Pagina 211 van 218 EersteEerste ... 111161201207208209210211212213214215 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.251 tot 5.275 van 5431 worden weergegeven.
  1. #5251

    Standaard

    Hoe weet jij of mensen dat niet lezen dan?

  2. #5252

    Standaard

    Bericht 5248

  3. #5253

    Standaard

    Ik werd al enthousiast, na het lezen van dit:

    • New, restored 4K digital transfer, supervised by director David Lynch and director of photography Peter Deming, with 5.1 surround DTS-HD Master Audio soundtrack on the Blu-ray
    • New interviews with Lynch, Deming, actors Naomi Watts and Laura Harring, composer Angelo Badalamenti, and casting director Johanna Ray


    Gisteravond meteen weer bekeken (Studio Canal uitgave) en het blijft een van de meest boeiende films aller tijden imo.

  4. #5254

    Standaard

    Om daar nou je oude blu ray voor te vervangen...

    Sommige mensen worden wel érg snel enthousiast

    Aan de ander kant, als je niet weet wat je anders met je geld moet doen, dan moet je het vooral lekker doen. Ik koop er liever een film voor die ik nog niet heb of waarvan ik nog geen goede uitgave heb. En de blu ray van Studio Canal voldoet hier uitstekend. Bovendien, een 4K-tv heb ik ook nog niet.

    Ondanks dat ik een groot Lynch-fan ben, heeft dit voor mij geen enkele prioriteit. Een uitgave van The Straight Story zit ik eerder op te wachten.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 20-07-2015 om 10:02
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #5255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Om daar nou je oude blu ray voor te vervangen...

    Sommige mensen worden wel érg snel enthousiast

    Aan de ander kant, als je niet weet wat je anders met je geld moet doen, dan moet je het vooral lekker doen. Ik koop er liever een film voor die ik nog niet heb of waarvan ik nog geen goede uitgave heb. En de blu ray van Studio Canal voldoet hier uitstekend. Bovendien, een 4K-tv heb ik ook nog niet.

    Ondanks dat ik een groot Lynch-fan ben, heeft dit voor mij geen enkele prioriteit. Een uitgave van The Straight Story zit ik eerder op te wachten.
    Sommige mensen worden niet erg snel enthousiast, ook niet als ze een zelfbenoemd 'groot Lynch fan' zijn .

    Voor mij persoonlijk valt jezelf een 'groot Lynch fan' noemen, niet te rijmen met het niet enthousiast worden van een nieuwe blu-ray met een nieuwe transfer (onder supervisie van Lynch/Deming) én nieuwe extra's van de (voor jou op één na) beste Lynch film. En dat er een al bestaande uitgave is die goed is, zou dan niet uitmaken voor een 'groot Lynch fan'; tenslotte krijg je een nog betere uitgave (als de voortekenen juist zijn) met nieuwe extra's uit. En zoals we weten komt er niet veel nieuws meer uit van de beste man op filmgebied, dus alles is meegenomen.

    The Straight Story is trouwens allang uit op blu-ray. Je zou denken dat een 'groot Lynch fan' de Japanse import al in huis had voor die $15 inclusief verzenden . Maar goed, al eerder viel me op dat je als 'groot Lynch fan' niet meteen de Twin Peaks box had gekocht op dag 1, om welke reden dan ook. In mijn beleving kun je er 'Lynch liefhebber' van maken , maar als jij jezelf 'een groot Lynch fan' wilt noemen, dan (ik citeer jezelf even) "moet je het vooral lekker doen".

    Ik weet trouwens heel goed wat ik met mijn geld zou kunnen doen hoor, maar er zijn sommige films waarbij nieuwe uitgaves mij wel "érg snel enthousiast" maken, waardoor ik (blijkbaar) gekke dingen doe, zoals double of triple dippen. Waarschijnlijk ga ik dat "vooral lekker doen".

    Ik ga trouwens niet zo ver om mijzelf een groot Lynch fan te noemen, maar misschien wel een redelijke liefhebber .

  6. #5256

    Standaard

    Nou Rogue, waar slaat dit nou weer op......tssss

  7. #5257

    Standaard

    Je vond de post waar ik op reageerde niet denigrerend overkomen? Ik wel namelijk.

  8. #5258

    Standaard

    Excuus als het zo verkeerd overkwam Het was totaaaaal niet bedoeld zoals jij het hier oppakt. Ik meende oprecht dat iedereen lekker moet doen wat ie wil. Ik lees het zelf dan ook heel anders. Wel probeer ik soms wat te prikkelen, maar zeker niet denigrerend. Daar houd ik niet van. Maar goed, misschien had je een vervelende dag gehad? Had ingeschat dat je het wel op de juiste wijze zou oppakken en zo'n doorzichtig grapje zou doorzien. Zal er voortaan rekening mee proberen te houden en je met fluwelen handschoentjes benaderen, goed? Dacht het met een smiley wel een beetje duidelijk gemaakt te hebben, maar niet dus...sorry dan en nogmaals excuus.

    Valt nog niet mee om op dit forum te reageren en er dan zonder kleerscheuren vanaf te komen. Die korte lontjes ook tegenwoordig...

    P.S. Als fan/liefhebber zie ik trouwens niet waarom je per se alles op dag 1 zou moeten aanschaffen. De portemonnee speelt ook een rol bij sommige mensen Je zou het ook kunnen omdraaien en wat meer respect tonen voor al het geduld dat ik ervoor moet opbrengen om een koop uit te stellen <-- (let op: dit was een gebbetje) <-- en dit dus ook
    Laatst aangepast door BigLebowski : 20-07-2015 om 21:48
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  9. #5259

    Standaard

    Moet nog steeds een keer de BR's van Badlands, Days of Heaven en To The Wonder aanschaffen.

  10. #5260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Excuus als het zo verkeerd overkwam Het was totaaaaal niet bedoeld zoals jij het hier oppakt. Ik meende oprecht dat iedereen lekker moet doen wat ie wil. Ik lees het zelf dan ook heel anders. Wel probeer ik soms wat te prikkelen, maar zeker niet denigrerend. Daar houd ik niet van. Maar goed, misschien had je een vervelende dag gehad? Had ingeschat dat je het wel op de juiste wijze zou oppakken en zo'n doorzichtig grapje zou doorzien. Zal er voortaan rekening mee proberen te houden en je met fluwelen handschoentjes benaderen, goed? Dacht het met een smiley wel een beetje duidelijk gemaakt te hebben, maar niet dus...sorry dan en nogmaals excuus.

    Valt nog niet mee om op dit forum te reageren en er dan zonder kleerscheuren vanaf te komen. Die korte lontjes ook tegenwoordig...

    P.S. Als fan/liefhebber zie ik trouwens niet waarom je per se alles op dag 1 zou moeten aanschaffen. De portemonnee speelt ook een rol bij sommige mensen Je zou het ook kunnen omdraaien en wat meer respect tonen voor al het geduld dat ik ervoor moet opbrengen om een koop uit te stellen <-- (let op: dit was een gebbetje) <-- en dit dus ook
    Ik zie dat je je post een paar keer hebt aangepast....waar is de tekst die je eerst had geplaatst (dat ik "snel op mijn pik(kie) getrapt ben") gebleven? Dat was ook prikkelend en niet denigrerend bedoeld natuurlijk . Van mij mocht je het kunnen laten staan hoor.

    Jammer dat je mijn sarcastische reactie niet kan waarderen, ik had ingeschat dat je het wel makkelijk zou doorzien (ik had er nog wel smileys bijgezet !), maar blijkbaar had ik nòg duidelijker moeten zijn...mijn fout, excuus daarvoor. Het was wat prikkelend bedoeld, maar het was blijkbaar niet doorzichtig genoeg; ik zal het een volgende keer wat simpeler houden. Sarcasme valt hier op het forum niet in goede aarde geloof ik, met al die lange tenen hier moet je erg voorzichtig zijn waar je een stap zet ....

    Je leek mij trouwens een type dat zowel makkelijk uitdeelt als incasseert, maar dat laatste blijkt niet zo te zijn. Een verkeerde inschatting van mijn kant. Opnieuw: mijn fout, nogmaals excuus. Ik zal er in de toekomst op letten en mijn sarcasme tot een minimum beperken bij eventuele reacties op een post van jouw kant .

    Ik zal hier niet meer op reageren, dan kunnen er van twee kanten ook geen misverstanden meer ontstaan .

    On topic: Kwaidan ziet er toch aardig uit, ik ga er over na denken.



    Ik heb de film nooit gezien, maar de synopsis op criterion.com ziet er aantrekkelijk uit:
    "his rapturously stylized quartet of ghost stories. Featuring colorfully surreal sets and luminous cinematography, these haunting tales of demonic comeuppance and spiritual trials".

    Als extraatje voor degene die 'm wel gezien hebben: "This version of Kwaidan is the original three-hour cut, never before released in the United States."

  11. #5261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie dat je je post een paar keer hebt aangepast....waar is de tekst die je eerst had geplaatst (dat ik "snel op mijn pik(kie) getrapt ben") gebleven? Dat was ook prikkelend en niet denigrerend bedoeld natuurlijk . Van mij mocht je het kunnen laten staan hoor.
    Klopt, dit had ik eerst neergezet, maar omdat ik geen olie op het vuur wilde gooien heb ik dat maar verwijderd en aangepast

    Jammer dat je mijn sarcastische reactie niet kan waarderen, ik had ingeschat dat je het wel makkelijk zou doorzien (ik had er nog wel smileys bijgezet !), maar blijkbaar had ik nòg duidelijker moeten zijn...mijn fout, excuus daarvoor. Het was wat prikkelend bedoeld, maar het was blijkbaar niet doorzichtig genoeg; ik zal het een volgende keer wat simpeler houden. Sarcasme valt hier op het forum niet in goede aarde geloof ik, met al die lange tenen hier moet je erg voorzichtig zijn waar je een stap zet ....

    Je leek mij trouwens een type dat zowel makkelijk uitdeelt als incasseert, maar dat laatste blijkt niet zo te zijn. Een verkeerde inschatting van mijn kant. Opnieuw: mijn fout, nogmaals excuus. Ik zal er in de toekomst op letten en mijn sarcasme tot een minimum beperken bij eventuele reacties op een post van jouw kant .

    Ik zal hier niet meer op reageren, dan kunnen er van twee kanten ook geen misverstanden meer ontstaan .
    Flauw dat je dan weer zo moet reageren. Maar goed...beter om het hier bij te laten inderdaad. Het blijft soms lastig om de juiste toon over te brengen bij platte tekst.
    Laatst aangepast door BigLebowski : 21-07-2015 om 12:41
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  12. #5262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je vond de post waar ik op reageerde niet denigrerend overkomen? Ik wel namelijk.
    Neuh, niet echt. Gewoon een mening. Maar dat is ook maar een mening
    Laatst aangepast door simplisico : 21-07-2015 om 21:18

  13. #5263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    On topic: Kwaidan ziet er toch aardig uit, ik ga er over na denken.



    Ik heb de film nooit gezien, maar de synopsis op criterion.com ziet er aantrekkelijk uit:
    "his rapturously stylized quartet of ghost stories. Featuring colorfully surreal sets and luminous cinematography, these haunting tales of demonic comeuppance and spiritual trials".

    Als extraatje voor degene die 'm wel gezien hebben: "This version of Kwaidan is the original three-hour cut, never before released in the United States."

    De MoC-versie was al de drie uur durende versie. De Criterion dvd was geknipt. Dat hebben ze voor de BD dus hersteld.

    Ik vind dit een lastige film. In die zin.....het ziet er mooi uit en is fascinerend maar die drie uur, kruipen soms voorbij. Het is een lange, en dus vrij trage zit. Ik heb de film nu twee keer gezien en beide keren was het soms lastig om doorheen te komen. Ik heb de film zelfs een keer over twee avonden verspreid. De sets zijn echt sets, niet realistisch. Het heeft soms wat weg van een theatervoorstelling.

  14. #5264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    De MoC-versie was al de drie uur durende versie. De Criterion dvd was geknipt. Dat hebben ze voor de BD dus hersteld.

    Ik vind dit een lastige film. In die zin.....het ziet er mooi uit en is fascinerend maar die drie uur, kruipen soms voorbij. Het is een lange, en dus vrij trage zit. Ik heb de film nu twee keer gezien en beide keren was het soms lastig om doorheen te komen. Ik heb de film zelfs een keer over twee avonden verspreid. De sets zijn echt sets, niet realistisch. Het heeft soms wat weg van een theatervoorstelling.
    Mmm, ik begrijp wat je bedoelt. Misschien is het handiger dat ik vooraf even een stukje bekijk.

  15. #5265

  16. #5266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Onlangs deze prima film besteld
    http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...ilpage_o02_s00
    Kijk ernaar uit!
    Die vond Melzz he-le-maal niets ... zie hier.

  17. #5267

    Standaard

    Uit de nieuwe nieuwsbrief:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #5268

    Standaard

    Huh?
    Heb je het over een andere film?

    Ik kan in je link dit lezen:

    Marketa Lazarova - Franticek Vlacil - 1967

    Ik had de film al twee keer op dvd gezien, uitgegeven door Second Run. Beide keren was ik overweldigd door de prachtige beelden en onheilspellende muziek. Ik aarzelde niet om deze film op Blu-Ray aan te schaffen, ditmaal van Criterion. Tjongejonge.....een wereld van verschil. De beelden en muziek komen nog beter toch zijn recht (nogal logisch maar het verschil is echt heel groot).

    Het heeft me drie kijkbeurten gekost maar nu begrijp ik eindelijk alle lagen van het verhaal. Het is geen makkelijke zit vanwege de fragmentarische structuur gecombineerd met flashbacks, randverhalen en droombeelden. Dat geeft echter niets, de opera-achtige vertelling kan ook prima gevoeld worden zonder terug te hoeven vallen op houvast van een lineair verloop.

    Ik ken geen andere film die de Middeleeuwse wereld zo authentiek weergeeft. De combinatie van wreedheid, poëtisch, erotisch en authenticiteit zorgt voor een unieke ervaring die zijn gelijke niet kent. Ik ben al erg ver met de extra's en die zijn razend interessant. Ook het boekje is zeer de moeite waard.

    Dit is voor mij één van de meest waardevolle Criterions die ik bezit. Wow...om dit meesterwerk in HD-beeld incl opgepoetst geluid en interessante extra's te bezitten is echt fantastisch. Dit totaalpakket voldoet ruimschoots aan alle verwachtingen.

    10

  19. #5269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Huh?
    Heb je het over een andere film?

    Ik kan in je link dit lezen:

    Marketa Lazarova - Franticek Vlacil - 1967

    Ik had de film al twee keer op dvd gezien, uitgegeven door Second Run. Beide keren was ik overweldigd door de prachtige beelden en onheilspellende muziek. Ik aarzelde niet om deze film op Blu-Ray aan te schaffen, ditmaal van Criterion. Tjongejonge.....een wereld van verschil. De beelden en muziek komen nog beter toch zijn recht (nogal logisch maar het verschil is echt heel groot).

    Het heeft me drie kijkbeurten gekost maar nu begrijp ik eindelijk alle lagen van het verhaal. Het is geen makkelijke zit vanwege de fragmentarische structuur gecombineerd met flashbacks, randverhalen en droombeelden. Dat geeft echter niets, de opera-achtige vertelling kan ook prima gevoeld worden zonder terug te hoeven vallen op houvast van een lineair verloop.

    Ik ken geen andere film die de Middeleeuwse wereld zo authentiek weergeeft. De combinatie van wreedheid, poëtisch, erotisch en authenticiteit zorgt voor een unieke ervaring die zijn gelijke niet kent. Ik ben al erg ver met de extra's en die zijn razend interessant. Ook het boekje is zeer de moeite waard.

    Dit is voor mij één van de meest waardevolle Criterions die ik bezit. Wow...om dit meesterwerk in HD-beeld incl opgepoetst geluid en interessante extra's te bezitten is echt fantastisch. Dit totaalpakket voldoet ruimschoots aan alle verwachtingen.

    10
    Heb je deze gemist?

  20. #5270

    Standaard

    Ik hoop dat niemand Dressed to Kill heeft gekocht/besteld. Ze hebben het beeld verkloot. Je kan de disk omruilen (gedoe, gedoe). Zie hier een mail daaromtrent:

    Hello there,

    I hope this email finds you well.

    In the course of preparing the master for Criterion’s new release of
    Dressed to Kill, director Brian De Palma asked if there was anything
    that could be done to correct what he felt was a distortion in the
    image that caused everyone to appear slightly wide or squat. A modest
    anamorphic compression was applied, and De Palma was satisfied. On
    reviewing the final product, we feel the adjustment doesn’t accurately
    reflect the look of the film, and we are reauthoring discs without the
    squeeze and will make them available to all purchasers of our release
    of Dressed to Kill free of charge. Simply write to Jon Mulvaney
    (mulvaney@criterion.com) with your name, address, and some proof of
    purchase, such as a receipt, and we will send you a corrected copy. We
    regret the inconvenience, but we hope that in the end all of our
    customers will end up with a copy of Dressed to Kill that accurately
    reflects the film as well as the director’s intentions.

    All the best,
    Jon Mulvaney

  21. #5271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is zover, na twee jaar of zo van geruchten: Mulholland Dr. komt eraan!



    Specs:

    • New, restored 4K digital transfer, supervised by director David Lynch and director of photography Peter Deming, with 5.1 surround DTS-HD Master Audio soundtrack on the Blu-ray
    • New interviews with Lynch, Deming, actors Naomi Watts and Laura Harring, composer Angelo Badalamenti, and casting director Johanna Ray
    • Interviews with Lynch and cast members, along with other footage from the film’s set
    • Trailer
    • PLUS: A booklet featuring an interview with Lynch from filmmaker and writer Chris Rodley’s 2005 edition of the book Lynch on Lynch
    • More!


    Net als meer mensen heb ik de Studio Canal uitgave, maar die specs maken het erg aanlokkelijk....zeer waarschijnlijk komt deze er wel in.
    Net voor de Kerst binnen gekregen:






















    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  22. #5272

    Standaard

    Ik heb 'm al een paar weekjes liggen, maar nog niet bekeken....

  23. #5273

    Standaard



    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #5274

    Standaard

    McCabe and Mrs. Miller
    Chimes at Midnight
    The Story of the Last Chrysanthemums
    Taste of Honey
    Lone Wolf and Cub
    Phoenix
    The Kid
    Easy Rider
    Squid and the Whale
    Dr. Strangelove

    En nog veel meer ...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #5275

Pagina 211 van 218 EersteEerste ... 111161201207208209210211212213214215 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •