Pagina 189 van 218 EersteEerste ... 89139179185186187188189190191192193199 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.701 tot 4.725 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4701

    Standaard

    Maar vrijwel iedere regisseur uit Iran is interessant!


    Jafar Panahi, familie Makhmalbaf, Asghar Farhadi, Bahman Ghobadi, Rafi Pitts, Bahman Ghobadi en Majid Majidi. En onlangs ontdekte ik het werk van Mohammad Rasoulof en waarschijnlijk mis ik er nog een paar.

  2. #4702

    Standaard

    Ik vind de film o.b.v. de trailer niet al te interessant overkomen. Is er iemand die hem al gezien heeft die durft te zeggen waarom ie (los van de komende Criterion-release) de moeite waard is om te bekijken?

  3. #4703

    Standaard

    Dikke afrader voor mensen die afgaan op trailers!

  4. #4704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Dikke afrader voor mensen die afgaan op trailers!
    Een mens moet toch wat: ik doe niet aan downloaden.

  5. #4705

    Standaard

    Blinde aanschaf zou ik zeggen! Sowiezo één van Abbas Kiarostami's meest toegankelijke films.

  6. #4706

    Standaard

    Van de facebook:

    We'll be announcing our new releases for June in less than two weeks.

    Here's a hint:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #4707

    Standaard

    Shallow grave lijkt de meest gehoorde titel te zijn bij de reageerders. Op zich een goeie film maar niet perse een titel die ik als Criterion hoef te hebben.

  8. #4708

    Standaard

    Alleen vandaag The Last Temptation of Christ Blu-ray bij deepdsicount.com $19,99 + $4,99 - $5(NET5) korting = $19,98

    Die had ik dus al een paar dagen eerder voor $5 meer besteld en is al verzonden...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #4709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Alleen vandaag The Last Temptation of Christ Blu-ray bij deepdsicount.com $19,99 + $4,99 - $5(NET5) korting = $19,98

    Die had ik dus al een paar dagen eerder voor $5 meer besteld en is al verzonden...
    Maar toch bedankt voor de tip! Heb mijn Amazon pre-order van 3 Criterions geannuleerd en exact dezelfde bestelling nu bij Deepdiscount geplaatst en dat scheelt me toch mooi 15 dollar
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  10. #4710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Maar toch bedankt voor de tip! Heb mijn Amazon pre-order van 3 Criterions geannuleerd en exact dezelfde bestelling nu bij Deepdiscount geplaatst en dat scheelt me toch mooi 15 dollar
    Graag gedaan, zelf er een mail aan gewaagd om het prijsverschil terug te krijgen maar dan gaan ze bij de huidige prijs voor mij niet meer van de coupon uit. Krijg toch nog $1,41 terug omdat ze de korting over 2 titels verdeeld hadden op basis van het aandeel in de totaal prijs.
    Wel 2 keer supersnelle reactie van ze en de laatste 2 bestellingen had ik met 1 week in huis
    Ow ja en hun verzending gaat via Duitsland, dus minder kans op de douane
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #4711

    Standaard

    Uit de nieuwsbrief:



    En ook:

    Napoleon Restored!
    We’ve always wanted to release a definitive edition of Abel Gance’s silent masterpiece Napoleon. And we hope to one day, but it’s a project of enormous complexity. American audiences will finally have a chance to see the epic film in its fullest form this month at the Paramount Theatre in Oakland, California. Restorer extraordinaire Kevin Brownlow has had a lifelong passion for Napoleon, hours of which were cut after its 1927 premiere. He’s been gradually reconstructing it for decades. The first unveiling in the U.S. of the results of his Herculean effort took place at the Telluride Film Festival in 1979. In the ensuing years, Brownlow unearthed and added another hour-plus of footage. The screenings at the Paramount—on March 24, 25, and 31 and April 1—will be of the most complete version ever seen in the U.S., at five and a half hours, and will feature the premiere live performance in this country of composer Carl Davis’s original score.
    Hopen dat ze `m ooit nog een keertje kunnen uitbrengen!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #4712

    Standaard

    Umberto D op blu ray. Kan niet anders toch?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #4713

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Umberto D op blu ray. Kan niet anders toch?
    Dat lijkt me ook.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #4714

    Standaard



    Flike uit Umberto D
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #4715

    Standaard

    Mooi
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #4716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Uit de nieuwsbrief:
    Hopen dat ze `m ooit nog een keertje kunnen uitbrengen!
    Just curious. Als ik je kijkgedrag (WiW) vergelijk met je koopgedrag is de verhouding volgens mij 1:10

    Ik lees ook wel eens je berichtjes op het criterionforum waarin je verkondigd dat je naarstig op een titel zit te wachten en die ook al in de pre-order hebt gezet om deze vervolgens na binnenkomst jarenlang ongezien in de kast te hebben staan....

    Ik herken het wel hoor, bij mij staan er ook vele titels in de kast die ik nog moet ziet maar grappig is het wel.

  17. #4717

    Standaard

    Goed nieuws trouwens, Umberto D!!

    Ook graag Wild Strawberries en The Spirit of the Beehive. Twee titels die bovenaan mn lijstje staan voor upgrades.

  18. #4718

    Standaard

    Morgen worden de Juni-releases bekend gemaakt.

  19. #4719

    Standaard

    De nieuwe titels:







    Ten slotte wordt ook The samurai trilogy op BD uitgebracht.

  20. #4720

    Standaard

    Neuh, hier wordt ik niet echt warm van helaas...

  21. #4721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Just curious. Als ik je kijkgedrag (WiW) vergelijk met je koopgedrag is de verhouding volgens mij 1:10

    Ik lees ook wel eens je berichtjes op het criterionforum waarin je verkondigd dat je naarstig op een titel zit te wachten en die ook al in de pre-order hebt gezet om deze vervolgens na binnenkomst jarenlang ongezien in de kast te hebben staan....

    Ik herken het wel hoor, bij mij staan er ook vele titels in de kast die ik nog moet ziet maar grappig is het wel.
    haha ja klopt idd.
    Maar er zijn zoveel releases die ze uitbrengen en zo weinig tijd om alles te kijken. Of dan wil ik één van die nieuwe releases kijken maar besluit dan toch wat anders te kijken. Of ik schaf zo`n nieuwe uitgave aan, zet `m bij binnenkomst in de kast en kijk dan eerst de andere uitgaves die ik al veel langer in de kast heb staa.
    Heb je ook "last" van zulk gedrag?

    Ook nog, volgens `t Criterion forum:



    Mooie covers voor The 39 Steps en The Gold Rush. HEERLIJK om weer een Chaplin uitgebracht te zien worden!! Modern Times en The Great Dictator zijn 2 van m`n favoriete uitgaves van de afgelopen 2 jaar :Y
    Ook tof om in het werk van Soderbergh en Boyle te duiken dat ik nog niet gezien heb. Eindelijk weer n geweldige maand, vooral als ze de Samurai trilogy op blu-ray uitbrengen. Die wilde ik nl. al vaker aanschaffen maar is er nooit van gekomen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #4722

    Standaard



    YES!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #4723

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht

    YES!
    Je bedoelt 'Hai!' .

    Hier ben ik ook wel blij mee, het is alweer een tijd geleden dat ik de DVD's heb gezien. Het staat me wel bij dat die qua beeld niet super waren, dus een upgrade is wel wenselijk.

  24. #4724

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je bedoelt 'Hai!' .
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #4725

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Je bedoelt 'Hai!' .

    Hier ben ik ook wel blij mee, het is alweer een tijd geleden dat ik de DVD's heb gezien. Het staat me wel bij dat die qua beeld niet super waren, dus een upgrade is wel wenselijk.
    haha, idd

    Films waren fantasisch. Dvd's niet. Voor Criterion hun doen zeer matige transfers...

    Blij mee, Three Outlaw Samurai moet ik ook hoognodig scoren!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 189 van 218 EersteEerste ... 89139179185186187188189190191192193199 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •