Pagina 177 van 218 EersteEerste ... 77127167173174175176177178179180181187 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.401 tot 4.425 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4401

    Standaard

    Zijn die prijzen euro`s,ponden, of dollars?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #4402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Confield Bekijk bericht
    Heb de volgende aangeschaft.

    Seijun Suzuki - Branded to Kill - 15.50
    Ik wil je aankoopplezier niet vergallen....maar deze uitgave van Criterion is niet best en ook nog eens zonder extra's. De Nederlandse uitgave is beter, die van A-film. Voor 5 euro gekocht.

  3. #4403

    Standaard

    mwah Melvin, de Nl versies zijn eerder 'redelijk'. De recentelijk uitgebracht UK versies (ook niet duur) zijn overduidelijk beter.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    mwah Melvin, de Nl versies zijn eerder 'redelijk'. De recentelijk uitgebracht UK versies (ook niet duur) zijn overduidelijk beter.
    Ik zeg ook niet dat de Nederlandse uitgaves zo vreselijk goed zijn, ze zijn in ieder geval beter dat die oude Criterions (en goedkoper).

  5. #4405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Zijn die prijzen euro`s,ponden, of dollars?
    euros

    @Melzz
    wetende dat het oude releases van Criterion zijn had ik de review op dvdbeaver even gechecked en inderdaad niet al te best. Tokyo Drifter wordt al helemaal afgekraakt. Ik ben iets minder picky wat dat betreft I guess. Bij de Criterion zitten liner notes bij van John Zorn die ik graag wil hebben, geen idee of die er ook bij de andere versies bij zitten. Artwork is ook mooier bij criterion. Ben dan toch enigzins picky.
    Laatst aangepast door Confield : 04-08-2010 om 13:16
    “You're treated like other humans, so stop with the angst!''

  6. #4406

    Standaard

    Foto`s van de 3 Silent Classics by Josef von Sternberg box

    Vandaag eindelijk, 3 weken na verzending, eindelijk de eerste van m`n BN.com pakketjes binnen gekregen: Red Desert BD, Close Up BD en de 2 disc box van The Only Son/There Was A Father.
    Van die laatste vind ik de hoezen er in het echt veel beter uit zien dan op de site van Criterion

    Laatst aangepast door TheGodfather : 05-08-2010 om 00:17
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #4407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Foto`s van de 3 Silent Classics by Josef von Sternberg box

    Vandaag eindelijk, 3 weken na verzending, eindelijk de eerste van m`n BN.com pakketjes binnen gekregen: Red Desert BD, Close Up BD en de 2 disc box van The Only Son/There Was A Father.
    Van die laatste vind ik de hoezen er in het echt veel beter uit zien dan op de site van Criterion
    Die Close Up vond ik een grote tegenvaller, moet ik zeggen. Een door de pers omhoog-geïnterpreteerde film.

    Tip: The only son staat als extra in HD op de BFI-Blu-ray uitgave van Ozu's Late Spring. Het betreft een van Criterion overgenomen transfer, volgens de credits. De beeldkwaliteit van The only son is maar matig. Maar een mooie film, en waarschijnlijk is er geen beter bronmateriaal bewaard gebleven.

  8. #4408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Die Close Up vond ik een grote tegenvaller, moet ik zeggen. Een door de pers omhoog-geïnterpreteerde film.
    Ik had precies hetzelfde, leuk om een keer te zien. Ik vond de film die als extra op de BD stond(The Traveler aka Mossafer) echt stukken beter.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  9. #4409

    Standaard

    L`Enfance Nue - MoC vs Criterion @ dvdbeaver

    Black Orpheus blu-ray @ dvdbeaver

    Vind de Criterion transfer van L `Enfance Nue erg lelijk
    Blij dat ik de prachtige MoC uitgave heb
    Laatst aangepast door TheGodfather : 05-08-2010 om 23:24
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #4410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik had precies hetzelfde, leuk om een keer te zien. Ik vond de film die als extra op de BD stond(The Traveler aka Mossafer) echt stukken beter.
    Ik heb Close-up nog niet ontvangen maar ik ben er ontzettend benieuwd naar. Waar ging het mis volgens jullie?

    Ben dit jaar begonnen met het werk van Kiarostami. En het bevalt me ontzettend goed. Copie Conforme, Ten, The Wind Will Carry Us, Taste of Cherry en 10 on Ten zijn stuk voor stuk films van een regisseur met een visie. Een regisseur die weet wat hij doet. Alleen al de mise-en-scène...

  11. #4411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    L`Enfance Nue - MoC vs Criterion @ dvdbeaver

    Vind de Criterion transfer van L `Enfance Nue erg lelijk
    Alsof iemand over de film heeft lopen pissen.....een vieze gele gloed hangt er over die Criterionversie.

  12. #4412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Ik heb Close-up nog niet ontvangen maar ik ben er ontzettend benieuwd naar. Waar ging het mis volgens jullie?
    Zal ook met de verwachting te maken hebben, die was bij mij ook hoog, had gehoopt meer van het (gezins)leven in Iran te zien, zoals in de andere film op de BD en The Song of Sparrows. Dit was meer een mannenaangelegenheid en te veel in docu stijl voor mijn gevoel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #4413

    Standaard

    Barnes & Nobles heeft momenteel actie met kortingen tot 50% op DVD's en Blu-ray discs, ook Criterions.

  14. #4414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik had precies hetzelfde, leuk om een keer te zien. Ik vond de film die als extra op de BD stond(The Traveler aka Mossafer) echt stukken beter.
    Ik was zo ontmoedigd dat ik The Traveler niet meer heb bekeken. Dat ga ik nu dus maar wel doen...

  15. #4415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    October releases:


    Er komt in october ook een BFI release op BD

    The BFI releases the five-film ‘Samurai Collection’ DVD box-set on 7 June, followed by a new Blu-ray edition of Seven Samurai in October – the first in a series of Kurosawa Blu-rays.
    Zie hier
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #4416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zal ook met de verwachting te maken hebben, die was bij mij ook hoog, had gehoopt meer van het (gezins)leven in Iran te zien, zoals in de andere film op de BD en The Song of Sparrows. Dit was meer een mannenaangelegenheid en te veel in docu stijl voor mijn gevoel.
    Misschien heb je hier iets aan --> http://www.salonindien.nl/2010/close-up-1990/

  17. #4417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Misschien heb je hier iets aan --> http://www.salonindien.nl/2010/close-up-1990/
    Dat komt bijna letterlijk uit het bijgeleverde boekje....

    Het is ook niet dat ik het niet snap en ik vind het wel origineel, maar het is gewoon niet helemaal mijn ding.
    Toch bedankt voor de verwijzing
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #4418

    Standaard

    Definitieve covers voor The Darjeeling Limited:

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #4419

    Standaard

    Het is maar goed dat ik niet op de cover af ga, deze vind ik echt heel lelijk. De NL DVD versie vind ik stukken mooier.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #4420

    Standaard

    Criterion brengt ook films uit die al prima uitgaves hebben zoals The Darjeeling Limited, Gomorrah, Benjamin Button etc. Qua beeldkwaliteit zal er weinig verschil zijn, zal vooral in de extra's zitten. Moet je wel erg fan zijn van zo'n film wil je er veel meer geld voor neer willen tellen. Als het een klassieker betreft met gerestaureed beeld en geluid dan zie ik zeker de meerwaarde van een Criterion maar dit soort releases laat ik vrolijk aan me voorbij gaan.

  21. #4421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Criterion brengt ook films uit die al prima uitgaves hebben zoals The Darjeeling Limited, Gomorrah, Benjamin Button etc. Qua beeldkwaliteit zal er weinig verschil zijn, zal vooral in de extra's zitten. Moet je wel erg fan zijn van zo'n film wil je er veel meer geld voor neer willen tellen. Als het een klassieker betreft met gerestaureed beeld en geluid dan zie ik zeker de meerwaarde van een Criterion maar dit soort releases laat ik vrolijk aan me voorbij gaan.
    Ben ik het grotendeels mee eens, maar ben benieuwd of The Darjeeling Limited ergens anders uitgebracht wordt op BD.
    Moet wel zeggen dat ik zelfs bij klassiekers kijk ik als ze niet door BFI, MoC of een andere goede maatschappij uitgebracht worden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #4422

    Standaard

    Fantastische cover, past precies in het rijtje van Wes Anderson titels!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #4423

    Standaard

    Eindelijk mijn beide bestellingen binnen van B&N en gelukkig geen douane. Kan de komende maanden, misschien zelfs jaren weer verder.

    The Only Son/There Was A Father
    Silent Ozu

    Ugetsu
    Sansho The Bailiff
    Kenji Mizoguchi's Fallen Women

    Oshima's Outlaw Sixties
    In The Realm of the Senses
    Empire of Passion

    Travels with Hiroshi Shimizu
    When A Woman Ascends The Stairs (trouwens ook de MoC van Naruse besteld)
    Kwaidan

    Enige dat nog ontbreekt is de nieuwe Kurosawa Eclipse die helaas niet mee deed met de B&N sale. Ben benieuwd wat voor Japans cinema er nog komt van Criterion, altijd een genot om naar te kijken.

  24. #4424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Ben benieuwd wat voor Japans cinema er nog komt van Criterion, altijd een genot om naar te kijken.
    In oktober komt Hausu (House) uit. Die moét je zeker aanschaffen, op BD wel te verstaan. De dvd van MoC is al erg goed maar kan niet wachten op de blu-ray.

    Moet nog 3 titels binnen krijgen van bn: Black Narcissus, El Norte en Playtime (maar die is nog niet verzonden). Verder alles ontvangen, alles zonder douane
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #4425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    In oktober komt Hausu (House) uit. Die moét je zeker aanschaffen, op BD wel te verstaan. De dvd van MoC is al erg goed maar kan niet wachten op de blu-ray.

    Moet nog 3 titels binnen krijgen van bn: Black Narcissus, El Norte en Playtime (maar die is nog niet verzonden). Verder alles ontvangen, alles zonder douane
    Oh ja, House inderdaad. Daar ben ik zeker naar benieuwd, helaas heb ik nog geen regiovrije BR speler en ben soweiso nog niet overgestapt naar BR, af en toe voornamelijk Pixar.

    Ik koop waarschijnlijk House wel op DVD als er weer een sale is bij B&N, vorig jaar was er een in oktober/november volgens mij...

Pagina 177 van 218 EersteEerste ... 77127167173174175176177178179180181187 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •