Pagina 1 van 33 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 824 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het algemene storing topic

    Wel zo handig lijkt mij :wink:

    Heb ook een storing te melden: het verzenden van pm's lukt niet. Je krijgt dan zo'n vage foutmelding met teks bovenin beeld.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  2. #2

    Standaard Re: Het algemene storing topic

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Heb ook een storing te melden: het verzenden van pm's lukt niet. Je krijgt dan zo'n vage foutmelding met teks bovenin beeld.
    Ik had het ook net bij een PM. Maar eerder had ik het ook al bij het plaatsen van een bericht. De PM staat trouwens wel gewoon in de outbox...
    Four-Star Trader (236)

  3. #3

    Standaard Re: Het algemene storing topic

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Heb ook een storing te melden: het verzenden van pm's lukt niet. Je krijgt dan zo'n vage foutmelding met teks bovenin beeld.
    Ik had het ook net bij een PM. Maar eerder had ik het ook al bij het plaatsen van een bericht. De PM staat trouwens wel gewoon in de outbox...
    Klopt idd.

    Dit is trouwens de bewuste foutmelding:
    [code]Could not connect to smtp host : 111 : Connection refused

    DEBUG MODE

    Line : 110
    File : smtp.php[/code]
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  4. #4

    Standaard

    Die smtp melding kan kloppen, er is een migratie van mailserver gaande.

  5. #5

    Standaard

    Die is inmiddels afgerond.
    Nieuwe mailserver is in gebruik. 8)

    smtp en/of mail errors zouden verleden tijd moeten zijn.

  6. #6

    Standaard

    Helaas nog niet....

    Foutmelding bij plaatsen bericht:
    [code]Warning: fsockopen(): unable to connect to mail.hwigroup.com:25 in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php on line 108

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php:108) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 476

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php:108) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 478

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php:108) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 479
    [/code]

  7. #7

    Standaard

    Ik krijg ook de foutmelding waar Herjan het over heeft.

  8. #8

    Standaard

    Ik verwacht dat iedereen deze fout krijgt bij het plaatsen van berichten.

    Oproep aan iedereen: je bericht wórdt geplaatst! Plaats dus niet meerdere keren het zelfde bericht!

    Overigens valt het mij wel op dat ik geen berichten meer krijgen in mijn mailbox...

  9. #9

    Standaard

    Er zijn problemen met de nieuwe mailserver. We zijn momenteel druk bezig om het probleem opgelost te krijgen.
    Eric van Ballegoie

  10. #10

    Standaard

    Momenteel doet hij weer moeilijk na het plaatsen van pm's. Hij zet de pm wel in de outbox, maar geeft na plaatsing weer diverse foutmeldingen:

    Warning: fsockopen(): unable to connect to mail.hwigroup.com:25 in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php on line 108

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php:108) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 476

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php:108) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 478

    Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/smtp.php:108) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/includes/page_header.php on line 479
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  11. #11

    Standaard

    Inderdaad ik had het ook weer zojuist met het verzenden van een PM...

    EDIT: en bij het plaatsen van dit bericht ook weer meldingen
    Four-Star Trader (236)

  12. #12

    Standaard

    De zoekfunctie is kapot. Ik kan via de pricewatch nergens de lotr return of the king vinden.. (ee)
    enkel de gesloten topics. :\

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ert
    De zoekfunctie is kapot. Ik kan via de pricewatch nergens de lotr return of the king vinden.. (ee)
    enkel de gesloten topics. :\
    Nog een keer zoeken... Hij is er toch echt wel: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=23278

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ert
    De zoekfunctie is kapot. Ik kan via de pricewatch nergens de lotr return of the king vinden.. (ee)
    enkel de gesloten topics. :\
    Nog een keer zoeken... Hij is er toch echt wel: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=23278
    Ik had gezocht via de recensie maar toen vond hij alleen maar gesloten topics. :x

    Toch bedankt voor het opzoeken, ga hem morgen halen bij de free voor 40-4=36 euro.

  15. #15

    Standaard

    Krijg bij posten volgende foutmelding:

    Could not obtain common word list

    DEBUG MODE

    SQL Error : 1053 Server shutdown in progress
    Alleen bij IE, Firefox werkt gewoon.

  16. #16

    Standaard

    Gaat het alleen bij mij zo verschrikkelijk traaaaaaag.

    Verbinding is goed, andere sites geen probleem maar het forum...
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #17

    Standaard

    Ja, ik merk het ook. Het forum is momenteel inderdaad erg traag.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ja, ik merk het ook. Het forum is momenteel inderdaad erg traag.
    inderdaad, zo sloom als mijn oma
    -> 3 sterren, safetrader | Bezoek ook www.joostvanhoek.nl

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joost van Hoek
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Ja, ik merk het ook. Het forum is momenteel inderdaad erg traag.
    inderdaad, zo sloom als mijn oma
    Laat het er maar niet horen..... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #20

    Standaard

    Ik heb een vraag en dit lijkt mij de meest uitgelezen plek ervoor.

    Elke nacht om 3.30 exactly, gaat de DVD.nl website offline om, ik meen, om 3.45 weer terug te zijn.

    Ik vroeg mij af of dit bekend is of dat het weer eens aan mij ligt
    Zo was ik gisteren een hele tekst aan het maken voor een nieuw te openen topic, toen ik bij het klikken op 'Post Reply' opeens het bekende witte scherm kreeg met de melding dat de site op het moment niet beschikbaar zou zijn. En dat was niet de eerste keer, hè! Brr.. En het spookte al een tijdje door mijn hoofd om het te vragen, maar ik vergat het steeds.

    Uitsluitsel is wat ik zoek
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  21. #21

    Standaard

    Hij deed het net weer!

    Kan iemand mij plz vertellen of dat zo hoort.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  22. #22

    Standaard

    Dat is heel scherp opgemerkt, en het is ook correct.

    Elke nacht wordt er namelijk een backup van de complete database van de site en het forum gemaakt. Om dat efficient te kunnen doen wordt de database even stilgezet zodat er tijdens de backup geen toevoegingen aan de db gemaakt kunnen worden. Ik snap dat het niet handig is als je op dat moment iets wil posten, maar bij de keuze van het tijdstip zijn we er van uit gegaan dat het gros van de bezoekers om 3:30 op één oor ligt. Dat geldt helass niet voor iedereen (zo blijkt ), maar het is wel de beste tijd om het te doen.
    Eric van Ballegoie

  23. #23

    Standaard

    Ah, ok dan! Bedankt

    Ik heb altijd van die bizarre errors met m'n computers, dat ik bang was dat er weer iets fout was. Misschien dat er hackers elke nacht om 3.30 mijn computer binnensluipen om gegevens eraf te halen

    Maar het is natuurlijk het beste om dit soort onderhoud op zulke tijdstippen uit te laten voeren! Ik ben echt een zonderling
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  24. #24

    Standaard

    Ik zie ( zoals vandaag ) op de homepage niet dat er al 3 keer is gereageerd op de recensie van Birth. En als ik er dan op klik staan de reacties er niet onder, maar wel als ik naar het forum ga.

    Of is dit altijd zo?

  25. #25

    Standaard

    Er zijn wat veranderingen doorgevoerd bij de reacties onder recensies. Onder elke recensie is nu een link te vinden naar de bijhehorende forumthread, de thread zelf wordt niet automatisch meer onder de recensie geplakt.

    We hebben dit gedaan omdat er geen automatische paginaverdeling optrad, en het laden van de recensie na veel reacties dus erg lang kon duren. Bovendien heeft de site een vaste breedte, en daarmee ontstonden nog wel eens problemen als er bij de reacties lange quotes of grote afbeeldingen geplaatst werden. Vandaar dat de recensies en de bijbehorende reacties nu iets uit elkaar getrokken zijn. Onder elke reactie blijft echter wel gewoon een link naar de bijbehorende thread staan, reageren is dus zeker nog wel mogelijk.
    Eric van Ballegoie

Pagina 1 van 33 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •