Pagina 25 van 33 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste
De resultaten 601 tot 625 van 824 worden weergegeven.
  1. #601

    Standaard

    Ik kan regelmatig in topics in het berichtblok totaal geen spatie intypen. Vaak is het het eerste topic dat ik bezoek, nu lukt het weer wel zonder probleem, maar het is wel verschrikkelijk irritant. De eerste keer dacht ik dat het aan mijn toetsenbord lag en heb ik een nieuw toetsenbord gekocht. No joke.

  2. #602
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ik kan regelmatig in topics in het berichtblok totaal geen spatie intypen. Vaak is het het eerste topic dat ik bezoek, nu lukt het weer wel zonder probleem, maar het is wel verschrikkelijk irritant. De eerste keer dacht ik dat het aan mijn toetsenbord lag en heb ik een nieuw toetsenbord gekocht. No joke.
    Same here. Ik had het ook al eens doorgegeven..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #603

    Standaard

    Bij mij ook nog steeds, maar alleen als ik kies voor "Met citaat reageren". In Safari en Google Chrome (Mac) worden alle letters aan elkaar geplakt, in Firefox (Mac) gaat het daarentegen wel goed. Heel irritant als Chrome je favoriete browser is...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #604
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Bij mij ook nog steeds, maar alleen als ik kies voor "Met citaat reageren". In Safari en Google Chrome (Mac) worden alle letters aan elkaar geplakt, in Firefox (Mac) gaat het daarentegen wel goed. Heel irritant als Chrome je favoriete browser is...
    Even testen met citaat en Safari op een ouwe iPad 2 ... het mag duidelijk zijn dat ik hier geen last van heb

    Trouwens nog een maandje geduld, dan wordt alles anders. Dvd.nl draait momenteel op een verouderde versie van vBulletin en vermoed ook dat de forum software wordt bijgewerkt, of zelfs een compleet ander uitzicht krijgt. In ieder geval mee met de tijd dus.

    Spannende tijden
    Laatst aangepast door StefaanD : 07-05-2017 om 10:59
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #605
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb daar soms ook last van, maar een met een hulpmiddel vermijd ik dat probleem.

    Tik een paar letters na de quote en begin een volgende zin. Verwijder daarna de letters. De volgende zin kent het probleem niet.
    Het gekke is dat dit heel spontaan is ontstaan. Er is naar mijn weten niks gewijzigd namelijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #606
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb daar soms ook last van, maar een met een hulpmiddel vermijd ik dat probleem.

    Tik een paar letters na de quote en begin een volgende zin. Verwijder daarna de letters. De volgende zin kent het probleem niet.
    Het gekke is dat dit heel spontaan is ontstaan. Er is naar mijn weten niks gewijzigd namelijk.

    Het werkt inderdaad..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #607

    Standaard

    We waren eventjes offline, maar alles lijkt weer normaal te functioneren!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #608

    Standaard

    Ik kan geen afbeeldingen, zoals hoesjes, meer uploaden vanaf mijn computer, zoals ik altijd doe in de discussie "Welke (Ultra HD) Blu-ray Disc ga je nu kijken? (3)". Ik krijg opeens een 'foutmelding', d.w.z. een uitroepteken achter de bestandsnaam. Nergens echter een uitleg wat dat betekent. De afbeelding is een jpg-bestand, maar ik krijg de fout ook op een png-bestand. Ook de bestandsgrootte maakt niets uit.
    Wat is hier aan de hand?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #609

    Standaard

    Dat krijg ik zelf al langer. Gebruik je toevallig sindskort ook een andere browser? We zullen het eens aankaarten! Hebben anderen hier ook nog last van? Er is in elk geval niets veranderd aan de software voor zover ik weet.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #610

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Dat krijg ik zelf al langer. Gebruik je toevallig sindskort ook een andere browser? We zullen het eens aankaarten! Hebben anderen hier ook nog last van? Er is in elk geval niets veranderd aan de software voor zover ik weet.
    Ik gebruik al sinds tijden Google Chrome (Mac). Eerder vorige week (19 mei) heb ik nog gewoon afbeeldingen kunnen uploaden, maar nu opeens dus niet meer. Ook in Firefox (Mac) en Safari (Mac) werkt het niet meer. Hebben jullie per ongeluk een firewallpoort dichtgezet? Ik zie namelijk dat er op 20 mei ook problemen waren (welke noem je niet, behalve dat jullie even offline waren)
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #611

    Standaard

    Op de 20e zijn we overgegaan naar een nieuwe server.
    Ik zal eens vragen of daar iets door veranderd is.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #612

    Standaard

    Ik ben niet zo'n held in vBulletin, maar volgens mij heb ik gevonden waarom de plaatjes niet zouden uploaden.
    Er is wat aangepast, dus het zou weer moeten werken.
    Het proberen waard, zou ik zo zeggen!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  13. #613

    Standaard

    Hotel Rwanda (A).jpg

    Ludo, mijn dank is groot. Zojuist deze afbeelding als test even van mijn computer naar jullie server overgezet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #614

    Standaard

    De server reageert erg traag, kan overal redelijk rap komen, maar allesoverfilm kan soms niet eens gevonden
    worden. Was hij al niet baggertraag, het lijkt nu erger te worden.

    Problemen met de server?

    Gebruik FireFox en alles is uptodate hier.
    Have fun and enjoy your collection

  15. #615

    Standaard

    Er blijkt een flinke Bingbot actief te zijn geweest op de site die voor de nodige vertraging heeft gezorgd.
    Zonde van een bot van een zoekmachine waar niemand gebruikt van maakt
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #616

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Er blijkt een flinke Bingbot actief te zijn geweest op de site die voor de nodige vertraging heeft gezorgd.
    Zonde van een bot van een zoekmachine waar niemand gebruikt van maakt
    Nu maar hopen dat het over is dan, las dat er ook nog wel wat andere probleempjes
    met de server van allesoverfilm server kunnen zijn:

    Persoon met vraag:

    123again said: ?
    Yestoday my hosting account was suspended because of site performance problem, I check webstats today there are more than 60,000 visits in 24hours all from bingbot , I checked the IPs and yes they are from Microsoft IPs so should not be fake, right?
    I noticed my sites very slow 4 days ago but I thought it was server performance problem and didnt pay attention to it.And I can only see one day website stats, So it means Bing has been attacking my site more than for more than 4 days.

    Why bing keep attacking my site?Anyone has same experience and idea?And how can I solve this problem?I don't think it is good idea to block Bingbot right?


    Dit was het antwoord:

    First off, your host was totally unprofessional if what you are stating was in fact the case.

    It is no secret that DDOS attacks, spam mail, clandestine viruses, aberrant bots and noxious bots are all a part of the landscape of Internet Marketing.

    Any host that is not prepared to deal with and address those issues is not worthy of hosting any account. What are they going to do? Kill each and every account that comes under some sort of an attack?

    I have a number of hosts and have had the same thing happen with Powweb, Hostgator and others over a six year span. In each case it was a faux bot slash spoof bot and in each case the host dealt with the issue professionally.

    That said, you need to go back and closely examine your stats. It's almost guaranteed that was not the actual BingBot.

    You likely had some other issues that you overlooked such as red lining inode usage, over consuming CPU resources, using iffy scripts, or exceeding storage or bandwidth usage issues.


    Hoop dat je hier wat aan hebt, was echt irritant zo traag of onbereikbaar allesoverfilm was. Momenteel lijkt
    alles weer vlotjes te bereiken en vliegen de pagina's weer op mijn scherm

    PS

    Hier kwam de quote vandaan:

    https://www.blackhatworld.com/seo/my...ingbot.447486/
    Laatst aangepast door DVDProfilersFilmgek : 05-12-2017 om 11:54 Reden: aanvulling
    Have fun and enjoy your collection

  17. #617

    Standaard

    Voor wie het gemerkt heeft: de site lag er een half uurtje uit vanwege problemen bij de hoster. Hun serverpark lag plat.
    Maar we zijn er weer
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #618

    Standaard

    Voor wie straks denkt "waarom werkt de website van AllesOverFilm niet?", we gaan over naar een nieuwe server en daarom zal er enige downtime zijn.
    We hopen die zo kort mogelijk te houden, maar het is tijdelijk niet mogelijk om te posten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #619

    Standaard

    De overzetingis inmiddels achter de rug en het forum kan weer gebruikt worden!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #620

    Standaard

    Ik had al contact via Facebook. Op de 1 of andere manier wil de site en forum vis KPN niet openen. Ik krijg
    bij het forum een foutmelding (kan niet gevonden worden) en bij site een domeinreclame. Ik heb cookies verwijderd
    en 2 andere browsers getest. Op de telefoon via wifi idem. Soms komt hij ecen en dan weg. Via 4g wel
    succes (zodoende nu hier). KPN stelt niet te kunnen helpen en verwijst naar jullie domein. Probleem is sinds 2 a 3
    dagen dus na verhuizing server.

  21. #621

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Ik had al contact via Facebook. Op de 1 of andere manier wil de site en forum vis KPN niet openen. Ik krijg
    bij het forum een foutmelding (kan niet gevonden worden) en bij site een domeinreclame. Ik heb cookies verwijderd
    en 2 andere browsers getest. Op de telefoon via wifi idem. Soms komt hij ecen en dan weg. Via 4g wel
    succes (zodoende nu hier). KPN stelt niet te kunnen helpen en verwijst naar jullie domein. Probleem is sinds 2 a 3
    dagen dus na verhuizing server.
    Ik heb inderdaad contact met je gehad. Ik vind het wel opvallend dat alle klachten zijn gekomen van mensen met KPN als ISP. Dus een beetje vreemd dat ze weer naar de website terug verwijzen. Maar goed dat je het nog even onder de aandacht hebt gebracht!

  22. #622

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb inderdaad contact met je gehad. Ik vind het wel opvallend dat alle klachten zijn gekomen van mensen met KPN als ISP. Dus een beetje vreemd dat ze weer naar de website terug verwijzen. Maar goed dat je het nog even onder de aandacht hebt gebracht!
    Begrijp ik het goed dat er meer mensen zijn via KPN
    met dezelfde problemen? Zo ja dan kan ik dat weer terugkoppelen
    richting KPN. Of pakt jullie host dat op?

  23. #623

    Standaard

    Ik had gisteren precies dezelfde problemen met XS4ALL, maar dat is inderdaad ook van KPN.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  24. #624

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik had gisteren precies dezelfde problemen met XS4ALL, maar dat is inderdaad ook van KPN.
    Vandaag niet? Ik keek net bij mijn ouders maar krijg daar hetzelfde. Ik zal zo daar cookies even wissen.

    Edit: ook na wissen nog hetzelfde bij xs4all.
    Laatst aangepast door martwout : 10-07-2018 om 18:23

  25. #625

    Standaard

    Kan iemand eens kijken of het weer werkt? Martwout bijvoorbeeld?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 25 van 33 EersteEerste ... 15212223242526272829 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •