Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 66 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ik neem aan dat dit ook maar gelijk de Live8-thread gaat worden?

    Een beetje zeikerige aankondiging had die 3FM-presentator (wiens naam ik alweer vergeten ben) op het moment dat U2 en Paul Mccartney het podium opstapten. In iets in de geest van dat Mccartney blij mocht zijn dat ie er bij mocht zijn. Sommige DJ's moeten eens wat meer concerten bezoeken en zich eens wat meer moeten verdiepen in de roots de huidige popmuziek.

    EDIT: ok, ik overdrijf. Hij maakte alleen maar een zeikerige opmerking over z'n kleren.
    Je kan het ook beter op de BBC volgen.. is het geluid meteen een stuk beter


    Line up:

    Behalve de organisatoren en de artiesten zelf weet niemand precies het programma van het Live 8-concert in Londen. Maar volgens de BBC is het volgende lijstje het meest waarschijnlijke (in volgorde van opkomst):


    Sir Paul McCartney and U2: Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Band

    U2: One

    Coldplay: In My Place, Fix You

    Coldplay en Richard Ashcroft: Bitter Sweet Symphony

    Elton John: Saturday Night's Alright for Fighting, The Bitch is Back

    Elton John en Pete Doherty: Children of the Revolution

    Dido: Life for Rent, White Flag, Thank You

    Stereophonics: Nummers nog onbekend

    REM: The One I Love, Losing My Religion, Imitation of Life, Everybody Hurts

    Ms Dynamite: Dy-na-mi-tee, Judgement Day, Redemption Song

    Keane: Everybody's Changing, Somewhere Only We Know

    Travis: Sing, Turn, Why Does It Always Rain On Me?

    Annie Lennox: Walking on Broken Glass, Sisters are Doin' It for Themselves, Sweet Dreams

    UB40: Food for Thought, Red Red Wine

    Snoop Dogg: Nummers nog onbekend

    Razorlight: Somewhere Else, Golden Touch, Vice

    Madonna: Like a Prayer, Music, Ray of Light

    Snow Patrol: Chocolate, Run

    Joss Stone: I Had a Dream, Super Duper Love

    Scissor Sisters: Laura, Take Your Mama

    Velvet Revolver: Nummers nog onbekend

    The Killers: Nummers nog onbekend

    Sting: Every Breath You Take, Message in a Bottle, Desert Rose

    Mariah Carey: Make It Happen, Vision of Love

    Robbie Williams: Let Me Entertain You, Rock DJ, Feel, We Will Rock You

    The Who: Won't Get Fooled Again, Baba O'Riley

    Pink Floyd: Money, Comfortably Numb, Wish You Were Here

    Paul McCartney: The Long and Winding Road

    Finale: Paul McCartney, George Michael en Mick Jagger

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Je kan het ook beter op de BBC volgen.. is het geluid meteen een stuk beter
    Ja, maar ik probeer ook e.a. op te nemen op Minidisc en ik kan geen Engelse radiostations ontvangen hier op de kabel.

    EDIT: Dido is een van de meest overschatte zangeressen die ik ken.

  3. #28
    Super Member
    Registratie datum
    May 2004
    Woonplaats
    Backalley in Sin City

    Standaard

    Paul Mccartney als laatste.
    Dat zal weer prachtig worden!!!
    Top 20
    Laatst gezien:Jackass: The Movie 3*/5

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Je kan het ook beter op de BBC volgen.. is het geluid meteen een stuk beter
    Ja, maar ik probeer ook e.a. op te nemen op Minidisc en ik kan geen Engelse radiostations ontvangen hier op de kabel.
    Heb je BBC niet op je videorecorder zitten en deze aangesloten op je stereo? Kun je via het AUX kanaal van de TV opnemen.

    EDIT: Dido is een van de meest overschatte zangeressen die ik ken.
    Helemaal met je eens. Haar eigen nummer kan ze nog net zingen, maar de manier waarop ze Seven Seconds van Youssou N'Dour naar de klote hielp was tenenkrommend.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #30

    Standaard

    Coldplay vond ik wel alleraardigst, ook icm Richard Ashcroft!
    (kan nu helemaal niet meer wachten op aanstaande donderdag!)

    en U2 was ook helemaal niet verkeerd...
    (die zien we een weekie later )

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Heb je BBC niet op je videorecorder zitten en deze aangesloten op je stereo? Kun je via het AUX kanaal van de TV opnemen.
    Ik had daar altijd wel een kabeltje tussen zitten en ik denk dat ik die maar weer eens ga aansluiten. Bedankt voor de tip. Op de BBC lullen ze tenminste niet door de muziek heen en heb je ook niet het probleem (zoals op 3FM) dat men constant achterloopt met wat er op dat moment optreed.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Je kan het ook beter op de BBC volgen.. is het geluid meteen een stuk beter
    Ja, maar ik probeer ook e.a. op te nemen op Minidisc en ik kan geen Engelse radiostations ontvangen hier op de kabel.

    EDIT: Dido is een van de meest overschatte zangeressen die ik ken.
    Zeg er gelijk even bij dat U2 de meest overschatte band allertijden is...

    zoals Chris Cornell (zanger Audioslave en voorheen Soundgarden) laatst al in een landelijke krant zei: als Bono nou écht zo'n wereldverbeteraar is, waarom trad hij dan niet op Cuba op?
    Cornell gaf zelf het antwoord: omdat hij dan niet meer op al die feestjes wordt uitgenodigd.

    Sorry, maar U2 heeft weer een negatieve stempel op dit evenement (waar bijna alle échte wereldtoppers ontbreken) gedrukt.

    On-Topic: dat Floyd er speelt is idd cool.

    En Stereophonics waren mega

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Je kan het ook beter op de BBC volgen.. is het geluid meteen een stuk beter
    Ja, maar ik probeer ook e.a. op te nemen op Minidisc en ik kan geen Engelse radiostations ontvangen hier op de kabel.

    EDIT: Dido is een van de meest overschatte zangeressen die ik ken.
    Zeg er gelijk even bij dat U2 de meest overschatte band allertijden is...
    Ik vind dat ze weinig hebben laten zien de laatste 10 jaar. Maar ja: Achtung Baby en veel van hun eerdere platen zijn imo wel weer top.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    zoals Chris Cornell (zanger Audioslave en voorheen Soundgarden) laatst al in een landelijke krant zei: als Bono nou écht zo'n wereldverbeteraar is, waarom trad hij dan niet op Cuba op?
    Cornell gaf zelf het antwoord: omdat hij dan niet meer op al die feestjes wordt uitgenodigd.
    Hmm.. ik herinner me dat Cornell dat zei n.a.v. een bezoek wat Audioslave zelf deed aan Cuba. Het kwam over alsof ie meer hun eigen "political corectness" probeerde op te hemelen.

    Oh ja: Chris was met Soundgarden 10x beter als nu met Audioslave (om hem dan maar gelijk een schop terug te verkopen).

  9. #34

    Standaard

    Enen terug naar het draadje:

    Interview gezien met Nick Mason op BBC:

    Ze hebben elkaar niet de tent uit gevochten tijdens de repetities, het samenspelen ging als vanouds en of er een vervolg zou komen liet hij in het midden ("who knows...") maar dat was ook niet de intentie waarom ze tijdens live8 samen kwamen...

    er is nog hoop, en hoop doet leven!

  10. #35

    Standaard

    Destiny's child gaf een fraaie show weg.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    EDIT: Dido is een van de meest overschatte zangeressen die ik ken.
    Och, ik weet het niet. Ik vind ze er wel lekker uit zien. Maar, alle gekheid op een stokje: dat laatste album van haar, dat is *zeer* te pruimen!

  12. #37

    Standaard

    Nou, nu zouden we een bandje genaamd 'Pink Floyd' moeten krijgen.

    Oh ja: The Who vond ik ERG goed. Joss Stone, Scissor Sisters, Snow Patrol, The Killers en Mariah Carry waren ook hoogtepunten.

  13. #38

    Standaard

    Toch is het niet zo speciaal als in 1985 (heb ik horen zeggen, ben zelf uit 1987 :wink: ), maar zulksoort wereldwijde events die de wereld in zn ban houden zie je niet echt meer tenzij het een ramp is. er zitten trouwens goede optredens tussen.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  14. #39

    Standaard

    Destijds waren benefiet-concerten niet zo gewoon als nu. En al helemaal niet op deze schaal. Dus het maakte destijds wel wat meer indruk als nu.

    Ik heb trouwens zelf niet zoveel met de doelstelling van deze concerten (ik denk dat men het probleem van armoede in Afrika grof versimplificeerd en zelfs compleet verkeerd voorsteld) maar het is toch wel indrukwekkend. Leuk ook om te zien hoe dit concert gegeven wordt op een plek waar ik een maandje geleden nog in het gras lag te genieten van de zon. :wink:

  15. #40

    Standaard

    Nou, waren de fans onder de indruk?

    Of kijken jullie allemaal via Ned3?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Nou, waren de fans onder de indruk?

    Of kijken jullie allemaal via Ned3?
    Vond het echt heel goed!
    zit nog steeds op de bbc tekijken.
    Alleen heb ik zo iets van het beste is nu wel geweest.

    Herstel ben nu overgezapt naar ned 3
    Zie dat paul nog bezig is hehe.
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  17. #42

    Standaard

    Pink Floyds "Comfortly Numb" was het -schamele- hoogtepunt van de avond. Wat een geweldige uitvoering!
    Verder was het matigjes, om eerlijk te zijn. Met name de slappe hap van Dido, Mariah Carey of Linkin Park (vals!) etc horen niet op zo'n festival thuis.

    EDIT: wat is Vince Neil van Motley Crue een gezapig dik mannetje geworden zeg
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter

    EDIT: wat is Vince Neil van Motley Crue een gezapig dik mannetje geworden zeg
    Daar schrok ik dus ook heel erg van...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  19. #44

    Standaard

    Ik vond Robbie Williams *de* topper. Madonna was ook goed. Verder Pink Floyd natuurlijk. Jammer genoeg niets gezien van The Cure. Toch mijn persoonlijke favoriet...

  20. #45

    Standaard

    Ik vond de uitzending op Nederland 3 één hele grote teleurstellende aanfluiting. Die gasten in de studio vonden zichzelf veel belangrijker en leuker dan de optredens die werden gegeven.

    Ik heb halverwege de dvd-box van 1985 maar aangezet .... ik heb genoten !

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Verwoert
    Ik vond de uitzending op Nederland 3 één hele grote teleurstellende aanfluiting. Die gasten in de studio vonden zichzelf veel belangrijker en leuker dan de optredens die werden gegeven.

    Ik heb halverwege de dvd-box van 1985 maar aangezet .... ik heb genoten !
    Claudia de Breij vond ik wel leuk. Maar op een gegeven moment kwam er zo'n goser bij die alles afkraakte wat los en vast zat... Tsja, en dat bij een evenement als Live8... Dan hoeft het voor mij niet meer.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron kars
    Toch is het niet zo speciaal als in 1985 (heb ik horen zeggen, ben zelf uit 1987 :wink: ), maar zulksoort wereldwijde events die de wereld in zn ban houden zie je niet echt meer tenzij het een ramp is. er zitten trouwens goede optredens tussen.
    Dat was WOODSTOCK maar ja dat was dan ook spontaan :wink:
    Dat was zo'n periode waarin alle jongeren over de hele wereld betrokken waren. :P :P :P
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Destijds waren benefiet-concerten niet zo gewoon als nu. En al helemaal niet op deze schaal. Dus het maakte destijds wel wat meer indruk als nu.
    :
    Destijds was je betrokken, het kwam niet op TV , nee je ging er massaal naar toe en toefde daar enkele dagen. Je was allemaal onderweg, je was echt onder elkaar. Nu zitten we individueel naar TV te kijken en hebben allemaal een mening, terwijl we er helemaal niet waren, zelf helemaal geen beleving er van hadden.
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  24. #49

    Standaard

    Ik heb erg genoten van het gebeuren,hoop dat het snel op dvd komt.
    Pink floyd en Sting waren een van de toppers.Jammer dat de optredens zo kort waren,want ik zie liever wat minder acts en dan meer speeltijd voor de echte topacts.Over 20 jaar weer maar dan gewoon voor de fun zonder dat er een reden aan kleeft.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik heb erg genoten van het gebeuren,hoop dat het snel op dvd komt.
    Pink floyd en Sting waren een van de toppers.Jammer dat de optredens zo kort waren,want ik zie liever wat minder acts en dan meer speeltijd voor de echte topacts.Over 20 jaar weer maar dan gewoon voor de fun zonder dat er een reden aan kleeft.
    Ik vermoed, Dennis, dat wij generatiegenoten zijn... Am I correct?!?

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •