Pagina 131 van 218 EersteEerste ... 3181121127128129130131132133134135141181 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.251 tot 3.275 van 5431 worden weergegeven.
  1. #3251

    Standaard

    Ik zeik niet , ik stel alleen het beleid van Criterion aan de kaak. Iets wat volgens mij ook thuis hoort in een topic die Criterion Collection heet. (en gezien de reacties misschien beter omgedoopt kan worden in de lange tenen threat.)

    Juist het feit dat Criterion liefhebbers (en daar beschouw ik mezelf ook toe) rustig 30-40 euro voor een dvd betalen maakt voor hen de stap naar BR een makkelijke/kleine stap. Geld speelt immers bijna geen rol bij de liefhebber als het om de beste uitgave van onze favorieten film gaat......

    Alleen voor die beste uitgave moet je (voorlopig) dus niet meer bij Criterion zijn..... want je kan er gif op innemen dat het binnen enkele jaren allemaal een mooiere editie op BR krijgt. Van Criterion zelf of van de maatschappijen die de oerrechten bezitten. Zo is de schitterende Spartacus laserdisc editite door een andere maatschappij uitgebracht op dvd. En ik voorzie binnen twee jaar een BR versie van de The Last Emperor.
    Laatst aangepast door Reinbo : 11-02-2008 om 18:32

  2. #3252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Ik zeik niet , ik stel alleen het beleid van Criterion aan de kaak. Iets wat volgens mij ook thuis hoort in een topic die Criterion Collection heet. (en gezien de reacties misschien beter omgedoopt kan worden in de lange tenen threat.)

    Juist het feit dat Criterion liefhebbers (en daar beschouw ik mezelf ook toe) rustig 30-40 euro voor een dvd betalen maakt voor hen de stap naar BR een makkelijke/kleine stap. Geld speelt immers bijna geen rol bij de liefhebber als het om de beste uitgave van onze favorieten film gaat......

    Alleen voor die beste uitgave moet je (voorlopig) dus niet meer bij Criterion zijn..... want je kan er gif op innemen dat het binnen enkele jaren allemaal een mooiere editie op BR krijgt. Van Criterion zelf of van de maatschappijen die de oerrechten bezitten. Zo is de schitterende Spartacus laserdisc editite door een andere maatschappij uitgebracht op dvd. En ik voorzie binnen twee jaar een BR versie van de The Last Emperor.
    Ik zeik niet > wel waar
    rustig 30-40 euro voor een dvd betalen > niet waar

  3. #3253

    Standaard

    Excuus voor mijn vasthoudendheid, maar ik zie echt niet in waarom ik zou zeiken. Ik stel gewoon dat hetgeen Criterion zegt en doet niet overeenkomt. Lijkt mij een valide punt voor een discussie. Bovendien snap ik de agressieve toon totaal niet. Het enige wat ik graag wil (en vind dat ze moeten doen) is dat ze (naast dvd ook) op Blue Ray gaan uitbrengen.

    Ik ben als liefhebber van de 'Highest Technical Quality' gestopt met Criterions kopen, omdat ik weet dat het binnen enkele jaren allemaal op BR of ander HD medium uit komt. Tot slot: ik heb vaak moeiteloos tussen de 30 en 40 euro voor een CC dvd neergelegd. Dat de dollar nu zo laag staat maakt ze iets goedkoper, maar dat was lang niet altijd het geval. Dus waarom dat ook al niet waar zou zijn is mij een raadsel......

    Als je reageert dan graag op een inhoudelijke manier....
    Laatst aangepast door Reinbo : 12-02-2008 om 13:55

  4. #3254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Tot slot: ik heb vaak moeiteloos tussen de 30 en 40 euro voor een CC dvd neergelegd. Dat de dollar nu zo laag staat maakt ze iets goedkoper, maar dat was lang niet altijd het geval. Dus waarom dat ook al niet waar zou zijn is mij een raadsel.
    Iets goedkoper?? Iedere criterion dvd (op box sets na) is voor minder dan 20 euro te krijgen, en de goedkoopste zitten onder de 14 euro. Dat vind ik zeer acceptabele prijzen, in tegenstelling tot 30 tot 40 euro. Dat zou ik er echt nóóit voor betalen.

    Ik ben als liefhebber van de 'Highest Technical Quality' gestopt met Criterions kopen, omdat ik weet dat het binnen enkele jaren allemaal op BR of ander HD medium uit komt.
    Ik geloof er geen snars van dat het binnen enkele jaren allemaal op BR of ander HD medium uit komt. Binnen enkele jaren verwacht ik alleen de bekendere Criterion titels op BR.

  5. #3255

    Standaard

    Ik vraag mij eigenlijk af hoe groot het verschil is tussen de Criterion DVD en de mogelijke Criterion BR (HDDVD) qua kwaliteit van de transfers. Veel transfers zien er toch erg scherp uit. Nog minder grain, nog minder artefacts? Op een gegevens moment heb je alles.

    In ieder geval, vanavond maar eens kijken naar Contempt. Na Breathless gekeken te hebben ben ik zeer geinteresserd in de film die door velen beschouwd word als Godard's beste.

  6. #3256

    Standaard

    Grains en artefacts wordenn volgens mij niet minder met BR. Het enige verschil is dat het nog scherper is, hoe overbodig ook...

    Le Mépris is trouwens echt een briljante film. Wat mij betreft Godard's beste, van wat ik gezien heb dan.
    Laatst aangepast door Sander2 : 12-02-2008 om 15:22

  7. #3257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Als je reageert dan graag op een inhoudelijke manier....
    Hmmm, heb niet zoveel zin om in herhaling te vallen, maar goed. Je hebt je punt een paar pagina's geleden al gemaakt als het gaat om HD, dus waarom blijven doorblaten? En 30-40 Euro hebben de normale Criterion uitgaves nooit gekost, op enkele extreme uitgaves na dan (Seven Samurai, Last Emperor). Inhoudelijk genoeg?

  8. #3258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Ik vraag mij eigenlijk af hoe groot het verschil is tussen de Criterion DVD en de mogelijke Criterion BR (HDDVD) qua kwaliteit van de transfers. Veel transfers zien er toch erg scherp uit. Nog minder grain, nog minder artefacts? Op een gegevens moment heb je alles.

    het gaat niet zozeer om de scherpte. Vooral de scherpte/diepte neemt enorm toe. Dat is toch wel een groot en belangrijk verschil. Het plaatje wordt veel minder plat. Bovendien wordt de scherpte/diepte gebruikt om je ogen over het beeld te sturen en wwerkt het ook sterk sfeerbepalend of je snel of langzaam de scherpte diepte verlegt. Maar dat is gewoon een subtiel verschil. Zo ziet het gros van de mensen oon niet het verschil tussen pan en scan en 1:2,35 widescreen.

    Ik vind dvd ook er prachtig en kwalitatief prima, maar BR is toch een stuk cinematografischer, het beeld det gewoon nog meer met je.
    Laatst aangepast door Reinbo : 12-02-2008 om 17:04

  9. #3259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Iets goedkoper?? Iedere criterion dvd (op box sets na) is voor minder dan 20 euro te krijgen, en de goedkoopste zitten onder de 14 euro. Dat vind ik zeer acceptabele prijzen, in tegenstelling tot 30 tot 40 euro. Dat zou ik er echt nóóit voor betalen.
    .
    Ik wel, maar ik heb dan ook een hoop hele mooie box sets. En wellicht waren ze een paar jaar geleden, toen de dollar een stuk hoger stond en dvd nog minder mainstream was flink duurder.

    Dat ze nu onder de 20 euro kosten prima, ook Criterion DVD's dalen in prijs. Dus dan hoeft de BR versie ook niet de hoofdprijs te kosten lijkt me.....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Ik geloof er geen snars van dat het binnen enkele jaren allemaal op BR of ander HD medium uit komt. Binnen enkele jaren verwacht ik alleen de bekendere Criterion titels op BR.
    Ach ze hebben inmiddels ook al hun Laserdisc releases op dvd uitgebracht, dus waarom die niet op BR uit zouden komen? Sterker nog: prachtige edities zijn al lang niet meer enkel aan CC voorbehouden. Zoals ik al schreef is hun schitterende laserdisc versie van Spartacus (wat mij betreft de beste SE ooit!) gewoon door Universal op dvd uitgebracht...Denk dat The Last Emperor een van hun eerste BR's zal worden.....
    Laatst aangepast door Reinbo : 12-02-2008 om 17:24

  10. #3260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Hmmm, heb niet zoveel zin om in herhaling te vallen, maar goed. Je hebt je punt een paar pagina's geleden al gemaakt als het gaat om HD, dus waarom blijven doorblaten? En 30-40 Euro hebben de normale Criterion uitgaves nooit gekost, op enkele extreme uitgaves na dan (Seven Samurai, Last Emperor). Inhoudelijk genoeg?
    Wel dus, ik heb de bonnetjes hier nog liggen..... Veel titels hebben een SPR van 40 dollar en daar ging maar weinig korting vanaf. De dollar stond een paar jaar gelden nog boven de euro..... (Dus val maar liever niet in herhaling met je geblaat.....)

  11. #3261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Wel dus, ik heb de bonnetjes hier nog liggen..... Veel titels hebben een SPR van 40 dollar en daar ging maar weinig korting vanaf. De dollar stond een paar jaar gelden nog boven de euro..... (Dus val maar liever niet in herhaling met je geblaat.....)
    En daar heb je precies het punt: SPR------> Suggested Retail Price.
    Een advies prijs dus, die lang niet door alle winkels wordt opgevolgd. De dubbel discers zijn bij dvdpacific bv. $ 34 incl. verzenden. Een stuk minder dus dan die 40 euro van jou
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #3262

    Standaard

    [quote=Reinbo;1307564]Wel dus, ik heb de bonnetjes hier nog liggen..... Veel titels hebben een SPR van 40 dollar en daar ging maar weinig korting vanaf. De dollar stond een paar jaar gelden nog boven de euro..... (Dus val maar liever niet in herhaling met je geblaat.....)[/quote]

    ehh, gevalletje van de pot en de ketel?

    We snappen je punt wel Reinbo, maar IK heb het nu voortaan liever over de aankomende releases, recensies e.d van de CC!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #3263

    Standaard

    Goed idee!

    In ieder geval, net If... gekeken. Wat een briljante film met een prachtige climax. Ik had Malcolm McDowell tot nu toe alleen in A Clockwork Orange (en Heroes) gezien maar met zijn rol in If... is hij duidelijk een topacteur. Ook de overige rollen waren goed gespeeld.

    Het gebruik van Black and White en kleur door elkaar heen is een effect wat de film ten goede doet. Het is alleen jammer dat er geen symboliek zit achter de keuze tussen B&W of kleur in de scenés.

    Al met al een topfilm, die samen met Straw Dogs en A Clockwork Orange, mij geinteresseerd hebben gemaakt in Britse films uit die periode.

    En ik zit nog te twijfelen welke CC er nu in gaat, Charade of Le Mépris.

  14. #3264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    En daar heb je precies het punt: SPR------> Suggested Retail Price.
    Een advies prijs dus, die lang niet door alle winkels wordt opgevolgd. De dubbel discers zijn bij dvdpacific bv. $ 34 incl. verzenden. Een stuk minder dus dan die 40 euro van jou
    Als je mijn post goed had gelezen dan had je gezien dat ik 30-40 euro heb geschreven. Dus 'tussen de 30 en 40 euro'. Het lijkt mij dat die 34 dollar, daar bij een iets lagere dollar koers (en dat was die behoorlijk een paar jaar geleden) daar prima binnen valt. Bovendien had ik ook al aangegeven dat in de eerste jaren dat DVD bestond de aanbiedingen nauwelijks onder de srp lagen.
    Laatst aangepast door Reinbo : 13-02-2008 om 06:34

  15. #3265

    Standaard

    [QUOTE=Coen P.;1307675]
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Wel dus, ik heb de bonnetjes hier nog liggen..... Veel titels hebben een SPR van 40 dollar en daar ging maar weinig korting vanaf. De dollar stond een paar jaar gelden nog boven de euro..... (Dus val maar liever niet in herhaling met je geblaat.....)[/quote]

    ehh, gevalletje van de pot en de ketel?

    We snappen je punt wel Reinbo, maar IK heb het nu voortaan liever over de aankomende releases, recensies e.d van de CC!
    Nee, want Stevanovic blaat (praat onzin) ik niet. Ook gewone Criterions hebben immers zeker in den beginnen ruim boven de 30 euro gekost. ERn waarom zouden we het niet over het gevoerde beleid van CC mogen hebben? En is hun meerwaarde niet flink gedevalureerd nu ook andere maatschappijen (biv Warner) Schitterende SE's uitbrengen van oude parreltjes?

    Begrijp mij goed ik ben altijd fan van Criterion geweest en iki hoop ook vooral dat ze vele prachtige films zullen blijven uitgeven, maar dan wel op BR.
    Laatst aangepast door Reinbo : 13-02-2008 om 06:39

  16. #3266

    Standaard

    Normaal ben ik niet het type om te gaan zeiken (uitgebreide mening te uiten) maar ik maak een uitzondering.

    Wat ik niet begrijp is dat jij de hoge prijs van een paar jaar geleden als argument aangeeft om Criterion af te kraken vanwege hun beleid om (nog) geen overstap naar BR (of HDDVD) te maken.

    Een paar jaar geleden was er geen (beter) alternatief voor DVD en dat maakte DVD gelijk het technische beste medium.

    Nu is er BR (HD DVD) en zowel de adviesprijs van Criterion DVDs als de dollarkoers t.o.v. euro is gedaald dus het argument dat het 30 - 40 euro kost vind ik onterecht.

    BTW, mijn mening in dit alles is dat wij, de consument, moeten afwachten tot Criterion de overstap maakt.

    Voor een bedrijf als Criterion is het moeilijke keuze om (gedeeltelijk) over te stappen. Allereerst is er het probleem dat er nog geen definitieve winnaar is (DVD nr 1, BR nr 2 en HD-DVD nr 3). Een risico om de keuze te maken voor BR als HDDVD alsnog de winnaar wordt.

    Tevens is de aanschaf van de middelen om BR Criterions te produceren ook niet de goedkoopste. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen tot weinig klassiekers op BR geproduceerd heb gezien (Stanley Kubrick?).

    Ook hier, Criterion was bij uitgave van DVD ook niet in één week over op DVD en dit heeft een aantal jaren geduurd.

    Dus, geduld is een schone zaak. Ik vind de huidige DVDs (op dit moment) goed genoeg, prima kwaliteit op een 32" LCD TV. De overstap op een nieuw format komt vanzelf en is voor mij geen reden om Criterion DVDs weigeren te kopen totdat de overstap is gemaakt.

    Mensen die niet tevreden zijn zoals Reinbo hebben het recht het niet te kopen, en mensen die wel (of eigenlijk op dit moment) tevreden zijn zoals ik hebben het recht wel te kopen.
    Laatst aangepast door Aerodynamisch : 13-02-2008 om 07:09

  17. #3267

    Standaard

    BTW, ik heb voor Charade gekozen.

    Echt een topfilm. Schitterende spionage-film uit de categorie Hitchcock. Acteerwerk is weer goed verzorgd met Cary Grant en Audrey Hepburn in de hoofdrollen en zij doen waar ze goed in zijn.

    Ook leuk om rollen te zien van Walter Matthau en James Coburn waarin zij stukken jonger zijn. Groot verschil uiteraard tussen Payback en Charade.

    Schitterend verhaal wat mij van begin tot eind heeft blijven boeien.

    Minpunt; geen ondertiteling. Ik heb geen problemen een film te volgen zonder ondertiteling maar het maakt het iets makkelijker voor mij qua namen etc. Een misser van Criterion maar het is nummer 54, 55?

    Ik ben geen Criterion, waarin de taal Engels is, meer tegengekomen zonder ondertiteling sinds nummer 150.

  18. #3268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Normaal ben ik niet het type om te gaan zeiken (uitgebreide mening te uiten) maar ik maak een uitzondering.

    Wat ik niet begrijp is dat jij de hoge prijs van een paar jaar geleden als argument aangeeft om Criterion af te kraken vanwege hun beleid om (nog) geen overstap naar BR (of HDDVD) te maken.
    Dat doe ik ook niet. Ik heb enkel het argument gebruikt dat de overstap naar BR of HD voor Criterion liefhebbers niet zo groot hoeft te zijn omdat zij gewend zijn veel geld (vroeger 30-40 euro, tegenwoordig iets minder) voor een CC dvd te betalen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Een paar jaar geleden was er geen (beter) alternatief voor DVD en dat maakte DVD gelijk het technische beste medium.
    Daarvoor was het laserdisc en toen dvd een beter kwaliteit bracht maakte ze de overstap, vandaar dat ik het nu de hoogste tijd acht dat ze de overstap maken naar BR.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Nu is er BR (HD DVD) en zowel de adviesprijs van Criterion DVDs als de dollarkoers t.o.v. euro is gedaald dus het argument dat het 30 - 40 euro kost vind ik onterecht.
    Zoals ik al aangaf gebruikte ik dat argument niet op die manier. Ik verwacht overigens dat als CC overgaat op BR de gewone edities rond de 40 dollar gaan kosten en dus voor minder dan 30 euro zijn te krijgen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    BTW, mijn mening in dit alles is dat wij, de consument, moeten afwachten tot Criterion de overstap maakt.

    Voor een bedrijf als Criterion is het moeilijke keuze om (gedeeltelijk) over te stappen. Allereerst is er het probleem dat er nog geen definitieve winnaar is (DVD nr 1, BR nr 2 en HD-DVD nr 3). Een risico om de keuze te maken voor BR als HDDVD alsnog de winnaar wordt.

    Tevens is de aanschaf van de middelen om BR Criterions te produceren ook niet de goedkoopste. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen tot weinig klassiekers op BR geproduceerd heb gezien (Stanley Kubrick?).

    Ook hier, Criterion was bij uitgave van DVD ook niet in één week over op DVD en dit heeft een aantal jaren geduurd.

    Dus, geduld is een schone zaak. Ik vind de huidige DVDs (op dit moment) goed genoeg, prima kwaliteit op een 32" LCD TV. De overstap op een nieuw format komt vanzelf en is voor mij geen reden om Criterion DVDs weigeren te kopen totdat de overstap is gemaakt.

    Mensen die niet tevreden zijn zoals Reinbo hebben het recht het niet te kopen, en mensen die wel (of eigenlijk op dit moment) tevreden zijn zoals ik hebben het recht wel te kopen.
    Prima, ik heb echter wel behoefte aan BR CC's en koop al een tijdje geen dvd's meer (eigen keus). Bovendien ben ik van mening dat de format war tussen HD DVD en BR nu echt wel geslecht is. Hopelijk ziet CC dat ook snel in en komen ze (ook) met BR.

    Verder heb je helemaal gelijk dat het een tijdje duurde voordat CC de overstap maakte van laserdisc naar DVD, maar dat kwam vooral omdat de kwaliteit van dvd de eerste 2 jaar niet beter was (artifacts, edge enhancements) dan laserdisc. BR is nu al onomstotelijk beter dan dvd. Verder snap ik ook prima dat ze om economische redenen nog even wachten, maar dan moeten ze voorlopiggg ook niet langer beweren films op de 'highest technical qualitiy' uit te brengen.
    Laatst aangepast door Reinbo : 13-02-2008 om 07:31

  19. #3269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Nee, want Stevanovic blaat (praat onzin) ik niet. Ook gewone Criterions hebben immers zeker in den beginnen ruim boven de 30 euro gekost. ERn waarom zouden we het niet over het gevoerde beleid van CC mogen hebben? En is hun meerwaarde niet flink gedevalureerd nu ook andere maatschappijen (biv Warner) Schitterende SE's uitbrengen van oude parreltjes?

    Begrijp mij goed ik ben altijd fan van Criterion geweest en iki hoop ook vooral dat ze vele prachtige films zullen blijven uitgeven, maar dan wel op BR.
    Cheers mate...

    BTW Ik koop inmiddels een paar jaar Criterion dvd's en heb er nooit meer dan 30 Euro voor betaald en met mij vast veel meer mensen hier. De tijden zijn veranderd en wat men ooit voor een dvd wilde betalen is inmiddels niet meer relevant.

    OT Heb net The Face Of Another bewonderd en kan nu concluderen dat de Teshigahara box (zonder uitzondering) van grote schoonheid is!

  20. #3270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Juist het feit dat Criterion liefhebbers (en daar beschouw ik mezelf ook toe) rustig 30-40 euro voor een dvd betalen maakt voor hen de stap naar BR een makkelijke/kleine stap. Geld speelt immers bijna geen rol bij de liefhebber als het om de beste uitgave van onze favorieten film gaat......
    Dit was jouw statement, weet je nog? Geld speelt (bijna) geen rol bij de liefhebber? Dus als je een liefhebber bent van het automerk Ferrari heb je er ook een garage mee vol staan? Puur geblaat (in de door jou gehanteerde definitie welteverstaan) als je het mij vraagt. Spreek aub voor jezelf...

  21. #3271

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Dit was jouw statement, weet je nog? Geld speelt (bijna) geen rol bij de liefhebber? Dus als je een liefhebber bent van het automerk Ferrari heb je er ook een garage mee vol staan? Puur geblaat (in de door jou gehanteerde definitie welteverstaan) als je het mij vraagt. Spreek aub voor jezelf...

    Het beeld wordt mij steeds duidelijker: De devaluatie van het merk Criterion zet zich dus duidelijk ook voort in hun aanhang.

  22. #3272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Het beeld wordt mij steeds duidelijker: De devaluatie van het merk Criterion zet zich dus duidelijk ook voort in hun aanhang.
    Ik hoop het van harte als jij tot de oude schare behoort!

  23. #3273

    Standaard

    Schitterend, ik hoor niks meer dan lof over Hiroshi Teshigahara. En de box is vandaag binnen gekomen!

    Dat word Woman in the Dunes vannacht.

    Schitterende box, eerste Criterion box voor mij. First of many to come.

    En misschien had ik mijzelf er niet in moeten mengen, maar nu is de discussie niet echt meer inhoudelijk te noemen.

  24. #3274

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Schitterend, ik hoor niks meer dan lof over Hiroshi Teshigahara. En de box is vandaag binnen gekomen!

    Dat word Woman in the Dunes vannacht.

    Schitterende box, eerste Criterion box voor mij. First of many to come.
    Dat wordt ultiem genieten geblazen. De films zijn stuk voor stuk vervreemdende ervaringen en volstrekt uniek.

  25. #3275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht

    Schitterende box, eerste Criterion box voor mij. First of many to come.
    De volgende box moet dan toch echt de John Cassavetes box worden! 1 van de beste, best verzorgde en mooiste boxen uit m`n collectie
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 131 van 218 EersteEerste ... 3181121127128129130131132133134135141181 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •