Pagina 201 van 218 EersteEerste ... 101151191197198199200201202203204205211 ... LaatsteLaatste
De resultaten 5.001 tot 5.025 van 5431 worden weergegeven.
  1. #5001

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Wat, zeik ik Melvin Nee snap wel wat je bedoelt hoor.

    Hoeveel BD's gaan jullie er per bestelling in stoppen ?

    Ha...ik las mn post net terug, kan inderdaad anders opgevat worden. Ik bedoel natuurlijk gezeik/gedoe met de douane...NIET dat jij loopt te zeiken...

    Laatste paar keer steeds 1x een keuze gemaakt en alles in 1 bestelling gedaan. Ik kreeg steeds alles in een paar pakjes (met 2 of 3 stuks) verzonden.

    Dit jaar houd ik het op 5 of 6 stuks. Ik heb het "geluk" dat er niet heel veel interessants (voor mij dan) is uitgekomen de laatste paar maanden. Mn lijstje bestaat nu uit:

    Marketa Lazarová (must own!!)
    A Man Escaped
    Wild Strawberries
    On the Waterfront
    Orpheus

    Purple Noon (deze stond op mn lijst maar studio canal brengt in sept een BD uit waar ik even op wil wachten)
    Life of Oharu (twijfel, ik heb het idee dat AE Life of Oharu nog gaat uitbrengen.)

    Vorig jaar had ik vrij snel besteld en toen kwam er ineens een voucher tevoorschijn tegen het einde van de sale....dus daar wil ik wellicht ook nog op wachten voordat ik nog een leuke extra korting misloop.
    Laatst aangepast door Melzz : 11-07-2013 om 11:26

  2. #5002

    Standaard

    Ik ga voor:

    Purple Noon
    Marketa Lazarova
    A Man Escaped
    On the Waterfront
    Badlands
    3:10 to Yuma
    Life of Oharu
    Pierre Etaix
    Medium Cool
    Rosetta
    Kid with a Bike
    La Promesse
    Lord of the Flies
    Naked Lunch

    En miss
    Lonesome
    The Complete Jean Vigo
    The Ice Storm
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #5003

    Standaard

    @Coen: Lonesome en The Complete Jean Vigo zijn fantastische uitgaves en veel waar voor je geld, er staan (zoals je wellicht al weet) meerdere films op. Ik pak ze regelmatig (Lonesome dit jaar al drie keer gezien). Beide grote aanraders! Zoals ik al schreef, van Purple Noon komt er een Studio Canal uitgave uit in september; wellicht is die transfer beter of gelijk en is de prijs een stuk gunstiger. Qua extra's kan die uitgave ook wellicht beter uitvallen. Dus dat wacht ik even af en anders neem ik deze mee tijdens de volgende B&N sale. 3:10 to Juma is een leuke film maar daar is een uitstekende dvd-uitgave van....voor een prikkie. Rechtvaardigt voor mij niet om de (duurdere) Criterion van te kopen....zonder extra's.

  4. #5004

    Standaard

    @Melzz

    Ik snap niet dat je On the Waterfront niet in Italië koopt, of je moet voor de extra's gaan v/d Criterion. Tevens is er in Frankrijk een prima uitgave van Gaumont van A Men Escaped, al is die niet zo voordelig als je enkel die bestelt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5005

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    @Coen: Lonesome en The Complete Jean Vigo zijn fantastische uitgaves en veel waar voor je geld, er staan (zoals je wellicht al weet) meerdere films op. Ik pak ze regelmatig (Lonesome dit jaar al drie keer gezien). Beide grote aanraders! Zoals ik al schreef, van Purple Noon komt er een Studio Canal uitgave uit in september; wellicht is die transfer beter of gelijk en is de prijs een stuk gunstiger. Qua extra's kan die uitgave ook wellicht beter uitvallen. Dus dat wacht ik even af en anders neem ik deze mee tijdens de volgende B&N sale. 3:10 to Juma is een leuke film maar daar is een uitstekende dvd-uitgave van....voor een prikkie. Rechtvaardigt voor mij niet om de (duurdere) Criterion van te kopen....zonder extra's.
    3:10 ziet er wel echt goed uit hoor op de screenshots, en er zit toch nog 2 featurettes bij van samen 30 min, kan je mooi mee pakken na de film

    Lonesome en Jean Vigo ga ik dan wel voor, neigde wel naar die 2. Laat ik The Ice Storm wel vervallen, of Lord of the Flies... LASTIG!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #5006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    @Melzz

    Ik snap niet dat je On the Waterfront niet in Italië koopt, of je moet voor de extra's gaan v/d Criterion. Tevens is er in Frankrijk een prima uitgave van Gaumont van A Men Escaped, al is die niet zo voordelig als je enkel die bestelt.
    Bedankt voor de suggestie. On the Waterfront heb ik ook al op dvd, de Criterion is voor mij aantrekkelijk vanwege de vele extra's en verschillende beeldformaten (vond ik ook erg interessant bij de MoC van Touch of Evil). A Man Escaped uit Frankrijk komt incl verzending op meer dan de Criterion via de B&N sale. Ook bij deze Criterion zijn de extra's talrijk. Extra's op moderne films kijk ik bijna nooit maar bij oudere films vindt ik die zeer de moeite waard.

    @Coen, je hebt gelijk van die extra's bij 3:10, ik was ik de war met Jubal. Als je van silents houd dan zijn Lonesome en die Jean Vigo set (al zn films verzameld !!) echt de moeite waard! Heb je The Phantom Carriage al? Ook zo'n sublieme uitgave en film.....met twee verschillende scores die ieder een totaal andere kijkbeleving bezorgen.

    Mn favoriete Criterion is trouwens die Brakhage-set. Je moet er van houden maar die set is zo uitputtend dat je steeds weer iets nieuws ontdekt. Je kan de films eindeloos herkijken en gezien de speelduur van sommige films, erg fijn om er soms een paar van te bekijken. Deze set zie ik (bijna) nooit voorbij komen. Het is natuurlijk erg experimenteel maar zeer de moeite waard. Terwijl ik de films, toen ik ze voor het eerst zag, vreselijk vond.....

  7. #5007
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    @Melzz

    Ik snap niet dat je On the Waterfront niet in Italië koopt, of je moet voor de extra's gaan v/d Criterion. Tevens is er in Frankrijk een prima uitgave van Gaumont van A Men Escaped, al is die niet zo voordelig als je enkel die bestelt.
    Tja 'k ga zelf ook voor de Criterion van On the Waterfront. A Man Escaped heb 'k hier reeds liggen maar nog niet gezien.

    Van Marketa Lazarova bestaat ook een Tsjechische uitgave met Engelse ondertitels, maar goedkoop is die niet meteen te vinden ( 617 kronen bij bontonland.cz = +/- 31 € )


    Mijn lijstje moet 'k nog maken, maar heb geen haast eigenlijk. 3:10 to Yuma en Marketa Lazaroza al zeker. Heb in ieder geval de bezettingslijst opgevraagd van de douaniers
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #5008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Bedankt voor de suggestie. On the Waterfront heb ik ook al op dvd, de Criterion is voor mij aantrekkelijk vanwege de vele extra's en verschillende beeldformaten (vond ik ook erg interessant bij de MoC van Touch of Evil). A Man Escaped uit Frankrijk komt incl verzending op meer dan de Criterion via de B&N sale. Ook bij deze Criterion zijn de extra's talrijk. Extra's op moderne films kijk ik bijna nooit maar bij oudere films vindt ik die zeer de moeite waard.
    Dan moet je zeker voor de Criterion gaan en niet voor de Italiaanse al is de transfer echt geweldig goed.
    Gaumont koop ik ook alleen in de aanbieding, standaard zijn die te duur net zoals Criterion normaal

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Als je van silents houd dan zijn Lonesome en die Jean Vigo set (al zn films verzameld !!) echt de moeite waard! Heb je The Phantom Carriage al? Ook zo'n sublieme uitgave en film.....met twee verschillende scores die ieder een totaal andere kijkbeleving bezorgen.
    Lonesome moet ik nog kijken, maar die Vigo en vooral The Phantom Cariage is héél goed.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Mn favoriete Criterion is trouwens die Brakhage-set. Je moet er van houden maar die set is zo uitputtend dat je steeds weer iets nieuws ontdekt. Je kan de films eindeloos herkijken en gezien de speelduur van sommige films, erg fijn om er soms een paar van te bekijken. Deze set zie ik (bijna) nooit voorbij komen. Het is natuurlijk erg experimenteel maar zeer de moeite waard. Terwijl ik de films, toen ik ze voor het eerst zag, vreselijk vond.....
    Die heb ik bij Brakhage(Maikel) v/h forum gezien, althans een paar dan, maar daar kan ik niet veel mee... Betwijfel het of ik die ooit ga aanschaffen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #5009

    Standaard

    Eens kijken welke ik allemaal ga aanschaffen in deze sale.
    Shoah, Marketa Lazarova, Safety Last en Lord of the Flies sowieso. Misschien nog The Ice Storm en Life of Oharu.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #5010

    Standaard

    Vorig jaar kwam er op de valreep nog een 30% kortingscode op het duurste item. Twijfel om daar op te wachten. Iemand al iets gehoord over online vouchers voor non members?

  11. #5011

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Iemand al iets gehoord over online vouchers voor non members?
    Zijn er niet, las wel dat de sale is verlengd t/m 5 augustus.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #5012

    Standaard

    Oktober titels:



    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #5013

    Standaard

    2 interessante titels
    - I married a witch (Veronica Lake )
    - The uninvited

    John Cassavetes box is op zich ook interessant, maar ik heb de "BFI" collectie al.

  14. #5014

    Standaard

    Eyes Without a Face!

    Iets anders...met de sale van B&N ga ik in totaal 16 films kopen. 16 op de kijkachterstand erbij, die los van deze 53 Criterion blu rays beslaat. Hoeveel lopen jullie achter qua CC blu's?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #5015

    Standaard

    Heel veel, maar nog geen 53 (denk ik )
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #5016

    Standaard

    23 1/4, dat is toch aanzienlijk minder
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #5017

  18. #5018

    Standaard

    Ter verdediging, van de 53 films heb ik er 40 ooit al gezien
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #5019

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ter verdediging, van de 53 films heb ik er 40 ooit al gezien
    Mmmmm, ik slechts 1/4 van de 23 1/4.....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #5020
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    November titels.

    En een verandering Criterion gaat ook aan de Dual Edition zoals Eureka en BFI o.a. doen. Tja het nut, misschien economisch voordeliger, dat zal het zijn. Nou die Zatoichi boxset is dan weer niet zo voordelig



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #5021

    Standaard

    Die Zatoichi box, WOW!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #5022

    Standaard

    Meer foto`s van de Zatoichi box:




    En City Lights gaat er zeker ook weer inkomen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #5023

    Standaard

    De fans van Bergman kunnen blij zijn: Persona (Person A) komt er aan

    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #5024

    Standaard

    December titels:

    Investigation of a Citizen Above Suspicion


    Nashville


    Grey Gardens



    Martin Scorsese's World Cinema Project
    Touki Bouki / Red / A River Called Titas / Dry Summer / Trances / The Housemaid
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  25. #5025

    Standaard

    Voor mij geen dringende aankopen in december (en door de Zatoichi set in november zal ik in december waarschijnlijk niet zonder kijkvoer komen te zitten). Alleen Nashville interesseert mij. Wat betreft de WCF films ga ik voor de MoC releases in verband met de prijs.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

Pagina 201 van 218 EersteEerste ... 101151191197198199200201202203204205211 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •