Pagina 179 van 218 EersteEerste ... 79129169175176177178179180181182183189 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.451 tot 4.475 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4451

    Standaard

    Persoonlijk vond ik The Last Command de beste uit de box.

    De blu-ray van Breathless is trouwens eergisteren verzonden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #4452
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #4453

    Standaard

    Charade blu-ray @ dvdbeaver

    Merry Christmas Mr. Lawrence blu-ray @ dvdbeaver

    De december releases, zoals altijd een rustige maand, met:

    -: De 9 disc dvd uitgave van de America Lost and Found: The BBS Story set.



    En de enige nieuwe release deze keer:

    Cronos

    SYNOPSIS:

    Guillermo del Toro made an auspicious, audacious feature debut with Cronos, a highly unorthodox tale about the seductiveness of the idea of immortality. Kindly antiques dealer Jesús Gris (Federico Luppi) happens upon an ancient golden device in the shape of a scarab, and soon finds himself possessor and victim of its sinister, addictive powers, as well as the target of a mysterious, crude American named Angel (a delightfully deranged Ron Perlman). Featuring marvelous special makeup effects and the unforgettably haunting imagery for which del Toro has become world-renowned, Cronos is a visually rich and emotionally captivating dark fantasy.

    Disc Features

    DIRECTOR-APPROVED SPECIAL EDITION:


    * New, restored high-definition digital transfer, supervised and approved by director Guillermo del Toro and cinematographer Guillermo Navarro, including optional audio with the film’s original Spanish-language voice-over introduction as well as DTS-HD Master Audio on the Blu-ray edition
    * Two audio commentaries, one featuring del Toro and the other producers Arthur H. Gorson and Bertha Navarro and coproducer Alejandro Springall
    * Geometria, an unreleased 1987 short horror film by del Toro, finished by the director in 2010, plus a new video interview with him
    * Welcome to Bleak House, a video tour by del Toro of his office, featuring his collectibles and personal work
    * New video interviews with del Toro, Navarro, and actor Ron Perlman
    * Video interview with actor Federico Luppi
    * Stills gallery
    * Trailer
    * New and improved English subtitle translation, approved by del Toro
    * PLUS: A booklet featuring an essay by film critic Maitland McDonagh and excerpts from del Toro’s notes for the film



    Klinkt als een goed gevulde release van Cronos. Erg benieuwd naar!
    Laatst aangepast door TheGodfather : 16-09-2010 om 00:24
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4454
    Laatst aangepast door TheGodfather : 28-09-2010 om 00:23
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #4455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht

    Klinkt als een goed gevulde release van Cronos. Erg benieuwd naar!
    Er bestaat al jaren een goed gevulde dvd van Optimum (UK). Had je daar nooit interesse in?

  6. #4456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Er bestaat al jaren een goed gevulde dvd van Optimum (UK). Had je daar nooit interesse in?
    Die heb ik zelf ook, prima uitgave inderdaad.

    Beetje merkwaardige keuze om The Game uit te brengen trouwens, nou niet echt een heel speciale film.

  7. #4457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Er bestaat al jaren een goed gevulde dvd van Optimum (UK). Had je daar nooit interesse in?
    Jawel. Maar ik heb nooit anders gehoord dan dat de beeldkwaliteit daarvan matig/niet goed zou zijn.
    Daarbij is een blu-ray release natuurlijk altijd welkom.
    Vanwaar die vraag trouwens? ik zeg alleen dat dit klinkt als een goede release. Is dat zo vreemd?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #4458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Jawel. Maar ik heb nooit anders gehoord dan dat de beeldkwaliteit daarvan matig/niet goed zou zijn.
    Daarbij is een blu-ray release natuurlijk altijd welkom.
    Vanwaar die vraag trouwens? ik zeg alleen dat dit klinkt als een goede release. Is dat zo vreemd?
    Natuurlijk is dat niet vreemd. Elke goede release is welkom. Je schreef "ik ben er erg benieuwd naar". Ik vat dat op als "ik ben benieuwd naar de film". Vandaar dat ik schreef, die film is al lang uit....zowel R2 als R1. De R1 is beter van kwaliteit maar de R2 is ook best te doen. Die schijf bevat bovendien ook zat extra's. Ik vroeg me dus af waarom geen interesse in die releases?

    Criterion is natuurlijk een kwaliteitslabel en heeft prachtige releases, begrijp me niet verkeerd. Maar de laatste tijd brengen ze steeds vaker films uit die ook via andere wegen een prima release hebben gekregen.

    Gelukkig brengen ze ook zat films uit die een betere release rechtvaardigen of brengen ze films uit die nog niet eerder zijn uitgebracht.

    Een Thin Red Line op Blu-Ray is natuurlijk geweldig, zeker met zoveel extra's....ook al is deze al jaren uit. De verbetering is overduidelijk. Maar een Benjamin Button, Darjeeling Limited of Gomorrah hebben al uitstekende releases.... Daar zie ik persoonlijk de noodzaak niet zo van voor een Criterion.

    Cronos is best een aardige film maar lijkt me nu niet een essentiële titel waar iedereen op zit te wachten....maar ook dat is natuurlijk een persoonlijke opvatting.

  9. #4459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Natuurlijk is dat niet vreemd. Elke goede release is welkom. Je schreef "ik ben er erg benieuwd naar". Ik vat dat op als "ik ben benieuwd naar de film".
    Ah op die fiets. De film heb ik al gezien maar ik bedoelde dus "ben benieuwd naar de release, vooral natuurlijk op blu-ray".
    Ik had inderdaad geen interesse in de andere R1 en R2 releases omdat het al heel lang bekend was dat Criterion `m ging uitbrengen (al meer dan een jaar) dus dan wacht ik op de Criterion uitgave. Mocht die niet beter/gelijk zijn aan de andere releases dan kan ik die alsnog aanschaffen. Is ie beter dan schaf ik de Criterion aan. Net als met Antichrist en, als `t goed is, Fish Tank.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #4460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Is ie beter dan schaf ik de Criterion aan. Net als met Antichrist en, als `t goed is, Fish Tank.
    Om nog voort te borduren. De reviews van bv Antichrist op Blu Ray (UK) zijn lovend, ook op dvdbeaver. Wat kan er dan nog verbeterd worden vraag ik me dan af?

    Er zijn ook releases bekend in verkeerd beeldformaat, slechte kwaliteit etc....en als Criterion zo'n titel uitbrengt die zichtbaar verbeterd is, kan ik het beter begrijpen. Met name voor oude klassiekers.

    Maar recente titels als Antichrist en nu ook Fish Tank, waarom dan toch voor een duurdere Criterion gaan? Het is een fantastisch label, dat zeker.....maar niet elke titel lijkt mij essentieel of relevant.

    Het is absoluut geen aanval maar het is duidelijk dat je een echte fan bent van Criterion. Je koopt in ieder geval zeer veel titels. Het lijkt soms dat elke miniscule verbetering in beeldkwaliteit bijna een rechtvaardiging is om tot aanschaf over te gaan....

    Overigens wel herkenbaar hoor, ik dubbeldip ook...maar dan toch met name bij titels die echt mn favorieten zijn en die ook zichtbaar zijn verbeterd.

    De Antichrist Blu Ray is voor max een tientje te koop....die Criterion zal straks het dubbele gaan kosten incl verzendkosten. Een dief van je eigen portemonnee toch? Alhoewel het artwork natuurlijk geweldig is...zo'n hoes trekt aan als een magneet voor de liefhebbers.

  11. #4461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Om nog voort te borduren. De reviews van bv Antichrist op Blu Ray (UK) zijn lovend, ook op dvdbeaver. Wat kan er dan nog verbeterd worden vraag ik me dan af?
    Meer en/of interessante extra`s,de booklet en (dat ga ik natuurlijk niet ontkennen) de mooie covers.

    Maar er zijn ook titels waarvan ik de Criterion links laat liggen wanneer er een andere, betere en/of goedkopere versie is.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #4462

    Standaard

    Damn, die Seven Samurai screencaps zien er goed uit op DVDbeaver balen dat ik geen regiovrije speler heb..

  13. #4463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Damn, die Seven Samurai screencaps zien er goed uit op DVDbeaver balen dat ik geen regiovrije speler heb..
    BFI zou deze het 4e kwartaal ook uitbrengen, daar wacht ik zelf eigenlijk ook op, alleen is hij nog steeds niet aangekondigd
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #4464

    Standaard

    Oke, dan wacht ik daar ook op.. kan die waardeloze Regio 0 uk uitgave die ik nu heb de prullebak in

  15. #4465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    BFI zou deze het 4e kwartaal ook uitbrengen, daar wacht ik zelf eigenlijk ook op, alleen is hij nog steeds niet aangekondigd
    Volgens de recensie komt ie in 2011!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #4466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Volgens de recensie komt ie in 2011!
    Jammer, kan ik 1 van mijn 2 codes voor een BFI BD voor 10 pond incl. niet daar aan besteden
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #4467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Natuurlijk is dat niet vreemd. Elke goede release is welkom. Je schreef "ik ben er erg benieuwd naar". Ik vat dat op als "ik ben benieuwd naar de film". Vandaar dat ik schreef, die film is al lang uit....zowel R2 als R1. De R1 is beter van kwaliteit maar de R2 is ook best te doen. Die schijf bevat bovendien ook zat extra's. Ik vroeg me dus af waarom geen interesse in die releases?

    Criterion is natuurlijk een kwaliteitslabel en heeft prachtige releases, begrijp me niet verkeerd. Maar de laatste tijd brengen ze steeds vaker films uit die ook via andere wegen een prima release hebben gekregen.

    Gelukkig brengen ze ook zat films uit die een betere release rechtvaardigen of brengen ze films uit die nog niet eerder zijn uitgebracht.

    Een Thin Red Line op Blu-Ray is natuurlijk geweldig, zeker met zoveel extra's....ook al is deze al jaren uit. De verbetering is overduidelijk. Maar een Benjamin Button, Darjeeling Limited of Gomorrah hebben al uitstekende releases.... Daar zie ik persoonlijk de noodzaak niet zo van voor een Criterion.

    Cronos is best een aardige film maar lijkt me nu niet een essentiële titel waar iedereen op zit te wachten....maar ook dat is natuurlijk een persoonlijke opvatting.
    Ben het helemaal met je eens Mel. Sommige films zijn al heel lang (goed) uitgebracht en als Criterion er mee komt dan 'moet' die film aangeschaft worden. Heb er zelf soms ook een handje van, maar zeker met de hedendaagse films doen andere maatschappijen ook goed werk!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #4468

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #4469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Om nog voort te borduren. De reviews van bv Antichrist op Blu Ray (UK) zijn lovend, ook op dvdbeaver. Wat kan er dan nog verbeterd worden vraag ik me dan af?

    Maar recente titels als Antichrist en nu ook Fish Tank, waarom dan toch voor een duurdere Criterion gaan? Het is een fantastisch label, dat zeker.....maar niet elke titel lijkt mij essentieel of relevant.
    De Engelse en Duitse releases van Antichrist zijn 1080i. Daar viel dus wel degelijk iets te verbeteren. Fish tank is een film waarin met een vet accent gesproken wordt, en de Engelse uitgave ontbeert de broodnodige optionele Engelse ondertitels. Zelfs de Engelsen klaagden daarover: ...there were more than a few scenes where I had trouble understanding exactly what was said (I thought that some of the accents were quite thick). bron: http://www.blu-ray.com/movies/Fish-Tank-Blu-ray/9784/
    Laatst aangepast door bureaulamp : 13-10-2010 om 09:32

  20. #4470

    Standaard

    Het kan mij persoonlijk niets schelen hoor, iedereen moet dat lekker zelf uitmaken. Maar dit komt een "klein beetje" over naar zoeken naar redenen om toch maar vooral voor de Criterion te gaan. De Criterion heeft een boekje....kun je ook als argument opvoeren.

    Dat Antichrist 1080i is....ik betwijfel echt of je dat kunt waarnemen als je dat niet zou weten. Het beeld is werkelijk haarscherp en ook diverse sites geven aan dat er qua beeldkwaliteit niets op aan te merken is. Ik had persoonlijk geen problemen met het verstaan van Fishtank, maar dat is gewoon persoonlijk. Ik kijk veel films zonder subs.

    Ik heb bv zelf de Criterion van The Royal Tenenbaums, ik kon hem toevallig ergens goedkoop krijgen. Daar is een andere 2-disker van die ook prima is en stukken voordeliger. Dat is gewoon mn punt. Natuurlijk staat Criterion voor kwaliteit maar om nu blind alles maar aan te schaffen terwijl er ook andere, vrijwel, identieke uitgaves zijn in een gunstigere prijsklasse....lijkt mij persoonlijk wat zonde van het geld. Maar iedereen moet dat uiteraard lekker zelf weten.

  21. #4471

    Standaard

    De vraag is natuurlijk ook of er bij Fish Tank wel Engelse subs komen en niet H.O.H. subs zoals ze meestal bij Engelstalige films doen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #4472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    De Criterion heeft een boekje....kun je ook als argument opvoeren.

    Dat vind ik wel degelijk een goede reden om voor zo`n uitgave te gaan. Vindt je dat geen goede reden dan?

    Dat Antichrist 1080i is....ik betwijfel echt of je dat kunt waarnemen als je dat niet zou weten.
    Daar gaat het (mij persoonlijk) niet om. Als het 1080i is, is het niet de best mogelijke release.En aangezien ik die wel wil hebben zal ik nooit voor die uitgave gaan, ook al is het beeld haarscherp.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #4473

    Standaard

    Eigenlijk is deze discussie zinloos....want het is puur persoonlijk. Ik vind het verschil tussen een Criterion Blu-Ray, toch al snel 20 euro tegenover een andere uitgave (in dit geval Antichrist) die ik voor ongeveer 7,50 heb gekocht, vrij groot. Met name als een uitgave vrijwel identiek is.

    Ook ik wil gewoon de beste uitgave, moge dat duidelijk zijn. Ik heb al menig dvd dubbel gekocht omdat er later een betere versie uitkwam. Vooral de toppers wil ik gewoon in de best mogelijke uitgave.

    Wat me gewoon opvalt is dat zo'n beetje alles wat Criterion uitbrengt met zeer grote belangstelling wordt benaderd. Het enige wat ik wil zeggen is dat er van bepaalde films gewoon ook andere alternatieven zijn, vaak goedkoper en vrijwel identiek. Ook ik lees vele reviews, zoals dvdbeaver, en soms zijn de verschillen echt minimaal tussen uitgaves.

    Tevens lijkt het soms dat als Criterion een film uitbrengt, veel mensen er meteen bovenop duiken alsof een bepaalde film of filmmaker, vanuit het niets uit de stof herrijst. Blijkbaar was er nooit interesse (terwijl er van die filmmaker in kwestie allang films zijn uitgebracht) maar als Criterion het uitbrengt....dan pas is het een must have. Datzelfde geldt voor MoC.

    En ikzelf maak me er ook "schuldig" aan hoor, want het zijn echt mooie uitgaves. Een geinig voorbeeld vind ik Antonioni. Een aantal jaren geleden was er flink wat interesse in op dit forum en de Criterions vonden gretig aftrek, terecht overigens. Nu had NoShame een dubbeldisk uitgebracht van Story of a Love Affair met een boekje en een schat aan extra's. Gek genoeg leek niemand interesse te hebben in die uitgave. Ik weet zeker dat mocht Criterion hem hebben uitgebracht met exact dezelfde inhoud, de film ineens veel meer werd gekocht.

  24. #4474

    Standaard

    Soms is de Criterion-uitgave minder dan de europese variant. Fritz Lang's M is bijvoorbeeld echt beter in de MoC versie dan in die van Criterion. Ik heb ze allebei, omwille van de extra's op de Criterion.

  25. #4475

    Thumbs up

    Januari releases:







    Shock Corridor op blu-ray: geweldig!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 179 van 218 EersteEerste ... 79129169175176177178179180181182183189 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •