Pagina 183 van 218 EersteEerste ... 83133173179180181182183184185186187193 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.551 tot 4.575 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4551

  2. #4552

    Standaard

    Juni:




    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #4553

    Standaard

    Uit de nieuwsbrief:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4554

    Standaard

    It is also being speculated that Criterion will also release Killer's Kiss, and even the ultra-rare Fear and Desire, Kubrick's feature debut which has never received a home video release.
    blu-ray.com

    Vooral dat laatste zou tof zijn!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #4555

    Standaard

    Alsjeblieft geen Zazie dans le métro! Er zijn zat beter films te vinden in het oeuvre van Louis Malles.

  6. #4556

    Standaard

    Zag net dat ze de hoes van The Makioka Sisters hebben aangepast:



    Misschien saai maar iig beter dan de vorige!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #4557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Zag net dat ze de hoes van The Makioka Sisters hebben aangepast:
    Zullen de verkopen wel tegenvallen en dat met die lage prijs.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Misschien saai maar iig beter dan de vorige!
    Helemaal mee eens.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #4558

    Standaard

    Juli releases:





    En uit de nieuwsbrief:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #4559

  10. #4560

    Standaard

    Op Amazon zijn momenteel enkele Criterion blu's in de aanbieding. Ik ben een beetje lui, dus ik heb de lijst van blu-ray.com afgehaald, vandaar dat de links naar die site verwijzen en niet naar Amazon zelf.

    $13.99
    The Curious Case of Benjamin Button

    $17.49
    Breathless
    Wings of Desire


    $17.99
    Paths of Glory
    Senso
    Amarcord
    Still Walking
    The Naked Kiss
    Shock Corridor
    Army of Shadows
    The Seventh Seal
    M

    $18.49
    Modern Times
    Sweet Smell of Success
    Fish Tank
    Broadcast News

    $18.99
    The Double Life of Veronique
    Le Cercle Rouge
    Blow Out
    White Material
    Kes
    Topsy-Turvy
    The Mikado
    The Red Shoes

    $19.99
    Yi Yi
    Au revoir les enfants

    $21.49
    The Leopard

    $28.99
    Yojimbo / Sanjuro

    $52.99
    America Lost and Found: The BBS Story
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  11. #4561

    Standaard

    Welke kun je aanraden Brakhage?

  12. #4562

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Welke kun je aanraden Brakhage?
    Ik zou zeggen:

    Breathless
    Wings of Desire
    Otto e Mezzo
    Paths of Glory
    Senso
    Naked Kiss
    Shock Corridor
    M
    Sweet Smell of Success
    Red Shoes
    Au revoir les enfants
    BBS Story

    zijn wat mij betreft allemaal zeer de moeite waard, zowel de films als de presentatie.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #4563

    Standaard

    Kes, Paths Of Glory en The Makioka Sisters besteld
    En nu net ook nog de Eclipse set van Naruse voor iets meer dan $28 incl. verzenden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #4564
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades
    Laatst aangepast door StefaanD : 02-05-2011 om 18:51 Reden: recensies dvdbeaver toegevoegd
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #4565

    Standaard

    Iemand een idee of de Film Trilogy by Ingmar Bergman en Films of Carl Th. Dreyer binnenkort/ooit op blu ray uitgebracht gaan worden?

    Heb de boxen op dit forum laten reserveren, maar heb geen zin om binnenkort te moeten tripple dippen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #4566

    Standaard

    Voor zover ik weet zijn er geen geruchten die er op wijzen, maar ik hoop vurig dat vooral de Dreyer box wordt uitgebracht! Dat zijn sowieso drie meesterwerken, maar 'Gertrud' is een van mijn favoriete films aller tijden, dus die film op BD zou waanzinnig zijn. Ik denk dat de Dreyer box samen met de Cassavetes box wat mij betreft de mooiste reissues kunnen zijn die Criterion zou kunnen uitbrengen.

    Dat gezegd hebbende, de kans dat ze complete boxen opnieuw uitbrengen op blu lijkt me gering, zeker nadat ze laatst maar 1 film uit de Louis Malle box hebben uitgebracht. Dus dan zullen ze vermoedelijk enkel de meest bekende of aansprekende uit een box uitbrengen, helaas. Dit gaat binnenkort ook gebeuren bijvoorbeeld met 'Orpheus' van Cocteau en de kans dat de overige twee films uit die box op korte termijn ook naar hi-def zullen worden gezet lijkt dus vrijwel nul. Waarschijnlijk vinden ze de markt nog te klein voor re-issues van complete boxen en worden alleen nieuwe boxen volledig op blu gezet, zoals de BBS Story.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #4567

    Standaard

    dank!

    Ik heb van de 3 Bergman films de Tartan (UK) uitgaves en van twee Dreyer films (Ordet, Gertrud) de BFI (UK) uitgaves.

    Is een double dip dan aan te raden? (beeld/extra's). Dvdbeaver is lovend over de boxen, maar ook positief over de UK uitgaves.

    What to do...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #4568

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    dank!

    Ik heb van de 3 Bergman films de Tartan (UK) uitgaves en van twee Dreyer films (Ordet, Gertrud) de BFI (UK) uitgaves.

    Is een double dip dan aan te raden? (beeld/extra's). Dvdbeaver is lovend over de boxen, maar ook positief over de UK uitgaves.

    What to do...
    Die Bergman films heb ik in geen jaren meer gezien, dus daar kan ik niets over zeggen, maar die Dreyer films heb ik onlangs allemaal nog gezien en de beeldkwaliteit van de Criterion is nu niet bepaald dusdanig dat het een dubbeldip waard is. Het zijn al behoorlijk oude DVD's en dat zie je er ook aan af - ze zijn niet slecht, maar ook absoluut niet van hedendaagse standaard. Bij oudere recensies van DVDBeaver moet je sowieso altijd uitkijken (hoewel je dat altijd moet doen, want die Tooze roept soms maar wat lijkt het), want bij die recensies wordt altijd gekeken met ogen van destijds en iets wat vijf jaar geleden als een goede DVD gerekend werd, valt nu soms behoorlijk door de mand - de standaard is door de jaren heen gewoon hoger geworden. De Criterion DVD van 'All That Heaven Allows' bijvoorbeeld krijgt vijf sterren ('absolute perfection' volgens Tooze), maar is een van de lelijkste die Criterion ooit heeft uitgebracht.

    Dus ik zou gewoon wachten op een blu-ray, ook al kan dat wellicht nog jaren duren, zeker als de uitgaves die je nu hebt afdoende zijn.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  19. #4569
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Coen kon niet wachten blijkbaar

    Diabolique @ dvdbeaver.com
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #4570

    Standaard

    Augustus is een waanzinnige maand:

    Nieuw:

    The Killing (+restored transfer of Killer's Kiss)
    Cul de Sac
    Secret Sunshine
    The Complete Jean Vigo

    Blu reissue:

    Battle of Algiers
    If...
    Orpheus

    Eclipse:

    The Warped World of Koreyoshi Kurahara

    Daar zitten toch tenminste vijf titels bij die ik direct wil hebben, kunnen we alvast gaan sparen.

    Laatst aangepast door Brakhage : 16-05-2011 om 20:11
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  21. #4571

    Standaard

    Pff, The Killing, If..., Battle of Algiers, Secret Sunshine. Dure maand dus!

    Kan iemand me wat meer over het werk van Kurahara vertellen?
    Laatst aangepast door Coen P. : 17-05-2011 om 11:48
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #4572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Secret Sunshine.
    Uch, ik val liever in een put met gebruikte spuiten dan dat ik dit nog een keer moet doorzitten.

    En vergeet 'Orpheus' niet!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #4573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Kan iemand me wat meer over het werk van Kurahara vertellen?
    Als je Koreyoshi Kurahara bedoeld dan kan je niet om het meesterwerk Antarctica heen. Hopelijk brengt Criterion die ook uit want dan kan mijn regio 3 versie de deur uit.

    En Secret Sunshine lijkt me niet iets voor jou, Coen. Tenzij je tegenwoordig al wat meer geduld hebt met de Contemplatieve Cinema.

  24. #4574

    Standaard

    haha, Brakhage, even genuanceerd als altijd. Enig speurwerk leert mij dat dit ander werk is dat de gemiddelde 'Koreaan' die ik aanschouwd heb. Een uitdaging dus, maar ik schuif hem wat lager op mijn prioriteitenlijstje!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #4575

Pagina 183 van 218 EersteEerste ... 83133173179180181182183184185186187193 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •