Pagina 8 van 73 EersteEerste ... 4567891011121858 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 1818 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Erg mooi inderdaad allemaal weer, meer Pabst, fantastisch! Wordt ook eens tijd dat ik mijn Melville uitbreidt, interessant filmmaker waar ik nog veel te weinig van gezien heb.

    Heb gisteren trouwens de Shoah box binnen gehad, ziet er weer stijlvol uit met drie DVD's en een mooi boekwerkje. Nu nog 8 uur de tijd vinden...
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Heb gisteren trouwens de Shoah box binnen gehad, ziet er weer stijlvol uit met drie DVD's en een mooi boekwerkje. Nu nog 8 uur de tijd vinden...
    Ach, zet het gewoon op de achtergrond aan. Tijdens het schrijven van een paper bijvoorbeeld

  3. #178

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door VincentBroccoli
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Heb gisteren trouwens de Shoah box binnen gehad, ziet er weer stijlvol uit met drie DVD's en een mooi boekwerkje. Nu nog 8 uur de tijd vinden...
    Ach, zet het gewoon op de achtergrond aan. Tijdens het schrijven van een paper bijvoorbeeld
    Zo is film toch het best te ervaren? Ik zet straks lekker Satantango aan als ik ga slapen.

  4. #179

    Standaard

    Mensen, laten we proberen om geschifte Thea zoveel mogelijk te verzwijgen :wink:
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #180

    Standaard

    Prachtig artwork
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    voor de liefhebbers
    http://www13.cd-wow.com/detail_resul...ct_code=263394

    overal OOP, maar cdwow heeft nog enkele the savage innocents

    (prijs is excl voucher of link)
    Ik had 'The Savage Innocents' anderhalve maand geleden nog besteld bij cd-wow. Na drie weken konden ze me eindelijk vertellen dat hij niet leverbaar was. Het lijkt me sterk dat ze nu plots wel kunnen
    hij staat toch echt in de top 75 van best verkochte regio 2 dvd's

    meestal als een dvd OOP gaat dan haalt cdwow hem van de site af.
    Ik had op het Criterionforum ook pas gelezen dat iemand hem nog binnenkreeg van cdwow, dus het is het proberen waard.
    Ik heb hem gisteren nog besteld. Ik hoop maar dat ik hem nog wel binnen krijg. Op het criterionforum had iemand hem inderdaad nog op 3 maart besteld en ontvangen.

    EDIT: Ik check net m'n order op cd-wow.co.uk en hij is verzonden! Dus wie hem nog wil hebben moet hem nu bestellen, want hij zal waarschijnlijk binnenkort ook niet meer te krijgen zijn op cd-wow.co.uk

  7. #182

    Standaard

    Heb ook maar gauw mijn kans gegrepen en een exemplaar besteld.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  8. #183

    Standaard

    Als mensen dan ook nog de ECHT goede films van Nicholas Ray gaan bestellen is het helemaal mooi

    Of moeten die ook eerst OOP gaan?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  9. #184

    Standaard

    Ik heb wel Rebel Without A Cause als je dat beter doet voelen.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  10. #185

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Ik heb wel Rebel Without A Cause als je dat beter doet voelen.
    Een beetje, maar niet veel

    Ach, het is een begin zullen we zeggen
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  11. #186

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage
    Als mensen dan ook nog de ECHT goede films van Nicholas Ray gaan bestellen is het helemaal mooi

    Of moeten die ook eerst OOP gaan?
    Deze lijkt me anders ook heel erg leuk, en als ik anders de kans loop nooit meer een andere DVD te kunnen kopen dan eentje waar de helft vanaf geknipt is en de andere helft ongelofelijk korrelig is, koop ik hem natuurlijk meteen. Verder heb ik In a Lonely Place en Rebel Without a Cause al... Johnny Guitar moet ik nog maar eens aanschaffen.

  12. #187

    Standaard

    The Savage Innocents is inderdaad best goed te doen, maar toch wel iets minder dan ander werk van Ray. Voorderest vind ook ik MoC een erg mooie collectie, en ben ik bezig 'm compleet te maken zodat ik 'm op het gemak bij kan gaan houden.

    F for Fake
    Shoah
    Abhijan
    Toni
    Asphalt
    Punishment Park
    Vegeance is Mine
    Funeral Parde of Roses

    ontbreken op dit moment nog. Iemand aanraders welke eerst te bestellen? Ik kan niet wachten op die Mizoguchi boxen trouwens. Klopt het dat het in twee keer uitgegeven wordt?

  13. #188

    Standaard

    Ik heb alleen Punishment Park op dit moment maar die is wel aan te raden.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC.
    The Savage Innocents is inderdaad best goed te doen, maar toch wel iets minder dan ander werk van Ray. Voorderest vind ook ik MoC een erg mooie collectie, en ben ik bezig 'm compleet te maken zodat ik 'm op het gemak bij kan gaan houden.

    F for Fake
    Shoah
    Abhijan
    Toni
    Asphalt
    Punishment Park
    Vegeance is Mine
    Funeral Parde of Roses

    ontbreken op dit moment nog. Iemand aanraders welke eerst te bestellen? Ik kan niet wachten op die Mizoguchi boxen trouwens. Klopt het dat het in twee keer uitgegeven wordt?
    Punishment park is inderdaad een fantastische film, net als Vengeance is mine.
    Over Abhijan hoor ik wat minder goede verhalen. Ik heb er zelf dan ook voor gekozen om eerst de Apu-trilogy van Ray aan te schaffen.
    F For Fake staat bij mij ook hoog op m'n lijstje.
    Prachtige collectie heb je trouwens!

  15. #190

    Standaard

    Ik heb The Savage Innocents & Fantastic Planet & Pitfall gehad, maar vond ze niet goed genoeg te bewaren (al twijfel ik nog over Pitfall)

    Heb zelf de volgende (voornamelijk Japanse):
    Humanity and Paper Balloons
    The Prisoner of Shark Island
    Mikio Naruse Box, vol. 1
    Punishment Park
    Onibaba
    Vengeance is Mine
    The Naked Island
    Twenty-Four Eyes
    The Face of Another

    wil graag nog een aantal van de Japanners uit de serie. Die Duitse stille zijn niet helemaal mijn smaak.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  16. #191

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DanielC.
    The Savage Innocents is inderdaad best goed te doen, maar toch wel iets minder dan ander werk van Ray. Voorderest vind ook ik MoC een erg mooie collectie, en ben ik bezig 'm compleet te maken zodat ik 'm op het gemak bij kan gaan houden.

    F for Fake
    Shoah
    Abhijan
    Toni
    Asphalt
    Punishment Park
    Vegeance is Mine
    Funeral Parde of Roses

    ontbreken op dit moment nog. Iemand aanraders welke eerst te bestellen? Ik kan niet wachten op die Mizoguchi boxen trouwens. Klopt het dat het in twee keer uitgegeven wordt?
    F for Fake wordt door veel coinaisseurs beschouwd als het magnum opus van Welles.

    Shoah heb ik liggen maar moet ik nog zien. Het schijnt een compleet overdonderend meesterwerk te zijn, maar hij duurt wel 8 uur.

    Vengeance is Mine deed me niet zo veel, maar heeft vele aanhangers; ik worstel sowieso nog met Imamura.

    Punishment Park is fantastisch.

    Toni is minor Renoir.

    Asphalt is aardig maar niet geweldig.

    Abhijan zou ik tot het allerlaatst bewaren. En dan nog zou ik twijfelen :P

    Funeral Parade of Roses is een van hun beste releases.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  17. #192

    Standaard

    Als we dan toch bezig zijn met lijstjes plaatsen, ik heb op dit moment deze MoC's (waar er nog een paar van onderweg zijn):

    Sunrise
    The Holy Mountain
    Michael
    Spione
    Onibaba
    The Naked Island
    Kuroneko
    The Idiot
    Francesco, Giullare di Dio
    Twenty-Four Eyes
    Humanity and Paper Balloone
    Metropolis
    The Savage Innocents
    The Face of Another

    Ik denk dat de volgende Abhijan, Funeral Parade of Roses of Punishment Park gaat worden. Verder lijken me Le Silence de la Mer en Diary of a Lost Girl (die nog moeten komen) ook heel goed. Geweldig label!

  18. #193

    Standaard

    Dan kan ik niet achterblijven :P

    Deze heb ik momenteel in m`n collectie:
    #5 - Pitfall
    #6 - The Face Of Another
    #8 - Metropolis (2 Disc)
    #9 - Spione
    #13 - Onibaba
    #17 - Vengeance Is Mine
    #21 - Punishment Park (a true must-own if there ever was one!!)
    #33 - Shoeshine
    #35-37 - Mikio Naruse Vol. 1 (3 Disc)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #194

    Standaard

    Leuk hoor lijstjes, ik heb op dit moment deze:
    The Face of Another
    Metropolis
    Spione
    Francesco Guillare di Dio
    Onibaba
    Punishment Park
    The Prisoner of Shark Island
    Faust
    The Savage Innocents
    Shoeshine

    Nog onderweg zijn: Pitfall, Abhijan, Funeral Parade of Roses en The Naked Island.

  20. #195

    Talking

    Ha kan ik ook even patsen met mijn bijna complete collectie. Ik kan beter vertellen welke ik niet heb: nrs 27, 31, 32(is onderweg), en hoger dan 34. Dus mocht iemand nog een van deze titels willen verkopen --> stuur maar een PM

  21. #196

    Standaard

    Overigens kwam ik op het criterionforum het volgende linkje tegen. Heel apart want ik had er nog nergens eerder over gehoord, en de release(als het klopt natuurlijk) zou al binnen 2 maanden zijn.

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel Bekijk bericht
    Overigens kwam ik op het criterionforum het volgende linkje tegen. Heel apart want ik had er nog nergens eerder over gehoord, en de release(als het klopt natuurlijk) zou al binnen 2 maanden zijn.
    Ja, inderdaad. Is de vraag of dit niet een gewone Eureka release is, maar Nick zal wel snel duidelijkheid geven.

  23. #198

    Standaard

    Als je goed kijkt kun je bovenin dat plaatje de letters "Masters of Cinema" onderscheiden. Ik snap het ook niet, want als het echt een MoC release was zou hij ook op hun website en in het criterion forum moeten staan.

  24. #199

    Standaard

    Shoeshine is nu maar 11 pond inclusief verzenden naar Nederland op http://www.dvd.co.uk. Ik ken die winkel niet. Heeft iemand er ervaring mee?

  25. #200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Shoeshine is nu maar 11 pond inclusief verzenden naar Nederland op http://www.dvd.co.uk. Ik ken die winkel niet. Heeft iemand er ervaring mee?
    Ja, ik had er onlangs 'The Savage Innocents' besteld, die nu OOP is. Prima service en snel verzonden. Met deze shop lijkt me niets mis . Ik denk dat ik 'Shoeshine' nu ook maar eens ga bestellen dan.

Pagina 8 van 73 EersteEerste ... 4567891011121858 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •