Pagina 142 van 218 EersteEerste ... 4292132138139140141142143144145146152192 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.526 tot 3.550 van 5431 worden weergegeven.
  1. #3526

    Standaard

    Een aantal paginas terug heeft iemand een foto gepost met veel (alle?) Criterion dvd's bij elkaar. Hoeveel koste dat?

  2. #3527

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stevenbron Bekijk bericht
    Het viel mij op dat ze vooral erg weinig dvd-winkels hebben. Bij de grote boekenhandel Borders hebben ze een aardige collectie en bij de Virgin maar voor de rest heb ik helaas nauwelijks specifieke dvd-zaken gezien.
    Bij die 2 winkelketens heb ik ze ook gezien, maar duurder dan als je ze gewoon bij Pacific bestelt.

    Op het Criterionforum las ik dat Deepdiscount die nu die 2 voor 1 actie hebben, ook echte winkels bezitten in de buurt van Chicago.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  3. #3528

    Standaard

    Help!!

    Ik wil me te buiten gaan aan Criterions bestellen bij Deepdiscount....echter ik hoor veel negatieve verhalen mbt extra douanakosten en dergelijke. Wat zijn de ervaringen? Nog tips?

  4. #3529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Help!!

    Ik wil me te buiten gaan aan Criterions bestellen bij Deepdiscount....echter ik hoor veel negatieve verhalen mbt extra douanakosten en dergelijke. Wat zijn de ervaringen? Nog tips?
    dat wil ik nou ook eens weten
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #3530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Help!!

    Ik wil me te buiten gaan aan Criterions bestellen bij Deepdiscount....echter ik hoor veel negatieve verhalen mbt extra douanakosten en dergelijke. Wat zijn de ervaringen? Nog tips?
    Je zou dit topic door kunnen spitten over mogelijke ervaring van anderen.

    Hou er wel rekening mee dat er $12.95 verzenden bijkomt. Ik heb zelf 3 setjes van 2 duurdere versies besteld, dan kom je op 32+ dollar voor 2 dvd's en 12.95 voor verzenden is iets meer dan 45 dollar = (schatting) 30 euro.(per setje dus).

    Oh ja, veel items zijn tijdelijk out of stock, dus het zou een tijdje kunnen duren voordat je alles binnen hebt.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  6. #3531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Je zou dit topic door kunnen spitten over mogelijke ervaring van anderen.

    Hou er wel rekening mee dat er $12.95 verzenden bijkomt. Ik heb zelf 3 setjes van 2 duurdere versies besteld, dan kom je op 32+ dollar voor 2 dvd's en 12.95 voor verzenden is iets meer dan 45 dollar = (schatting) 30 euro.(per setje dus).

    Oh ja, veel items zijn tijdelijk out of stock, dus het zou een tijdje kunnen duren voordat je alles binnen hebt.
    Die verzendkosten kloppen niet, dat hoort namelijk 8,95 te zijn als je twee high-tier Criterion's besteld. Immers, één van de twee is gratis. Je kan Deepdiscount een mailtje sturen via hun site met het verzoek de teveel betaalde verzendkosten terug te storten, dit hebben ze bij mij binnen 2 werkdagen gedaan.

  7. #3532

    Standaard

    Hee bedankt, scheelt me weer 12 dollars
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  8. #3533

    Standaard

    Thanks mate, scheelt mij zelfs $21,-!

  9. #3534

    Standaard

    bedankt Wiljan! 2 van mijn 6 orders hadden verkeerde verzendkosten...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #3535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Die verzendkosten kloppen niet, dat hoort namelijk 8,95 te zijn als je twee high-tier Criterion's besteld. Immers, één van de twee is gratis. Je kan Deepdiscount een mailtje sturen via hun site met het verzoek de teveel betaalde verzendkosten terug te storten, dit hebben ze bij mij binnen 2 werkdagen gedaan.
    Bedankt Wiljan!! Ik heb het ook verzocht....in totaal hebben ze 7 dollars te veel berekend.

  11. #3536

    Standaard

    Ook namens mij bedankt voor de tip. Scheelt me $32,-.

  12. #3537

    Standaard

    Ok, om niet het hele "gekocht" topic vol te laten lopen doe ik het maar ff hier.
    Als ik het goed begrijp mbt. die deepdiscount sale: ik doe 1 van bestelling van 2 titels (waarvan 1 gratis), betaal alleen maar voor 1 dvd verzendkosten (maar daar moet ik zelf achteraan gaan en hun mailen om het teveel afgeschreven bedrag terug te krijgen) en ze schrijven de waarde van 1 dvd op het pakketje? ook als er 2 dvd`s in 1 pakketje zitten?
    en hoe zit het met levertijden?? hoe lang duurt dat ongeveer?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #3538

    Standaard

    Van bn.com:



    Nog een digi
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #3539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ok, om niet het hele "gekocht" topic vol te laten lopen doe ik het maar ff hier.
    Als ik het goed begrijp mbt. die deepdiscount sale: ik doe 1 van bestelling van 2 titels (waarvan 1 gratis), betaal alleen maar voor 1 dvd verzendkosten (maar daar moet ik zelf achteraan gaan en hun mailen om het teveel afgeschreven bedrag terug te krijgen) en ze schrijven de waarde van 1 dvd op het pakketje? ook als er 2 dvd`s in 1 pakketje zitten?
    en hoe zit het met levertijden?? hoe lang duurt dat ongeveer?
    Van mij zijn er ondertussen vandaag 4 verzonden(van de 8 ). 2 samen die ik ook samen besteld had, en 2 apart. Alles de laatste 5 dagen besteld.
    Die verzendkosten worden idd na een mailtje als het goed is weer teruggestort, ik ga er maar vanuit dat dat goed loopt.

    Voor de rest weet ik nog niets van douanerisico's enzo, ik gok er gewoon op dat ze hun beleid per december nu al ingevoerd hebben.

    ps die Salobox ziet er goed uit
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  15. #3540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Van mij zijn er ondertussen vandaag 4 verzonden(van de 8 ). 2 samen die ik ook samen besteld had, en 2 apart. Alles de laatste 5 dagen besteld.
    Die verzendkosten worden idd na een mailtje als het goed is weer teruggestort, ik ga er maar vanuit dat dat goed loopt.

    Voor de rest weet ik nog niets van douanerisico's enzo, ik gok er gewoon op dat ze hun beleid per december nu al ingevoerd hebben.

    ps die Salobox ziet er goed uit
    Ok thanks. en ik neem aan dat je ook ze steeds per 2 besteld en dus ook steeds apart afrekent?
    En heb je (of iemand anders uiteraard) nog een voorbeeldje van de mail die je naar ze stuurt ivm die verzendkosten?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #3541

    Standaard



    Een Criterion van Pirates?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #3542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ok thanks. en ik neem aan dat je ook ze steeds per 2 besteld en dus ook steeds apart afrekent?
    En heb je (of iemand anders uiteraard) nog een voorbeeldje van de mail die je naar ze stuurt ivm die verzendkosten?
    Waarom zou je ze per 2 bestellen? Als je alles bij elkaar besteld ben je minder kwijt aan verzendkosten. Ik zou alleen de duurdere en goedkopere criterions apart bestellen zodat je niet alleen goedkope gratis krijgt. Een voorbeeld van een mail heb ik nu niet bij de hand, maar als je gewoon zegt dat je volgens hun prijzentabel voor jouw bestelling teveel verzendkosten hebt betaald, dan begrijpen ze het wel.

  18. #3543

    Standaard

    Nu we toch lekker met zn allen in de Criterion-mood zijn....:razz:

    Heeft iemand Death of a Cyclist al gezien? Ben wel even benieuwd naar de bevindingen.
    Van Godard heb ik Breathless (de Criterion). Vind het een aardige en vooral qua filmhistorisch oogpunt een interessante film, maar ook vrij koud an afstandelijk. Ik snap het innovatieve gedeelte maar qua gevoel deed het me minder. Zal Contempt me dan beter liggen? Is die film geheel anders qua vorm en inhoud of enigszins vergelijkbaar met Breathless?

  19. #3544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nu we toch lekker met zn allen in de Criterion-mood zijn....:razz:

    Heeft iemand Death of a Cyclist al gezien? Ben wel even benieuwd naar de bevindingen.
    Van Godard heb ik Breathless (de Criterion). Vind het een aardige en vooral qua filmhistorisch oogpunt een interessante film, maar ook vrij koud an afstandelijk. Ik snap het innovatieve gedeelte maar qua gevoel deed het me minder. Zal Contempt me dan beter liggen? Is die film geheel anders qua vorm en inhoud of enigszins vergelijkbaar met Breathless?
    Als ik jou was zou ik Le Mepris zeker proberen. Ten eerste is die film in kleur, en hij is zeker niet afstandelijk. Zelf heb ik daar niet zoveel problemen mee in A Bout de Souffle, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Le Mepris is heel anders van toon. Persoonlijk (tot nu toe) mijn favoriete Godard, maar ik vind A Bout de Souffle ook fantastisch, dus ik kan niet garanderen dat je hem goed gaat vinden.

    Death of a Cyclist nog niet gezien trouwens. Zit er wel over te denken hem te bestellen, net als nog zoveel andere criterions. De hoes ziet er alvast fantastisch uit.
    Laatst aangepast door Sander2 : 25-07-2008 om 23:57

  20. #3545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Als ik jou was zou ik Le Mepris zeker proberen. Ten eerste is die film in kleur, en hij is zeker niet afstandelijk. Zelf heb ik daar niet zoveel problemen mee in A Bout de Souffle, maar ik begrijp wel wat je bedoelt. Le Mepris is heel anders van toon. Persoonlijk (tot nu toe) mijn favoriete Godard, maar ik vind A Bout de Souffle ook fantastisch, dus ik kan niet garanderen dat je hem goed gaat vinden.

    Death of a Cyclist nog niet gezien trouwens. Zit er wel over te denken hem te bestellen, net als nog zoveel andere criterions. De hoes ziet er alvast fantastisch uit.
    Op dvdbeaver krijgt de Momentumversie van Contempt een betere score qua beeldkwaliteit.....is ook een stuk goedkoper....wellicht die eens aanschaffen.

    Death of a Cyclist straalt iets Antonioni-achtigs uit....wat natuurlijk alleen maar positief is. Nu nog een tweede uit die prijsklasse erbij zoeken...haha. Misschien Blast of Silence...alhoewel die af en toe wordt afgedaan als een middelmatige b-Noir. Ik probeer vooral Criterions te kiezen waarvan er nog geen andere goede versies van zijn. De UK versie van Two-Lane Blacktop is bv ook prima...incl extra's. De mooie, luxe verpakkingen van Criterion willen me nog wel eens over de streep trekken maar volgens mij moet ik daar maar eens selectiever in worden.........alhoewel......:razz:

  21. #3546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Op dvdbeaver krijgt de Momentumversie van Contempt een betere score qua beeldkwaliteit.....is ook een stuk goedkoper....wellicht die eens aanschaffen.

    Death of a Cyclist straalt iets Antonioni-achtigs uit....wat natuurlijk alleen maar positief is. Nu nog een tweede uit die prijsklasse erbij zoeken...haha. Misschien Blast of Silence...alhoewel die af en toe wordt afgedaan als een middelmatige b-Noir. Ik probeer vooral Criterions te kiezen waarvan er nog geen andere goede versies van zijn. De UK versie van Two-Lane Blacktop is bv ook prima...incl extra's. De mooie, luxe verpakkingen van Criterion willen me nog wel eens over de streep trekken maar volgens mij moet ik daar maar eens selectiever in worden.........alhoewel......:razz:
    Blast of Silence is inderdaad niet zo bijzonder en van Death of a Cyclist was ik persoonlijk ook niet echt onder de indruk, maar het Antonioni-achtige zit er inderdaad wel in, hoewel de film wat mij betreft niet bij zijn beste werk in de buurt komt. Misschien een van de Suzuki uitgaven? Weet niet hoeveel je er daar al van gezien hebt, maar dat is toch wel wat voor jou geloof ik.

    Le Mépris is volgens mij trouwens niet minder afstandelijk dan A bout de souffle, het is volgens mij iets wat hoort bij Godard's stijl. Hij wil de toeschouwer niet passief de film laten ondergaan zoals in de dominante Hollywood stijl gebeurd, maar een actievere houding van de toeschouwer vragen, waardoor zijn films afstandelijk kunnen lijken. Denk ik... :razz:

  22. #3547

    Standaard

    Blast of Silence --> deze vond ik echt geweldig, maar wie ben ik...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #3548

    Standaard

    wat hebben julllie in de sale bij deepdiscount gehaald? ik *slik*:
    1208Videodrome: The Criterion Collection
    12078 ½: The Criterion Collection
    1206Henry V: The Criterion Collection
    1205Richard III: The Criterion Collection
    1204Hamlet: The Criterion Collection
    1203Lord of the Flies: The Criterion Collection
    1202Oliver Twist: The Criterion Collection
    1201Great Expectations: The Criterion Collection
    1200The Most Dangerous Game: The Criterion Collection
    1199Breathless: The Criterion Collection
    1198Bicycle Thieves: The Criterion Collection
    1197Tunes of Glory: The Criterion Collection
    1196The Horse's Mouth: The Criterion Collection
    1195Coup de Torchon: The Criterion Collection
    1194Big Deal on Madonna Street: The Criterion Collection
    1193Crazed Fruit: The Criterion Collection
    1192Unfaithfully Yours: The Criterion Collection
    1191La Jetée/Sans Soleil: The Criterion Collection
    1190The Last Emperor: The Criterion Collection
    1189The Complete Mr. Arkadin a.k.a. Confidential Report: The Criterion Collection
    1188An Angel at My Table: The Criterion Collection
    1187Sweetie: The Criterion Collection
    1186Loves of a Blonde: The Criterion Collection
    1185Ratcatcher: The Criterion Collection
    1184The Lady Vanishes: The Criterion Collection
    1183Kicking and Screaming: The Criterion Collection
    1182Fists in the Pocket: The Criterion Collection
    1181Seduced and Abandoned: The Criterion Collection
    1180Mafioso: The Criterion Collection
    1179Mon oncle Antoine: The Criterion Collection
    1178À nos amours: The Criterion Collection
    1177Walker: The Criterion Collection
    1176The Naked Prey: The Criterion Collection
    1175Secret Honor: The Criterion Collection
    1174The Two of Us: The Criterion Collection
    1173Under the Volcano: The Criterion Collection
    1172The Furies: The Criterion Collection
    1171The Fire Within: The Criterion Collection
    1170The Lovers: The Criterion Collection
    1169Classe Tous Risques: The Criterion Collection
    1168The Browning Version: The Criterion
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #3549

    Standaard

    Omg

    Hopelijk knijpt de douane een oogje dicht, en met je postbode heb ik medelijden. Zelf heb ik het rustig aangedaan met 6 gewone titels en 2 boxen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  25. #3550

    Standaard

    ik heb de films per 2 (max 4) besteld...dus hopelijk geen douane!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 142 van 218 EersteEerste ... 4292132138139140141142143144145146152192 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •