Pagina 40 van 218 EersteEerste ... 303637383940414243445090140 ... LaatsteLaatste
De resultaten 976 tot 1.000 van 5431 worden weergegeven.
  1. #976

    Standaard

    Een mijlpaal: ik heb m'n 50e Criterion in bezit gekregen.

    Wages of Fear is de gelukkige. Vanavond ga ik hem bekijken. Op naar de volgende 50.

  2. #977

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Een mijlpaal: ik heb m'n 50e Criterion in bezit gekregen.

    Wages of Fear is de gelukkige. Vanavond ga ik hem bekijken. Op naar de volgende 50.
    gefeliciteerd! :wink:

    En laat even weten hoe die is als je wilt, want daar had ik ook al een oogje op.
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  3. #978

    Standaard

    Mijn eerste Criterion was Traffic (zoals meerdere mensen hier ). En ik krijg nog The Rock Criterion binnen . Dus dat zijn er wel twee!

  4. #979

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Een mijlpaal: ik heb m'n 50e Criterion in bezit gekregen.

    Wages of Fear is de gelukkige. Vanavond ga ik hem bekijken. Op naar de volgende 50.
    gefeliciteerd! :wink:

    En laat even weten hoe die is als je wilt, want daar had ik ook al een oogje op.
    Same here, morgen bestellen :wink:

  5. #980

    Standaard

    Vandaag The Life Aquatic with Steve Zissou (2-disc) binnen gekregen, ik verwacht Silence of the lambs volgende week binnen te krijgen

  6. #981

    Standaard

    Ik heb ook even die 2 criterions die oop dreigen te gaan besteld: Wages of Fear en Diabolique.

    Die beeldkwaliteit is best ok volgens Beaver, dus lijkt me weer een geslaagde aankoop.

  7. #982

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Ik heb ook even die 2 criterions die oop dreigen te gaan besteld: Wages of Fear en Diabolique.

    Die beeldkwaliteit is best ok volgens Beaver, dus lijkt me weer een geslaagde aankoop.
    Ik heb net Wages of Fear ook nog maar even snel besteld. Diabolique heb ik al de R3 uitgave van en als ik me niet vergis is deze gelijk aan de Criterion. Heeft iemand enig idee of dit klopt?

  8. #983

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    Ik heb ook even die 2 criterions die oop dreigen te gaan besteld: Wages of Fear en Diabolique.
    Waar zijn die geruchten op gebaseerd als ik vragen mag?
    Van 15 tot 21 april op vakantie, gedurende die periode reageer ik niet op pm of email...

  9. #984

    Standaard

    It is official. I got a statement from HVE in the mail today.

    "Effective May 16, 2005, the Criterion Collection DVD of Wages of Fear will be on moratorium. The Criterion Collection will be releasing a newly re-mastered version of the DVD later in 2005".

    The moratorium date is 5/16/2005
    http://www.criterionforum.org/forum/...er=asc&start=0

    Lees die thread maar eens door. Ik heb trouwens Wages of Fear weer geannuleerd, omdat daar een nieuwe uitgave van gaat komen.

  10. #985

    Standaard

    Ik heb laatst ook die twee Clouzots gekocht... Wages of Fear heb ik al gezien; briljant, maar ook zeker voor verbetering vatbaar die DVD. Maar ik bewaar hem toch ff, voor het geval dat er Salò-achtige prijzen voor gevraagd worden over enkele jaren

  11. #986

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Een mijlpaal: ik heb m'n 50e Criterion in bezit gekregen.

    Wages of Fear is de gelukkige. Vanavond ga ik hem bekijken. Op naar de volgende 50.
    gefeliciteerd! :wink:

    En laat even weten hoe die is als je wilt, want daar had ik ook al een oogje op.
    De DVD is zeker niet geweldig, maar de film wel...

    Zo Richard, mooi aantal! Fotootje?

  12. #987

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    It is official. I got a statement from HVE in the mail today.

    "Effective May 16, 2005, the Criterion Collection DVD of Wages of Fear will be on moratorium. The Criterion Collection will be releasing a newly re-mastered version of the DVD later in 2005".

    The moratorium date is 5/16/2005
    http://www.criterionforum.org/forum/...er=asc&start=0

    Lees die thread maar eens door. Ik heb trouwens Wages of Fear weer geannuleerd, omdat daar een nieuwe uitgave van gaat komen.
    Ik laat m'n bestelling gewoon staan en tegen de tijd dat de nieuwe uitgave van Wages of Fear uitkomt kijk ik wel of deze de moeite waard is en dan verkoop ik eventueel m'n oude versie wel .

  13. #988

    Standaard

    Ja daar zat ik inderdaad ook aan te denken , omdat ik de film nog nooit heb gezien. Maar ik ga misschien naar Spanje over een weekje, dus ik kan al het extra geld gebruiken.

  14. #989

    Standaard

    Hoe zit het trouwens met het OOP gaan van eerdere uitgaven? Van Salo kent iedereen hier inmiddels wel het verhaal maar ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal achter de andere OOP's. Ok Robocop, Silence of the Lambs en Dead Ringers hebben bijv. geen subtitels, de Woo's schijnen bepaald geen fantastische beeld- en geluidskwaliteit te hebben, maar Notorious en Rebecca of Straw Dogs bijvoorbeeld zijn toch meer dan prima uitgaves, zowel qua beeld, geluid als extra's? En How To Get Ahead In Advertising daar heeft al helemaal niemand het over. Ben wel benieuwd eigenlijk...
    Van 15 tot 21 april op vakantie, gedurende die periode reageer ik niet op pm of email...

  15. #990
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Remi van Nes
    Hoe zit het trouwens met het OOP gaan van eerdere uitgaven? Van Salo kent iedereen hier inmiddels wel het verhaal maar ben eigenlijk wel benieuwd naar het verhaal achter de andere OOP's. Ok Robocop, Silence of the Lambs en Dead Ringers hebben bijv. geen subtitels, de Woo's schijnen bepaald geen fantastische beeld- en geluidskwaliteit te hebben, maar Notorious en Rebecca of Straw Dogs bijvoorbeeld zijn toch meer dan prima uitgaves, zowel qua beeld, geluid als extra's? En How To Get Ahead In Advertising daar heeft al helemaal niemand het over. Ben wel benieuwd eigenlijk...
    Meestal is het een kwestie van rechten. Criterion had van een aantal films die je noemde, slechts tijdelijke rechten. Je zag dat die films ook snel daarna uit werden gebracht door andere maatschappijen.

    Op de site van Criterion zelf staat nu ook dat Wages Of Fear binnenkort OOP is. Er staat ook dat een nieuwe versie van deze film in een sterk verbeterde kwaliteit uitgebracht gaat worden, waarschijnlijk aan het einde van dit jaar.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  16. #991

    Standaard

    Had persoonlijk liever een re-release van Diabolique gezien. Is daar nog iets van bekend?

  17. #992

    Standaard

    nog steeds niets bekend over een mogelijk release van The Game?

  18. #993

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    nog steeds niets bekend over een mogelijk release van The Game?
    Dat was een paar jaar geleden een gerucht dat al snel op een misverstand gebaseerd bleek te zijn. Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=4094

    In juni zou er trouwens wel een nieuwe SE van Universal van moeten uitkomen. Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=2692

  19. #994

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    nog steeds niets bekend over een mogelijk release van The Game?
    Dat was een paar jaar geleden een gerucht dat al snel op een misverstand gebaseerd bleek te zijn. Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=4094

    In juni zou er trouwens wel een nieuwe SE van Universal van moeten uitkomen. Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=2692
    thnx! wist inderdaad dat het toendertijd een gerucht was, maar er was wel weer een laserdisc geweest ofzo, dus ik blijf altijd nog een beetje hoop houden een goeie SE zou ook fijn zijn

  20. #995
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    nog steeds niets bekend over een mogelijk release van The Game?
    Dat was een paar jaar geleden een gerucht dat al snel op een misverstand gebaseerd bleek te zijn. Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=4094

    In juni zou er trouwens wel een nieuwe SE van Universal van moeten uitkomen. Zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=2692
    thnx! wist inderdaad dat het toendertijd een gerucht was, maar er was wel weer een laserdisc geweest ofzo, dus ik blijf altijd nog een beetje hoop houden een goeie SE zou ook fijn zijn
    The Game met een goede dts track bijvoorbeeld als criterion uitgave zou niet verkeerd zijn!


    Voor de troost heb ik maar even The Royale Tenenbaums Criterion besteld... kostte toch niks en doet me weer goed

  21. #996

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk

    Voor de troost heb ik maar even The Royale Tenenbaums Criterion besteld... kostte toch niks en doet me weer goed
    Prima film in een mooie uitgave, zeker voor die prijs

  22. #997
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk

    Voor de troost heb ik maar even The Royale Tenenbaums Criterion besteld... kostte toch niks en doet me weer goed
    Prima film in een mooie uitgave, zeker voor die prijs
    Idd! En binnenkort Brazil er nog bij en dan is mijn Wes criterion collectie compleet

  23. #998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MGdutch
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk

    Voor de troost heb ik maar even The Royale Tenenbaums Criterion besteld... kostte toch niks en doet me weer goed
    Prima film in een mooie uitgave, zeker voor die prijs
    Idd! En binnenkort Brazil er nog bij en dan is mijn Wes criterion collectie compleet
    Brazil?

  24. #999
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    En de (voorlopige) hoes van Story Of A Prostitute is inmiddels bekend. En het is weer een erg fraaie van Criterion.

    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  25. #1000

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    En de (voorlopige) hoes van Story Of A Prostitute is inmiddels bekend. En het is weer een erg fraaie van Criterion.
    Errug mooi idd 8)
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Pagina 40 van 218 EersteEerste ... 303637383940414243445090140 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •