Pagina 206 van 218 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.126 tot 5.150 van 5431 worden weergegeven.
  1. #5126

    Standaard

    Dan zal The Keep wel een rukfilm zijn, denk ik dan....

  2. #5127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Dan zal The Keep wel een rukfilm zijn, denk ik dan....
    Dat is het ook. Maar zo slecht dat je benieuwd bent naar het hoe en waarom achter het maken van de film, vooral van een regisseur als Mann.

  3. #5128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat is het ook. Maar zo slecht dat je benieuwd bent naar het hoe en waarom achter het maken van de film, vooral van een regisseur als Mann.
    Uit nieuwsgierigheid dan wellicht interessant maar geen Criterion waard, lijkt me dan. Dan geef ik mn geld liever uit aan films die wel de moeite waard zijn. Als Mann er al niets mee te maken wil hebben....

  4. #5129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat is het ook. Maar zo slecht dat je benieuwd bent naar het hoe en waarom achter het maken van de film, vooral van een regisseur als Mann.
    En tóch geeft Empire Magazine er maar liefst 5 (!) sterren aan (http://www.empireonline.com/reviews/...asp?FID=132726) waardoor ik er ook benieuwd naar ben, en het ben gaan zien als een onontgonnen parel van de man. Als je Mann enigszins hoog hebt zitten, moet je hem dan toch zien. En daar is de Criterion collectie toch ook voor, die moeilijk vindbare vroege werken die vrijwel niemand gezien heeft maar toch hier en daar geregistreerd staan als meesterwerk.

  5. #5130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobdH84 Bekijk bericht
    En tóch geeft Empire Magazine er maar liefst 5 (!) sterren aan (http://www.empireonline.com/reviews/...asp?FID=132726) waardoor ik er ook benieuwd naar ben, en het ben gaan zien als een onontgonnen parel van de man. Als je Mann enigszins hoog hebt zitten, moet je hem dan toch zien. En daar is de Criterion collectie toch ook voor, die moeilijk vindbare vroege werken die vrijwel niemand gezien heeft maar toch hier en daar geregistreerd staan als meesterwerk.
    Ik heb hem gezien, en heb hem zelfs op dvd in mijn bezit (een widescreen Laserdisc bootleg dvd via Ebay) en het is zeker een unieke film van Mann. Ik heb alle films in bezit en gezien van Mann (inc zijn sterke debuut The Jericho Mile) en dit is zeker een unieke, maar ook zijn meest zwakke film. Hij wilde wat nieuws doen maar eigenlijk tijdens de productie kwam hij er zelf sl achter dat het allemaal te cheesy voor woorden was en het eindresultaat is daar dan ook naar. Is het een CC waard? Tja, das denk ik aan Criterion zelf. Maar aangezien ze vaak/bijna altijd een uitgave in samenwerking met de regisseur willen maken schat ik de kansen niet hoog in voor deze film.

  6. #5131

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #5132

    Standaard

    Hou me al jaren aan de 22 euro grens bij amazon. Wou nu de zatoichi box bestellen, laten zij douane zelf weten dat er kosten moeten betaald worden? Jaren geleden was mij douane pak rate bij amazon 100 op 100 kan niet in toeval geloven. Andere optie is b & n sale afwachten maar ook geen garantie. Gaat om belgische douane

  8. #5133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    Hou me al jaren aan de 22 euro grens bij amazon. Wou nu de zatoichi box bestellen, laten zij douane zelf weten dat er kosten moeten betaald worden? Jaren geleden was mij douane pak rate bij amazon 100 op 100 kan niet in toeval geloven. Andere optie is b & n sale afwachten maar ook geen garantie. Gaat om belgische douane
    niemand ?

  9. #5134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    niemand ?
    Ik betaal altijd de douane kosten aan amazon. Staat er automatisch bij op het eind.

  10. #5135

    Standaard

    batmaster, bedankt dat jij de moeite deed om te antwoorden

    probleem / keuze stelt zich niet meer. was gisteren 53% korting bij amazon, nu niet meer. dan maar wachten op b&n sale. iemand enig idee wanneer de volgende ongeveer is?

  11. #5136
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Volgende B&N sale zal juli worden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #5137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    batmaster, bedankt dat jij de moeite deed om te antwoorden

    probleem / keuze stelt zich niet meer. was gisteren 53% korting bij amazon, nu niet meer. dan maar wachten op b&n sale. iemand enig idee wanneer de volgende ongeveer is?
    Als je om half twaalf 's avonds iets vraagt, dan is het niet zo gek als je de volgende dag om 12 uur 's middags nog geen antwoord hebt hoor. Ten eerste zijn er niet zo heel veel actieve leden op dit forum en ten tweede zijn er nog veel minder die dit draadje openen. Geloof het of niet, sommige mensen moeten overdag werken of studeren. Het is niet dat niemand de moeite wilt nemen, maar je moet ook in de gelegenheid zijn .

  13. #5138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als je om half twaalf 's avonds iets vraagt, dan is het niet zo gek als je de volgende dag om 12 uur 's middags nog geen antwoord hebt hoor. Ten eerste zijn er niet zo heel veel actieve leden op dit forum en ten tweede zijn er nog veel minder die dit draadje openen. Geloof het of niet, sommige mensen moeten overdag werken of studeren. Het is niet dat niemand de moeite wilt nemen, maar je moet ook in de gelegenheid zijn .
    Een tijd geleden had ik een vraag waar ik nooit een antwoord op gekregen heb,. Andere vragen werden wel los van een respons voorzien. Mij niet gelaten maar juist is juist. De meest sexy vragen krijgen meestal het snelste antwoord.

  14. #5139

    Standaard

    Juni:


    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #5140

    Standaard

    Hele interessante maand! Eindelijk weer eens. Ben vooral geinteresseerd in Judex en L' Eclisse. Ook leuk dat ze A Hard Day's Night uitbrengen,

  16. #5141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb hem gezien, en heb hem zelfs op dvd in mijn bezit (een widescreen Laserdisc bootleg dvd via Ebay) en het is zeker een unieke film van Mann. Ik heb alle films in bezit en gezien van Mann (inc zijn sterke debuut The Jericho Mile) en dit is zeker een unieke, maar ook zijn meest zwakke film. Hij wilde wat nieuws doen maar eigenlijk tijdens de productie kwam hij er zelf sl achter dat het allemaal te cheesy voor woorden was en het eindresultaat is daar dan ook naar. Is het een CC waard? Tja, das denk ik aan Criterion zelf. Maar aangezien ze vaak/bijna altijd een uitgave in samenwerking met de regisseur willen maken schat ik de kansen niet hoog in voor deze film.
    Hier in matige kwaliteit in zijn geheel te bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=hMYExzEOmic

    The Keep duurde overigens een kleine drie uur, maar de studio heeft er daarna flink in zitten knippen totdat er van het verhaal totaal geen worst meer te maken viel. Ik ben daarom ook erg benieuwd naar een Director's Cut, of i.i.g. de workprint van drie uur. Ik hoop dat al dit materiaal niet verloren is gegaan, zoals bij veel andere films wel het geval is geweest.

    Het is wel een beetje te vergelijken met Dune van David Lynch. Ook al zo'n vreemde eend in de bijt van het oeuvre van de regisseur en een interessante mislukking. En beide films worden nu beschouwd als cult.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 19-03-2014 om 13:36

  17. #5142

  18. #5143

    Standaard

    Uit de nieuwsbrief:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #5144
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Who let the dogs out van Baha Men zal het wel niet zijn zeker
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #5145

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #5146
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #5147

    Standaard

    Geweldige update van Criterion!




    Vooral de Jaques Demy collection en Pickpocket vind ik heel interessant!

  23. #5148

    Standaard

    Scanners, Insomnia, The Big Chill voor mij.
    Pickpocket is een super film maar de dvd voldoet prima
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #5149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Scanners, Insomnia, The Big Chill voor mij.
    Pickpocket is een super film maar de dvd voldoet prima
    Als je het een super film vindt, dan wil je die toch in superkwaliteit? Dat is net de meerwaarde die Criterion biedt en andere verdelers niet.

  25. #5150

Pagina 206 van 218 EersteEerste ... 106156196202203204205206207208209210216 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •