Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 232930313233
De resultaten 801 tot 824 van 824 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Geen idee Marcel. Ik kan je er echt geen antwoord op geven. Misschien een ander bestandsformaat of kleinere grootte proberen. Succes!

  2. #802

    Standaard

    Volgens mij mag je als bijlage er maximaal 5 toevoegen, maar als je de foto's in je bericht 'plakt' dan kun je er veel meer toevoegen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #803

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Geen idee Marcel. Ik kan je er echt geen antwoord op geven. Misschien een ander bestandsformaat of kleinere grootte proberen. Succes!
    Dat verwacht ik ook niet, Rogier. Het bestandsformaat is JPEG dus zo gewoon als wat. De afbeeldingen zelf zijn al erg klein, dus daar ligt het ook niet aan. Ik weet ook niet waarom je maximaal vier afbeeldingen kunt uploaden in een bericht. Lijkt me een beetje zuinig in dit tijdperk waarin opslagruimte geen drol meer kost. Ik had ook externe links naar websites kunnen gebruiken, maar dat heeft niet mijn voorkeur omdat deze regelmatig verdwijnen. Kijk maar eens naar wat oudere topics. Die zitten vol met 'dode' links.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #804

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij mag je als bijlage er maximaal 5 toevoegen, maar als je de foto's in je bericht 'plakt' dan kun je er veel meer toevoegen.
    Dank voor de tip, Pepijn. Ik ga dat maar eens proberen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #805

    Standaard

    Werken de spoilertags niet meer?

    Hier een voorbeeld.

  6. #806

    Standaard

    Ik zie dat ze gewoon werken JP?

  7. #807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik zie dat ze gewoon werken JP?
    Vreems, ik zie de tekst tussen de spoilertags staan zonder san te klikken. Ik zal wel even alles schonen in mijn browser.

  8. #808

    Standaard

    Even een huishoudelijke mededeling: bij nieuwe gepubliceerde recensies worden op dit moment een aantal afbeeldingen niet goed weergegeven, en in de backend kan ik geen screenshots uploaden. De web beheerder reageert helaas niet maar is denk ik op vakantie. Ik post de komende week en volgende week de recensies wel, omdat ik bijna op vakantie ga. Hopelijk wordt dit euvel nog voor mijn vakantie opgelost, anders update ik de recensies erna met de screenshots.

  9. #809

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Even een huishoudelijke mededeling: bij nieuwe gepubliceerde recensies worden op dit moment een aantal afbeeldingen niet goed weergegeven, en in de backend kan ik geen screenshots uploaden. De web beheerder reageert helaas niet maar is denk ik op vakantie. Ik post de komende week en volgende week de recensies wel, omdat ik bijna op vakantie ga. Hopelijk wordt dit euvel nog voor mijn vakantie opgelost, anders update ik de recensies erna met de screenshots.
    Alles is weer hersteld dus alle screenshots en afbeeldingen van de laatste recensies zijn weer zichtbaar

  10. #810

    Standaard

    Ik dacht al, ligt het aan mij of...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #811

    Standaard

    Is er iets mis met de forumsoftware of heeft iemand zitten klooien? Diverse onderdelen zien er wat vreemd uit, op zijn zachtst gezegd:





    Sorry voor de onscherpe afbeeldingen. Ook dat doet de forumsoftware met mijn schermafbeeldingen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #812

    Standaard

    Ik ben aan het werk in het forum Marcel om het forum te verbeteren. Klooien doe je misschien altijd zelf. In ieder geval vaak aan het zeuren

  13. #813

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik ben aan het werk in het forum Marcel om het forum te verbeteren. Klooien doe je misschien altijd zelf. In ieder geval vaak aan het zeuren
    Hebben jullie dan geen testomgeving waarin je eerst je veranderingen aanbrengt en test voordat je die overzet naar de 'live' omgeving?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Hebben jullie dan geen testomgeving waarin je eerst je veranderingen aanbrengt en test voordat je die overzet naar de 'live' omgeving?
    Niet dat ik weet. Maar ik ben hier echt max 10 min mee bezig geweest dus volgens mij was de "overlast" minimaal, toch?

  15. #815

    Standaard

    Toch dan een brutale vraag Rogier: is het mogelijk om in 'DVD, Blu-ray Disc en andere mediadragers' dan een apart 'UHD discussies' o.i.d. kopje te maken; er zijn al aparte voor 'DVD discussies' en 'Blu-ray Disc discussies'.

    Geen idee of het mogelijk is of heel veel werk is, het is zomaar een idee .

  16. #816

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Toch dan een brutale vraag Rogier: is het mogelijk om in 'DVD, Blu-ray Disc en andere mediadragers' dan een apart 'UHD discussies' o.i.d. kopje te maken; er zijn al aparte voor 'DVD discussies' en 'Blu-ray Disc discussies'.

    Geen idee of het mogelijk is of heel veel werk is, het is zomaar een idee .
    Goed punt, gaan we regelen!

    Bij deze aangemaakt. Posts over combi releases (UHD&BD) heb ik er ook naartoe verplaatst.
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 04-10-2023 om 12:31

  17. #817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Niet dat ik weet. Maar ik ben hier echt max 10 min mee bezig geweest dus volgens mij was de "overlast" minimaal, toch?
    Ik heb er ook geen ‘last’ van gehad, maar het viel me gewoon op. Was ik een half uur later ingelogd, was me waarschijnlijk op het eerste oog niets opgevallen. Ik heb vroeger bij een groot bedrijf intranet-pagina’s geredigeerd en daar was het helemaal niet mogelijk om in de ‘live’-omgeving zoals we dat noemen, ook maar iets direct aan te passen. Je moest eerst je berichten en pagina’s in de testomgeving plaatsen, bekijken en testen, en pas daarna kon je dit in de ‘live’-omgeving ‘publiceren’.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Goed punt, gaan we regelen!

    Bij deze aangemaakt. Posts over combi releases (UHD&BD) heb ik er ook naartoe verplaatst.
    Zo, dat is snel! En zelfs alle posts overgezet, heel mooi. Bedankt Rogier

  19. #819

    Standaard

    Krijg een melding dat het certificaat is verlopen:

    Websites bewijzen hun identiteit via certificaten die voor een bepaalde periode geldig zijn. Het certificaat voor allesoverfilm.nl is op 13-10-2023 verlopen.

  20. #820

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Krijg een melding dat het certificaat is verlopen:

    Websites bewijzen hun identiteit via certificaten die voor een bepaalde periode geldig zijn. Het certificaat voor allesoverfilm.nl is op 13-10-2023 verlopen.
    Ik heb de webmaster ervan op de hoogte gesteld.

  21. #821

    Standaard

    Yes, hier ook certificaatproblemen, en als ik op 'Snel reageren' druk krijg ik een 'Leave site?' melding?

  22. #822

    Standaard

    Krijg al een aantal keren weer deze melding:

    Websites bewijzen hun identiteit via certificaten die voor een bepaalde periode geldig zijn. Het certificaat voor allesoverfilm.nl is op 12-12-2023 verlopen.

  23. #823

    Standaard

    Ik heb de webmaster geappt of hij em wilt vernieuwen.

  24. #824

    Standaard

    De webmaster heeft de site herstart en alles zou het weer als normaal moeten doen (wat het volgens mij ook doet).

Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 232930313233

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •