Pagina 188 van 218 EersteEerste ... 88138178184185186187188189190191192198 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.676 tot 4.700 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4676

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Uit de nieuwsbrief:


    Is dat eindelijk het laatste concert van Racoon op blu-ray?
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  2. #4677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Is dat eindelijk het laatste concert van Racoon op blu-ray?
    Als dat eens kon (dat `t `t laatste concert is, niet dat ze `m ook uitgeven)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #4678

    Question

    ...en toen had ik ineens weer een reden om me in Criterion te verdiepen.

    Voor degenen die allang de mogelijkheid hadden om Criterion Blu-rays te bekijken: wat zijn de 5 titels die bovenaan je lijstje staan? Welke 5 zijn de echte must-haves die iemand met een brede interesse in film als eerste zou moeten aanschaffen?

  4. #4679

    Standaard

    Ik doe er lekker 6

    Kes
    Paths of Glory
    Walkabout
    Everlasting Moments
    The Music Room
    12 Angry Men
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #4680

    Standaard

    Deze zijn wel allemaal aardig essentieel

    The Battle of Algiers
    Au revoir les enfants
    Days of heaven
    Kiss Me Deadly
    The Night of the Hunter
    My Life as a Dog
    Paris, Texas
    The Red Shoes
    The Naked Kiss
    Playtime
    Solaris
    Sweet Smell of Success
    The Thin Red Line
    Videodrome

  6. #4681

    Standaard

    Traffic
    Fear and Loathing in Las Vegas
    Blow Out

  7. #4682

    Standaard

    Bedankt voor de input iedereen! Inmiddels heb ik de al dan niet OOP zijnde Pierrot le fou in bestelling staan (voor ie dat echt wordt). Andere titels die ik bovenaan m'n lijstje heb gezet zijn The seven samurai (een no-brainer), 8 1/2 (idem), Howards End, Days of heaven, Stagecoach (die al lang op m'n verlanglijstje stond), Design for living (idem), Amarcord (idem), de Brakhage-set, de trois couleurs-set, de Lean/Coward-set, Kes, The last emperor, Kuroneko, Paths of glory, The rules of the game, The battle of algiers (de dvd-versie was/is lange tijd mijn favo dvd allertijden geweest), The seventh seal, Solaris, Vivre sa vie en Walkabout.

    Eigenlijk valt m'n "achterstand" me nog best wel mee. Van veel Criterion-Blu-ray's bestaan erg goeie regio B-alternatieven die ik al in huis heb.

  8. #4683

    Standaard

    Mijn top 5:

    The Thin Red Line
    The Night Of The Hunter
    Breathless
    Stagecoach
    Kiss Me Deadly
    By Brakhage anthology

    Ok dat zijn er 6 maar die moeten er zeker in.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #4684

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    ...en toen had ik ineens weer een reden om me in Criterion te verdiepen.

    Voor degenen die allang de mogelijkheid hadden om Criterion Blu-rays te bekijken: wat zijn de 5 titels die bovenaan je lijstje staan? Welke 5 zijn de echte must-haves die iemand met een brede interesse in film als eerste zou moeten aanschaffen?
    1. Seven Samurai
    2. The Thin Red Line
    3. The Night of the Hunter
    4. Sweet Smell of Success
    5. Blow Out
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #4685

    Standaard

    Zeg, beste blurayers.... voordat jullie deze DVD discussie kapen .
    Hier is een discussie voor de Criterion blurays: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60254&page=17
    Concertagenda op Podiuminfo

  11. #4686

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Zeg, beste blurayers.... voordat jullie deze DVD discussie kapen .
    Hier is een discussie voor de Criterion blurays: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60254&page=17
    Over datgene waarover jij nu post heb ik maar eens een speciaal topic geopend op het Opmerkingen/aanmerkingen-forum. Ik zie namelijk een probleem waarvoor eens een oplossing zou moeten worden bedacht. Bedankt voor je (wat dat betreft) waardevolle reactie.

  12. #4687

    Standaard

    Btw: op 15 februari bestaat dit topic 10 jaar. Tijd voor een slotje en een deel 2?

  13. #4688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Btw: op 15 februari bestaat dit topic 10 jaar. Tijd voor een slotje en een deel 2?
    Hmm ik wil niet eens weten hoeveel geld dit topic me gekost heeft.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  14. #4689

    Standaard

    Pierrot le fou zat vandaag bij de post. Ik ben volgens mij nog nooit zo makkelijk aan een OOP Criterion-titel gekomen.

    Volgens de Criterion Facebook-pagina worden trouwens morgen de mei-releases bekend gemaakt.

  15. #4690

    Standaard

    De aankondigingen voor Mei:







    Hmm.. niks voor mij.

  16. #4691

    Standaard

    Being John Malkovich en Certified Copy komen er wel in, tijdens de volgende BN.com sale. Maar wat een lelijke covers...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #4692

    Standaard

    Matige ronde deze keer. Beide Bergmans misschien. Ooit...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #4693

    Standaard

    Idd de Bergmans misschien ooit...
    Van La haine en Copie conforme zijn al prima uitgaves in Europa verkrijgbaar voor veel lagere prijzen, de 1e zelfs met NL subs.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #4694

    Standaard



    Hoop Dreams op blu gok ik?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #4695

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht


    Hoop Dreams op blu gok ik?
    Nee, het is een Spalding Gray boxset. 'Hoop Dreams' zal nooit een blu-ray upgrade krijgen, aangezien de film SD geschoten is en het dus geen zin heeft om het in HD uit te brengen.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #4696

    Standaard

    Ah ok
    Dacht vanwege de basketball
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #4697

    Standaard

    Ik lees net dat Certified Copy een verplichte aanschaf wordt, daar staat als extra een eerdere film van Kiarostami op: Gozaresh a.k.a. The Report. Een Iraanse film uit 1977, interessant.
    Laatst aangepast door peptalk : 26-02-2012 om 13:57
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #4698

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik lees net dat Certified Copy een verplichte aanschaf wordt, daar staat als extra een eerdere film van Kiarostami op: Gozaresh a.k.a. The Report. Een Iraanse film uit 1977, interessant.
    Hmmm, dan wordt die release zeker interessanter! Ze zijn wel flink bezig met Kiarostami, aangezien ze ook nog met de Koker Trilogie bezig schijnen te zijn. Er zijn ergere dingen
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #4699

    Standaard

    Dat is zeker interessant: ik vond Close-Up (en de release ervan ) erg goed, ben benieuwd naar meer van z`n werk. The Wind Will Carry Us heb ik ook op dvd (de AE UK dvd) maar die heb ik nog niet gezien :d
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #4700

    Standaard

    Je zou denken dat een upgrade van 'Taste of Cherry' er ook wel aan zou komen aangezien het een van de weinige vroege releases is die nog geen upgrade gehad heeft en een upgrade ook wel nodig is voor deze titel. Maar helaas lijken ze dit jaar praktisch gestopt met upgrades...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 188 van 218 EersteEerste ... 88138178184185186187188189190191192198 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •