Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.

Discussie: DVD branden

  1. #26

    Standaard

    Als ik mijn Video_ts nu wil toevoege komter op: Relocation failt, en iet me de resolutie die fout is :s

    Wat kan k ier aan doen?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lots_87
    Als ik mijn Video_ts nu wil toevoege komter op: Relocation failt, en iet me de resolutie die fout is :s

    Wat kan k ier aan doen?
    Ik snap even niet wat je bedoelt. Toevoegen? Waarin, waarmee? Omschrijf eens duidelijker wat je precies doet, in welk programma, wat er vervolgens mis gaat, etc... dan kan ik je beter helpen.

  3. #28

    Standaard

    Mijn video_ts bestand toevoegen in Nero, er komt op:

    Relocation failt, en iet me de resolutie die fout is

    Als ik die errors negeer, krijg ik weer die zwarte strepen

  4. #29

    Standaard

    en als je de TS_VIDEO files eens door een progje gooit zoals dvdshrink of CloneDVD, komen er dan errors naar boven?
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  5. #30

    Standaard

    nee ma dan zijn der wel zwarte vlekke. Eefter niemand een serieus programma waar'k bitrate kan verandere?

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Ben erg benieuwd of daar de zwarte strepen mee weggaan. Zeker weten dat het geen zgn compressievlakken zijn??
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  8. #33

    Standaard

    OK, ik heb een soortgelijke vraag. Ik heb een aantal opnames in .mpg met een beeldverhouding van 480 x 576. Deze zou ik achter elkaar willen gooien op een dvd waar elk bestand een nieuwe chapter is. Kan ik deze dan zo via Nero branden? of moet ik nog kunstjes uithalen voordat ik ze mooi en gelijk kan afspelen op een stand alone dvd speler? Het gaat namelijk om enkele eigen optredens waar elk optreden dus een mpeg bestand is maar dat maakt mij niet uit. Wil het chronologisch op een schijf hebben.

    Ow, en bestaat er nog de mogelijkheid de nummers ook nog chapter stops/nummers te geven? Menu hoeft niet. Ingooien en spelen is genoeg, alleen chapters zou erg fijn zijn, aangezien niet elk nummer goed ging

    Ik weet, ik ben echt n00b in dit soort dingen, so please help me out here!

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •