Pagina 187 van 218 EersteEerste ... 87137177183184185186187188189190191197 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.651 tot 4.675 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4651

  2. #4652

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #4653

    Standaard

    "Last hint before we announce"

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4654

    Standaard

    Maart releases:



    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #4655

    Standaard

    iemand al iets gehoord over het ontbreken van het boekje bij Secret Sunshine ? probeer Criterion zelf te bereiken maar geen respons, B&N ook geprobeerd maar ook nog geen respons....
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #4656

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    iemand al iets gehoord over het ontbreken van het boekje bij Secret Sunshine ? probeer Criterion zelf te bereiken maar geen respons, B&N ook geprobeerd maar ook nog geen respons....
    Ik heb ook nog niets gehoord Peter.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #4657

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    iemand al iets gehoord over het ontbreken van het boekje bij Secret Sunshine ? probeer Criterion zelf te bereiken maar geen respons, B&N ook geprobeerd maar ook nog geen respons....
    tot mijn verbazing gisteren enveloppe van Criterion met boekje
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  8. #4658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    tot mijn verbazing gisteren enveloppe van Criterion met boekje
    Dan ga ik maar eens mailen, want ik heb mijn adres niet achtergelaten.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #4659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan ga ik maar eens mailen, want ik heb mijn adres niet achtergelaten.
    Gisteren mail verstuurd en nu al een antwoord terug dat hij verstuurd is
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  10. #4660

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Gisteren mail verstuurd en nu al een antwoord terug dat hij verstuurd is
    En binnen, super
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #4661

    Standaard

    Dat moet toch een primeur zijn voor Criterion, deze pop-up versie:



    Alleen al voor de verpakking ben ik er benieuwd naar (de film zelf uiteraard ook )
    Hij is eergisteren verzonden.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #4662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Dat moet toch een primeur zijn voor Criterion, deze pop-up versie:
    Vind ik maar niks. Zo lijkt het op een Aziatische bootleg versie.
    Laatst aangepast door veester : 13-01-2012 om 09:06

  13. #4663

    Standaard

    En dan schijnt de afbeelding (volgens iemand op het Criterion forum) ook nog uit een andere Godzilla film te komen dan die wat hier uitgebracht wordt...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #4664

    Standaard

    Nieuwe aankondigingen:





    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #4665

    Standaard

    Eindelijk de Frampton box en dan nog op blu ook! Is alleen jammer dat ze niet de complete Hapax Legomena er op hebben gezet, maar dat was enigszins te verwachten. En de Tsjechische New Wave is waanzinnig, de twee films die ik er uit gezien heb zijn tenminste vreselijk goede films. De rest kan me gestolen worden, maar die twee aankondigen maken alles goed
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #4666

    Standaard

    Die Framtonbox lijkt mij ook wel wat, na Brakhage, Anger en Jeff Keen kan er nog wel wat meer avantgarde bij. Die Tjechische New Wave set is ook waanzinnig, Daisies heb ik al en is zeker de moeite waard!

  17. #4667

    Standaard

    Hollis Frampton, nog nooit van gehoord...
    Iemand zin om mij lekker te maken met een stukje over wat ik van deze films kan verwachten?

  18. #4668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Hollis Frampton, nog nooit van gehoord...
    Iemand zin om mij lekker te maken met een stukje over wat ik van deze films kan verwachten?
    http://www.youtube.com/watch?v=voMDL1TgTh4
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  19. #4669

  20. #4670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Deze film staat ook op die set:

    http://www.youtube.com/watch?v=G-nBj...eature=related

    Daar wordt ik nier direct warm van....
    Om eerlijk te zijn denk ik niet dat Frampton direct in jouw straatje past
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #4671

    Standaard

    Bedankt voor de links, zal het vanavond eens bekijken.

  22. #4672

    Standaard

    Uit de nieuwsbrief:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #4673

    Standaard

    Oei, zojuist de Criterion BD van 'Red Desert' gezien, maar dat moet toch wel de meest lelijke blu-ray zijn die Criterion tot nu toe heeft uitgebracht (misschien op 'The Third Man' na). De edge enhancement die in redelijk wat scenes terugkomt vind ik nog acceptabel, maar wat minder acceptabel is is de 'grain'. Er zit iets in het beeld wat wanhopig probeert grain te zijn, maar wat echt niets anders is dan pure digitale noise. Volgens mij is het continu in iedere scene aanwezig, maar in de binnen scenes gaat het nog wel, vermoedelijk omdat je het dan gewoon minder goed kunt zien (tenzij mensen voor een witte achtergrond staan, zoals bv. Richard Harris als hij voor die grote kaart staat), maar de buiten scenes zijn praktisch onkijkbaar. Letterlijk ieder shot van de grijze lucht (en die zijn er... uhmm... nogal veel) is spuuglelijk om te zien dankzij de noise - het dieptepunt is vermoedelijk die waanzinnige scene in de mist als ze net uit het rode schuurtje gekomen zijn en je close-ups krijgt van alle personages die verspreid in de ruimte staan. Ik dacht even dat het aan mijn instellingen lag en heb op dat moment de film even stopgezet om de mist scene op de Criterion BD van 'Identification of a Woman' te bekijken en de verschillen zijn echt gigantisch: die kent een prachtige fijne filmkorrel en een zeer filmisch uiterlijk zonder die harde digitale noise van 'Red Desert'. En toch krijgen beide films 4,5 sterretje voor de beeldkwaliteit op blu-ray.com

    Het is allemaal eeuwig zonde, want verder ziet de film er echt heel goed uit, met een prachtige kleurenreproductie en heeft het beeld ontzettend veel pep, zeer veel mooier dan die vervaalde print die ik een paar jaar terug in de bioscoop heb gezien.

    En toch is iedere recensie laaiend positief, alsof niemand Criterion of Antonioni durft af te kraken. Heeft iemand anders ook problemen met deze transfer?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #4674

    Standaard

    Geen antwoord op je vraag maar ik heb zelf de versie van BFI en die vindt ik zelf erg mooi. Misschien die eens op de kop tikken?

  25. #4675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Geen antwoord op je vraag maar ik heb zelf de versie van BFI en die vindt ik zelf erg mooi. Misschien die eens op de kop tikken?
    Die screenshots zien er bijna exact hetzelfde uit als de Criterion, dus dat zal niet veel helpen vrees ik.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 187 van 218 EersteEerste ... 87137177183184185186187188189190191197 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •