Pagina 208 van 218 EersteEerste ... 108158198204205206207208209210211212 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.176 tot 5.200 van 5431 worden weergegeven.
  1. #5176

    Standaard

    Voor mij gaat de interesse naar een film voor. Als je geïnteresseerd bent in Eraserhead, dan heb je deze toch allang in huis? Mocht de Criterion dan echt zoveel beter blijken, dan kun je alsnog gaan vervangen. Vind het altijd "apart" als films jaren lang niet aangekocht worden maar als Criterion het uitbrengt is het ineens een must have. Bij veel films geldt dat natuurlijk zeker maar bij sommige films zijn echt zeer goede alternatieven te vinden die ook al jaren lang uit zijn.

    Maar ja het verschil in bitrates is natuurlijk cruciaal.....

  2. #5177

    Standaard

    Je kunt het niet hebben als iemand een andere mening dan jou heeft he?? geen zin om me meer te gaan verdedigen (waarom zou ik ook?).
    Je eerste punt heb ik al tot in den treure uitgelegd maar blijkbaar kijk je daar (al dan niet bewust) overheen of vergeet je `t voor `t gemak even.
    En die bitrate is idd essentieel: beeld en geluid zijn voor mij het belangrijkste dus idd cruciaal..........................
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #5178

    Standaard

    Sale nu bij Barnes & Noble. Ik wou dat ik mijn regiovrije BD-speler al had.

  4. #5179

    Standaard

    Dacht dat het pas half juli zou zijn. Dat gaat weer geld kosten
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5180

    Standaard

    Ik heb er toch ook al vier besteld, nog zonder regiovrije BD-speler. Ik móest ze hebben. Uitbreiding komt vanzelf wel, heerlijke collectie is het ook.


  6. #5181

    Standaard

    The Royal Tennenbaums heb ik bij Blowitoutahere voor 18 dollar gekocht. Zij hadden in juni namelijk een Criterion sale. Heb deze maand geen geld voor de sale. Arrow en MoC hadden namelijk ook een sale dus de centjes zijn op.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  7. #5182

    Standaard

    Ok.....ok.....ik las net dat Eraserhead wel een boekje krijgt in tegenstelling tot eerdere berichten.

  8. #5183
    Laatst aangepast door TheGodfather : 02-08-2014 om 00:19
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #5184

    Standaard

    Nieuwe aankondigingen:

    The Shooting/Ride In The Whirlwind 2 pack
    It Happened One Night
    L'Avventura blu
    Tootsie
    Les Blank set

    Niet te geloven dat ze fukkin' Tootsie uit gaan brengen....

  10. #5185

    Standaard

    Ik ben in ieder geval érg blij dat deze film eindelijk op blu-ray verschijnt:



    Op voorhand een van de beste releases van 2014 voor mij.

  11. #5186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nieuwe aankondigingen:

    The Shooting/Ride In The Whirlwind 2 pack
    It Happened One Night
    L'Avventura blu
    Tootsie
    Les Blank set

    Niet te geloven dat ze fukkin' Tootsie uit gaan brengen....

    Tootsie vind ik ook één van de meest bizarre releases van Criterion. Past helemaal niet in hun lijn. L'avventura en It happened one night zijn wel heel goed nieuws.

  12. #5187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Tootsie vind ik ook één van de meest bizarre releases van Criterion. Past helemaal niet in hun lijn. L'avventura en It happened one night zijn wel heel goed nieuws.
    Als films zoals "It's a Mad Mad Mad Mad World" en " The Fantastic Mr Fox" in de Criterion lijn passen, dan past de met 10 oscars genomineerde film Tootsie er ook wel in.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  13. #5188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Als films zoals "It's a Mad Mad Mad Mad World" en " The Fantastic Mr Fox" in de Criterion lijn passen, dan past de met 10 oscars genomineerde film Tootsie er ook wel in.
    Oscars zijn nu niet bepaald een graadmeter voor kwaliteit.

  14. #5189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Als films zoals "It's a Mad Mad Mad Mad World" en " The Fantastic Mr Fox" in de Criterion lijn passen, dan past de met 10 oscars genomineerde film Tootsie er ook wel in.
    Met "It's a Mad Mad Mad Mad World" heb je een punt maar waarom je "The Fantastic Mr Fox" noemt is me een raadsel?

  15. #5190

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Met "It's a Mad Mad Mad Mad World" heb je een punt maar waarom je "The Fantastic Mr Fox" noemt is me een raadsel?
    Ik ben nou eenmaal graag raadselachtig.

    De Criterion Collection is erg gevarieerd. Alle films in de collectie worden door een grote groep (maar misschien niet alle) mensen tot goede/belangrijke films gezien. Gezien de reactie op bv het forum van Blu-Ray.com denken veel mensen hetzelfde over Tootsie. Daarnaast behoorde Tootsie al tot de collectie, want de audio-commentaartrack van regisseur Pollack is opgenomen in de jaren 90 voor de Laserdisc editie.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  16. #5191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Oscars zijn nu niet bepaald een graadmeter voor kwaliteit.
    Dat komt omdat kwaliteit wat betreft films (en alle vormen van kunst) nogal subjectief is.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  17. #5192

    Standaard

    Liever Tootsie dan films als Tiny Furniture en Frances Ha.

  18. #5193

    Standaard

    Ik ben voor het maken van een lijst welke films wel op Criterion horen en welke niet.

  19. #5194

  20. #5195

  21. #5196

    Standaard

    Uit de nieuwsbrief:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #5197

  23. #5198

    Standaard

    Kun je beter de Arrow release halen van Time Bandits.

  24. #5199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Kun je beter de Arrow release halen van Time Bandits.
    Vindt ik ook.

  25. #5200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Vindt ik ook.
    Aarrggh. Het is al sinds 1657: vind ik ook. Kom op zeg, enige basiskennis van het Nederlands mogen we toch wel verwachten bij de forumleden hier.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

Pagina 208 van 218 EersteEerste ... 108158198204205206207208209210211212 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •