Pagina 85 van 218 EersteEerste ... 357581828384858687888995135185 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.101 tot 2.125 van 5431 worden weergegeven.
  1. #2101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Dat nieuwe logo vond ik dan misschien niet zo mooi, maar op de cover van de nieuwe Seven Samurai release is het wel erg stijlvol. Deze komt er zeker in.
    Met Brazil wacht ik dan nog ff met aanschaffen, kijken of deze release beter wordt dan de oude. Zo niet, dan kan ik de oude alsnog aanschaffen.
    lijkt me niet dat deze slechter wordt, anders heeft het opnieuw uitbrengen ook weinig zin :wink:
    Wou net zeggen :P

    Extra's lijken iig hetzelfde, alleen is deze anamorphic
    misschien een domme opmerking, maar de oude set is toch een 3 disc? dan kunnen ze toch nooit het zelfde aantal extra`s op een single disc zetten?
    :wink:
    Dat heb je schrander opgemerkt :wink: Daarom komt er zowel een single disc versie (met enkel de film zonder extra's) en een 3-disc versie (met.... *tromgeroffel*.... alle extra's!)
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #2102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Dat nieuwe logo vond ik dan misschien niet zo mooi, maar op de cover van de nieuwe Seven Samurai release is het wel erg stijlvol. Deze komt er zeker in.
    Met Brazil wacht ik dan nog ff met aanschaffen, kijken of deze release beter wordt dan de oude. Zo niet, dan kan ik de oude alsnog aanschaffen.
    lijkt me niet dat deze slechter wordt, anders heeft het opnieuw uitbrengen ook weinig zin :wink:
    Wou net zeggen :P

    Extra's lijken iig hetzelfde, alleen is deze anamorphic
    misschien een domme opmerking, maar de oude set is toch een 3 disc? dan kunnen ze toch nooit het zelfde aantal extra`s op een single disc zetten?
    :wink:
    Dat heb je schrander opgemerkt :wink: Daarom komt er zowel een single disc versie (met enkel de film zonder extra's) en een 3-disc versie (met.... *tromgeroffel*.... alle extra's!)
    ik moet echt eens leren lezen
    had over die link van de nieuwe 3 disc heen gelezen :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #2103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    ik moet echt eens leren lezen
    Kijk, Timo: je bent een klik verwijderd van de oplossing van al je problemen!

    http://www.veiliglerenlezen.nl/zwijsen/show?id=54908

    :wink:
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #2104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    ik moet echt eens leren lezen
    Kijk, Timo: je bent een klik verwijderd van de oplossing van al je problemen!

    http://www.veiliglerenlezen.nl/zwijsen/show?id=54908

    :wink:
    hehe

    en dan te bedenken dat ik al een bril heb
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #2105

    Standaard

    De extra's op de nieuwe 3disc Brazil zouden dezelfde blijven, dus aan disc 2 en 3 zou niks nieuws zijn. de 1 disc versie komt er dus voor de mensen die de oude 3disc hebben en willen upgraden zonder opnieuw de hele 3disc set te willen kopen... Dat wordt toch gezegd op het criterion forum. Wat ik me dan wel afvraag is of de lay-out van de oude 3disc behouden zal worden... uit de afbeelding blijkt dat het artwork wel hetzelfde is, maar dat het nieuwe criterion logo gebruikt zal worden, dus de spine zal er waarschijnlijk niet hetzelfde uitzien...

  6. #2106

  7. #2107

    Standaard

    Mooie covers, alleen wel jammer van dat groene balkje op de cover van Play Time.
    Verder vind ik dat nieuwe logo toch mooier dan in eerste instantie gedacht
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #2108

    Standaard

    Zo langzamerhand begin ik die Criterion C linksboven echt irritant te vinden. In veel gevallen verstoort het het ontwerp van een hoes gewoon. Bij de oude CC-huisstijl was dat nooit zo.

  9. #2109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Zo langzamerhand begin ik die Criterion C linksboven echt irritant te vinden. In veel gevallen verstoort het het ontwerp van een hoes gewoon. Bij de oude CC-huisstijl was dat nooit zo.
    mee eens, maar dat "blokje" aan de linker kant van de hoes vind ik nog redelijk mee vallen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #2110

    Standaard

    Eindelijk dit weekend eens tijd gehad om (tussen het voetbal door) The Leopard te bekijken. Wat een beeldschone film! En dat niet alleen wat betreft de sets (vooral de bal-scenes aan het einde zijn ongelovelijk mooi) en het camerawerk maar ook vanwege het meeslepende acteerwerk van Burt Lancaster, Claudia Cardinale en Alain Delon. Een prachtige epische film die duidelijk heel veel invloed heeft gehad op filmers als Francis Coppola en Sergio Leone.

  11. #2111

  12. #2112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mitcheltjes

    Flink mooie editie
    looking good
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #2113

    Standaard

    Hoeveel DVD versies bestaan er van Brazil Criterion Collection?

    Ik wil er zeker van zijn dat ik de nieuwste heb.

  14. #2114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy
    Hoeveel DVD versies bestaan er van Brazil Criterion Collection?

    Ik wil er zeker van zijn dat ik de nieuwste heb.
    Er bestaat er één, maar er komen er nog twee bij. De bestaande is te herkennen aan het oude Criterion-logo; de nieuwe zullen een 1-disc versie zijn en een breedbeeld 3-disc, te herkennen aan het nieuwe logo.

  15. #2115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy
    Hoeveel DVD versies bestaan er van Brazil Criterion Collection?

    Ik wil er zeker van zijn dat ik de nieuwste heb.
    Er bestaat er één, maar er komen er nog twee bij. De bestaande is te herkennen aan het oude Criterion-logo; de nieuwe zullen een 1-disc versie zijn en een breedbeeld 3-disc, te herkennen aan het nieuwe logo.
    OK thanx. Wanneer komet die nieuwe widescreen 3-disc editie uit?

  16. #2116

    Standaard

    Die cover van Seven Samurai ziet er wel mooi uit vind ik, deze komt zeker in mijn collectie.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  17. #2117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Die cover van Seven Samurai ziet er wel mooi uit vind ik, deze komt zeker in mijn collectie.
    En hoe lijkt de film je?

  18. #2118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Die cover van Seven Samurai ziet er wel mooi uit vind ik, deze komt zeker in mijn collectie.
    En hoe lijkt de film je?
    Ach, een mooie cover voor 30 euro lijkt me voldoende.

  19. #2119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy
    Hoeveel DVD versies bestaan er van Brazil Criterion Collection?

    Ik wil er zeker van zijn dat ik de nieuwste heb.
    Er bestaat er één, maar er komen er nog twee bij. De bestaande is te herkennen aan het oude Criterion-logo; de nieuwe zullen een 1-disc versie zijn en een breedbeeld 3-disc, te herkennen aan het nieuwe logo.
    OK thanx. Wanneer komet die nieuwe widescreen 3-disc editie uit?
    5 september. Alle versies (ook de oude) zijn trouwens gewoon widescreen. Criterion doet niet aan pan&scan.

  20. #2120

    Standaard

    Kind Hearts and Coronets. Is deze recente Criterion release een blinde aanschaf waard? Ik bedoel dan vooral de film zelf, maar ook de uitgave...

  21. #2121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joris van Laarhoven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bob Hiemstra
    Die cover van Seven Samurai ziet er wel mooi uit vind ik, deze komt zeker in mijn collectie.
    En hoe lijkt de film je?
    Ach, een mooie cover voor 30 euro lijkt me voldoende.
    Haha, precies. Ik heb de huidige Criterion van Seven Samurai al in mijn bezit en vind de film geweldig, vandaar dat ik ook graag de nieuwe versie aanschaf.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  22. #2122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic
    Kind Hearts and Coronets. Is deze recente Criterion release een blinde aanschaf waard? Ik bedoel dan vooral de film zelf, maar ook de uitgave...
    De film zelf is fantastisch (mijn favoriete komedie ooit) en de extra's mogen er ook best wezen. Vooral de BBC-docu over de Ealing studio's is interessant, vooral als je nog ealing-comedies hebt gezien (of als je er nog van plan bent te zien). Daarnast is er ook nog een 70-minuten durend interview met Alec Guinness, minder interessant als je het mij vraagt maar misschien wel leuk als je een echte fan bent van de man :wink: .

  23. #2123

  24. #2124

    Standaard

    Nieuwe aanwinst: Trouble in paradise. Erg leuke pre-code screwball-achtige romantische komedie van Ernst Lubitsch. En vooral leuk omdat m'n favo actrice uit de jaren 30, Miriam Hopkins, erg goed op dreef is in deze film.

    En net een bestelling gedaan van Sword of Doom. De synopsis en de screens op DVD Beaver zien er veelbelovend uit.

  25. #2125

    Standaard

    Er moet eens een tijd komen wanneer je automatisch een nieuwe release toegezonden krijgt in ruil voor je oude exemplaar...


Pagina 85 van 218 EersteEerste ... 357581828384858687888995135185 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •