Pagina 145 van 218 EersteEerste ... 4595135141142143144145146147148149155195 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.601 tot 3.625 van 5431 worden weergegeven.
  1. #3601

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Hij is ook heel lelijk, maar past heel goed bij de andere Criterions van W.A..

    Al iets bekend over de Regio's van de BluRay's?
    precies! waarschijnlijk weer getekend door de broer van Wes, zal ook wel voor het boekje gelden!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #3602

    Standaard

    Via welke site bestellen jullie de films? Via de officiele site gewoon?

  3. #3603

    Standaard

    Eigenlijk altijd www.dvdpacific.com, via Swedish Mail om douane kosten te voorkomen. Laatst met die Criterion actie heb ik wel een hoop besteld bij Deep Discount.

  4. #3604

  5. #3605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Hij is ook heel lelijk, maar past heel goed bij de andere Criterions van W.A..
    Ja das wel waar, maar dat maakt `m niet mooier
    Die van Rushmore bijvoorbeeld vind ik wel tof
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #3606

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Al iets bekend over de Regio's van de BluRay's?
    Vraag ik me ook af.

    En hoe zit het met de verpakking? Zijn dat Blu-Ray doosjes met blauwe rand of gewoon dvd-hoesjes? Wat moet ik me er bij voorstellen?

  7. #3607

    Standaard The last emperor

    BLU RAY DISC The Last Emperor (Bernardo Bertolucci, 1987) - http://www.criterion.com/asp/release.asp?id=20004



    Special Features:

    - Restored, high-definition digital transfer, supervised and approved by cinematographer Vittorio Storaro
    - DTS-HD Master Audio stereo surround soundtrack
    - Audio commentary by director Bernardo Bertolucci, producer Jeremy Thomas, screenwriter Mark Peploe, and composer-actor Ryuichi Sakamoto
    - The Italian Traveler: Bernardo Bertolucci, a 53-minute film by Fernand Mozskowicz, tracing the director’s geographic influences, from Parma to China
    - Video images taken by Bertolucci in China
    - The Chinese Adventure of Bernardo Bertolucci, a 52-minute documentary that revisits the film’s creation
    - A 47-minute documentary featuring Storaro, editor Gabriella Cristiana, costume designer James Acheson, and art director Gianni Silvestri
    - A 66-minute documentary exploring Bertolucci’s creative process and the making of The Last Emperor
    - A 30-minute interview with Bertolucci from 1989
    - A new interview with composer David Byrne
    - A new interview with Ian Buruma examining the historical period of the film
    - Theatrical trailer
    - PLUS: A booklet featuring an essay by critic David Thomson

    Voorlopig dus geen blu-ray releases voor mij, zijn allen slechts 1 disc versies.
    Van de november releases zal ik waarschijnlijk alleen Chunking Express aanschaffen, gelijk ook de enige cover die ik mooi vind van de 4[/quote]




    Dat het een enkele Blu Ray Disc is hoeft geen probleem te zijn, maar wat ik echt heel vreemd vind is dat ze de televisie-versie van 218 minuten er niet op zetten, maar alleen de Theaterical version van 165 minuten... En die verschrikkelijke hyper-ijdele documentairetjes over Bertollucci komen er wel op. Alle extra's zijn van de 4disc dvd-editie overgenomen, behalve de lange versie van de film...
    Laatst aangepast door bureaulamp : 19-08-2008 om 15:30 Reden: onduidelijkheden

  8. #3608

    Standaard

    Hier heb ik foto`s van Salò geplaatst.

    Tevens heb ik vandaag mailtjes gekregen dat m`n backorders van deepdiscount zijn verzonden
    Laatst aangepast door TheGodfather : 19-08-2008 om 22:40
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #3609

    Standaard

    Bij mij heeft DD nu alles verzonden!

    Ook superservice, een verkeerde dvd mocht ik houden en spirit of the beehive komt opnieuw naar me toe (beschadigd)...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #3610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Bij mij heeft DD nu alles verzonden!

    Ook superservice, een verkeerde dvd mocht ik houden en spirit of the beehive komt opnieuw naar me toe (beschadigd)...
    Mocht je die ook houden (Noem je prijs maar )
    .

  11. #3611

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Hij is ook heel lelijk, maar past heel goed bij de andere Criterions van W.A..

    Al iets bekend over de Regio's van de BluRay's?
    Inmiddels wel. Vandaag verstuurde Criterion een extra nieuwsbrief om leden te informeren over de nieuwe FAQ over haar Blu-ray-uitgaven, en daarin stond het volgende:

    Are Criterion's Blu-ray discs region-encoded?

    Yes. Criterion is licensed to sell most of its editions only in North America.
    Daar word ik niet blij van.

  12. #3612

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Inmiddels wel. Vandaag verstuurde Criterion een extra nieuwsbrief om leden te informeren over de nieuwe FAQ over haar Blu-ray-uitgaven, en daarin stond het volgende:


    Daar word ik niet blij van.
    Lees het ook net. Nog een reden om voorlopig nog bij dvd`s te blijven
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #3613

    Standaard

    Ze hebben van de meeste films alleen de rechten voor Noord-Amerika, dus dat was te verwachten. Het blijft inderdaad jammer.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  14. #3614

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Inmiddels wel. Vandaag verstuurde Criterion een extra nieuwsbrief om leden te informeren over de nieuwe FAQ over haar Blu-ray-uitgaven, en daarin stond het volgende:


    Daar word ik niet blij van.
    Bedankt. Ik heb zelf natuurlijk ook die nieuwsbrief binnengekregen. Heel erg jammer van die regiocodering, voorlopig dan maar nog even geen BR voor mij.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  15. #3615

    Standaard

    Nog een reden om voor een HTPC te kiezen tegenover een gewone BR speler. Ik denk dat ik eind dit jaar maar een BR speler in mijn pc zet, lijkt me de goedkoopste en beste oplossing.

  16. #3616

    Standaard

    Voor al die mensen die nog geen Blu Ray speler hebben en er over twijfelen omdat Criterion met Blu Ray begint: koop een AMERIKAANSE speler. Ik heb een Amerikaanse en een Nederlandse, en ik gebruik bijna uitsluitend de Amerikaanse. Heel veel europese releases zijn regiovrij, nagenoeg alles komt ook in de VS uit, EN de discs zijn daar ongeveer de helft van de prijs.

  17. #3617

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Voor al die mensen die nog geen Blu Ray speler hebben en er over twijfelen omdat Criterion met Blu Ray begint: koop een AMERIKAANSE speler. Ik heb een Amerikaanse en een Nederlandse, en ik gebruik bijna uitsluitend de Amerikaanse. Heel veel europese releases zijn regiovrij, nagenoeg alles komt ook in de VS uit, EN de discs zijn daar ongeveer de helft van de prijs.
    Ik heb zo het gevoel dat het niet echt goedkoop is om een Amerikaanse speler te importeren. En er nog een NL-speler naast hebben lijkt me helemaal prijzig, laat staan dat het me ruimte kost die ik momenteel even niet heb.

    Nee, ik wacht wel op betere opties. En tot die tijd verdient Criterion even niets aan mij, want zolang ze hun SD releases in HD gaan reissuen lijkt het me niet verstandig om nog Criterion DVD's aan te gaan schaffen. Immers: dan kun je ze later nog een keer kopen als ze op BD uitkomen.

  18. #3618

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb zo het gevoel dat het niet echt goedkoop is om een Amerikaanse speler te importeren. En er nog een NL-speler naast hebben lijkt me helemaal prijzig, laat staan dat het me ruimte kost die ik momenteel even niet heb.

    Nee, ik wacht wel op betere opties. En tot die tijd verdient Criterion even niets aan mij, want zolang ze hun SD releases in HD gaan reissuen lijkt het me niet verstandig om nog Criterion DVD's aan te gaan schaffen. Immers: dan kun je ze later nog een keer kopen als ze op BD uitkomen.
    Het lijkt me inderdaad ook niet aangewezen om een BR - speler te importeren. Nog even wachten en dan komt er waarschijnlijk wel ergens een regiovrije drager voorbij.
    Ik blijf echter nog altijd Criterions kopen. Ik vind het beeld op DVD super en ik weet niet of het al veel beter kan. Voor een scheet grain meer of minder ga ik heus niet al mijn huidige Criterions vervangen. Toch blijf ik het op de voet volgen en als in de toekomst de Criterion BR's een veel betere kijkervaring zouden bieden ten opzichte van de DVD's, schakel ik ook over. Maar mijn Criterion DVD's vervangen door BR doe ik niet.

  19. #3619

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Het lijkt me inderdaad ook niet aangewezen om een BR - speler te importeren. Nog even wachten en dan komt er waarschijnlijk wel ergens een regiovrije drager voorbij.
    Ik blijf echter nog altijd Criterions kopen. Ik vind het beeld op DVD super en ik weet niet of het al veel beter kan. Voor een scheet grain meer of minder ga ik heus niet al mijn huidige Criterions vervangen. Toch blijf ik het op de voet volgen en als in de toekomst de Criterion BR's een veel betere kijkervaring zouden bieden ten opzichte van de DVD's, schakel ik ook over. Maar mijn Criterion DVD's vervangen door BR doe ik niet.
    My thoughts exactly.

    Voor de mensen die een wel Amerikaans gecodeerde Blu-Rays willen kijken: koop een Play Station 3. Als je die aansluit op een HD-TV wordt ie vanzelf regio vrij
    Tenminste: dat zei m`n broertje net
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #3620

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    My thoughts exactly.

    Voor de mensen die een wel Amerikaans gecodeerde Blu-Rays willen kijken: koop een Play Station 3. Als je die aansluit op een HD-TV wordt ie vanzelf regio vrij
    Tenminste: dat zei m`n broertje net
    Klinkt interessant. Ik heb nu alleen mijn PS3 als BR-speler en ben niet van plan een Amerikaanse BR-speler aan te schaffen.

    Iemand die zekerheid heeft dat Regio 1 op PS3 kan? Heb geen Regio 1 BR's hier liggen.

  21. #3621

    Standaard

    volgens mij is het onzin dat een ps3 regiovrij zou zijn of worden als je er een regio A BD instopt. Het schijnt wel zo te zijn dat je op een Nederlandse BR-speler amerikaanse software kunt zetten, en dat het dan dus een regio A gecodeerde speler wordt.

    Als een grote full HD-tv hebt (42 inch en groter) is de beeldkwaliteit van BD overweldigend beter dan dvd. Dat heeft wat mij betreft niks met grain te maken, maar alles met scherpte. Ik dacht vooraf ook dat DVD goed genoeg was. Nu koop ik echt alleen nog dvd's als ik vermoed dat een BD-uitgave nog lang op zich gaat laten wachten.

    De Amerikaanse BD speler die ik heb gekocht was ietsje goedkoper dan dezelfde in Nederlandse variant. Ik heb de speler in de VS gekocht en gewoon meegenomen in het vliegtuig. Geen invoerrechten of belasting hoeven betalen. Importeren per post is vast heel duur.

    Maar ik wil helemaal niemand Blu Ray opdringen hoor.

  22. #3622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    volgens mij is het onzin dat een ps3 regiovrij zou zijn of worden als je er een regio A BD instopt.
    Toch niet het is zo dat de PS3 niet automatisch regiovrij is, alleen wanneer je `m aansluit op een HD-TV. M`n broertje heeft het uitgeprobeerd en het werkte
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #3623

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Toch niet het is zo dat de PS3 niet automatisch regiovrij is, alleen wanneer je `m aansluit op een HD-TV. M`n broertje heeft het uitgeprobeerd en het werkte
    Volgens mij heeft jouw broertje gewoon een regiovrij blu-ray ingedouwd. Hoe heet die titel?

  24. #3624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    My thoughts exactly.

    Voor de mensen die een wel Amerikaans gecodeerde Blu-Rays willen kijken: koop een Play Station 3
    Heb ik, maar lijkt me een utopie.

  25. #3625

    Standaard

    Lijkt mij ook onwaarschijnlijk. Ik weet iig dat hij regio 1 DVD's niet afspeelt.
    Toch heb ik wel het idee dat het in het geval van de PS3 simpel een geval is van software, en niet hardware.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 145 van 218 EersteEerste ... 4595135141142143144145146147148149155195 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •