Pagina 137 van 218 EersteEerste ... 3787127133134135136137138139140141147187 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.401 tot 3.425 van 5431 worden weergegeven.
  1. #3401

    Standaard

    Een overstap zit er voor mij ook aan te komen, maar een regiovrije speler is daarbij wel voorwaarde nummer 1. Dat wordt dus nog even geduld hebben als ik het goed begrijp of zijn die hacks eenvoudig en betaalbaar?

  2. #3402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aloys Bekijk bericht
    We mogen er inderdaad wel van uitgaan dat het er allemaal wat scherper uit gaat zien.
    Helaas zullen de beschadigingen op de film niet verdwijnen door HD, en die zijn er vaker bij oudere films.

    Ik heb zelf niet veel oude films op dvd gezien. Maar bij films als Frankenstein zaten er toch wel veel stukken in die op dvd al verre van scherp waren. Helaas zullen deze stukken niet veel scherper zijn in HD. Aangezien het aan de bron ligt.
    Het ligt aan verschillende dingen. Ten eerste, in welke staat de print verkeert en ten tweede in welke resolutie de film ingescand wordt. Frankenstein is een oude film, maar is nooit echt verdwenen geweest. Een nieuwe goede scan ervan maken (zoals bij Casablanca is gebeurd, die er geweldig uit ziet in HD) moet dus mogelijk zijn. De huidige versie van Frankenstein op dvd is behoorlijk teleurstellend. Als Universal zich een beetje inspant, moet er best een mooie release van te maken zijn.


    @ Scarface, bij criteriondvd is hij 36.95 dollar, en daar komt waarschijnlijk 10 dollar aan verzendkosten bij. Omgerekend is dat ongeveer 30 euro.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  3. #3403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Zijn er al regiovrije BR spelers?
    Ja. Een aantal paginas terug was er al een BR discussie. Ik vroeg daar toen ook naar. Ik kreeg een link naar een Nederlandse website waar ze ze verkochten.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  4. #3404

    Standaard

    Werd tijd. Man who fell to Earth ga ik zeker aanschaffen.

  5. #3405

  6. #3406

    Standaard

    Die P&P film en de nieuwe Eclipse set lijken me allebei erg interessant!

  7. #3407

    Standaard

    Eindelijk Salo, niet omdat het me nou zo'n geweldige film lijkt maar nu is 'ie tenminste betaalbaar.
    P&P lijkt me ook goed, maar 24 eyes is toch ook al op MoC verschenen?
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  8. #3408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC. Bekijk bericht
    Ja. Een aantal paginas terug was er al een BR discussie. Ik vroeg daar toen ook naar. Ik kreeg een link naar een Nederlandse website waar ze ze verkochten.
    ah dat is mooie info. Heb je toevallig dat linkje?
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  9. #3409

    Standaard

    http://www.stegen.com./index.php

    Mooie releaes weer.

    Small Back Room
    Brand Upon the Brain!
    en die nieuwe Eclispe komen er zeker weten in.

    Die Saló zal ook wel komen. Moet de salo collectie toch compleet houden.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  10. #3410

    Standaard

    Mooie covers weer.
    De P&P titel komt er wel in.
    The Thief Of Bagdad is trouwens ook verzonden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #3411

    Standaard

    Het is geweldig dat er een 2 disc Criterion van Salo komt. Hoewel ik toch ooit de trotse bezitter van de witte ring wil zijn. Vandaag is zo'n exemplaar op ebay voor 126 euro verkocht. Wat nog meevalt. Toch weer spijt dat ik niet heb toegehapt, maar een OOP Criterion op een veilingsite is altijd riskant.
    Heeft iemand de specials van The Thief of Bagdad trouwens al gezien?

  12. #3412

    Standaard



    Max Ophuls box set?
    Laatst aangepast door TheGodfather : 20-05-2008 om 18:30
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #3413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht


    Max Ophuls box set?
    Lijkt me wel, denk ik. Werd tijd ook, maar wel jammer dat ze niet met iets nieuws komen.

  14. #3414

    Standaard

    Ik heb de extra's bekeken van mn regio2NL editie van Salo, erg interessant. Volgens mij staan deze extra's niet op de Criterion. Ik houd het bij de versie die ik heb, prima beeld en interessante extra's. En het is niet echt een film die ik heeeel vaak ga zien....

  15. #3415

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik heb de extra's bekeken van mn regio2NL editie van Salo, erg interessant. Volgens mij staan deze extra's niet op de Criterion. Ik houd het bij de versie die ik heb, prima beeld en interessante extra's. En het is niet echt een film die ik heeeel vaak ga zien....
    Ik heb Salo nu al een keer of acht gezien, en elke keer ben ik er een dag niet goed van. Ik vind het geen goede film, integendeel. Maar hij zit in je kleren. En dat is de bedoeling van film.

  16. #3416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht


    Max Ophuls box set?
    Met welke titels?

  17. #3417

    Standaard

    Looking good!

    Mishima: A life in four chapters:



    Patriotism:



    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #3418

  19. #3419
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #3420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Ik heb Salo nu al een keer of acht gezien, en elke keer ben ik er een dag niet goed van. Ik vind het geen goede film, integendeel. Maar hij zit in je kleren. En dat is de bedoeling van film.
    Waarom ga je 'm dan toch weer opnieuw kijken? Toch een soort masochisme? Ik hou 'm geen kwartier vol. Nare film. Maar deze Criterion gaat wel in de collectie.

    Overigens heb ik wel Irreversible gezien. Ook een hele naargeestige film, maar ik heb 'm wel uitgekeken. Het zal ook wel bij die ene keer blijven...

  21. #3421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Waarom ga je 'm dan toch weer opnieuw kijken? Toch een soort masochisme? Ik hou 'm geen kwartier vol. Nare film. Maar deze Criterion gaat wel in de collectie.

    Overigens heb ik wel Irreversible gezien. Ook een hele naargeestige film, maar ik heb 'm wel uitgekeken. Het zal ook wel bij die ene keer blijven...
    Omdat Salo tot nadenken stemt en het een unieke film is. Het geeft een beeld hoe de wereld er zou kunnen uitgezien hebben in een fascistoïde maatschappij. En die gedachte intigreert mij enorm. Daarenboven komt dat de expliciete beeldvorming je telkens een onbehaaglijk en soms ook voyeuristisch gevoel bezorgt. Het is een koude en troosteloze prent en blijft na elke kijkbeurt beklijvend. En net die verschillende gevoelens maken dit een film die mij niet loslaat en waar ik naar zal blijven grijpen. Liever Salo die mij met een vreemde bui opzadelt dan Titanic die mij compleet gevoelloos de cinemazaal doet verlaten. Van een film moet je niet vrolijk worden, het moet je iets doen.
    Waarom koop jij hem eigenlijk als je het geen kwartier volhoudt? Soort masochisme?:wink:

  22. #3422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door veester Bekijk bericht
    Waarom koop jij hem eigenlijk als je het geen kwartier volhoudt? Soort masochisme?:wink:
    Nee, verzamelaar. Zie mijn profiler collectie.

  23. #3423

    Standaard

    Mishima komt er zeker in, de film ken ik niet, maar de soundtrack van Philip Glass is (zoals altijd) geweldig. Patriotism nog even niet. Uiteindelijk wil ik toch echt alle Criterions hebben, en andere titels hebben voorrang .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  24. #3424

    Standaard

    Van het Criterion forum:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Creation
    Tamara has confirmed that Peter Greenaway's, "The Cook, The Thief, His Wife, and Her Lover" will see a Criterion release in the future. Very exciting news, at least to me!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #3425

    Standaard

    Heb vanmiddag een mailtje gestuurd met de vraag of er plannen zijn om meer van Godard uit te brengen. Kreeg dit antwoord:

    Hi Timo,

    Yes there is more Godard on the way before too long. Please keep checking our website and e-newsletter for updates!


    Sincerely,


    Tamara
    Nice
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 137 van 218 EersteEerste ... 3787127133134135136137138139140141147187 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •