Pagina 192 van 218 EersteEerste ... 92142182188189190191192193194195196202 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.776 tot 4.800 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4776

    Standaard

    Er zit inderdaad een aantal mooie Laserdiscs tussen die ik maar al te graag op BR zou willen zien.

    Ligt het aan mij of is het de laatste maanden redelijk rustig op Criterion gebied? Zitten voor mij echte must-haves tussen. In juli Barnes & Noble maar eens lastig vallen voor:
    Godzilla, Branded to Kill, Tokyo Drifter, Three Outlaw Samurai, The Gold Rush en Anatomy of a Murder!

  2. #4777

    Standaard

    Ik schat zo (o.b.v. de eerdere bekendmakingen) dat ergens volgende week de releases van augustus bekend gemaakt gaan worden.

  3. #4778

    Standaard

    Zit net te kijken naar de screen caps van Le Cercle Rouge; Studio Canal vs Criterion (staat op dvdbeaver). Zie toch wel wat verschillen in de transfer. Iemand hier die iets meer kan zeggen over de verschillen in beeldkwaliteit?

  4. #4779

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Zit net te kijken naar de screen caps van Le Cercle Rouge; Studio Canal vs Criterion (staat op dvdbeaver). Zie toch wel wat verschillen in de transfer. Iemand hier die iets meer kan zeggen over de verschillen in beeldkwaliteit?
    Gary claimt dat de Criterion meer beeld laat zien, maar als ik de latere screens in de vergelijking zo bekijk dan denk ik dat ie ongelijk heeft. Bij de eerste paar screens zie je inderdaad meer beeld maar bij de latere niet tot nauwelijks.

    Ik heb zelf de StudioCanal-versie en de transfer daarvan vond ik heel prettig. Als ik de DVDbeaver-vergelijking zo bekijk dan denk ik dat ik qua beeld weinig mis t.o.v. de Criterion.

  5. #4780

    Standaard

    De releases van augustus:





    Belgische films in de Criterion collection.

    Rosetta zou ik interessant vinden. Lonesome klinkt ook leuk. Maar geen van beiden staan heel hoog op mijn prioriteitenlijst.

  6. #4781

    Standaard

    Ik vind het allemaal wel interessante titels.
    Weekend is in de UK al voor 12,99 pond te koop, die staat al op mijn verlanglijstje sinds de positieve review op blu-ray.com

    EDIT: Quadrophenia is al in meerdere landen te koop en zelf heb ik de UK variant, wie weet als de Criterion veel beter is...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #4782

    Standaard

    Is weer een goedkope maand!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #4783

    Standaard

    Je bent The Royal Tenenbaums vergeten.


  9. #4784

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Is weer een goedkope maand!
    Nogal.
    Rosetta en La Promesse heb ik al (en nog niet gekeken). Royal Tenenbaums komt er wel in en ik had gehoopt dat t Godard`s Weekend zou worden die eindelijk eens werd aangekondigd...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #4785

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Je bent The Royal Tenenbaums vergeten.
    Mmm, das geen klein foutje, die moet ik zeker hebben en Coen P. ook
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #4786

    Standaard

    Royal Tenenbaums denk ik wel, die is toch wel erg grappig.

  12. #4787

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Je bent The Royal Tenenbaums vergeten.

    Tranen van geluk!

    De rest van de titels laat ik voor wat ze zijn!...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #4788

    Standaard

    Ik weet vrij zeker dat ie er nog niet bij stond toen ik mijn posting deed. Of ik was zo overmand van geluk dat ik het niet in woorden (of gelinkte plaatjes) kon uitdrukken.

    Uiteraard is The royal tenenbaums een must-buy.

  14. #4789

    Standaard

    Klopt Richard, dat lees ik op blu-ray.com ook terug in het Criterion topic.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #4790

    Standaard

    ik heb die criterion dvd van tenenbaums jaren geleden niet kunnen uitkijken. beeld was helemaal om zeep door aliasing als ik me goed herinner

  16. #4791

    Standaard



    Hoor On the Waterfront op de diverse fora.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #4792

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Matt D Bekijk bericht
    ik heb die criterion dvd van tenenbaums jaren geleden niet kunnen uitkijken. beeld was helemaal om zeep door aliasing als ik me goed herinner
    Grappig dat had ik ook, maar later met een andere speler was er niks mis mee.

  18. #4793

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Grappig dat had ik ook, maar later met een andere speler was er niks mis mee.
    Het is al een tijd geleden dat ik de Criterion heb gezien (voor het HD tijdperk..), maar ik herinner me niet echt dat het beeld zo slecht was.

  19. #4794

    Standaard

    http://www.dvdbeaver.com/film/dvdcom...enenbaums_.htm

    Beeld is ook niet slecht, maar met de blu ray is nog wel veel te halen. Bottle Rocket is ook bizar scherp op blu!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #4795
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #4796

    Standaard

    The Gold Rush review@ dvdbeaver

    Shallow Grave review @ dvdbeaver

    M`n exemplaar van The Gold Rush is inmiddels ook verzonden door Planetaxel!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #4797

    Standaard

    Uit de nieuwsbrief:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #4798

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Uit de nieuwsbrief:

    Sunday Bloody Sunday?

  24. #4799

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Sunday Bloody Sunday?
    Zou goed kunnen, is een titel die al zeer geruime tijd in de Criterion geruchtenmolen rondgaat. Ik zou er in ieder geval ontzettend blij mee zijn, want het is typisch zo'n film die op DVD nauwelijks tot zijn recht komt. Maar nu we het toch over Schlesinger hebben... WAAR BLIJFT 'THE DAY OF THE LOCUST'??!!

    Maar goed, gezien zelfs 'Marathon Man' nog steeds niet op blu-ray verschenen is, durf ik niet op Locust te hopen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  25. #4800

    Standaard

    Net mailtje binnen dat Dazed and Confused en 12 Angry Men door Amazon is verzonden. Ben benieuwd

Pagina 192 van 218 EersteEerste ... 92142182188189190191192193194195196202 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •