De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Dvd authoring

  1. #1

    Standaard Dvd authoring

    Ik ben een aardige leek hierin, dus misschien kan iemand wat vragen beantwoorden.

    Ik heb een tiental quicktime bestanden (filmtrailers) samen met twee *.wmv en één mpg bestand. (10 minutes preview of Batman Begins during Smallville)

    Ik wilde deze graag op Dvd branden.

    Ik gebruik over het algemeen hiervoor Nero Express maar dan heb ik na een aantal foutmeldingen en crashes, een aantal trailers waar geen geluid meer bij zit.
    Ook vindt ik het beeld een beetje stotteren bij een shot dat "loopt".
    Het voordeel van Nero Express is natuurlijk dat het gewoon slepen is een klaar.

    Kan iemand mij vertellen wat een betere manier is om zo'n dvd te maken.


  2. #2

    Standaard

    Iemand?

    Het gaat om legale inhoud.

    Het zijn allemaal film trailers e.d.


  3. #3

    Standaard

    Met een tooltje zoals WinAVI alle bestanden omzetten naar MPG1 of MPG2 en daarna met Studio 9 of Ulead MovieFactory er een DVD van maken.
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  4. #4

    Standaard

    Bedankt ik ga het proberen!
    Geven die tools beter kwaliteit dan Nero express?


  5. #5

    Standaard

    Trial gedownload, maar van een aantal Quicktime file's stotteren de stemmen als ze naar Mpeg2 zijn geconverteerd.
    Ik verschillende kwaliteits verhoudingen gebruikt.
    Mijn Quicktime codec is afkomstig van Quicktime alternative.


  6. #6

    Standaard

    Je kunt ook gewoon met Ulead DVD Workshop de quicktimes importeren, kun je ook gelijk n menu maken en branden.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  7. #7

    Standaard

    Misschien een wat rare vraag, maar waarom zou je die prviews op een DVD willen zetten, de kwaliteit is meestal niet echt super te noemen vind ik. Maar goed, jij wilt het dus wel.... :wink:

    al geprobeerd de bestanden om te zetten naar VCD ? Als je DVD speler VCD kan afspelen is dat ook een optie, en als hij DiVX kan afspelen zou je ook dat kunnen proberen.

  8. #8

    Standaard

    Deze previews zijn juist wel van extreem goede kwaliteit, voorbeeld de ten minutes preview:
    624x352 kwaliteit en nog een aantal zeer highres trailers.
    Ik ga wel even experimenteren.
    Bedankt heren.
    Als ik vragen heb dan kom ik wel terug.


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •