Pagina 3 van 33 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 824 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb al de hele avond problemen met posten. Als ik op de verzendknop druk, gebeurt er minutenlang niets. Druk ik op reload zie ik MISSCHIEN dat het bericht gepost is, maar het kan ook zijn van niet...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #52

    Standaard

    deze 2 dagen worden er wel 2-3 keer dezelfde treads aangemaakt.
    denk ook dat dit een storing is.

  3. #53

    Standaard

    Posten gaat momenteel heeeeeeeeel traaaaag....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #54

    Standaard

    Algemene Fout

    Could not obtain post count

    DEBUG MODE

    SQL Error : 1053 Server shutdown in progress

    SELECT COUNT(post_id) AS total_posts FROM phpbb_posts

    Line : 275
    File : functions_search.php


  5. #55

    Standaard

    Kan het zo zijn dat vanavond het forum een aantal uren offline was? Ik kon er in ieder geval niet op komen.

    Meteen ontwenningsverschijnselen....

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Kan het zo zijn dat vanavond het forum een aantal uren offline was? Ik kon er in ieder geval niet op komen.

    Meteen ontwenningsverschijnselen....
    Ik denk het wel inderdaad. Kon er ook een tijdje niet opkomen...
    Four-Star Trader (236)

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Kan het zo zijn dat vanavond het forum een aantal uren offline was? Ik kon er in ieder geval niet op komen.

    Meteen ontwenningsverschijnselen....
    Ik denk het wel inderdaad. Kon er ook een tijdje niet opkomen...
    Hier was het hetzelfde...

  8. #58

    Standaard

    Ik ben op dit moment ingelogd ( anders kan ik dit ook niet posten ) maar als ik nu bovenin beeld op de traderslijst klik en mijn eigen overzicht wil bekijken zegt hij dat ik niet ingelogd ben.

    Af en toe gebeurd dit. Heel raar.

  9. #59

    Standaard

    Posten gaat bij mij nu heeel traag. Ligt 't aan mij of?

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Posten gaat bij mij nu heeel traag. Ligt 't aan mij of?
    Nee had ik net ook last van
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  11. #61
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    idd, het posten gaat nu bijna niet, en het herladen van pagina's is érg langzaam!


    where is the tech squad when you need them? :P

  12. #62

    Standaard

    Ben blij dat ik een keer niet de enige ben.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana
    Ik heb hetzelfde probleem. Daarbij staat bij mij automatisch inloggen altijd ingeschakeld, maar ik heb vanochend al meerdere keren handmatig moeten inloggen.
    Heb ik hier ook last van...

  14. #64

    Standaard

    En nu lijkt alles weer vlot te gaan.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Philippe
    En nu lijkt alles weer vlot te gaan.
    Ook hier lijkt het weer in orde te zijn!
    Four-Star Trader (236)

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Posten gaat bij mij nu heeel traag. Ligt 't aan mij of?
    Ik heb de laatste paar dagen wel meer zo'n "dipje" in de snelheid gehad. Vooral bij het plaatsen van een reactie duurt het soms meerdere minuten, op andere momenten (nu bijv.) is er geen vuiltje aan de lucht.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Posten gaat bij mij nu heeel traag. Ligt 't aan mij of?
    Ik heb de laatste paar dagen wel meer zo'n "dipje" in de snelheid gehad. Vooral bij het plaatsen van een reactie duurt het soms meerdere minuten, op andere momenten (nu bijv.) is er geen vuiltje aan de lucht.
    Ik merk het nu ook. Het vreemde is dat een posting wel wordt opgeslagen maar dat de pagina na het posten maar heel langzaam teruggaat naar de oorspronkelijke thread. Erg apart.

  18. #68

    Standaard

    Iemand meer met problemen op dit moment?

    Regelmatig offline meldingen, soms heel traag, dan weer geen enkel probleem?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #69

    Standaard

    Kheb geen id hoe het kwam maar ineens stond dit er:




    zie datum DVD Algemeen

    Kvond het wel vrij apart

  20. #70

    Standaard

    Dat is regelmatig zo. Vraag me niet waarom maar ik heb het al vaker gezien.

    Het regelmatig terugkomende probleem dat je na het drukken op 'ok' heel lang moet wachten voor je terug gaat naar het forum geeft ook iets raars.

    Stel jij dat jij bijvoorbeeld in het home theater topic op mijn post een reactie geeft dan kan het zijn dat je toch mijn naam ziet in het overzichtsscherm als persoon die het laatste gepost heeft in home theater.

    Ach ja... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #71

    Standaard

    Mijn probleem zit hem in het plussen.

    Ik krijg het gewoon niet voor elkaar :P Als ik naar de traderslijst ga (want er werd mij verteld dat het van daar uit moest) staat er boven aan dat ik offline ben, ga ik dan echter weer naar het forum dan ben ik netjes ingelogt.

    Ik kreeg ook een link van iemand anders direct naar het plussen. Als ik dan de gegevens invoer dan krijg ik dit te zien:

    Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /srv/www/htdocs/dvd.nl/includes/plusmin/geef_plusmin_save.php on line 46
    [insert into plussen_minnen (userid, userid_from, pm_date, transaction, plusmin, remarks,is_returned_in) values ( 12244, , now(), 'Dr. Strangelove', 'P', null, null)]: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' now(), 'Dr. Strangelove', 'P', null, null)' at line 1
    Graag hulp daarbij want ik heb een aantal mensen die op hun plussen wachten. Alvast bedankt.

    (Btw, nu we het er toch over hebben, wat betekend het als een plus niet goedgekeurd oid is.)

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rego
    Mijn probleem zit hem in het plussen.

    Ik krijg het gewoon niet voor elkaar :P Als ik naar de traderslijst ga (want er werd mij verteld dat het van daar uit moest) staat er boven aan dat ik offline ben, ga ik dan echter weer naar het forum dan ben ik netjes ingelogt.

    Ik kreeg ook een link van iemand anders direct naar het plussen. Als ik dan de gegevens invoer dan krijg ik dit te zien:

    Warning: mysql_fetch_row(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /srv/www/htdocs/dvd.nl/includes/plusmin/geef_plusmin_save.php on line 46
    [insert into plussen_minnen (userid, userid_from, pm_date, transaction, plusmin, remarks,is_returned_in) values ( 12244, , now(), 'Dr. Strangelove', 'P', null, null)]: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' now(), 'Dr. Strangelove', 'P', null, null)' at line 1
    Graag hulp daarbij want ik heb een aantal mensen die op hun plussen wachten. Alvast bedankt.

    (Btw, nu we het er toch over hebben, wat betekend het als een plus niet goedgekeurd oid is.)
    Dan moet je bij het inloggen 'altijd online' aanvinken, dat helpt meestal wel. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  23. #73

    Standaard

    Het was weer eens zo ver...

    Om 09.00 uur open ik het forum en bekijk wat onderwerpen. Een kwartiertje later ben ik weer weg en laat het forum open staan.

    Nu kom ik weer terug en druk op index om te kijken of er nog nieuwe reacties zijn en alles staat weer op gelezen.

    Zo ongelooflijk onhandig!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  24. #74

    Standaard

    Kreeg net de volgende melding...

    phpBB : Fatale Fout

    Could not connect to the database


    Met dit url-adres....

    [code]http://www.dvd.nl/forum/index.php?sid=04cd522a609125f1e344f3905af85001[/code]


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  25. #75

    Standaard

    Ik klikte in mijn onderschrift op "mijn verkooptopic" en die bestond niet meer.

    Dus hierbij een paar vragen:

    Waar is mijn verkooptopic?
    Worden er zomaar topics gesloten zonder reden?
    Er stonden nog genoeg dvd's in de verkoop, dus waarom zou hij uberhaupt op slot/verwijderd/weg moeten?


Pagina 3 van 33 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •