Pagina 193 van 218 EersteEerste ... 93143183189190191192193194195196197203 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.801 tot 4.825 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4801

    Standaard

    September releases:







    De hoes van The Game vind ik geweldig! zonder tekst erop, prachtig. En mooi dat dit deze super film eindelijk op blu-ray uitkomt!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #4802
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ha Timo je was me net voor, was ze ook aan het verzamelen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #4803

    Standaard

    Wow, geweldig!! EINDELIJK The Game!!! Hoop dattie een geweldige beeldtransfer krijgt!!!!
    En @theGodfather: er staat wel tekst op de hoes van The Game hoor, kijk maar eens goed
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 16-06-2012 om 10:24

  4. #4804
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Je bent deze, niet onbelangrijke, wel nog vergeten

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #4805

    Standaard

    Eindelijk Umberto D!

    Nu nog graag Wild Strawberries en The Spirit of the Beehive!

  6. #4806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    September releases:




    De hoes van The Game vind ik geweldig! zonder tekst erop, prachtig. En mooi dat dit deze super film eindelijk op blu-ray uitkomt!
    The Game is al een hele tijd op blu-ray uit.

  7. #4807

    Standaard

    Wauw. Lang werd gespeculeerd over The Game en nu gaat het dus toch gebeuren

    De specs:
    DIRECTOR-APPROVED SPECIAL EDITION:

    • New, restored digital transfer, supervised by director David Fincher and director of photography Harris Savides, with original theatrical 5.1 surround theatrical soundtrack, in DTS-HD Master Audio on the Blu-ray edition
    • Alternate 5.1 surround mix optimized for home theater viewing, supervised by sound designer Ren Klyce and Fincher, in DTS-HD Master Audio on the Blu-ray edition
    • Audio commentary by Fincher, Savides, actor Michael Douglas, screenwriters John Brancato and Michael Ferris, digital animation supervisor Richard “Dr.” Baily, production designer Jeffrey Beecroft, visual effects supervisor Kevin Haug, and visual effects producer Robyn D’Arcy
    • An hour’s worth of exclusive behind-the-scenes footage and film-to-storyboard comparisons for four of the film’s major set pieces, with commentary
    • Alternate ending
    • Trailer and teaser trailer, with commentary
    • PLUS: A booklet featuring an essay by film critic David Sterritt

  8. #4808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    The Game is al een hele tijd op blu-ray uit.
    Maar niemand schijnt ooit tevreden te zijn geweest over die transfer.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #4809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Maar niemand schijnt ooit tevreden te zijn geweest over die transfer.
    Klopt, ik heb de HDDVD (die dezelfde transfer heeft als de bluray) en het contrast is errug slecht. Ben overigens wel benieuwd naar de verschillen (als die er zijn) tussen de originele 5.1 mix en de nieuwe, geoptimaliseerde 5.1 mix...

  10. #4810

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Maar niemand schijnt ooit tevreden te zijn geweest over die transfer.
    Ik heb ook de HD-DVD gehad, en die was niet inderdaad niet best.
    Maar goed, hij was dus wel verkrijgbaar.
    Ik twijfel wel voor mijzelf of ik de film een derde kijkbeurt gun.

  11. #4811

    Standaard

    Children of Paradise moet denk ik de beste film zijn die ik nooit bekeken heb. Ondanks de lovende reacties staat die al jááááren in de kast. Nog nooit de behoefte gehad om hem te kijken. Raar eigenlijk...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #4812

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Net mailtje binnen dat Dazed and Confused en 12 Angry Men door Amazon is verzonden. Ben benieuwd
    En binnen. Geen tussenkomst ook van douane oid, dus das altijd goed. Dazed and Confused stond al een hele tijd op mijn lijstje. Leuke film, zal ik zeker nog vaker gaan kijken. 12 Angry Men staat misschien voor deze week op program (als alles gaat passen).

    Heb de film nog niet gezien, maar is Umberto D. nou echt zo'n tranentrekker als ik me erbij voorstel?

  13. #4813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Heb de film nog niet gezien, maar is Umberto D. nou echt zo'n tranentrekker als ik me erbij voorstel?
    Ja.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #4814

    Standaard

    Leuke aankondigingen! Ik kwam er trouwens net achter dat er voor Les enfants du paradis ook een UK-versie is aangekondigd.

  15. #4815

  16. #4816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    B&N 50% discount is begonnen.
    Dat is altijd goed nieuws
    kunnen we weer zonder tussenkomst van douane bestellen. Wordt wel weer een week of 4 wachten, maar goed...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #4817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat is altijd goed nieuws
    kunnen we weer zonder tussenkomst van douane bestellen. Wordt wel weer een week of 4 wachten, maar goed...
    Hoe krijg je dat voor elkaar dan? B&N verzendt toch alles in één pakket, of bestel je ze per stuk?

    Duurt het overigens zo lang bij B&N voordat je de blu rays in huis hebt?

  18. #4818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roeland Bekijk bericht
    Hoe krijg je dat voor elkaar dan? B&N verzendt toch alles in één pakket, of bestel je ze per stuk?

    Duurt het overigens zo lang bij B&N voordat je de blu rays in huis hebt?
    Die leveringstijd geld niet alleen voor B&N. Bij de meeste US webshops lijkt 4 weken de standard delivery time.

  19. #4819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy Bekijk bericht
    Die leveringstijd geld niet alleen voor B&N. Bij de meeste US webshops lijkt 4 weken de standard delivery time.
    Behalve bij deepdiscount.com en importcds.com. Van de 1e heb ik ze meestal met 1 week en de 2e tot nu toe binnen 2 weken.
    Van Amazon.com duuden de laatste bestellingen bijna 5 weken, nog langer dan B&N...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #4820

    Standaard

    Maandag worden (net als bij MoC) de nieuwe releases bekend gemaakt.

  21. #4821

    Standaard

    Benieuwd of we nu dan eindelijk Godard`s Week-End op blu-ray krijgen...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #4822

    Standaard

    Ik hoop iedere maand weer dat ze Andrei Rublev aan gaan kondigen.

  23. #4823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik hoop iedere maand weer dat ze Andrei Rublev aan gaan kondigen.
    Gewoon de Russische importeren, die heeft UK subs en is prima in orde.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #4824

    Standaard

    Nog geen aankondiging, maar het lijkt erop dat In the mood for love een van de nieuwe titels gaat worden.

    edit: Rosemary's Baby, Sunday Bloody Sunday en The Forgiveness of Blood lijken andere titels te gaan worden.
    Laatst aangepast door Richard B. : 16-07-2012 om 22:09

  25. #4825

Pagina 193 van 218 EersteEerste ... 93143183189190191192193194195196197203 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •