Pagina 111 van 218 EersteEerste ... 1161101107108109110111112113114115121161211 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.751 tot 2.775 van 5431 worden weergegeven.
  1. #2751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873 Bekijk bericht
    waarschijnlijk Threepenny Opera van Pabst
    Pabst! Da's ook mooi.

    That reminds me: ik moet Pandora's Box nog eens bestellen.

  2. #2752

    Standaard

    Ik twijfel sterk over de aanschaf van Sansho (en Ugetsu), omdat er een box van MoC aangekondigd is van Mizoguchi, met naast deze films nog minimaal 1 andere.

  3. #2753

    Standaard

    Las dat Tokyo Olympiad inmiddels OOP is, zowel pacific als cdwow hebben nog enkele exemplaren. Vind hem zelf aan de dure kant.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #2754

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic Bekijk bericht
    Ik twijfel sterk over de aanschaf van Sansho (en Ugetsu), omdat er een box van MoC aangekondigd is van Mizoguchi, met naast deze films nog minimaal 1 andere.
    Ugetsu is zo'n beetje de mooiste uitgave die ik heb van Criterion...prachtige box met twee dvd's en een boekwerkje. Ik ben wel benieuwd hoe MoC dat gaat overtreffen....

  5. #2755

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ugetsu is zo'n beetje de mooiste uitgave die ik heb van Criterion...prachtige box met twee dvd's en een boekwerkje. Ik ben wel benieuwd hoe MoC dat gaat overtreffen....
    Ik heb de knoop doorgehakt wat betreft Mizoguchi. Ik ga voorlopig voor de Criterion uitgaves van Sansho en Ugetsu en de Artificial Eye uitgave van The life of Oharu. Er staan ook nog zoveel andere mooie boxen op m'n wishlist, zoals Naruse MoC en Late Ozu Eclipse.

  6. #2756

    Standaard

    Eclipse Louis Malle @ DVD Beaver

    En mag ik ook even melden dat ik *bijzonder* opgetogen ben met de Criterions voorzien voor juni en juli? En dat ik geen geld heb?

  7. #2757

    Standaard

    Op het criterionforum zijn wat interessante discussies gaande. Met name over "uitmelkerij" van Criterion. Nu ben ik erg blij met de releases van criterion en vaak ben ik zeker bereid wat meer te betalen voor mooie uitgaves en je hebt gewoon een kwaliteitsgarantie. Echter....denk ik ook wel dat er een stukje prijs wordt bepaald voor de status die Criterion heeft.

    De monsters and madmen-dvd's bv...dat zijn eigenlijk gewoon b-films die door een willekeurige andere maatschappij voor een fractie van de prijs die Criterion hanteert zou worden aangeboden. Dezelfde discussie is nu gaande mbt Brute Force en Naked city...uitstekende filmnoirs....maar Warner en Fox brengt ook kwalitatief goede dvd's uit....en wederom voor stuk lagere prijzen...

    Ach ja...je HOEFT ze niet te kopen...je hebt zelf de keuze natuurlijk. Maar ik zou er wel meer aanschaffen als ze wat redelijker zouden zijn geprijsd.

  8. #2758

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Pabst! Da's ook mooi.

    That reminds me: ik moet Pandora's Box nog eens bestellen.
    Mwah, zo mooi is dat niet. The Treepenny Opera is niet bepaad een briljante film, hij kan niet in de schaduw staan van Pandora's Box, wat wel een meesterwerk is. Als ze nu eens de Strasse films van Pabst zouden uitbrengen, daar zou ik dan weer vrolijk van worden.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #2759
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #2760

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    Thanks precies wat ik bedoel!
    of deze http://www.criteriondungeon.com/?

  11. #2761

    Standaard

    Vandaag is de re-issue van Seven Samurai aangekomen. Wat een geweldig mooie uitgave zeg!

  12. #2762

    Standaard

    Raymond Bernard`s Eclipse boxset:



    [
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #2763

    Standaard

    De eerste Eclipse release waar ik echt naar uitkijk. De Bergman, Ozu en Malle releases zijn denk ik vooral interessant als je al een meerderheid van hun werk gezien heb, want het is toch vooral 'minor' werk.

  14. #2764

    Standaard

    Een klein beetje off-topic, maar met de Criterion release van Berlin Alexanderplatz in het vooruitzicht zag ik op de site van filmhuis Lumiere in Maastricht dat ze daar de gerestaureerde versie gaan draaien
    Berlin Alexanderplatz, zaterdag 2 en zondag 3 juni
    Erg cool dat ze dat doen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  15. #2765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    De eerste Eclipse release waar ik echt naar uitkijk. De Bergman, Ozu en Malle releases zijn denk ik vooral interessant als je al een meerderheid van hun werk gezien heb, want het is toch vooral 'minor' werk.
    Ik vind het opvallend dat je hier dan zo naar uitkijkt. Noem me dom, maar wie is Raymond Bernard?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  16. #2766

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    De eerste Eclipse release waar ik echt naar uitkijk. De Bergman, Ozu en Malle releases zijn denk ik vooral interessant als je al een meerderheid van hun werk gezien heb, want het is toch vooral 'minor' werk.
    Gaat voor Ozu maar deels op denk ik...

  17. #2767

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ik vind het opvallend dat je hier dan zo naar uitkijkt. Noem me dom, maar wie is Raymond Bernard?
    Oh, ik ken de man ook niet hoor, maar ik heb genoeg goede dingen over deze films gelezen die mijn interesse hebben aangewakkerd. En voor de prijs van +- $30 kan je je er ook geen buil aan vallen als het tegenvalt.

    Wat betreft Ozu, ik dacht inderdaad al dat het niet echt 'minor' werk betrof, maar ik moet bekennen dat ik nog niets van hem gezien heb, dus het lijkt me beter om niet met een box zonder enige extra's te beginnen.
    Laatst aangepast door wiljan : 21-04-2007 om 12:26

  18. #2768

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Ik vind het opvallend dat je hier dan zo naar uitkijkt. Noem me dom, maar wie is Raymond Bernard?

    Dat is dan de eerste keer dat je een regisseur niet kent ohnie?

    Ik ken hem ook niet btw...

  19. #2769

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski Bekijk bericht
    Dat is dan de eerste keer dat je een regisseur niet kent ohnie?

    Ik ken hem ook niet btw...
    Het komt wel eens vaker voor hoor Ik ben ook maar een mens :wink:
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  20. #2770

    Standaard

    Vengeance Is Mine @ dvdbeaver

    De Criterion versie mag dan scherper zijn, het ziet er ook on-natuurlijk uit. Ik houd m`n MoC versie
    Laatst aangepast door TheGodfather : 25-04-2007 om 19:36
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #2771

    Standaard

    Bij dvdpacific zijn de dvd's van Criterion nu nog goedkoper! Waarschijnlijk dankzij de koers van de dollar komen ze nu op nog geen 15 Euro en nog geen 20 Euro. Lieve prijzen voor deze pronkstukken dus...

  22. #2772

    Standaard

    Maar DVDPacific hanteert toch gewoon dezelfde prijzen? Zie geen verschril. En ik vind die dingen nog steeds erg duur als ik eerlijk ben. Zeker als ik zie in welk tempo die dingen tegenwoordig uit de grond lijken te schieten.

    Ik heb het gevoel dat de Criterion Collection beetje bij beetje uitgemolken wordt.

  23. #2773

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Maar DVDPacific hanteert toch gewoon dezelfde prijzen? Zie geen verschril. En ik vind die dingen nog steeds erg duur als ik eerlijk ben. Zeker als ik zie in welk tempo die dingen tegenwoordig uit de grond lijken te schieten.

    Ik heb het gevoel dat de Criterion Collection beetje bij beetje uitgemolken wordt.
    Hoezo? Zolang ze toch goede films blijven uitbrengen in een definitieve versie, wat is dan het probleem? Je hoeft ze niet allemaal te kopen hoor :wink:
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #2774

    Standaard

    I know, en het zijn ook wel goede films (voor zover ik daar over kan oordelen), maar ik verzamel nu toch al een tijdje dvd's en volgens mij zijn er nooit zoveel in zo'n korte tijd uitgebracht. Het lijkt wel alsof de dollarkoorts is uitgebroken bij Criterion.

    Ook remakes van Seven Samurai en The Third Man e.d. Het zullen vast betere transfers zijn maar ik twijfel er toch aan of ze een dergelijke meerwaarde hebben dat ze een nieuwe release (en een nieuw hapje geld) rechtvaardigen...

    Maargoed, uiteindelijk is het inderdaad je eigen keuze... Alhoewel

  25. #2775

    Standaard

    Ach ja, die mensen moet ook leven. En als enkele re-issues hen uit de kosten helpen, alleen maar mooi toch? En volgens mij brengt Criterion al enkele jaren 3-5 titels per maand uit. Nu is er enkel Eclipse nog bijgekomen. Maar gaan we nu klagen over teveel goede releases van goede films?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

Pagina 111 van 218 EersteEerste ... 1161101107108109110111112113114115121161211 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •