Pagina 139 van 218 EersteEerste ... 3989129135136137138139140141142143149189 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.451 tot 3.475 van 5431 worden weergegeven.
  1. #3451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    heb je al via profiler geprobeerd (scan van achterkant hoes)
    Ja, die kent enkel de R1 versie. Bij mijn andere Criterion boxen heeft alleen de Sanjuro/Yojimbo box slechts één barcode op de box . Ook weer Kurosawa dus. Maar het probleem is dat ik probeer uit te zoeken of ook deze R0 een zeldzaam exemplaar is. Want deze R0 zonder barcode uit de box is weer een andere versie dan de R0 die afzonderlijk is uitgekomen en met barcode.

  2. #3452

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    De verkoper beweert dat deze behoort tot de Four Samurai box en op de achterzijde van deze dvd's staat blijkbaar geen barcode. Heeft iemand deze box of ook een één van die vier betreffende films?
    Ik heb die box en er staat inderdaad geen barcode op de dvd van Seven Samurai, maar dit is niet die zeldzame R0 versie. Ik weet niet of er ook boxen zijn die deze R0 dvds wel bevatten, maar ik geloof het niet.

    Even voor de nieuwsgierigheid, staat dat restauratiefilmpje er ook op?
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  3. #3453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Ik heb die box en er staat inderdaad geen barcode op de dvd van Seven Samurai, maar dit is niet die zeldzame R0 versie. Ik weet niet of er ook boxen zijn die deze R0 dvds wel bevatten, maar ik geloof het niet.

    Even voor de nieuwsgierigheid, staat dat restauratiefilmpje er ook op?
    Maar jouw Seven Samurai is ook R0? Nee, dat filmpje zit er ook niet bij. En ik kan het nog niet eens terugsturen, want het is wel degelijk een R0 maar niet dé RO.

  4. #3454

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Maar jouw Seven Samurai is ook R0?
    Nee, de mijne is R1.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  5. #3455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Maar jouw Seven Samurai is ook R0? Nee, dat filmpje zit er ook niet bij. En ik kan het nog niet eens terugsturen, want het is wel degelijk een R0 maar niet dé RO.
    Wat is dan het probleem? Je kunt de film toch bekijken?

  6. #3456

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Wat is dan het probleem? Je kunt de film toch bekijken?
    Hoe zeldzamer een OOP Criterion, hoe meer deze waard is. The Killer, Salo en dus ook de R0 versie van Seven Samurai. Dus een probleem van zeker zo'n 60 euro meer of minder.

    @Cinemaniac: Bedankt voor je reacties. Niets aan te doen. Dan houd ik het bij deze en de prachtige heruitgave. Ook niet slecht.:wink:

  7. #3457

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #3458

    Standaard

    September releases:







    De coming soon cover is voor Ozu`s Autumn Afternoon
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #3459

    Standaard

    Leuk! Jammer dat Letters... van Ophuls niet wordt uitgebracht

    Ga die Kaurismaki box wel proberen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #3460

    Standaard

    Patriotism @ dvdbeaver



    Mishima - A Life In Four Chapters @ dvdbeaver



    Beide werden vandaag afgeleverd door de postbode, maar ik was weer eens niet thuis
    Morgen een nieuwe kans
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #3461

    Standaard

    Mooi! Bij mij zijn ze ook allebei onderweg
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #3462

    Standaard

    Waar kopen jullie over het algemeen Criterions? Ik heb het forum al een beetje afgezocht en kom vooral uit bij DVD Pacific en Cd-wow. Het gaat hier toch om imports uit de VS, dus vast op een winkel vertrouwen zou prettig zijn!

  13. #3463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toby Dammit Bekijk bericht
    Waar kopen jullie over het algemeen Criterions? Ik heb het forum al een beetje afgezocht en kom vooral uit bij DVD Pacific en Cd-wow. Het gaat hier toch om imports uit de VS, dus vast op een winkel vertrouwen zou prettig zijn!
    Ik koop ze voornamelijk bij DVDPacific, vanwege de kleine kans op douanekosten. Laatst in de 20% sale bij DVDPlanet heb ik een stapeltje daar aangeschaft, 2 laag geprijsde per bestelling bleef mooi onder de douanegrens. Volgens mij wordt eind dit jaar de het bedrag dat je in mag voeren sterk verhoogd, dus dan zou je ze in principe overal kunnen kopen, Amazon heeft bijvoorbeeld ook regelmatig goede aanbiedingen.

  14. #3464

    Standaard

    Komt er nou een box van de drie Ophuls titels?

  15. #3465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Komt er nou een box van de drie Ophuls titels?
    Nope.

  16. #3466

    Standaard

    Van de site van BN.com: nog een foto van de set van Vampyr:



    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #3467

    Standaard

    waarnaar verwijst het plaatje met box art coming soon? Niet de hoes van een Ophuls boxje?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #3468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    waarnaar verwijst het plaatje met box art coming soon? Niet de hoes van een Ophuls boxje?
    Ozu`s "Autumn Afternoon"
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #3469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Ik koop ze voornamelijk bij DVDPacific, vanwege de kleine kans op douanekosten. Laatst in de 20% sale bij DVDPlanet heb ik een stapeltje daar aangeschaft, 2 laag geprijsde per bestelling bleef mooi onder de douanegrens. Volgens mij wordt eind dit jaar de het bedrag dat je in mag voeren sterk verhoogd, dus dan zou je ze in principe overal kunnen kopen, Amazon heeft bijvoorbeeld ook regelmatig goede aanbiedingen.
    Bedankt voor je antwoord!

    Ik heb pas eens een paar Criterions bij Boudisque besteld, die hebben weer hun eigen importkanalen. Veilig, maar wel duurder. Ik merk nu dus dat het bij DVDPacific iets goedkoper kan.
    Criterions zijn heilig in de DVD collectie. De bovenstaande zien er ook weer heel interessant uit! *...Moet... alles... hebben... Argghhh*

  20. #3470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toby Dammit Bekijk bericht
    Ik heb pas eens een paar Criterions bij Boudisque besteld, die hebben weer hun eigen importkanalen. Veilig, maar wel duurder. Ik merk nu dus dat het bij DVDPacific iets goedkoper kan.
    Criterions zijn heilig in de DVD collectie. De bovenstaande zien er ook weer heel interessant uit! *...Moet... alles... hebben... Argghhh*
    In de winkels van Boudisque zie je titels liggen voor 39,99 en dergelijke.... Zo'n beetje het dubbele dan bij Pacific.

  21. #3471

    Standaard

    CriterionDVD.com is ook erg goed, vind ik zelf. De gemiddelde Criterion kost daar 28.97 dollar, en met de lage dollar is dat natuurlijk niet veel. De verzendkosten worden door middel van 'weight units' berekend (eventuele boekjes dus ook). Hoe meer je besteld, hoe gunstiger de verzendkosten uitvallen voor je. Global Priority is dan goedkoper, sneller en je komt er over het algemeen beter de douane mee door (tot nu toe is dat bij mij altijd gelukt). Je kan er ook met PayPal betalen. Echt een aanrader, zeker als je geen creditcard hebt.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #3472

    Standaard

    Bedankt voor de tip! Zal zeker even op CriterionDVD kijken. En Boudisque is inderdaad véél duurder... Echt een speciaalzaak.

    Ik ga denk eerst eens kijken bij DVD Pacific. Er zijn wel tal van verzendmogelijkheden...
    Wéér een vraag: Wat is het slimste en veiligste?

  23. #3473

    Standaard

    Swedish post! Daarmee kom je eigenlijk altijd langs de douane. Ik zou gewoon de goedkope variant kiezen, daarmee arriveren mijn pakketjes altijd binnen een week.

  24. #3474

    Standaard

    Met interesse lees ik jullie ervaringen met de criterions en ik heb er inmiddels zelf ook al een thuis (The Third Man), waarover ik zeer tevreden ben. Nu heb ik eens zitten snuffelen welke criterion een goede aanschaf waard is, maar het zijn er zo veel! Ik zie door de bomen het bos niet meer! Hebben jullie nog tips? Is er een criterion waarvan je zegt: deze moet gewoon in elke collectie.

  25. #3475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door David P. Bekijk bericht
    Met interesse lees ik jullie ervaringen met de criterions en ik heb er inmiddels zelf ook al een thuis (The Third Man), waarover ik zeer tevreden ben. Nu heb ik eens zitten snuffelen welke criterion een goede aanschaf waard is, maar het zijn er zo veel! Ik zie door de bomen het bos niet meer! Hebben jullie nog tips? Is er een criterion waarvan je zegt: deze moet gewoon in elke collectie.
    Dat zijn er IMHO een paar. Het ligt uiteraard aan je budget, maar titels die sowieso in je collectie horen:

    -: John Cassavetes box
    -: Seven Samurai - 3 Disc
    -: The Battle Of Algiers - 3 Disc
    -: Breathless - 2 Disc
    -: Contempt - 2 Disc

    ik kan nog wel ff door gaan als je wilt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 139 van 218 EersteEerste ... 3989129135136137138139140141142143149189 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •