Pagina 196 van 218 EersteEerste ... 96146186192193194195196197198199200206 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.876 tot 4.900 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4876

    Standaard

    Uit de nieuwsbrief:



    Chaplin dus maar welke?

    edit: volgens criterionforum gaat het om Monsieur Verdoux.

  2. #4877

    Standaard

    Weer een Charlie Chaplin, heel goed nieuws !

    De 50% sale bij Barnes & Noble is weer gestart en duurt t/m 19 november!
    www.barnesandnoble.com

    En volgens berichten op `t Empire forum doen de december titels (Brazil, Following en de Qatsi trilogy) ook mee in de sale!
    hoop dat dat klopt.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #4878

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht

    Ik ben druk bezig een lijst samen te stellen van Criterion-aankopen bij Barns and Nobles en ik vroeg me af of Rosemary's Baby ook door andere maatschappijen wordt uitgegeven?

    Beetje vragen naar de onbekende weg maar dit lijkt me toch een populaire titel. Ik had ook de Criterion van The Thin Red Line aangeschaft (absoluut geen spijt van) maar die is nu in de grabbelbakken bij Mediamarkt te vinden voor nog geen tien euro (de Nederlandse uitgave die niet zo veel afwijkt van de Criterion).

    Ik probeer dus selectief te zijn. Rosemary is wel een must-have maar ik heb zo'n vermoeden dat ie ook nog wel eens in de UK wordt uitgebracht maar dan veel goedkoper.

    Valt me trouwens op; in het aankooptopic komen er weinig Criterions voorbij. Bij de vorige sales van B&N regende het Criterions. Zal dan toch de crisis zijn intrede hebben gedaan....

  4. #4879

    Standaard

    Lees op het bluray forum dat de sale tot de 26e is verlengd. Weet niet of dit ook online zo is, maar in dat geval zouden de pre-orders (o.a. Heaven's Gate) ook onder de sale gaan vallen qua prijs ($20)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #4880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Lees op het bluray forum dat de sale tot de 26e is verlengd. Weet niet of dit ook online zo is, maar in dat geval zouden de pre-orders (o.a. Heaven's Gate) ook onder de sale gaan vallen qua prijs ($20)
    Heaven's Gate heeft een adviesprijs van $49,99 prijs wordt (en is het ook op het moment) $24,99
    In het begin v/d sale waren ook diverse pre-orders van december beschikbaar.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #4881

    Standaard

    Ik wou Brazil en Heaven's Gate bestellen, de vorige keer was Brazil 25 en Heaven's Gate 45, en nu is het andersom... Laat maar dan.

  7. #4882

    Standaard

    Heaven`s Gate was al voor $ 24,99 te bestellen, heb ik vorige week ook gedaan.
    Jammer dat de prijzen van de december pre-orders weer omhoog zijn gegaan...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #4883

    Standaard

    De februari titels:





    Prachtige covers voor On The Waterfront en The Ballad Of Narayama!
    Wordt een volle uitgave van On The Waterfront:


    • New 4K digital restoration, with uncompressed monaural soundtrack on the Blu-ray edition
    • Alternate presentations of the restoration in two additional aspect ratios: 1.85:1 (widescreen) and 1.33:1 (full-screen)
    • Alternate 5.1 surround soundtrack, presented in DTS-HD Master Audio on the Blu-ray edition
    • Commentary featuring authors Richard Schickel and Jeff Young
    • Conversation between filmmaker Martin Scorsese and critic Kent Jones
    • Elia Kazan: Outsider (1982), an hour-long documentary
    • New documentary on the making of the film, featuring interviews with scholar Leo Braudy, critic David Thomson, and others
    • New interview with actress Eva Marie Saint
    • Interview with director Elia Kazan from 2001
    • Contender, a 2001 documentary on the film’s most famous scene
    • New interview with longshoreman Thomas Hanley, an actor in the film
    • New interview with author James T. Fisher (On the Irish Waterfront) about the real-life people and places behind the film
    • Visual essay on Leonard Bernstein’s score
    • Visual essay on the aspect ratio
    • Trailer
    • PLUS: A booklet featuring an essay by critic Michael Almereyda and reprints of Kazan’s 1952 ad in the New York Times defending his testimony before the House Un-American Activities Committee, one of the 1948 New York Sun articles by Malcolm Johnson on which the film was based, and a 1953 Commonweal piece by screenwriter Budd Schulberg
    Laatst aangepast door TheGodfather : 15-11-2012 om 22:35
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #4884

    Standaard

    On the waterfront klinkt geweldig. The ballad of Narayama had interessant geweest als ik de voortreffelijke MoC-uitgave niet had gehad.

    Sansho the bailiff klink trouwens wel weer interressant.

  10. #4885

    Standaard

    Nu al discussie over het gekozen 1.66:1 aspect ratio voor On The Waterfront:

    There's no doubt that the intended theatrical ratio was 1.85. It was also sometimes (wrongly) projected at 1.37 since it was released at the height of the transition. I think there's always been some belief that it looked a little tight at 1.85, and it's certainly logical to assume that framing for the ratio in camera wasn't an exact science yet. For this reason, Grover Crisp recommended Criterion frame it at 1.66. Since they were going with a ratio other than theatrical without the director's consent, they elected to make a feature of it, give options, and discuss the transition.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #4886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    On the waterfront klinkt geweldig. The ballad of Narayama had interessant geweest als ik de voortreffelijke MoC-uitgave niet had gehad.

    Sansho the bailiff klink trouwens wel weer interressant.

    De MoC is de 1983 versie, de Criterion die van 1958.

  12. #4887

    Standaard

    On the Waterfront en Ballad of Narayama voor mij!

    De broers Dardenne zijn wel hip bij Criterion tegenwoordig!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #4888

    Standaard

    Ik (her)kijk de laatste tijd weer eens wat Criterions en ik ervaar de beeldkwaliteit als zeer goed dat ik heb besloten geen Criterions te dubbeldippen. Ik houd dus gewoon mijn Sansho-uitgave op dvd van Criterion. De verleiding is soms wel erg groot.

    Als proef op de som heb ik gisteren de Anchor Bay dvd van Repulsion gekeken (die qua extra's vrijwel identiek is aan de Criterion) en ik heb weer genoten van de film. Het kan uiteraard scherper op BD maar soms is de ervaring op dvd ook zeer goed. Soms maar eens tevreden zijn met wat ik heb.... En toch is mijn stapeltje dvd's al rond de 25 die ik inmiddels heb vervangen voor de BD....

  14. #4889

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    De MoC is de 1983 versie, de Criterion die van 1958.
    Nooit geweten dat die bestond. Dan word ie toch weer interressant.

  15. #4890

    Standaard

    Sansho the Bailiff is ook al op MoC uitgekomen als Sanshô Dayû / Gion Bayashi, en uitgave van 2 films.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #4891

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ben druk bezig een lijst samen te stellen van Criterion-aankopen bij Barns and Nobles en ik vroeg me af of Rosemary's Baby ook door andere maatschappijen wordt uitgegeven?

    Beetje vragen naar de onbekende weg maar dit lijkt me toch een populaire titel. Ik had ook de Criterion van The Thin Red Line aangeschaft (absoluut geen spijt van) maar die is nu in de grabbelbakken bij Mediamarkt te vinden voor nog geen tien euro (de Nederlandse uitgave die niet zo veel afwijkt van de Criterion).

    Ik probeer dus selectief te zijn. Rosemary is wel een must-have maar ik heb zo'n vermoeden dat ie ook nog wel eens in de UK wordt uitgebracht maar dan veel goedkoper.

    Valt me trouwens op; in het aankooptopic komen er weinig Criterions voorbij. Bij de vorige sales van B&N regende het Criterions. Zal dan toch de crisis zijn intrede hebben gedaan....
    Je vermoeden was juist. 13 Februari brengt Paramount Rosemary's Baby uit op blu-ray, adviesprijs is 12,99, sorry .

    http://www.bol.com/nl/p/rosemary-s-b...2004013232642/

  17. #4892

    Standaard

    Dat is wel heel toevallig. Nu de criterion dus al besteld. Wellicht staan er op ned versie geen extra's. Maar deze zal dan ook snel rond de 10 euro komen.

  18. #4893

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Sansho the Bailiff is ook al op MoC uitgekomen als Sanshô Dayû / Gion Bayashi, en uitgave van 2 films.
    Die bleek nog in mijn kijkachterstand te zitten. Die sla ik dus maar eens over.

    En ik wacht de Europese editie van Rosemary's baby ook maar af. Als die een beetje goeie transfer heeft dan denk ik niet dat ik nog voor de Criterion ga. Je kunt je geld maar een keer uitgeven.

  19. #4894

    Standaard

    Nu ook een aantal BD's bij amazon.com voor $17,99 voor de B&N haters
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #4895

    Standaard

    Wat zou dit nu weer zijn?

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #4896

    Standaard

    Man in the Middle zal wel te makkelijk zijn...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #4897

  23. #4898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Man in the Middle zal wel te makkelijk zijn...
    Ik dacht al aan iets met The Fonz. Zouden ze de hele collectie Happy Days uitbrengen?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #4899

    Standaard

    Iemand op het Filmtotaal forum zei dat `t Pulp Fiction zou zijn:

    http://www.youtube.com/watch?v=QPPN_gkj_gk

    Dat zou wel heel cool ( ) zijn
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #4900

    Standaard

    Op blu-ray.com hadden ze te over medium cool
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 196 van 218 EersteEerste ... 96146186192193194195196197198199200206 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •