Pagina 106 van 218 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156206 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.626 tot 2.650 van 5431 worden weergegeven.
  1. #2626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    De hint in de newsletter lijkt me duidelijk :wink:
    Berlin Alexanderplatz komt er eindelijk officieel aan!
    imdb - Meer Fassbinder is altijd goed.
    Nice
    Gisteren ook Bicycle Thieves ontvangen. Hij`s weer fijn
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2627
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #2628

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    ben benieuwd, staat al op ready bij dvdpacific, wacht alleen nog op Caine Mutiny

  4. #2629

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    De hint in de newsletter lijkt me duidelijk :wink:
    Berlin Alexanderplatz komt er eindelijk officieel aan!
    imdb - Meer Fassbinder is altijd goed.
    Ow mijn god, ik voelde me klote, maar dit heeft mijn dag (lees: maand) goed gemaakt! Typisch een van die dingen die ik al zo lang wil zien. Zeker hoe meer Fassbinder ik zie in mijn leven, hoe sterker mijn band wordt met deze subliem/tragische figuur.

    Het is ook wel logisch dat het uit gaat komen want de Fassbinder Foundation heeft onlangs Berlin Alexanderplatz volledig onder handen genomen en de film is onlangs in volle glorie enkele malen vertoond in Amerika. Dat de DVD er dus zat aan te komen was bekend, maar dat het Criterion zou worden 8) 8)

    Iedere keer toen ik op Alexanderplatz liep in Berlijn afgelopen januari moest ik denken aan deze film en kon ik het niet laten om te fantaseren hoe mooi het zou zijn als dit op Criterion uit zou komen. Ooit was dit nieuws nog een 1 April grap op DVDBeaver
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #2630

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    De hint in de newsletter lijkt me duidelijk :wink:
    Berlin Alexanderplatz komt er eindelijk officieel aan!
    imdb - Meer Fassbinder is altijd goed.
    Ow mijn god, ik voelde me klote, maar dit heeft mijn dag (lees: maand) goed gemaakt! Typisch een van die dingen die ik al zo lang wil zien. Zeker hoe meer Fassbinder ik zie in mijn leven, hoe sterker mijn band wordt met deze subliem/tragische figuur.

    Het is ook wel logisch dat het uit gaat komen want de Fassbinder Foundation heeft onlangs Berlin Alexanderplatz volledig onder handen genomen en de film is onlangs in volle glorie enkele malen vertoond in Amerika. Dat de DVD er dus zat aan te komen was bekend, maar dat het Criterion zou worden 8) 8)

    Iedere keer toen ik op Alexanderplatz liep in Berlijn afgelopen januari moest ik denken aan deze film en kon ik het niet laten om te fantaseren hoe mooi het zou zijn als dit op Criterion uit zou komen. Ooit was dit nieuws nog een 1 April grap op DVDBeaver
    Heb je de film al eens gezien? Wat moet ik ervan verwachten? Ik heb enkel de BRD Trilogie van Fassbinder gezien, maar die vond ik helemaal fantastisch.

  6. #2631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    De hint in de newsletter lijkt me duidelijk :wink:
    Berlin Alexanderplatz komt er eindelijk officieel aan!
    imdb - Meer Fassbinder is altijd goed.
    Ow mijn god, ik voelde me klote, maar dit heeft mijn dag (lees: maand) goed gemaakt! Typisch een van die dingen die ik al zo lang wil zien. Zeker hoe meer Fassbinder ik zie in mijn leven, hoe sterker mijn band wordt met deze subliem/tragische figuur.

    Het is ook wel logisch dat het uit gaat komen want de Fassbinder Foundation heeft onlangs Berlin Alexanderplatz volledig onder handen genomen en de film is onlangs in volle glorie enkele malen vertoond in Amerika. Dat de DVD er dus zat aan te komen was bekend, maar dat het Criterion zou worden 8) 8)

    Iedere keer toen ik op Alexanderplatz liep in Berlijn afgelopen januari moest ik denken aan deze film en kon ik het niet laten om te fantaseren hoe mooi het zou zijn als dit op Criterion uit zou komen. Ooit was dit nieuws nog een 1 April grap op DVDBeaver
    Heb je de film al eens gezien? Wat moet ik ervan verwachten? Ik heb enkel de BRD Trilogie van Fassbinder gezien, maar die vond ik helemaal fantastisch.
    Nee, ik heb de film helaas nog nooit gezien, daarom is dit nieuws zo geweldig :wink:

    Wat te verwachten? Dat is altijd moeilijk te zeggen bij Fassbinder, want het charmante aan hem is juist zijn onvoorspelbaarheid, zowel inhoudelijk als stilistisch. Ik ben dan ook van mening dat je Fassbinder pas echt kunt waarderen als je de volledige breedte van zijn werk enigszins kunt zien, dat was bij mij in ieder geval zo (hoewel we nu bv zijn theaterwerk niet meer kunnen zien, dus we missen altijd een stukje van de puzzel). Ik zou willen aanraden om in de tussentijd tot Alexanderplatz uitkomt de films Warum Läuft Herr R. Amok? en In einem Jahr mit 13 Monden te gaan kijken, twee van zijn allerbeste films. Het is ook handig om te weten dat zijn carriere min of meer in drie delen uiteenvalt:

    1. vroege avant-gardistische/Brechtiaanse werken duidelijk gestoeld op zijn eigen Anti-theater
    2. familie melodrama's nadat in de trant van Douglas Sirk, een van Fassbinder's grootste invloeden
    3. groots opgezette films in de Hollywood trant

    Beide eerder genoemde films vallen wel lekker precies buiten deze categorieen om het makkelijk te houden De BRD Trilogie is heel duidelijk de 3e categorie, terwijl in categorie 2 'Ali: Fear Eats Soul' de meest bekende is (ook Criterion). Categorie 1 ben ik zelf nog niet zo bekend mee, hoewel 'Warum Läuft Herr R. Amok?' ergens op de scheidslijn tussen 1 en 2 zit.

    Een ding is altijd hetzelfde in Fassbinder: karakters die emotionele macht hebben over andere karakters en de emotionele uitbuiting die daarmee gepaard gaat. Voor eenieder die dit zelf wel eens heeft meegemaakt is het beangstigend herkenbaar en invoelbaar.

    Berlin Alexanderplatz valt logischerwijs in de laatste categorie.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  7. #2632

    Standaard

    Kijk, daar hebben we wat aan! Bedankt voor de extra informatie Maikel. Welke DVD's zijn het beste om die films optimaal te zien?

    Trouwens, in Lantaren-Venster is in september meen ik, een retrospectief van Fassbinder. Dit gaat onder de noemer van het Europa festival ofzo, waar dit jaar volgens mij Duitsland en Oostenrijk in de schijnwerpers staan.

  8. #2633

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Kijk, daar hebben we wat aan! Bedankt voor de extra informatie Maikel. Welke DVD's zijn het beste om die films optimaal te zien?
    Graag gedaan hoor :wink: De R1 Fantoma DVD's zijn beiden uitstekend, meer dan dat zelfs. Goede beeld- en geluidskwaliteit en sterke, informatieve extra's. Fantoma is sowieso een label wat veel meer bekendheid zou moeten genieten, want het doet weinig onder voor een Masters of Cinema bijvoorbeeld. Enkel al (even wat schaamteloze promotie 8) ) hun Kenneth Anger release maakt ze een subliem label.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Trouwens, in Lantaren-Venster is in september meen ik, een retrospectief van Fassbinder. Dit gaat onder de noemer van het Europa festival ofzo, waar dit jaar volgens mij Duitsland en Oostenrijk in de schijnwerpers staan.
    Ah kijk, dat is weer heerlijk nieuws! Vorig jaar ben ik niet op het Europa Festival geweest, het jaar daarvoor wel, het is altijd een bijzonder intiatief. Niet alleen voor film overigens, ook voor muziek en dans. Als er echt een Fassbinder retrospectief is, dan ben ik vaste bezoeker dit jaar :wink:
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #2634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Graag gedaan hoor :wink: De R1 Fantoma DVD's zijn beiden uitstekend, meer dan dat zelfs. Goede beeld- en geluidskwaliteit en sterke, informatieve extra's. Fantoma is sowieso een label wat veel meer bekendheid zou moeten genieten, want het doet weinig onder voor een Masters of Cinema bijvoorbeeld. Enkel al (even wat schaamteloze promotie 8) ) hun Kenneth Anger release maakt ze een subliem label.
    De DVD's staan op m'n wishlist, net als die Kenneth Anger box trouwens. Misschien binnenkort maar eens een bestelling plaatsen bij DVDPacific.

  10. #2635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Graag gedaan hoor :wink: De R1 Fantoma DVD's zijn beiden uitstekend, meer dan dat zelfs. Goede beeld- en geluidskwaliteit en sterke, informatieve extra's. Fantoma is sowieso een label wat veel meer bekendheid zou moeten genieten, want het doet weinig onder voor een Masters of Cinema bijvoorbeeld. Enkel al (even wat schaamteloze promotie 8) ) hun Kenneth Anger release maakt ze een subliem label.
    De DVD's staan op m'n wishlist, net als die Kenneth Anger box trouwens. Misschien binnenkort maar eens een bestelling plaatsen bij DVDPacific.
    Heel goed, Fassbinder kan geen bekendheid genoeg genieten

    Als je echt nog eens een bizarre Fassbinder wilt zien, kun je zijn Western (jawel, een Western, opgenomen op Sergio Leone locaties) Whity eens kijken. Een verre van perfecte, maar oh zo eigenzinnige en creatieve film, ook al uitgegeven op Fantoma.

    Voor Fassbinder's homoseksuele kant zou ik 'Fox and his Friends' willen aanraden.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  11. #2636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Graag gedaan hoor :wink: De R1 Fantoma DVD's zijn beiden uitstekend, meer dan dat zelfs. Goede beeld- en geluidskwaliteit en sterke, informatieve extra's. Fantoma is sowieso een label wat veel meer bekendheid zou moeten genieten, want het doet weinig onder voor een Masters of Cinema bijvoorbeeld. Enkel al (even wat schaamteloze promotie 8) ) hun Kenneth Anger release maakt ze een subliem label.
    De DVD's staan op m'n wishlist, net als die Kenneth Anger box trouwens. Misschien binnenkort maar eens een bestelling plaatsen bij DVDPacific.
    Heel goed, Fassbinder kan geen bekendheid genoeg genieten

    Als je echt nog eens een bizarre Fassbinder wilt zien, kun je zijn Western (jawel, een Western, opgenomen op Sergio Leone locaties) Whity eens kijken. Een verre van perfecte, maar oh zo eigenzinnige en creatieve film, ook al uitgegeven op Fantoma.

    Voor Fassbinder's homoseksuele kant zou ik 'Fox and his Friends' willen aanraden.
    Ik zag de twee collecties van Fassbinder die ze uitgegeven hebben ja, dus die heb ik er maar meteen bijgezet.

    Is de Fox Lorber DVD van 'Fox and his Friends' te pruimen? Want de kwaliteit van hun DVD's laat nogal vaak te wensen over.

  12. #2637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Is de Fox Lorber DVD van 'Fox and his Friends' te pruimen? Want de kwaliteit van hun DVD's laat nogal vaak te wensen over.
    Het is alweer enkele jaren geleden dat ik die gezien heb, maar het was te doen volgens mij. Van Fox Lorber kun je idd niet meer dan dat verwachten, dus als er een andere editie is zou je die eens willen proberen, ook al ben ik niet zo op de hoogte van andere edities. Als ik het me goed herinner heeft de website van de Fassbinder Foundation een overzicht met welke films op welke DVD's uitgegeven zijn, wellicht dat dat je helpen kan.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #2638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Is de Fox Lorber DVD van 'Fox and his Friends' te pruimen? Want de kwaliteit van hun DVD's laat nogal vaak te wensen over.
    Het is alweer enkele jaren geleden dat ik die gezien heb, maar het was te doen volgens mij. Van Fox Lorber kun je idd niet meer dan dat verwachten, dus als er een andere editie is zou je die eens willen proberen, ook al ben ik niet zo op de hoogte van andere edities. Als ik het me goed herinner heeft de website van de Fassbinder Foundation een overzicht met welke films op welke DVD's uitgegeven zijn, wellicht dat dat je helpen kan.
    Oh, ja inderdaad. Er zijn nog een aantal andere releases, oa in Duitsland en Frankrijk, maar ik betwijfel of die Engelse ondertitels hebben en makkelijk te vinden zijn. De R1 is in ieder geval goedkoop.

    Even van een heel andere orde trouwens, de twee Fuller DVD's die Fantoma heeft uitgegeven, weet jij daar toevallig iets van qua kwaliteit? DVDBeaver vermeldt er niets van.

  14. #2639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Even van een heel andere orde trouwens, de twee Fuller DVD's die Fantoma heeft uitgegeven, weet jij daar toevallig iets van qua kwaliteit? DVDBeaver vermeldt er niets van.
    Die zijn volgens mij nog steeds niet uitgegeven. Een eervan is ooit al eens uitgegeven, maar direct na release weer teruggetrokken, de andere moet nog uitkomen. Het zijn twee releases die zeer hoog op mijn radar staan iig en er is beloofd dat ze allebei er echt nog komen.

    En als we dan toch over Fantoma bezig zijn: The Forbidden Zone is een aanrader voor wazige en uitzinnige cinema. :wink:
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  15. #2640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Even van een heel andere orde trouwens, de twee Fuller DVD's die Fantoma heeft uitgegeven, weet jij daar toevallig iets van qua kwaliteit? DVDBeaver vermeldt er niets van.
    Die zijn volgens mij nog steeds niet uitgegeven. Een eervan is ooit al eens uitgegeven, maar direct na release weer teruggetrokken, de andere moet nog uitkomen. Het zijn twee releases die zeer hoog op mijn radar staan iig en er is beloofd dat ze allebei er echt nog komen.

    En als we dan toch over Fantoma bezig zijn: The Forbidden Zone is een aanrader voor wazige en uitzinnige cinema. :wink:
    Ah, dat verklaart waarom 'Street of No Return' op 'On Order' staat bij DVDPacific. 'The Forbidden Zone' klinkt vrij grappig, ik zal hem op m'n wishlist zetten. (die onderhand niet meer in Excel past )

  16. #2641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    ik zal hem op m'n wishlist zetten. (die onderhand niet meer in Excel past )
    haha, wat een middagje internetten al niet kan veroorzaken, he :wink:

    Gelukkig is het een probleem waar velen van ons hier mee kampen. Gedeelde smart is immers halve smart of zoiets...

    Maar het is voor het goede doel, voor volk en vaderland

    Zo, nu weer terug naar Criterion?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #2642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    ik zal hem op m'n wishlist zetten. (die onderhand niet meer in Excel past )
    haha, wat een middagje internetten al niet kan veroorzaken, he :wink:

    Gelukkig is het een probleem waar velen van ons hier mee kampen. Gedeelde smart is immers halve smart of zoiets...

    Maar het is voor het goede doel, voor volk en vaderland

    Zo, nu weer terug naar Criterion?
    Haha precies, ik voel me alweer stukken beter als ik eraan denk dat ik niet de enige ben.

    Kom maar op met je Criterion! :wink:

  18. #2643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Kom maar op met je Criterion! :wink:
    [In betere John Goodman Robert DeNiro imitatie]
    You're talkin' to me?

    OK dan. Had ik die Monsters and Madmen set al warm aanbevolen? Ja he? Nou ja, bij deze nog een keer dan. Men zegt wel eens overdaad schaadt. Ik vind van niet.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  19. #2644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Kom maar op met je Criterion! :wink:
    [In betere John Goodman Robert DeNiro imitatie]
    You're talkin' to me?

    OK dan. Had ik die Monsters and Madmen set al warm aanbevolen? Ja he? Nou ja, bij deze nog een keer dan. Men zegt wel eens overdaad schaadt. Ik vind van niet.
    Kom je daar nou alweer mee?!

    Hij staat ook op m'n lijst.. :wink:

  20. #2645

    Standaard

    In mei:
    Sansho the Bailiff (Mizoguchi)
    Army of Shadows (Melville)
    Vengeance is Mine (Imamura)

    Meer Mizoguchi is altijd goed. Wel jammer dat de andere twee films al in uitstekende uitgaves te vinden zijn.

    Bovendien ook nog een reissue van The Third Man (Reed)

  21. #2646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Bovendien ook nog een reissue van The Third Man (Reed)
    Ik wilde het net gaan berichten....goed nieuws!! Deze komt er zeker weten!!

    Ik hoop eigenlijk ook op een re-release van The Hidden Fortress en Throne of Blood....het zijn nog steeds de beste uitgaves maar behoorlijk karig qua uitvoering mbt extra's...

  22. #2647

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Bovendien ook nog een reissue van The Third Man (Reed)
    Ik wilde het net gaan berichten....goed nieuws!! Deze komt er zeker weten!!

    Ik hoop eigenlijk ook op een re-release van The Hidden Fortress en Throne of Blood....het zijn nog steeds de beste uitgaves maar behoorlijk karig qua uitvoering mbt extra's...

  23. #2648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Bovendien ook nog een reissue van The Third Man (Reed)
    Ik hoop eigenlijk ook op een re-release van The Hidden Fortress en Throne of Blood....het zijn nog steeds de beste uitgaves maar behoorlijk karig qua uitvoering mbt extra's...
    Nee die niet want die heb ik net gekocht Wel High + Low natuurlijk, die zat toch al in de planning?

  24. #2649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    In mei:
    Sansho the Bailiff (Mizoguchi)
    Army of Shadows (Melville)
    Vengeance is Mine (Imamura)

    Meer Mizoguchi is altijd goed. Wel jammer dat de andere twee films al in uitstekende uitgaves te vinden zijn.

    Bovendien ook nog een reissue van The Third Man (Reed)
    De covers zijn weer prachtig! Behalve die van Vengeance is Mine, daarvan vind ik de MoC versie mooier



    Special Features:
    #New, restored high-definition digital transfer
    #Excerpts from a video interview with Shohei Imamura, produced by the Directors Guild of Japan
    #Theatrical trailer and teaser
    #New and improved English subtitle translation
    #PLUS: A booklet featuring a new essay by critic Michael Atkinson, a 1994 interview with Imamura by writer Toichi Nakata, and writings from Imamura on Vengeance Is Mine and his approach to filmmaking


    Special Features:
    #SPECIAL EDITION DOUBLE-DISC SET FEATURES
    #New high-definition digital transfer of the recent full restoration, supervised by director of photography Pierre Lhomme
    #Optional Dolby Digital Stereo 2.0 soundtrack
    #Audio commentary by Jean-Pierre Melville historian Ginette Vincendeau
    #New interviews with Lhomme and editor Françoise Bonnot
    #Archival excerpts from French television programs, including on-set footage from the film’s production and interviews with Melville; actors Jean-Pierre Cassel, Paul Crauchet, Paul Meurisse, and Simone Signoret; writer Joseph Kessel; and real-life Resistance fighters André Dewavrin (a.k.a. Colonel Passy) and Lucie Aubrac, among others
    #Jean-Pierre Melville et "L'Armée des ombres" (2006), a short documentary including interviews with Bonnot, Lhomme, Cassel, composer Eric Demarsan, writer and filmmaker Philippe Labro, and filmmaker Bertrand Tavernier
    #Le journal de la Résistance (1944), a rare short documentary shot on the front lines of the final days of the French Resistance
    #Film restoration demonstration by Lhomme
    #Theatrical trailers
    #New and improved English subtitle translation
    #PLUS: A booklet featuring critic Amy Taubin, historian Robert Paxton, and excerpts from Rui Nogueira’s Melville on Melville
    #More!


    Special Features:
    #New, restored high-definition digital transfer
    #Audio commentary by Japanese-literature professor Jeffrey Angles
    #New video interviews with critic Tadao Sato, assistant director Tokugo Tanaka, and legendary actress Kyoko Kagawa on the making of the film and its lasting importance
    #New and improved English subtitle translation
    #PLUS: A book featuring a new essay by scholar Mark Le Fanu; the story on which the film was based, Mori Ogai’s “Sansho dayu,” from 1915, in an acclaimed translation by J. Thomas Rimer; and a written form of an oral variation of the same tale, dating back to the fifteenth century, in a rare English translation

    And all good things come to those who wait! here it is at last:
    A RE-RELEASE OF THE THIRD MAN!!!


    Special Features:
    #SPECIAL EDITION DOUBLE-DISC SET FEATURES
    #New, restored high-definition digital transfer
    #Video introduction by writer-director Peter Bogdanovich
    #Audio commentary by film scholar Dana Polan
    #Shadowing "The Third Man", a ninety-minute 2005 feature documentary on the making of the film
    #Abridged recording of Graham Greene’s treatment, read by actor Richard Clarke
    #The Third Man on the radio: the 1951 “A Ticket to Tangiers” episode of The Lives of Harry Lime series, written and performed by Orson Welles; and the 1951 Lux Radio Theatre adaptation of The Third Man
    #Illustrated production history with rare behind-the-scenes photos, original UK press book, and U.S. trailer
    #Actor Joseph Cotten’s alternate opening voiceover narration for the U.S. version
    #Archival footage and photos of postwar Vienna
    #A look at the untranslated foreign dialogue in the film
    #PLUS: A booklet featuring essays by Luc Sante, Charles Drazin, and Philip Kerr
    #More!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #2650

Pagina 106 van 218 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156206 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •