Pagina 195 van 218 EersteEerste ... 95145185191192193194195196197198199205 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.851 tot 4.875 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4851

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht


    En zag dit net op een ander forum staan:

    Buy 2, Get a 3rd Free on Criterion Collection Blu-rays

    www.barnesandnoble.com

    Helaas zijn de meeste de standaard adviesprijs van $39,99
    Ben vanmorgen nog vroeg opgestaan met de hoop deze actie te combineren met de 40% kortingsactie, maar kreeg het helaas niets spits.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #4852

    Standaard

    Mooie december releases:






    Eindelijk de Qatsi trilogie en blu-ray van Brazil!! Ook mooi dat ze Following uitbrengen, daar ben ik wel erg benieuwd naar
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #4853

    Standaard

    December is een mooie maand . Brazil is een van mijn favo's, jammer dat ik de Franse Brazil al heb, maar deze komt er ook zeker in. Purple Noon is toch die Ripley film? Daar ben ik ook erg benieuwd naar.

    Hopelijk Les Samurai binnenkort ook .
    Laatst aangepast door JT H. : 18-09-2012 om 00:45

  4. #4854

    Standaard

    M`n blu-ray exemplaar van The Game is verzonden door dvdpacific
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #4855

    Standaard

    Uit de nieuwsbrief:



    Silence of the lambs blu-ray?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #4856

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Uit de nieuwsbrief:



    Silence of the lambs blu-ray?
    Niet dus, blijkbaar gaat `t (eindelijk) om Malick`s Badlands.

    In The Mood For Love blu-ray @ dvdbeaver
    Ziet er prachtig uit

    En voor de geinteresseerden onder ons: The 2 disc dvd edition van The Game is nu maar $ 14,99 @ deepdiscount.com
    Laatst aangepast door TheGodfather : 01-10-2012 om 12:16
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #4857
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Niet dus, blijkbaar gaat `t (eindelijk) om Malick`s Badlands.
    Ook niet verkeerd lijkt me zo
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #4858

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Ook niet verkeerd lijkt me zo
    Zeker niet!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #4859

    Standaard

    De releases van januari 2013:







    Ik ga voor Hitchcock en Tarkovsky.

  10. #4860

    Standaard

    The Man Who Knew Too Much zit toch ook in de Hitchcock box? Dat lijkt mij een vrij nutteloze release.

    The Tin Drum wil ik niet meer zien, wegens het engste jongetje aller tijden.


  11. #4861

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    The Man Who Knew Too Much zit toch ook in de Hitchcock box? Dat lijkt mij een vrij nutteloze release.
    Daar had ik nog niet aan gedacht. Ik ben wel benieuwd of de transfer vergelijkbaar is.

  12. #4862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    The Man Who Knew Too Much zit toch ook in de Hitchcock box? Dat lijkt mij een vrij nutteloze release.
    In de Hitchcock box zal toch de versie uit 1956 zitten! Ik zie op de Criterion cover een foto van Peter Lorre, dus zullen zij de versie uit 1934 uitbrengen. Jaartal staat zelfs op de cover zie ik.

  13. #4863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    In de Hitchcock box zal toch de versie uit 1956 zitten! Ik zie op de Criterion cover een foto van Peter Lorre, dus zullen zij de versie uit 1934 uitbrengen. Jaartal staat zelfs op de cover zie ik.
    Aha, je hebt natuurlijk gelijk, ik heb te snel gepost .

  14. #4864

    Standaard

    Ik ga enkel voor The Man Who Knew Too Much en The Tin Drum (die ik trouwens nog steeds niet gezien heb)
    Van Two-Lane Blacktop heb ik al de 2 disc digipack dvd en de MoC blu-ray steelbook en van Ivan`s Childhood heb ik de dvd
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #4865

    Standaard

    Goedkoop maandje. Maybe ooit Ivan's Childhood
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #4866

    Standaard

    Tof! Criterion`s eerste 3Ddisc! ben benieuwd wat ze er maken. Voor de rest ooit eens in The Man Who Knew Too Much en Ivan's Childhood ergens in een sale oppikken. Van The Tin Drum heb ik net de Arrow release gekocht.

  17. #4867

    Standaard

    Vandaag de blu-ray van In The Mood For Love ontvangen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #4868

    Standaard

    Van het Empire forum:

    It is reported that in a discussion of releases 2013 and beyond that Criterion have said they will finally be releasing A Brighter Summer Day!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #4869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Vandaag de blu-ray van In The Mood For Love ontvangen
    Bedankt voor de update

  20. #4870

    Standaard

    Volgend jaar ben ik van plan een multi-regio Blu Ray speler te kopen (suggesties zijn welkom) zodat ik kan beginnen met het verzamelen van Criterion titels. Ik volg deze thread met interesse maar ben ik de enige die het vreemd vind dat hij onder DVD overige regios staat? Ik geloof dat Criterion bijna alleen nog maar Blu Rays uitbrengt dus eigenlijk zou deze thread in het Blu Ray subforum moeten horen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  21. #4871

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Bedankt voor de update
    Bedankt voor de nuttige reactie

    oh nee, wacht: nu ga je natuurlijk zeggen "mijn reactie is net zo nuttig als die van jou" of iets van die strekking...
    heerlijk kinderachtig bezig!



    Rashomon blu-ray @ dvdbeaver
    Laatst aangepast door TheGodfather : 22-10-2012 om 21:53
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #4872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Bedankt voor de nuttige reactie

    oh nee, wacht: nu ga je natuurlijk zeggen "mijn reactie is net zo nuttig als die van jou" of iets van die strekking...
    heerlijk kinderachtig bezig!



    Rashomon blu-ray @ dvdbeaver
    Het had je juist gesierd als je niet meer gereageerd had; nu doe je exact datgene waar je Melzz van beschuldigt als hij nog een reactie geeft....
    Ik zal deze smileys erbij zetten, dan is het blijkbaar goed.

  23. #4873

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het had je juist gesierd als je niet meer gereageerd had; nu doe je exact datgene waar je Melzz van beschuldigt als hij nog een reactie geeft....
    Ik zal deze smileys erbij zetten, dan is het blijkbaar goed.
    Ik weet `t, maar kan t toch niet laten...Als ik niet reageer heeft ie ook z`n zin doordat ik dan stil ben
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #4874

    Standaard

    Weekend review @DVDbeaver

    ziet er prachtig uit!!! eindelijk weer een Godard op blu-ray van Criterion
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #4875

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Volgend jaar ben ik van plan een multi-regio Blu Ray speler te kopen (suggesties zijn welkom) zodat ik kan beginnen met het verzamelen van Criterion titels. Ik volg deze thread met interesse maar ben ik de enige die het vreemd vind dat hij onder DVD overige regios staat? Ik geloof dat Criterion bijna alleen nog maar Blu Rays uitbrengt dus eigenlijk zou deze thread in het Blu Ray subforum moeten horen.
    Over deze problematiek heb ik al eens eerder een topic geopend maar er was geen animo voor een oplossing. Daarom is de situatie zoals ie is.

    Criterion geeft trouwens nog wel DVD's uit maar de trend gaat wel steeds meer richting Blu-ray. Alle nieuwe releases op de Eclipse-boxen na worden ook op Blu-ray uitgebracht.

Pagina 195 van 218 EersteEerste ... 95145185191192193194195196197198199205 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •