Pagina 191 van 218 EersteEerste ... 91141181187188189190191192193194195201 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.751 tot 4.775 van 5431 worden weergegeven.
  1. #4751

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Op Amazon UK kun je in principe altijd gewoon de goedkoopste vendors kiezen, vaak zijn dat allyourmusic of movie mars. Bijvoorbeeld 'Three Outlaw Samurai' kost je USD 33.27 als je hem via movie mars in US besteld, maar als je exact hetzelfde schijfje bij movie mars via UK bestelt kom je uit op GBP 16.23 omdat je veel minder verzendkosten betaalt.
    Bedankt voor de tip, dat moet ik onthouden!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #4752

    Standaard

    De titels voor juli zijn aangekondigd:







    Juli wordt voor mij een goedkope maand.

  3. #4753

    Standaard

    Down by Law , een van mijn favorieten. Eindelijk weer eens een criterion die ik op dag 1 wil .

  4. #4754

    Standaard

    Teleurstellende maand. Le Havre koop ik tzt wel maar van de anderen heb ik de dvd`s al.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #4755

    Standaard

    Benieuwd naar het werk van Whit Stillman! Binnenkort verschijnt zijn nieuwste Damsels in Distress in de Filmtheaters.

    Le Havre ga ik ook zeker zien.

  6. #4756

    Standaard

    Metropolitan vond ik vreselijk, met al die pseudo-intellectuele pratende hoofden. The last days of disco had ik hier ergens ( voor een prikje) in de winkelrekken willen op de kop tikken uit vrees voor een Metropolitan-ervaring. Zijn de films te vergelijken?

  7. #4757

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JT H. Bekijk bericht
    Down by Law , een van mijn favorieten. Eindelijk weer eens een criterion die ik op dag 1 wil .
    Het is wel een erg goeie film, maar zelf hoef ik hem niet op Criterion te hebben. Er komt vast nog wel eens een betaalbaardere Europese versie uit.

  8. #4758

    Standaard

    Heeft iemand wel eens een film gezien Jean Grémillon? Ik had er zelf persoonlijk nog nooit van gehoord.....

  9. #4759

    Standaard

    Nope, ook nog nooit van gehoord...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #4760

    Standaard

    Gehoord al jaren, maar gezien nog niets. Dat is ook de belangrijkste reden natuurlijk dat deze box een geschenk uit de hemel is, omdat Gremillon volgens vele filmkenners een van de beste Franse regisseurs ooit is, maar zijn films praktisch nergens uitgegeven en dus welhaast onvindbaar zijn. Nu hebben we dan eindelijk de kans om te kijken of Grem echt zo goed is als veel mensen zo vaak claimen - de drie films in de box schijnen in ieder geval tot zijn beste werken te behoren. Deze box is zo ongeveer de hele raison d'etre van Eclipse.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  11. #4761

    Standaard

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #4762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Rosemary's Baby, zoals al eerder op gehint werd. Is op zich goed nieuws omdat het een Paramount film is en Paramount ooit weigerde hun films aan Criterion uit te lenen voor blu-ray releases. Maar nu springen ze als bij bosjes uit de grond, vooral ook natuurlijk door Olive wat de ene na de andere Paramount film uitbrengt. Dus er is nu goede hoop dat Criterion ook 'Il Conformista' heeft!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  13. #4763

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Rosemary's Baby, zoals al eerder op gehint werd. Is op zich goed nieuws omdat het een Paramount film is en Paramount ooit weigerde hun films aan Criterion uit te lenen voor blu-ray releases. Maar nu springen ze als bij bosjes uit de grond, vooral ook natuurlijk door Olive wat de ene na de andere Paramount film uitbrengt. Dus er is nu goede hoop dat Criterion ook 'Il Conformista' heeft!
    Tijd geleden dat ik Rosemary's Baby heb gezien. Wat mij betreft een mooie titel voor Criterion.

  14. #4764

    Standaard

    Verrassend dat die titel bij Criterion terecht komt. Maar ik ben er wel erg blij mee want het is een favoriet van me.

  15. #4765

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Dus er is nu goede hoop dat Criterion ook 'Il Conformista' heeft!
    Als dat zou gebeuren spring ik een gat in de lucht! zeker na die lelijke Arrow blu-ray wordt t hoog tijd voor een goede release.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #4766

    Standaard

    Mij Criterion collectie op laserdisc











  17. #4767

    Standaard

    Leuk! Wat me vooral altijd opvalt is hoe eclectisch hun output altijd was op laserdisc en ze sindsdien een stuk veiliger zijn geworden helaas. Ik zou mijn moeder verkopen voor een Criterion blu-ray van 'Pink Flamingos', maar die kans lijkt me tegenwoordig nihil.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  18. #4768

    Standaard

    Wat een pijniging Reinbo, er zijn er zoveel die ik al alleen op een CC DVD had willen zien, laat staan BD....

  19. #4769

    Standaard

    Wow die zijn vet, zijn die nog voor redelijke prijzen te koop Reinbo?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #4770

    Standaard

    Meeste zijn op ebay wel te koop tussen de $5 en $20. Probleem zijn de verzendkosten, waardoor het als gauw te prijzig wordt.

  21. #4771

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Meeste zijn op ebay wel te koop tussen de $5 en $20. Probleem zijn de verzendkosten, waardoor het als gauw te prijzig wordt.
    En niet te vergeten de spelers, want die zijn zo onderhand allemaal naar zijn grootje...(met name het loopwerk). Of koop je ze alleen voor de hoezen?

  22. #4772

    Standaard

    Ik kijk ze ook regelmatig. Zijn prima aan te zien. Heb zelf een Elite 97 die het nog prima doet en wat back up spelers (909 en 925). Verwacht binnenkort een Mcintosh 7020 en hoop ook nog een keer een S2 of x0 op de kop te tikken. Maar het is wel erg jammer dat die spelers niet meer gemaakt worden.

    Uiteindelijk gaat het wel om de hoezen, want de content is tegenwoordig allemaal voor niets on line beschikbaar en van steeds betere kwaliteit dus daar hoef je het niet voor te doen. Al vind ik de videolook wel soms erg mooi. Vooral bij jaren 80 horror past het goed.

  23. #4773

    Standaard

    heb zelf nog de elite staan met stroomomzetting het ding is nog als nieuw.
    de laserdisc heb ik niet meer maar heb ik ooit verkocht aan een goede bekende mischien dat ik ze ooit weer ophaal waren toch 800 st.
    heb zelfs nog de onkyo 737 staan met ac 3 output.
    de millenium 2.4.6 heb ik zelfs nog,de eerste dts decoder ooit.
    waren mooie tijden die laserdisc.

  24. #4774

    Standaard

    Als je ooit nog eens afscheid wil nemen van die Elite hou ik me aanbevolen. Ook als die vriend die 800 discs niet aan jou terug wil geven, daar moet toch nog wel iets leuks tussen zitten...

  25. #4775

    Standaard

    oke.
    zitten zeker nog mooie bij.
    de gouden laserdisc van 12 angry men,
    de originele starwars die grote cav box,
    en nog zoveeel moois zal eens kijken of ik alles terug kan krijgen.

Pagina 191 van 218 EersteEerste ... 91141181187188189190191192193194195201 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •