Pagina 24 van 33 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste
De resultaten 576 tot 600 van 824 worden weergegeven.
  1. #576

    Standaard

    Ook het Fame gaat niet sluiten topic geeft een foutmelding vanaf de derde pagina.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=82873&page=4

  2. #577
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    De problemen zijn inmiddels opgelost. Hopelijk blijft het nu weg.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #578

    Standaard

    Goed dat jullie weer in de lucht zijn. Al heb ik het de afgelopen dagen mede door dat mooie weer niet echt gemist. Er zijn immers zat andere leuke dingen te doen.

  4. #579

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Goed dat jullie weer in de lucht zijn. Al heb ik het de afgelopen dagen mede door dat mooie weer niet echt gemist. Er zijn immers zat andere leuke dingen te doen.


    Ik zou zeggen winter weer.

    EDIT:

    Of bedoel je mooie winter weer? Zijt ge misschien gaan skiëen? Want nog een paar graadjes minder en we hebben weer sneeuw.
    Laatst aangepast door BASIL : 29-04-2013 om 14:03

  5. #580

    Standaard

    Zou het kunnen dat de zoekfunctie nog niet helemaal op punt staat? Zowat alles gedaan om het topic "Big Hero 6" terug te vinden, maar dit komt er niet uit. Gisteren kon ik die wel nog vinden, oude versie.

  6. #581

    Standaard

    Dat zou kunnen. Het forum moet helemaal opnieuw geïndexeerd worden, dus het kan zijn dat niet alles direct vanaf het begin gevonden wordt. Misschien morgen nog eens proberen?
    Het is nu in ieder geval wel zo dat ook woorden van drie letters gevonden zouden moeten worden.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  7. #582

  8. #583

    Standaard

    Ik krijg de volgende foutmelding als ik mijn inzending voor de prijsvraag van Django Unchained wil verzenden:

    Forbidden (403)

    CSRF verification failed. Request aborted.


    Zijn jullie hier van op de hoogte?

  9. #584

    Standaard

    Het was mij niet bekend, maar heb het doorgegeven.
    Blijkbaar heeft niet iedereen daar last van, want er komen wel inzendingen binnen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  10. #585

    Standaard Blijf mailnotificaties ontvangen ondanks dat die optie UIT staat

    Ik blijf in mijn mailbox bij mijn internetprovider maar e-mails ontvangen van posts die in bepaalde topics zijn gedaan (waarop ik kennelijk geabonneerd ben). Vorige week heb ik bij Mijn account > Wijzig opties bij het onderdeel Berichten Notificaties in de optie Standaardmodus voor abonnementen op discussies de instelling Abonneren, maar geen kennisgeving ingesteld. Toch blijf ik die mails maar ontvangen. En ja, ik heb de instellingen opgeslagen. Wat gaat hier mis? En ga me nu niet vertellen dat ik eerst moet uitloggen en dan weer inloggen om de nieuwe instelling te activeren... Dat zou zooooo 1990 zijn.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #586

    Standaard

    DVD.nl was zojuist even kort offline voor een noodzakelijke herstart van de server. Gelukkig heeft het niet meer dan een klein kwartier geduurd, maar dan weten jullie waarom dat was.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  12. #587
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ah, niks van gemerkt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  13. #588

    Standaard

    Vond het zelf wel behoorlijk lang duren..... zou net een antwoord/reactie gaan plaatsen......

    Toen het weer online was moest ik ook nog eens een keer opnieuw gaan inloggen, terwijl dat
    anders niet nodig is, dit soort storingen kan er dan denk ik wel voor zorgen dat sommigen
    even wegblijven omdat ze niet zo gauw hun inlogdata kunnen vinden.

    Waarom moest ik eigenlijk opnieuw gaan inloggen? Bij mij was immers niets veranderd????
    Have fun and enjoy your collection

  14. #589
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat hoeft ook helemaal niet, anders zou het hier wel storm regenen met opmerkingen en klachten. Denk dat er bij jou dan iets fout is gegaan, want volgens mij had niemand wat door, waaronder ik.
    Moest je ook opnieuw inloggen op je mobiel dan, of gebruik je die daar niet voor - als je eenmaal 4G hebt...? Ik heb namelijk op de tig apparaten waar ik mee inlog niks hoeven doen...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #590

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Dat hoeft ook helemaal niet, anders zou het hier wel storm regenen met opmerkingen en klachten. Denk dat er bij jou dan iets fout is gegaan, want volgens mij had niemand wat door, waaronder ik.
    Moest je ook opnieuw inloggen op je mobiel dan, of gebruik je die daar niet voor - als je eenmaal 4G hebt...? Ik heb namelijk op de tig apparaten waar ik mee inlog niks hoeven doen...
    Met mijn mobiel bekijk ik de site als gast, ook met 4G wordt DVD.NL er niet sneller op

    Nee, het was thuis met mijn PC, waar ik net als vandaag, nadat ik gisteren opnieuw moest inloggen, weer gewoon bekent online kan komen zonder opnieuw
    te hoeven inloggen.

    Waarom zou je klachten krijgen van mensen die nog geen zin hebben gehad om weer opnieuw in te loggen? Mijn opmerking komt pas vandaag omdat het
    mij na de storing was opgevallen.

    Gelukkig is mijn 4G ontvangst hier een klein beetje beter, toch denk ik dat ik de backcover die mijn Note 3 geschikt maakte voor draadloos laden weer
    ga verwijderen, draadloos laden is nog in de kinderschoenen en eigenlijk overdreven als het niet lekker werkt en ook nog eens veel langer duurt dan
    met een draadje, denk tevens dat deze backcover de 4G ontvangst enigszins stoort..... Heb eigenlijk alleen maar meer nadelen dan voordelen ondervonden
    van draadloos laden met een Note 3, overigens best wel een heel fijn toestel dat best tot de betere smartphones gerekent mag worden

    Heb met de PC een aantal malen geprobeerd de DVD.nl site te bereiken, misschien is het daardoor fout gegaan..... ik ben geen ICTer en PC software goeroe
    Have fun and enjoy your collection

  16. #591

    Standaard

    De offline-tijd was nog geen kwartier en het inloggen zou niet nodig zijn geweest. Aan de instellingen van de site is niets veranderd, het was puur een herstart van de server.
    Misschien iets aan de hand met cookies? Iets anders zou ik niet weten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  17. #592

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    De offline-tijd was nog geen kwartier en het inloggen zou niet nodig zijn geweest. Aan de instellingen van de site is niets veranderd, het was puur een herstart van de server.
    Misschien iets aan de hand met cookies? Iets anders zou ik niet weten.
    Heb ook nog even geprobeerd om elders te komen en dat lukte hier en daar wel en niet, heb de PC normaal altijd in slaapstand en zet hem eigenlijk
    nooit uit, denk dat het gebeurt is na een herstart na een update, dat het langer leek zou kunnen komen omdat ik waarschijnlijk gelijk bij het begin
    niet kon inloggen, het een paar had geprobeerd en daarna wat anders ben gaan doen, en dan lijkt het of het langer heeft geduurd.

    Mmm, denk dat het tijd wordt om de PC hier eens even op te gaan schonen, het ouwe beesie is wat traag de laatste tijd.
    Have fun and enjoy your collection

  18. #593

    Standaard

    Zoals de meesten wel gemerkt zullen hebben is DVD.nl (te) lang off line geweest. Door een grote stroomstoring bij het hostingbedrijf is onze server uitgevallen. Deze storing heeft een aantal uren geduurd.
    Bij de herstart is de server in een filecheck blijven hangen, waardoor er niet doorgestart werd. Deze storing is vanochtend pas verholpen, waardoor het lang duurde voordat we weer online waren.
    Maar we zijn er weer en hopelijk blijven de problemen nu achterwege!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #594

    Standaard

    Als ik iemand quote kan ik geen spaties meer zetten in mijn reply. Meer mensen die er last van hebben?

  20. #595
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als ik iemand quote kan ik geen spaties meer zetten in mijn reply. Meer mensen die er last van hebben?
    Volgens laat de forumsoftware maximaal 1 spatie toe. Of bedoel je dat niet?

    Als ik dit bijvoorbeeld type met 10 spaties na de punten:

    ... ...
    ... ...

    Haalt hij er negen weg, ongeacht of het een quote is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #596

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Volgens laat de forumsoftware maximaal 1 spatie toe. Of bedoel je dat niet?

    Als ik dit bijvoorbeeld type met 10 spaties na de punten:

    ... ...
    ... ...

    Haalt hij er negen weg, ongeacht of het een quote is.
    Ja, ik kan slechts één spatie zetten, en dan aan het begin van de regel. Dit doet zich alleen voor in het 'snel reageren' vak bij quotes. Bij geadvanceerde opties kan ik wel gewoon spaties zetten.

  22. #597
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    ... ... ... ... .. .. . . . .. ... ....
    ... ... .. ... .. .. .. .... ....

    Via snel reageren met quote. Ik kan meerdere spaties gebruiken?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #598

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    ... ... .. ... .. .. .. .... ....

    Via snel reageren met quote. Ik kan meerdere spaties gebruiken?
    ik. Ook. Hoor. Dus.

    oh ja inderdaad, hij haalt de rest van de spaties inderdaad weg.

  24. #599

    Standaard

    Idem, alleen als ik kies "Met citaat reageren" worden alle woorden aan elkaar geplakt. Ik gebruik Google Chrome onder MacOS 10.11.6 (El Capitan). Ik weet niet of dit probleem van voor de recente storing dateert of pas daarna is ontstaan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  25. #600

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Idem, alleen als ik kies "Met citaat reageren" worden alle woorden aan elkaar geplakt. Ik gebruik Google Chrome onder MacOS 10.11.6 (El Capitan). Ik weet niet of dit probleem van voor de recente storing dateert of pas daarna is ontstaan.
    Dit dus. Ik gebruik Windows 7 64 bit met de laatste versie van Opera. Voor de storing had ik er geen last van btw.

Pagina 24 van 33 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •