Pagina 143 van 218 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153193 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.551 tot 3.575 van 5431 worden weergegeven.
  1. #3551

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ik heb de films per 2 (max 4) besteld...dus hopelijk geen douane!
    Geen backorders?....zou vervelend zijn wanneer ze dr 1 heel groot pakketje van zouden maken....

  2. #3552

    Standaard

    heel veel backorders...maar verwacht niet alles tegelijk binnen...en qua douane....*fingers crossed*
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3553

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    heel veel backorders...maar verwacht niet alles tegelijk binnen...en qua douane....*fingers crossed*
    Mocht je tzt nog wat weg doen dan hoor ik het wel .
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  4. #3554

    Standaard

    Ik denk dat je postbode het leuk gaat vinden om binnen een paar dagen met twintig pakketjes aan te moeten komen . Dat bundelen van pakketjes moch geloof ik niet meer. Nu maar hopen voor je dat dat waar is.
    Ik baal er overigens wel van dat die actie voor mij geen nut heeft, omdat ik geen creditcard heb. Maar goed.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  5. #3555

    Standaard

    Heb zondag dus ook 3 bestellingen bij deepdiscount besteld en (dank erwin ) een mail gestuurd mbt. de verzendkosten. Heb alleen nog geen antwoord gehad. Ben benieuwd...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #3556

    Standaard

    Bij mij was er 3 keer een bedrag bijgeboekt op mijn CC dus dat komt wel goed Timo.

    Gisteren nog even wat besteld:
    -The night porter
    -the lovers
    -pepe le moko
    -the fire within
    -young torless
    -vengeance is mine
    -Hiroshima mon amour
    -hands over the city
    -I am curious
    -La jetee/sans soleil
    -clean, shaven
    -death of a cyclist
    -the ice storm
    -before the rain
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  7. #3557

    Standaard

    Vandaag de eerste 2 pakjes ontvangen van DD, zonder douane, wel met werkelijke waarde van het pakket (zonder verzendkosten!) op de zijkant geschreven...dat wordt dus vrezen voor de duurdere verzendingen...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #3558

    Standaard

    Hmm dat is minder. Hoe gaan ze dat doen met bestellingen die apart verzonden zijn? Immers 1 vd 2 is gratis.

    Fingers crossed dat ze daadwerkelijk het nieuwe beleid al uitvoeren.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  9. #3559

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Vandaag de eerste 2 pakjes ontvangen van DD, zonder douane, wel met werkelijke waarde van het pakket (zonder verzendkosten!) op de zijkant geschreven...dat wordt dus vrezen voor de duurdere verzendingen...
    Vandaag ook een pakketje van DD ontvangen t.w.v. $56 (stond er ook gewoon op) en geen douane kosten. In december heb ik ook al eens een bestelling van $92 dollar bij ze gedaan en ook geen problemen met de douane. Ik weet dus niet of je echt hoeft te vrezen.

  10. #3560

    Standaard

    Ik hoop dat alles goed gaat, heb nu al een aantal enkele dvd's verstuurd gekregen voor de volle mep terwijl de gratis titel nog op backorder staat...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #3561

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Ik hoop dat alles goed gaat, heb nu al een aantal enkele dvd's verstuurd gekregen voor de volle mep terwijl de gratis titel nog op backorder staat...
    Gewoon toeval. Bij mij zijn juist veel gratis dvd's al verstuurd.

  12. #3562

    Standaard

    ah ok! hoop vooral dat mijn 4 boxen verstuurd worden, mijn Mr Arkadin en Last Emperor zijn er al uit!

    Wel is bij bijna elke order teveel verzendkosten geregeld. is ook aangegeven, maar moet steeds na de verzending van één order dit aangeven en dan krijg ik 4 dollar terug, als een order op backorder staat kunnen ze niet aanpassen of al terugstorten...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #3563

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ....maar moet steeds na de verzending van één order dit aangeven en dan krijg ik 4 dollar terug, als een order op backorder staat kunnen ze niet aanpassen of al terugstorten...
    Is niet helemaal waar. Bij de eerste drie bestellingen waarbij ik t aangaf kreeg ik dit te horen:

    "All three orders have been noted to refund $4.00 from each order for the shipping you were charged. You will be refunded as each order has shipped completely. All together your account will be refunded $12.00"

    En vandaag was t, bij de vierde, inderdaad het volgende:

    "Once, you receive an email conformation that the order has shipped via email, please send us an email notification and we can issue a credit for the shipping over charge."

    Heb ze dus maar gevraagd of ze t ook bij deze automatisch willen doen.

  14. #3564

    Standaard

    mhm, 1 order geannuleerd omdat ze geen authorization konden krijgen voor mijn credit card...balen!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #3565

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    ah ok! hoop vooral dat mijn 4 boxen verstuurd worden, mijn Mr Arkadin is er al uit!
    Die heb ik gister binnen gekregen, en wat is ie schitterend!

  16. #3566

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Die heb ik gister binnen gekregen, en wat is ie schitterend!
    Hoe lang doen de pakjes er ongeveer over om te arriveren?

  17. #3567

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Hoe lang doen de pakjes er ongeveer over om te arriveren?
    Deze zo'n anderhalve week.

  18. #3568

    Smile

    Ik kreeg net ook nog een bestelling binnen van dvdpacific. 3 dozen(de bekende Pacific dozen) tegelijk, geen douane.

    Die Mishima ziet er in het echt trouwens nog beter uit dan op de foto's van the Godfather, lekker blingbling
    Ook Vampyr en the Furies, beide met boek, zien er erg goed uit. Komt goed uit dat ik morgen vrij ben.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  19. #3569

    Standaard

    Dat met die verzendkosten vind ik trouwens wel ontzettend omslachtig dat je daar allemaal zelf achteraan moet gaan. Als je een sale houdt moet je het wel goed doen en alles goed regelen.
    Gisteren trouwens 4 Criterions (van Pacific) binnen gekregen: I AM Cursious, A Nos Amours, Solaris en L` Eclisse
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #3570
    Laatst aangepast door TheGodfather : 01-08-2008 om 20:58
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #3571

    Standaard

    Klinken goed! Beide in de pre order gezet!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #3572

    Standaard

    Die Brand Upon The Brain klinkt idd. erg goed. Heeft iemand de film al gezien? zo ja: is ie aan te raden en waar is ie mee te vergelijken??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #3573

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Die Brand Upon The Brain klinkt idd. erg goed. Heeft iemand de film al gezien? zo ja: is ie aan te raden en waar is ie mee te vergelijken??
    Heb hem zelf ook niet gezien, maar ziet er erg interessant uit. Hier kun je overigens de trailer van de film bekijken.
    Laatst aangepast door Marcel Bas : 02-08-2008 om 11:17

  24. #3574

    Standaard

    Die films van Guy Maddin zijn altijd vrij bijzonder. The Saddest Music in the World is er nog zo een. Deze en de Eclipse heb ik al tijden in de pre-order staan. Die 24 eyes heb ik al op MOC.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  25. #3575

    Standaard

    De dvd's van Deepdiscount druppelen langzaam binnen.

    Ik kan jullie de film 'Walker' overigens van harte aanrader! Bizarre, schizofrene, halicunerende film!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 143 van 218 EersteEerste ... 4393133139140141142143144145146147153193 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •