht de beste komedie die ik ken)
    Shop Around the Corner (Jimmy Stewart op zijn best)
    Ninotchka (Greta Garbo op haar aller best)

    Het mooiste wat Lubitsch ooit gezegd heeft is iets in de trant van: iedereen zet zichelf iedere dag wel een keer voor schut. En daar kan ik het enkel mee eens zijn en je ziet het ook terug in zijn films, die tot de meest herkenbare en humane in de geschiedenis behoren. Maakt niet uit hoe jong of oud ze zijn, of tot welke klasse ze behoren, ieder mens is uiteindelijk hetzelfde. Ernst Lubitsch, ik krijg bijna tranen in mijn ogen als ik aan zijn films denk. Jean-Luc Godard heeft ooit zijn eerbetoon aan Lubitsch gegeven in zijn geniale neorealistische musical ( ) 'Une Femme est une Femme' in de begingeneriek als hij zo eens wat willekeurgie termen voorbij laat komen en een daarvan is 'Lubitsch'. De Lubitsch Touch was briljant...

    Het is dat ik volledig van de kaart ben en het al bijna 4 uur is, anders had ik er nog een film van hem in gegooid...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #2191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Gezien: Heaven can wait van Ernst Lubitsch. Een heerlijke film die me wel wat doet denken aan P&P-films zoals A Matter of life and death en aan The life and death of Colonel Blimp. Echt een aanrader als je van intelligente, humoristische maar ook zeker ontroerende jaren 40 films houdt.
    Lubitsch was werkelijk geniaal, een van mijn favoriete regisseurs. Nog wat andere films van hem die ik werkelijk geweldig vind:

    To be or not to Be (wellicht de beste komedie die ik ken)
    Shop Around the Corner (Jimmy Stewart op zijn best)
    Ninotchka (Greta Garbo op haar aller best)

    Het mooiste wat Lubitsch ooit gezegd heeft is iets in de trant van: iedereen zet zichelf iedere dag wel een keer voor schut. En daar kan ik het enkel mee eens zijn en je ziet het ook terug in zijn films, die tot de meest herkenbare en humane in de geschiedenis behoren. Maakt niet uit hoe jong of oud ze zijn, of tot welke klasse ze behoren, ieder mens is uiteindelijk hetzelfde. Ernst Lubitsch, ik krijg bijna tranen in mijn ogen als ik aan zijn films denk. Jean-Luc Godard heeft ooit zijn eerbetoon aan Lubitsch gegeven in zijn geniale neorealistische musical ( ) 'Une Femme est une Femme' in de begingeneriek als hij zo eens wat willekeurgie termen voorbij laat komen en een daarvan is 'Lubitsch'. De Lubitsch Touch was briljant...

    Het is dat ik volledig van de kaart ben en het al bijna 4 uur is, anders had ik er nog een film van hem in gegooid...
    De enige andere Lubitsch-film die ik eerder gezien heb is Trouble in Paradise, en die is ook erg goed. Ik ga nog wel wat meer Lubitch aanschaffen de komende tijd denk ik: z'n films hebben een menselijkheid die je maar bij weinig filmmakers uit die tijd ziet. Misschien dat Frank Capra in de buurt komt maar verder ken ik er geen.

    Ik ben vooral benieuwd naar The Shop Around the Corner en naar Design for Living, maar To be or not to Be begint me ook steeds meer te interesseren.

  17. #2192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik ga nog wel wat meer Lubitch aanschaffen de komende tijd denk ik: z'n films hebben een menselijkheid die je maar bij weinig filmmakers uit die tijd ziet. Misschien dat Frank Capra in de buurt komt maar verder ken ik er geen.
    Preston Sturges op zijn best komt ook in de buurt.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  18. #2193

    Standaard

    Dat zijn toch allemaal die hele ouwe films?


  19. #2194

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kinky queen
    Dat zijn toch allemaal die hele ouwe films?

    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  20. #2195

    Standaard

    Nieuwe criterions(bron cinemavanti.nl en criterionco.com):




    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  21. #2196

  22. #2197

    Standaard

    Nou ja, The Fallen Idol heb ik gisteren nog besteld

    Maar die Pabst wacht ik al tijden op, dus dat zou erg mooi zijn
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #2198

  24. #2199

    Standaard

    Grappig. Vanmiddag stond ik bij Rodisc nog met een andere versie van Pandora's box in m'n handen. Gelukkig niet gekocht.

    En een Criterion van een film van Carol Reed is natuurlijk ook welkom. La Double Vie de Veronique laat ik maar aan me voorbij gaan.

  25. #2200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    3 leuke titels die ik wel wil
    ja ik ook. Vooral naar The Double Life Of Veronique kijk ik uit!

    En dat nieuwe logo vind ik op deze covers niet eens zo lelijk, zo lang als ze `t maar onopvallend blijven verwerken in de cover...

    Specs van Pandora`s Box:

    SPECIAL FEATURES:
    - New, restored high-definition digital transfer of the definitive Munich Film Museum restoration
    - Four different musical scores, each with its own unique stylistic interpretation of the film
    - Audio commentary by film scholars Thomas Elsaesser and Mary Ann Doane
    - Louise Brooks: Looking for Lulu, a 1998 documentary
    - Lulu in Berlin (48 minutes), a rare 1971 interview with Brooks by vérité documentarian Richard Leacock
    - A new video interview with Leacock
    - A new interview with G. W. Pabst's son, Michael
    - New and improved English subtitle translation
    - PLUS: A book including Kenneth Tynan's famous essay "The Girl in the Black Helmet," a chapter from Louise Brooks's evocative memoir discussing her relationship with Pabst, and a new essay by film critic J. Hoberman
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 88 van 218 EersteEerste ... 387884858687888990919298138188 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •