Pagina 213 van 218 EersteEerste ... 113163203209210211212213214215216217 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.301 tot 5.325 van 5431 worden weergegeven.
  1. #5301

    Standaard

    Tja
    Laatst aangepast door simplisico : 09-03-2016 om 19:51

  2. #5302

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door simplisico Bekijk bericht
    Hmm, bij Tootsie geen nederlandse subs bij It happend one night weer wel, lekker consequent allemaal.
    Misschien nog een beetje vroeg, we zullen zien.
    Ik vermoed dat die ondertitel gevens van de DVD versie zijn overgenomen door Amazon (zie hier). Ik zou enkel rekenen op Engelse subs.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  3. #5303

    Standaard

    Interessante ontwikkeling. En begrijpelijk ook wel omdat je als publisher natuurlijk het liefst een zo groot mogelijk publiek wilt bereiken. Misschien dat ze ook wel wat gemerkt hebben van dalende import van buiten de VS (vanwege de sterkere regiocodering van Blu-ray) en dat publiek nu proberen terug te winnen.

    Ik ben wel benieuwd hoe ze dat doen met de rechten van de films die ze uitbrengen: die zullen (voor Europa) in veel gevallen al bij andere partijen liggen. Ik zie trouwens dat de eerste batch Sony Pictures als uitgever/studio heeft. Zouden ze in Europa als label van Sony gaan fungeren?

    edit: aha. Zie dit artikel en vervolgens onderstaande quote:

    Some good news is on the horizon, however. On 18 April, the Criterion Collection officially launches on Blu-ray in the UK, following a multi-year distribution deal with Sony Pictures Home Entertainment.
    Turell also credits the company’s “solid, symbiotic relationship” with Sony, who assumed control of Criterion’s US distribution back in 2013, as a reason for further expansion. Moreover, despite the acceleration of the online space as a form of distribution and a platform for consumption – a market into which Criterion has also entered – there remains a healthy appetite for physical, tangible entertainment products. Last year, for example, consumers in Britain purchased £514.5m worth of physical music, with vinyl and CD jointly claiming 49% of all money spent on recorded tracks and albums.

  4. #5304

    Standaard

    Criterion gaat samen met TCM een eigen streamingsdienst beginnen: www.filmstruck.com.

  5. #5305

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Criterion gaat samen met TCM een eigen streamingsdienst beginnen: www.filmstruck.com.
    Mmm, dat is jammer voor Hulu, die volgens mij nu redelijk wat films die Criterion uitgegeven heeft, uitzenden.

    Wel opvallend, die plotselinge expansie drang van Criterion. Eerst die uitbreiding naar de UK en nu dit. Nieuwe leidinggevenden met nieuwe ideeën?

  6. #5306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Mmm, dat is jammer voor Hulu, die volgens mij nu redelijk wat films die Criterion uitgegeven heeft, uitzenden.

    Wel opvallend, die plotselinge expansie drang van Criterion. Eerst die uitbreiding naar de UK en nu dit. Nieuwe leidinggevenden met nieuwe ideeën?
    streaming is wel US only

  7. #5307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    streaming is wel US only
    dat is dan weer jammer. Ook jammer van de rating logo`s op de hoezen van de UK edities... Dat alleen al maakt het voor mij een nono...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #5308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    ........ Ook jammer van de rating logo`s op de hoezen van de UK edities... Dat alleen al maakt het voor mij een nono...
    Gisteren de UK editie ontvangen van "Only angels have wings". De rating logo's vind ik niet echt storend. Ik moet toegeven, het is wel "anders".... Aan de andere kant, ik hoef nou niet meer aan de deur te lappen, aangezien ik de laatste orders van B&N wat douanekosten moet betalen. Ik ben ook nieuwsgierig of alles uitgebracht gaat worden in de UK....

  9. #5309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Gisteren de UK editie ontvangen van "Only angels have wings". De rating logo's vind ik niet echt storend. Ik moet toegeven, het is wel "anders".... Aan de andere kant, ik hoef nou niet meer aan de deur te lappen, aangezien ik de laatste orders van B&N wat douanekosten moet betalen. Ik ben ook nieuwsgierig of alles uitgebracht gaat worden in de UK....
    ja ok, dat is dan inderdaad wel weer een voordeel
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #5310

  11. #5311

    Standaard

    http://www.slashfilm.com/pans-labyrinth-criterion/

    Toffe aankondiging! Ik heb niet veel Criterions, de meeste heb ik echt geen interesse in, maar Pan komt iig wel op de plank. Ik heb de US HDDVD nog met 7.1 audiotrack dus ik ben erg benieuwd naar de specs...

  12. #5312

    Standaard

    Ik ben een groot, groot liefhebber van deze film, maar ik wacht wel af of de beeldkwaliteit echt beter is dan mijn huidige UK versie. De US blu-ray zou blijkbaar minder dan die van de UK zijn (veel DNR toegepast bij de US, itt de UK), dus daar zullen ze er blij mee zijn. Misschien kunnen de nieuwe extra's mij anders over de streep trekken, al zijn die op de UK versie ook heel aardig.

  13. #5313

    Standaard

    Er is in de UK weer een 2 voor 25 actie bij Zoom. Helaas hebben ze de loophole gesloten met de SIGNUP10 korting, die kan niet meer bovenop een andere actie gebruikt worden.

    En er komt nog een enorme Ingmar Bergman box in november bij Criterion met maar liefst 39 films! Nu nog $230, maar er moet toch iets te regelen zijn met een Barnes & Noble sale of zo .



    Films:
    Crisis
    A Ship to India
    Port of Call
    Thirst
    To Joy
    Summer Interlude
    Waiting Women
    Summer with Monika
    Sawdust and Tinsel
    A Lesson in Love
    Dreams
    Smiles of a Summer Night
    The Seventh Seal
    Wild Strawberries
    Brink of Life
    The Magician
    The Virgin Spring
    The Devil's Eye
    Through a Glass Darkly
    Winter Light
    The Silence
    All These Women
    Persona
    Hour of the Wolf
    Shame
    The Rite
    The Passion of Anna
    Faro Document
    The Touch
    Cries and Whispers
    Scenes from a Marriage
    The Magic Flute
    The Serpent's Egg
    Autumn Sonata
    Faro Document 1979
    From the Life of the Marionettes
    Fanny and Alexander Theatrical
    Fanny and Alexander TV
    After the Rehearsal
    Saraband

  14. #5314

    Standaard

    De Bergman-box is bovendien regiovrij! Het lijkt mij wel dat je hier niet onder douanekosten e.d. uit komt .

  15. #5315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Thorndyke Bekijk bericht
    De Bergman-box is bovendien regiovrij!
    Heb je hier een bron voor?

  16. #5316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Heb je hier een bron voor?
    dvdbeaver.
    iemand van criterion heeft het ook bevestigd aan meerdere mensen via email.

  17. #5317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door riny Bekijk bericht
    dvdbeaver.
    iemand van criterion heeft het ook bevestigd aan meerdere mensen via email.
    Interessant. Ik heb Criterion ~2 maanden geleden al gemaild met de vraag of de box op regio B spelers afspeelbaar was maar ik heb daar nooit een antwoord op gekregen :/

  18. #5318

    Standaard

    Die Bergmanbox is nu 150 dollar (142 euro) bij Amazon.com. Als je alle fees betaald zo'n 177 euro.

    142 euro / 39 films = 3,65 per film!!

    Erg aantrekkelijk om deze gewoon te bestellen en de douane voor lief te nemen.
    Laatst aangepast door Melzz : 05-11-2018 om 14:57

  19. #5319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Die Bergmanbox is nu 150 dollar (142 euro) bij Amazon.com. Als je alle fees betaald zo'n 177 euro.

    142 euro / 39 films = 3,65 per film!!

    Erg aantrekkelijk om deze gewoon te bestellen en de douane voor lief te nemen.
    Ik heb dit ook gedaan. Hopelijk verzendt Amazon een beetje voorzichtig
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #5320

    Standaard

    Heb die set ook al een tijdje in pre-order, geen geld voor zo'n mooie set (mits je geinteresseerd bent in de films).

    Betalen jullie nou wel of niet de extra fees? Ik heb dat wel gedaan, want als de douane het onderschept komt er volgens mijn nog +- €13,00 inklaringskosten bij die je anders niet hebt. Lees het graag als ik het mis heb.

    Even een berekening gedaan en als ik het goed heb dan zou het maar €4,- meer zijn als de douane het pakket onderschept en meer dan €30,- schelen als ik de gok waag en het niet onderschept wordt.....
    Laatst aangepast door Koroshiya Ichi : 09-11-2018 om 15:01

  21. #5321

    Standaard

    Ik zou de gok nemen. Scheelt behoorlijk en als je gepakt wordt, komt het ongeveer op hetzelfde neer. Maar mijn ervaring met Amazon is dat de kans helaas erg groot is.

  22. #5322

    Standaard

    Ik heb hem ook besteld, maar met Global Priority Shipping, zodat hij maar 4 dagen onderweg is en de kans op beschadiging kleiner.
    Bij US Amazon is de kans op beschadiging zeer vaak voorkomend, zeker bij slipcovers.

  23. #5323

    Standaard

    Oeps, ik heb wat lang getwijfeld en nu hebben ze de shipping costs omhoog gegooid. Ze zijn er nu blijkbaar achter dat de set best zwaar is. Je kan er nu 13 euro bij optellen.

  24. #5324

    Standaard

    Wie nog niet heeft besteld is te laat. Amazon heeft er 75 dollar bij op gegooid en de verzending duurder, en B&N is tot februari de set niet leverbaar...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #5325

    Standaard

    Ik was wel op tijd, maar mocht vanmorgen 46 euro aftikken. Misschien wel al voor het weekend binnen

Pagina 213 van 218 EersteEerste ... 113163203209210211212213214215216217 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •