Pagina 87 van 218 EersteEerste ... 377783848586878889909197137187 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 5431 worden weergegeven.
  1. #2151

    Standaard

    Dekalog op Criterion is toch wel één van die dingen die gewoon erg leuk zouden zijn. Ben benieuwd. La double vie de Veronique is onlangs twee keer uitgebracht dus die zal het wel worden.

  2. #2152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Als er één Kieslowski-titel is waar ik een goede versie van zou willen hebben dan is het wel Dekalog. Van zowel La Double Vie De Veronique als Trois Couleurs heb ik dvd's die uitermate voldoen. Van Dekalog is er helaas nog steeds geen goede versie. Er is weliswaar een Poolse box met goede beeldkwaliteit, maar de talloze extra's in die set zijn helaas niet Engels ondertiteld. Ik vrees dat het toch La Double Vie De Veronique zal worden, ik blijf echter hopen op een mooie Dekalog.
    Ik kan me toch eigenlijk niet voorstellen dat ze Mk2's uitstekende versie van La Double Vie De Veronique nog eens gaan overdoen. Ik hoop echt dat het Dekalog gaat worden want dat is toch wel een belangrijk stuk Kieslowski dat nog niet goed genoeg op dvd gezet is. Een nieuwe trois couleur-set zou ook nog kunnen, maar anders is het iets ouders.

  3. #2153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    Als er één Kieslowski-titel is waar ik een goede versie van zou willen hebben dan is het wel Dekalog. Van zowel La Double Vie De Veronique als Trois Couleurs heb ik dvd's die uitermate voldoen. Van Dekalog is er helaas nog steeds geen goede versie. Er is weliswaar een Poolse box met goede beeldkwaliteit, maar de talloze extra's in die set zijn helaas niet Engels ondertiteld. Ik vrees dat het toch La Double Vie De Veronique zal worden, ik blijf echter hopen op een mooie Dekalog.
    Ik kan me toch eigenlijk niet voorstellen dat ze Mk2's uitstekende versie van La Double Vie De Veronique nog eens gaan overdoen. Ik hoop echt dat het Dekalog gaat worden want dat is toch wel een belangrijk stuk Kieslowski dat nog niet goed genoeg op dvd gezet is. Een nieuwe trois couleur-set zou ook nog kunnen, maar anders is het iets ouders.
    Van Veronique is nog geen R1 release, dus die zullen zij nu wel gaan verzorgen. Maar ik blijf ook stiekem hopen op Dekalog

  4. #2154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Van Veronique is nog geen R1 release, dus die zullen zij nu wel gaan verzorgen. Maar ik blijf ook stiekem hopen op Dekalog
    Het zal wel Veronique worden, daar is op het criterion forum al een tijdje een topic over:
    http://www.criterionforum.org/forum/...pic.php?t=4598

  5. #2155

    Standaard

    Ik weet niet of deze al is langsgeweest (geen zin om al die pagina's door te spitten), maar ik kwam hem bij toeval tegen en ik vind dit echt een hele mooie film.


  6. #2156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Van Veronique is nog geen R1 release, dus die zullen zij nu wel gaan verzorgen. Maar ik blijf ook stiekem hopen op Dekalog
    Het zal wel Veronique worden, daar is op het criterion forum al een tijdje een topic over:
    http://www.criterionforum.org/forum/...pic.php?t=4598
    Aha. Ok, da's gelijk al vrij concreet dan. Ik dacht trouwens dat de Mk2-versie al in de planning stond om uitgegeven te worden door een andere maatschappij (Warner ofzo) maar dat was dan kennelijk een vergissing.

    Ik denk wel dat Criterion er nog een harde dobber aan zal hebben om de Mk2 te overtreffen, want die uitgave mist eigenlijk al niks imho. De cc-uitgave zal ik dan ook aan me voorbij laten gaan denk ik.

  7. #2157

    Standaard


    Le mani sulla città (Rosi, 1963)

    Clean, shaven (Kerrigan, 1993)

    Sweetie (Campion, 1989)

    En er is nog geen afbeelding beschikbaar voor Sólo con to pareja van Alfonso Cuarón, die ook uitgebracht gaat worden.

  8. #2158

    Standaard

    Is er eigenlijk iets bekend over een eventuele re-release van The Third Man? ik dacht dat de geruchten gingen dat die ook uitgebracht zo worden?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #2159
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #2160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Klinkt als een must-have.

    Dan moet CD-WOW hem alleen wel ff op z'n site zetten natuurlijk.

  11. #2161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Klinkt als een must-have.

    Dan moet CD-WOW hem alleen wel ff op z'n site zetten natuurlijk.
    ja idd.
    had `m ook al een paar keer gezocht op cdwow...
    dan maar bij pacific bestellen :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #2162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Is er eigenlijk iets bekend over een eventuele re-release van The Third Man? ik dacht dat de geruchten gingen dat die ook uitgebracht zo worden?
    niemand?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #2163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Is er eigenlijk iets bekend over een eventuele re-release van The Third Man? ik dacht dat de geruchten gingen dat die ook uitgebracht zo worden?
    niemand?
    Niks over gehoord, maar op de 'forthcoming Criterion list' van het forum staat het volgende:

    THIRD MAN (1949, Reed) - mentioned by CriterionDVD.com that Criterion will release a re-issue of this. Not officially confirmed by Criterion yet.
    Heel erg zeker klinkt dat imho nog niet.

  14. #2164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Is er eigenlijk iets bekend over een eventuele re-release van The Third Man? ik dacht dat de geruchten gingen dat die ook uitgebracht zo worden?
    niemand?
    Niks over gehoord, maar op de 'forthcoming Criterion list' van het forum staat het volgende:

    THIRD MAN (1949, Reed) - mentioned by CriterionDVD.com that Criterion will release a re-issue of this. Not officially confirmed by Criterion yet.
    Heel erg zeker klinkt dat imho nog niet.
    nee idd
    zal nog wel een tijdje duren.
    Heb intussen maar de R2NL 2 disc aangeschaft in de 3 voor €25,- bij Van Leest
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #2165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Is er eigenlijk iets bekend over een eventuele re-release van The Third Man? ik dacht dat de geruchten gingen dat die ook uitgebracht zo worden?
    niemand?
    Niks over gehoord, maar op de 'forthcoming Criterion list' van het forum staat het volgende:

    THIRD MAN (1949, Reed) - mentioned by CriterionDVD.com that Criterion will release a re-issue of this. Not officially confirmed by Criterion yet.
    Heel erg zeker klinkt dat imho nog niet.
    nee idd
    zal nog wel een tijdje duren.
    Heb intussen maar de R2NL 2 disc aangeschaft in de 3 voor €25,- bij Van Leest
    wat is er mis met de huidige criterion dan?

  16. #2166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Klinkt als een must-have.

    Dan moet CD-WOW hem alleen wel ff op z'n site zetten natuurlijk.
    Weet niet of je het al gezien had maar hier is die:

    http://www3.cd-wow.com/detail_result...ct_code=379746
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  17. #2167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    wat is er mis met de huidige criterion dan?
    behalve de prijs natuurlijk niets
    maar vind `m gewoon uber duur. Zag `m op cdwow staan voor € 25,99 .
    Wel zonder kortingen maar toch
    Heb de NL 2 disc gisteren gekocht in de 3 voor € 25,-. Vind ik beter klinken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #2168

    Standaard



    Ik vind dit geen mooie cover.... De film heb ik trouwens nooit gezien.
    (bron wederom criterionforum en dvdempire)

  19. #2169

    Standaard

    Nee valt idd. een beetje tegen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #2170

  21. #2171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Nee valt idd. een beetje tegen...
    Dat vindt ik ook. De styling lijkt wel een beetje op die van een schoolagenda vindt ik.

  22. #2172

    Standaard

    En daar is de nieuwe nieuwsbrief, mét Criterion T-shirts verkrijgbaar
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  23. #2173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spidey^
    En daar is de nieuwe nieuwsbrief, mét Criterion T-shirts verkrijgbaar
    Geinig. Ik ga er wel eentje bestellen denk ik.

    En ook dit:



    Plus: Overlord zal door Criterion later dit jaar op dvd uitgebracht worden.

    EDIT: hmm.. die t-shirts hebben ze alleen met het nieuwe logo. Laat dan maar zitten.

  24. #2174

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    EDIT: hmm.. die t-shirts hebben ze alleen met het nieuwe logo. Laat dan maar zitten.
    Ook verkrijgbaar met het 'Janus Films' logo, die vind ik persoonlijk wel mooi.
    "My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change." // My Modest Collection | Te koop

  25. #2175

    Standaard

    Die Janus Films shirts zijn leuk ja, ook in xl verkrijgbaar

Pagina 87 van 218 EersteEerste ... 377783848586878889909197137187 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •