Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 47 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nominaties voor Rapsberry Awards 2002

    Nominaties voor Rapsberry Awards 2002



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Goede nominaties dit jaar...ik heb het gevoel dat Freddy got Fingered alles zal winnen

  3. #3

    Standaard

    Hmm, ik denk dat Glitter ook wel het een en ander zal winnen.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Juist!! Eindelijk krijgt Pearl Harbour de waardering die die verdient!!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Juist!! Eindelijk krijgt Pearl Harbour de waardering die die verdient!!
    Nou, ik vond Pearl Harbor nog wel een aardige film. Geen echt goede film, maar zeker wel vermakelijk. Tenminste dat is mijn mening.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    Pearl Harbor is dit zeker niet waard....onzin...hele aardige film gewoon..mooie actie scene zoals nog nooit eerder gezien. Maarja...ken mijn mening niet opdringen aan iedereen he Smaken verschillen nou eenmaal.
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  7. #7

    Standaard

    Vind het wel vreemd dat john travolta in swordfish is genomineerd. Zo slecht was ie toch niet ? En jurassic park 3 was toch ook niet zo,n slechte film. Of ben ik nou zo iemand die alleen maar van slechte films houd ?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A.J
    Of ben ik nou zo iemand die alleen maar van slechte films houd ?
    Same goes for me I guess....Pearl Harbor vond ik niet slecht...Ben Affleck vond ik niet slecht acteren...niemand uit die film trouwens....kreeg steeds de kriebels....(vooral van de president
    John Travolta was ook top in Swordfish....Erg vreemd allemaal..

    Vraag ik me toch af waar die mensen allemaal op letten....misschien als ik dat weet dat het mij ook opvalt.
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  9. #9

    Standaard

    Ik vond Pearl Harbor en Driven nog wel meevallen. Ik zou ze niet willen hebben, maar om te huren zijn het zeker erg onderhoudende films...

    Maar van mij mag Tom Green´s "Freddy Got Fingered" die razzies wel krijgen, want dat is echt een draak van een film (en ik ben nog wel Tom Green fan).

  10. #10

    Standaard SWEEEEEET

    Heb toch heeeeel romantisch met mijn vriendin naar Sweet November zitten kijken. Hele apparte film, zeker niet super goed ofzo, vooral de eerste 3 kwartier, maar ook zeker niet slecht!

    Ik stem ook op Tom Green, hopelijk brengt ie ooit wat beters uit!!

  11. #11

    Standaard

    Ook ik gun Pearl Harbor dit succes wel.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  12. #12

    Standaard

    Voor mij mag Freddy de slechtse film award krijgen. In vergelijking met Freddy zijn de films Driven, Glitter en Pearl Harbor nog meesterwerken

    Echt onzin vind ik dat Angelina Jolie voor die slechste actrice award is genomineerd. Zo werd ze op handen gedragen (Girl, Interrupted) en zo wordt het ze het ravijn gegooid (Tomb Raider/Original Sin). Voor mij mag die award naar Mariah Carey, das geen actrice, maar een zangers die 'probeert' te acteren. Echter Lopez was veel eerder aan de bak als actrice

    Eerlijk is eerlijk. Freddy Got Fing....whatever mag van mij alles hebben. Het zal Tom Green toch een worst wezen.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps
    Vraag ik me toch af waar die mensen allemaal op letten....misschien als ik dat weet dat het mij ook opvalt.
    Ik denk dat ze vooral kijken naar high profile-films/acteurs/actrices. Hoe hoger de verwachtingen worden opgeklopt (al dan niet door de PR-machine van de producent), hoe eerder een film in aanmerking komt voor een Raspberry. Natuurlijk zijn er veel slechtere films/acteurs/actrices, maar het moet ook leuk blijven: daarom worden gehypte films/acteurs/actrices aangepakt. En dat mag van mij.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #14

    Standaard

    Ik vind Pearl Harbor toch een goede film vooral de aanvalscenes!

    Verder tja Freddie je moet er maar van houden, echt ziekelijke humor...
    StarTrader

  15. #15

    Standaard

    Angelina Jolie en John Travolata van de lijst schrappen.

    Voor de rest vindt ik alle andere nominaties terecht.
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps
    Same goes for me I guess....Pearl Harbor vond ik niet slecht...
    Dat heet smaak, en daar valt nu eenmaal niet over te twisten (zie signature). Ik heb Prul Harbour niet eens uit kunnen kijken, dus ik kan me wel vinden in de nominatie. Maar ja...er zijn films die ik weer geweldig vind die weer niemand leuk vindt. Prul is toevallig een enorme massa film dus zijn er een heleboel mensen die die film leuk vinden. Het is maar waar je naar kijkt: het verhaal vind ik nou niet echt boeiend ofzo, en er wordt naar mijn mening nu niet bepaald geweldig in geacteerd. Dat wil dus niet zeggen dat jij geen oog hebt voor films, want als jij 'm leuk vind: Fuck the critics!
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Ik denk dat ze vooral kijken naar high profile-films/acteurs/actrices. Hoe hoger de verwachtingen worden opgeklopt (al dan niet door de PR-machine van de producent), hoe eerder een film in aanmerking komt voor een Raspberry.
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Natuurlijk, een high-profile film loopt veel kans want die staat in de spotlight. Maar om nu te zeggen dat het de enige reden is...nou nee. Prul heeft 'm echt wel verdiend. Er zijn meer high-profile films die niet genomineerd zijn; die waren dus blijkbaar wél de moeite waard.
    Kijk: het effect van de mediahype is gewoon dat de grote massa lekker achter de reclame aanloopt en de film gaat bekijken in de bios, 'm huurt of de dvd koopt. Dit is geen kwestie van smaak, want de praktijk wijst gewoon uit dat het zo werkt. Zonder die enorme media machine had Prul het niet gered als blockbuster.
    Die media aandacht heeft ook als effect dat critici nóg critischer naar de film gaan kijken en ziedaar: een Raspberry...

    Prul had gewoon alles wat een film nodig heeft om een succes te worden, behalve een sterk verhaal. Evengoed denk ik niet dat de makers de pretentie hebben dat ze hier een filmisch meesterwerk hebben neergezet. Het is gewoon een onderhoudende film geworden.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Ben ik het niet helemaal ... in de spotlight.
    Dat bedoel ik.
    [B]Maar om nu te zeggen dat het de enige reden is...nou nee.
    Ik heb niets anders beweerd. Let op het gebruik van het woordje 'vooral'.
    [B]Prul heeft 'm echt wel verdiend. Er zijn meer high-profile films die niet genomineerd zijn; die waren dus blijkbaar wél de moeite waard.
    Precies.
    [B] het effect .... en ziedaar: een Raspberry...
    Zoals ik al zei: dat bedoel ik. Volgens mij zijn wij het juist helemaal met elkaar eens.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t
    Zoals ik al zei: dat bedoel ik. Volgens mij zijn wij het juist helemaal met elkaar eens.
    Ik krijg er een warm gevoel van...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  20. #20

    Standaard Pearl Harbour verdient em

    Naar mijn mening verdient Pearl Harbor em wel die framboos.
    De eerste helft van de film is gewoon fantastisch.
    (De Amerikanen hebben inderdaad fameus op hun bek gehad) en met die prachtige geluidstrack (en een deftige installatie natuurlijk) kan de pret niet op.

    Maar om er dan weer zo'n typische "American Hero"-film van te maken
    (op het einde winnen de Amerikanen toch altijd), dat gaat er bij
    mij niet goed in, want je krijgt de indruk dat de Amerikanen dan toch de overhand hebben gehaald via één enkele held gespeeld door Ben Affleck. De tijd dat Rambo-films in de mode waren is voor mij al lang gepasseerd en het wordt tijd dat ze dat in Hollywood eens gaan begrijpen.

    En dan dat typische einde : de vriend van de held sterft, en de held moet zijn kind nu opvoeden alsof het zijn kind is. (Ik moet daar echt bijna van kotsen).

    Ben Affleck kan daarenboven niet eens deftig acteren. Hij werd waarschijnlijk geselecteerd omdat z'n smoeltje bij de dames wel in de smaak valt.

    Kortom : Goede actie (zowel beeld als geluid), maar (alweer) een te "American Hero"-verhaallijn.
    Jl ipv wbo Fmmfo !!!

  21. #21

    Standaard

    Naar mijn mening verdient Pearl Harbor em wel die framboos.
    De eerste helft van de film is gewoon fantastisch.
    (De Amerikanen hebben inderdaad fameus op hun bek gehad) en met die prachtige geluidstrack (en een deftige installatie natuurlijk) kan de pret niet op.

    Maar om er dan weer zo'n typische "American Hero"-film van te maken
    (op het einde winnen de Amerikanen toch altijd), dat gaat er bij
    mij niet goed in, want je krijgt de indruk dat de Amerikanen dan toch de overhand hebben gehaald via één enkele held gespeeld door Ben Affleck. De tijd dat Rambo-films in de mode waren is voor mij al lang gepasseerd en het wordt tijd dat ze dat in Hollywood eens gaan begrijpen.

    En dan dat typische einde : de vriend van de held sterft, en de held moet zijn kind nu opvoeden alsof het zijn kind is. (Ik moet daar echt bijna van kotsen).

    Ben Affleck kan daarenboven niet eens deftig acteren. Hij werd waarschijnlijk geselecteerd omdat z'n smoeltje bij de dames wel in de smaak valt.

    Kortom : Goede actie (zowel beeld als geluid), maar (alweer) een te "American Hero"-verhaallijn.
    Daar kan ik mij nou helemaal in vinden. Een perfecte analyse van deze film.

  22. #22

    Standaard

    Prul...euh Pearl Harbor, nee Harbour is wat ik noem een no brainer. Voor dit soort films hoef ik me ene hersencel niet in te schakelen Ik hebzelf de director's cut besteld idd vanwege de beeld en geluidskwaliteit. Het verhaal zal me dus een rot zorg zijn.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Voor dit soort films hoef ik me ene hersencel niet in te schakelen Ik hebzelf de director's cut besteld idd vanwege de beeld en geluidskwaliteit.
    Hmmmm...dan prefereer ik de films van Mevr.Jameson... Daar is elke film een Director's Cut en die hersenscel kan ook blijven slapen...en dan toch veeeeeeel boeiender...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Hmmmm...dan prefereer ik de films van Mevr.Jameson... Daar is elke film een Director's Cut en die hersenscel kan ook blijven slapen...en dan toch veeeeeeel boeiender...
    Die films van een ene Mevr. Jameson beschouw ik meer als tussendoortjes. Het stilt de stevige trek, zeg ik maar

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Die films van een ene Mevr. Jameson beschouw ik meer als tussendoortjes. Het stilt de stevige trek, zeg ik maar
    Bij haar zeker...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •