Pagina 130 van 218 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134140180 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.226 tot 3.250 van 5431 worden weergegeven.
  1. #3226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Een vraag.

    Criterion staat bekend om het uitgeven van 'de' films van toen en nu. Toch kan het niet allemaal geweldig zijn. Mijn vraag is dan ook; welke film van criterion is ronduit slecht in jouw ogen!

    Mijn keuze zou op Chasing Amy vallen. Een hoogst irritante, niet grappige film...
    Hebben ze niet ooit The Rock en Armageddon uitgebracht?

  2. #3227

    Standaard

    klopt, maar dat was meer om marketing technische redenen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #3228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Een vraag.

    Criterion staat bekend om het uitgeven van 'de' films van toen en nu. Toch kan het niet allemaal geweldig zijn. Mijn vraag is dan ook; welke film van criterion is ronduit slecht in jouw ogen!
    Jubilee. Ver-schrik-ke-lij-ke film. Is tot nu toe de enige Criterion die ik niet goed vond. Criterions probeer ik met een 'open mind' te bekijken, en altijd zijn het pareltjes. Zelfs van titels waar je het niet van verwacht (zoals Le Million, of de Ernst Lubitsch films). Maar Jubilee? Nee, die niet.

  4. #3229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Hebben ze niet ooit The Rock en Armageddon uitgebracht?
    The Rock is toch geen slechte film? ga je schamen!

    De slechtste film die ik tot nu toe van Criterion heb gezien is Les Vacances de Mr. Hulot
    Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #3230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Ik heb nergens gezegd dat mensen die het kopen raar zijn. Ik vind BR alleen echt overbodig, en ik weet zeker dat er veel meer mensen zijn die er zo over denken. En nee, ik kijk niet naar SBS6, en ik denk dat ik mezelf best een serieus filmliefhebber mag noemen. Dvd's zien er echt prima uit op mijn 43 inch scherm. Dan is het toch niet zo heel gek dat ik het vervelend zou vinden als bedrijven als Criterion over zouden gaan op BR?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Ik mag hopen dat Criterion (voorlopig) geen BR uit gaat brengen. Rare hype onder freaks, voor 95% van de mensen is dvd goed genoeg.
    Ik vind een freak toch niet een kwalificatie van normaliteit.


    Verder snap ik nog steeds niet wat er tegen is als Criterion ook op BR overgaat. Denk overigens dat het kwaliteitsverschil op een 43 inch zeker op te merken zal zijn... maar wat je niet kent dat mis je niet....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Veruit de meeste verkochte BR spelers zijn PS3's, die hooguit eens gebruikt worden om te patsen met een of ander duf actie filmpje, maar niet om bijvoorbeeld eens een Ozu silent op te gaan kijken. Met zo'n klein aantal gebruikers, zie ik Criterion niet snel overstappen op BR, tenzij ze enorm hoge prijzen gaan vragen om dit te compenseren.
    Ik heb ook een PS 3 niet om te patsen en ook zeker niet om een saaie Ozu's te kijken. Wel zijn er genoeg andere mooie films waar ik van hou. En die wil ik graag in de beste kwaliteit.

    En het zal inderdaad een econmische reden zijn van Criterion om nog niet over te stappen. Een zwaktebod van een uitgever die beweerd de beste kwaliteit te willen leveren...

    Ik citeer:

    "The Criterion Collection, a continuing series of important classic and contemporary films, is dedicated to gathering the greatest films from around the world and publishing them in editions that offer the highest technical quality "

  6. #3231

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    The Rock is toch geen slechte film? ga je schamen!

    De slechtste film die ik tot nu toe van Criterion heb gezien is Les Vacances de Mr. Hulot
    Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
    ik kan ook weinig met de films van Mr. Hulot. Hoop dat Playtime me bevalt, die ligt in de kast...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #3232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Ik vind een freak toch niet een kwalificatie van normaliteit.
    Oke, het woord freak was misschien verkeerd gekozen. Maak er dan fanatici van.

    Verder snap ik nog steeds niet wat er tegen is als Criterion ook op BR overgaat. Denk overigens dat het kwaliteitsverschil op een 43 inch zeker op te merken zal zijn... maar wat je niet kent dat mis je niet....
    Ik weet niet of het te merken is op een tv die niet HD-ready is. Maar zelfs als ik het zou merken, neemt dat niet weg dat ik tevreden ben met dvd kwaliteit.

    Ik heb ook een PS 3 niet om te patsen en ook zeker niet om een saaie Ozu's te kijken. Wel zijn er genoeg andere mooie films waar ik van hou. En die wil ik graag in de beste kwaliteit.
    Als je het hebt over 'saaie Ozu's' vraag ik me af of de films die Criterion uitbrengt (al dan niet op BR) überhaupt in jouw straatje passen...

  8. #3233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    En het zal inderdaad een econmische reden zijn van Criterion om nog niet over te stappen. Een zwaktebod van een uitgever die beweerd de beste kwaliteit te willen leveren...

    Ik citeer:

    "The Criterion Collection, a continuing series of important classic and contemporary films, is dedicated to gathering the greatest films from around the world and publishing them in editions that offer the highest technical quality "
    Je snapt natuurlijk ook zelf wel dat ze het dan hebben over de best mogelijke kwaliteit op dvd...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #3234

    Standaard

    Krijg net de shipping confirmation van Pierrot Le Fou
    Can`t wait
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #3235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Als je het hebt over 'saaie Ozu's' vraag ik me af of de films die Criterion uitbrengt (al dan niet op BR) überhaupt in jouw straatje passen...
    Ik heb er een stuk of 60 - 70 dus ik zou zeggen van wel..... hoef ook niet alles van ze goed te vinden, maar als zij beweren films uit te brengen in e Highest technical quality zullen ze toch snel met BR releases moeten komen wil ik ze nog langer serieus nemen...
    Laatst aangepast door Reinbo : 09-02-2008 om 10:22

  11. #3236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Je snapt natuurlijk ook zelf wel dat ze het dan hebben over de best mogelijke kwaliteit op dvd...
    Nee, staat niets over dvd, vhs, laserdisc of wat dan ook. Highest quality is geen dvd meer.... of zouden ze bij CC nog niet van BR gehoord hebben?

  12. #3237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Krijg net de shipping confirmation van Pierrot Le Fou
    Can`t wait
    Yep ik ook, van Dvdpacific.

  13. #3238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Nee, staat niets over dvd, vhs, laserdisc of wat dan ook. Highest quality is geen dvd meer.... of zouden ze bij CC nog niet van BR gehoord hebben?
    maar aangezien ze geen vhs, laserdiscs en BR uitbrengen snap je natuurlijk zelf wel dat ze het over dvd`s hebben.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #3239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    maar aangezien ze geen vhs, laserdiscs en BR uitbrengen snap je natuurlijk zelf wel dat ze het over dvd`s hebben.
    Ze hebben jarenlang laserdisc uitgebracht..... en toen dvd betere kwaliteit kon leveren stapte ze over....

  15. #3240

    Standaard

    Waarschijnlijk doen ze dat gewoon omdat het nog niet rendabel voor ze is. Ik vind dat geen zwaktebod. Het lijkt me dat het bij een maatschappij als Criterion is gewoon anders werkt dan bij een grote studio als Warner o.i.d. Ze zullen het nog nog niet kunnen veroorloven om alles in drie verschillende versies op de markt te zetten, waarom zou je ze dat kwalijk nemen. Ik ben allang blij dat ze die films op de markt zetten. In zulke goede kwaliteit en met zulke extras. Maar dat zal je toch zelf ook wel kunnen bedenken.

    Criterion DVD's die ik echt slecht vond heb ik nog niet echt gehad. Ik kon niet zoveel met Jigoku. Maar zelfs die vond ik niet echt slecht.
    Laatst aangepast door DanielC. : 09-02-2008 om 16:22
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  16. #3241
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #3242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht

    Tja, jammer dat het dvd is. Ik wacht wel een jaartje krijg je een veel mooiere release...

    (dat bedoel ik nou)

  18. #3243

    Standaard

    Die set ziet er schitterend uit. Ook de transfer is weer kwaliteit! Deze komt er zeker bij.

  19. #3244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Tja, jammer dat het dvd is. Ik wacht wel een jaartje krijg je een veel mooiere release...

    (dat bedoel ik nou)
    Ga je dat nou bij iedere post schrijven? als je geen dvd`s wilt, ok. Maar dan hoef je daar iig. deze thread niet mee te vervuilen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #3245

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Tja, jammer dat het dvd is. Ik wacht wel een jaartje krijg je een veel mooiere release...

    (dat bedoel ik nou)
    Ach man zeik niet zo.

  21. #3246

    Standaard

    Goh, ik maak een kritische opmerking over een label dat beweert films op de "highest technical qualilty" uit te brengen en ik zeik en vervuil...... Sorry fanboys, maar het lijkt me toch echt dat ik hier een punt hebt.

    Criterion is niet serieus te nemen zolang ze niet de overstap naar HD maken. Momenteel brengt zelfs Dutch FilmWorks films in een "higher technical qualilty" uit!

  22. #3247

    Standaard

    Qua format heb je wel gelijk, maar misschien kunnen we het nu weer over de films die ze uitbrengen praten? Welke heb je gezien. Welke komen uit. Waar zijn ze in de aanbieding.

    Dank je!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  23. #3248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Goh, ik maak een kritische opmerking over een label dat beweert films op de "highest technical qualilty" uit te brengen en ik zeik en vervuil...... Sorry fanboys, maar het lijkt me toch echt dat ik hier een punt hebt.

    Criterion is niet serieus te nemen zolang ze niet de overstap naar HD maken. Momenteel brengt zelfs Dutch FilmWorks films in een "higher technical qualilty" uit!
    Je hebt ook wel een punt, maar in godsnaam hou op! Ik snap sowieso niet wat je nu duidelijk wil maken. Er zijn nog zo veel pareltjes die niet (fatsoenlijk) op dvd zijn uitgebracht dus dvd zal nog heel lang een grote aanhang blijven houden onder liefhebbers.

    En nee, ik heb ook nog alleen een dvdspeler, maar dat is omdat ik dat nog alleen maar wil. Als HD/BR straks meer betaalbaar is, koop ik nieuwe films ook heus wel in de beste kwaliteit, maar over 5 jaar zie ik vele klassiekers en andere onbekende juweeltjes nog niet op HD of Blu-ray.

    Jij wel???

    Dus met andere woorden, vele (toekomstige) criterions zullen echt niet snel worden overgezet naar HD of Bluray.
    Laatst aangepast door Swanski : 11-02-2008 om 13:07

  24. #3249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski Bekijk bericht
    Dus met andere woorden, vele (toekomstige) criterions zullen echt niet snel worden overgezet naar HD of Bluray.
    Zodra de markt groot genoeg is, zie ik niet in waarom niet. Criterion heeft van de meeste films HD masters liggen, die zonder problemen naar BR overgezet kunnen worden. Het enige wat ze denk ik nog tegenhoudt is het feit dat de vraag minimaal is.

  25. #3250

    Standaard

    Dat eerste wist ik niet en al helemaal niet dat het zo simpel kan. Dan heb je zeker een punt en Reinbo dus ook, maar dat weet hij ook best wel. De discussie isw at mij betreft op dit moment nog wat 'onzinnig' (discussiëren kan altijd), omdat de vraag naar dvd nog altijd veel groter is dan HD en BR bij elkaar. Criterions hebben daarbij een relatief minder grote aanhang en vergeet ook niet dat veel mensen criterion niet kopen, omdat het de duurste dvd's zijn, dat was zo en is het nog steeds. M.a.w. als HD en BR goedkoper wordt en er meer mensen HD-ready TV's kopen zal dvd minder populair worden en pas dan zal er een minimale vraag zijn naar criterion op HD.

    Ik bedoel maar, hoeveel moet een gemiddelde criterion op HD en BR nu kosten? 30 euro of 40 (weet niet wat de gemiddelde prijs is van een nieuwe film op HD/BR)

    Maar we zien het wel. Nu maar weer on topic, voordat Reinbo weer komt zeiken (grapje, )

Pagina 130 van 218 EersteEerste ... 3080120126127128129130131132133134140180 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •