Pagina 138 van 218 EersteEerste ... 3888128134135136137138139140141142148188 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.426 tot 3.450 van 5431 worden weergegeven.
  1. #3426

    Standaard

    Nog meer? Er zijn al aardig wat films uit van hem op Criterion. Niet dat ik klaag, of zo . Vandaag overigens The Last Temptation of Christ, Solaris en Seven Samurai binnengekregen. Ook bericht gekregen dat m'n John Cassavetes box onderweg is. Ik ben ontzettend benieuwd, moet ik zeggen.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  2. #3427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Nog meer? Er zijn al aardig wat films uit van hem op Criterion. Niet dat ik klaag, of zo .
    Ik hoop nog steeds op een degelijke release van Eloge De L`amour/Notre Musique. Zo`n dubbel package als de Koreaanse versie die ik heb. Alleen kan die transfer de nodige verbeteringen gebruiken. Dus ik zou zeggen: laat maar komen

    Vandaag overigens The Last Temptation of Christ, Solaris en Seven Samurai binnengekregen. Ook bericht gekregen dat m'n John Cassavetes box onderweg is. Ik ben ontzettend benieuwd, moet ik zeggen.
    Seven Samurai is nice, he?
    Ben benieuwd wat je van de Cassavetes box (en A Woman Under The Influence in het bijzonder) vindt. Is 1 van de mooiste en best verzorgde sets uit m`n collectie.
    Laatst aangepast door TheGodfather : 04-06-2008 om 22:38
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3428

    Standaard

    Seven Samurai ziet er inderdaad zeer verzorgt uit. Zo zouden alle dvd's uitgebracht moeten worden.
    Vorig jaar bij Zomergasten lieten ze ook een fragment van A Woman Under The Influence zien. Zag er behoorlijk indrukwekkend uit (dat was ook het enige fragment wat ik van de vijf films in de box heb gezien). Dus laat maar komen, zou ik zeggen .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #3429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Seven Samurai ziet er inderdaad zeer verzorgt uit. Zo zouden alle dvd's uitgebracht moeten worden.
    Vorig jaar bij Zomergasten lieten ze ook een fragment van A Woman Under The Influence zien. Zag er behoorlijk indrukwekkend uit (dat was ook het enige fragment wat ik van de vijf films in de box heb gezien). Dus laat maar komen, zou ik zeggen .
    Laat ff weten wat je er van vindt...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #3430

    Standaard

    WOW





    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #3431

    Standaard

    Het artwork van High and Low is geup-date.

    Oud:


    Nieuw:


    The Furies @ dvdbeaver

    Laatst aangepast door TheGodfather : 07-06-2008 om 12:18
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #3432

    Standaard

    Die box van The Furies ziet er schitterend uit! Die zal ik bij m'n eerstvolgende pacific-bestelling erbij doen.

    Btw, die plaatjes kunt je ook posten in het western-topic
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  8. #3433

    Standaard

    Heeft er iemand een idee waarom "Das Boot' niet in deze reeks wordt uitgegeven ? misschien iets met rechten ?

  9. #3434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Perrush Bekijk bericht
    Heeft er iemand een idee waarom "Das Boot' niet in deze reeks wordt uitgegeven ? misschien iets met rechten ?
    Inderdaad, Das Boot is van Sony, en die geven (dacht ik) niet graag rechten uit handen. Spijtig.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  10. #3435

    Standaard

    Hoewel ze in het verleden wel een paar soortgelijke commerciële films hebben uitgegeven, lijkt Das Boot me nou niet echt een film voor de Criterion Collection...

  11. #3436

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Hoewel ze in het verleden wel een paar soortgelijke commerciële films hebben uitgegeven, lijkt Das Boot me nou niet echt een film voor de Criterion Collection...
    exact ook mijn mening.

    Die nwe hoes van High and Low is trouwens erg goed. Deze komt er zeker in, heb mijn r2 nl uitgave al weten te slijten!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #3437

    Standaard

    Ik heb op ebay de allereerste R0 versie van Seven Samurai op de kop kunnnen tikken. Een zeldzaam exemplaar dacht ik zo. Voor de luttele prijs van 11,75 euro (van een betrouwbare verkoper). Heeft iemand anders ook zo'n exemplaar in zijn bezit? Bestaan hier bootlegs van?

  13. #3438

    Standaard

    Ja, en die bootleg heb jij nu gekocht. Er bestaat namelijk geen originele R0 versie van de criterion-dvd van The Seven Samurai.

  14. #3439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Ja, en die bootleg heb jij nu gekocht. Er bestaat namelijk geen originele R0 versie van de criterion-dvd van The Seven Samurai.
    Dit is toch een betrouwbare site dacht ik zo.

    http://www.criteriondvd.com/out_of_p...c6836f2080f35c

  15. #3440

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Er bestaat namelijk geen originele R0 versie van de criterion-dvd van The Seven Samurai.
    Ja, die bestaat wel. Vond deze info op dvdcompare.net:

    The 1st print of this DVD also included a 5 minute restoration demonstration, which was then removed from Criterion's DVD release at the request of Toho Films due to copyright reasons, this DVD was also Region 0. This version is now OOP and is therefore very rare (thank you to Rewind visitor Electricboy for this information).

    Dus, mocht dat 5 minuten durende restauratiefilmpje op de DVD zitten die veester net heeft aangeschaft dan is het wel degelijk een originele Criterion-uitgave. Zo niet, dan zou het een bootleg kunnen zijn.
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  16. #3441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Ja, die bestaat wel. Vond deze info op dvdcompare.net:

    The 1st print of this DVD also included a 5 minute restoration demonstration, which was then removed from Criterion's DVD release at the request of Toho Films due to copyright reasons, this DVD was also Region 0. This version is now OOP and is therefore very rare (thank you to Rewind visitor Electricboy for this information).

    Dus, mocht dat 5 minuten durende restauratiefilmpje op de DVD zitten die veester net heeft aangeschaft dan is het wel degelijk een originele Criterion-uitgave. Zo niet, dan zou het een bootleg kunnen zijn.
    Bedankt voor je toelichting. Ik had mij ook al geïnformeerd op het Criterion forum en kreeg daar tevens de bevestiging dat dit een heel zeldzame dvd is. Nu maar hopen dat het de real thing is.

  17. #3442
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #3443

    Standaard

    The Furies is verzonden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #3444

    Standaard

    Gisteren de John Cassavetes box binnengekregen. Wat ziet die er ontzettend mooi en verzorgd uit, zeg. Van het weekend de eerste film kijken, ik ben benieuwd .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  20. #3445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Gisteren de John Cassavetes box binnengekregen. Wat ziet die er ontzettend mooi en verzorgd uit, zeg. Van het weekend de eerste film kijken, ik ben benieuwd .
    Nice. Ben benieuwd wat je er van vindt

    Looking awesome:



    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #3446
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #3447

    Standaard

    Vandaag mijn zeldzame Seven Samurai R0 ontvangen. Alles zag er goed uit tot ik vaststelde dat er geen barcode te bespeuren was op de achterzijde. Retour dus.

  23. #3448

    Standaard

    De verkoper beweert dat deze behoort tot de Four Samurai box en op de achterzijde van deze dvd's staat blijkbaar geen barcode. Heeft iemand deze box of ook een één van die vier betreffende films?

  24. #3449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    De verkoper beweert dat deze behoort tot de Four Samurai box en op de achterzijde van deze dvd's staat blijkbaar geen barcode. Heeft iemand deze box of ook een één van die vier betreffende films?
    het klopt overigens dat sommige films uit boxen geen barcode hebben bij criterion! (hoe het met deze zit weet ik niet...)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #3450

    Standaard

    heb je al via profiler geprobeerd (scan van achterkant hoes)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 138 van 218 EersteEerste ... 3888128134135136137138139140141142148188 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •