Pagina 67 van 73 EersteEerste ... 1757636465666768697071 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.651 tot 1.675 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1651

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Il Bidone, Wings, Dr. Mabuse der Spieler, Computer Chess, La Notte, and Nosferatu, Van Gogh, Onibaba, Kuroneko en nog een paar waren allemaal 9,99 de laatste keer dat ik er keek. Misschien was dit wel een actie ofzo. CC is geen probleem, maar betalen met paypal soms ook wel handig.
    Dat was een actie idd. Le pont du Nord bijvoorbeeld is nog steeds 9,99
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  2. #1652

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Il Bidone, Wings, Dr. Mabuse der Spieler, Computer Chess, La Notte, and Nosferatu, Van Gogh, Onibaba, Kuroneko en nog een paar waren allemaal 9,99 de laatste keer dat ik er keek. Misschien was dit wel een actie ofzo. CC is geen probleem, maar betalen met paypal soms ook wel handig.
    Die actie liep tot 31 juli. Dit hebben ze ook via FB en Twitter duidelijk aangegeven. Prijzen zijn het zelfde of hier en daar verlaagd. Tabu was in de oude winkel 13,99 en nu 11,99. Daar kwam ook nog eens 15 procent korting bij. Paypal is idd niet meer mogelijk omdat dit Eureka blijkbaar veel geld kostte.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  3. #1653

    Standaard

    Jammer dat je Calahari niet kunt pre-orderen. Verder ben ik de laatste jaren een beetje uitgekeken op MoC. Ik vindt ze wat zijn ingehaald door Criterion met interessante releases.

    Die World Cinema set is nu erg goedkoop, omgerekend zo'n 21 euro. Maar ook deze films trekken me niet....zoals Trances, een film over Marokkaanse muzikanten. Nee, dank je.

  4. #1654

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Jammer dat je Calahari niet kunt pre-orderen. Verder ben ik de laatste jaren een beetje uitgekeken op MoC. Ik vindt ze wat zijn ingehaald door Criterion met interessante releases.

    Die World Cinema set is nu erg goedkoop, omgerekend zo'n 21 euro. Maar ook deze films trekken me niet....zoals Trances, een film over Marokkaanse muzikanten. Nee, dank je.
    Trances vond ik ook geen reet aan. Maar Dry Summer en Revenge alleen zijn al de moeite meer dan waard. En voor die prijs.....

  5. #1655

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Jammer dat je Calahari niet kunt pre-orderen. Verder ben ik de laatste jaren een beetje uitgekeken op MoC. Ik vindt ze wat zijn ingehaald door Criterion met interessante releases.

    Die World Cinema set is nu erg goedkoop, omgerekend zo'n 21 euro. Maar ook deze films trekken me niet....zoals Trances, een film over Marokkaanse muzikanten. Nee, dank je.
    Interessant dat je dit zegt want het afgelopen jaar is er nog al wat overlap wat betreft de releases van Criterion en MoC. Zo hebben beiden dit jaar Nashville, Harold & Maude, Ace In The Hole en Red River uitgebracht. Ook heeft MoC If... en White Dog uitgebracht die ook deel uitmaken van de Criterion collectie. Criterion brengt echter wel meer titels uit en hun aanbod is meer divers.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #1656

    Standaard

    Er is zeker overlap maar Criterion brengt ook elke maand nieuwe titels uit. Dat is meer dan MoC. Red River, Nashville en Ace in the Hole vindt ik van Criterion beter/uitgebreider.

    White Dog is te gek, alleen jammer dat MoC een kale editie heeft uitgebracht. Ook de vele re-releases vindt ik minder interessant omdat ik die vaak al op dvd heb. Ik ga niet alles opnieuw kopen. Daarom ben ik blij met Calahari. Wake in Fright is ook de moeite waard.

    ik hoop op nieuw Japans spul of een paar toffe Noirs van MoC. Boomerang hebben ze uitgebracht maar dat is ook een minor Noir.

  7. #1657

    Standaard

    Hoogstwaarschijnlijk kondigt Eureka morgen de releases van oktober aan. Ze zullen ook de overige releases van Q4 "teasen".
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  8. #1658

    Standaard

    Even iets tussendoor.....net de dvd van Faust gezien. Wow.....wat een film. Elk shot in deze film is er een om in te lijsten. Doet me verlangen naar de net uitgegeven Blu Ray. Ik weiger echt om alles te dubbeldippen maar deze doet me twijfelen. Echt fantastisch deze film.

  9. #1659

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Even iets tussendoor.....net de dvd van Faust gezien. Wow.....wat een film. Elk shot in deze film is er een om in te lijsten. Doet me verlangen naar de net uitgegeven Blu Ray. Ik weiger echt om alles te dubbeldippen maar deze doet me twijfelen. Echt fantastisch deze film.
    Nu ben ik erg benieuwd geworden. Heb de MoC blu vandaag binnen gekregen. Misschien toch maar boven op mijn "te kijken" stapel leggen.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  10. #1660

    Standaard

    We've just announced the latest slate of films set for release in The Masters of Cinema Series & Eureka! Classics collection. Releases in the Masters of Cinema Series include one of Fellini’s final masterpieces I Clowns; the breakthrough film from director Sijun Suzuki, Youth of the Beast; Fritz Lang’s hugely influential story of intrigue, espionage, and blackmail, Spione; Raoul Walsh’s spectacular and award winning 1924 silent masterpiece The Thief of Bagdad starring Douglas Fairbanks; G.W Pabst’s 1929 masterwork starring screen icon Louise Brooks, Diary of a Lost Girl; the acclaimed silent era masterpiece from D.W. Griffith, Intolerance; and the 1934 film adaptation of Victor Hugo's novel of the same name, Raymond Bernard’s Les Misérables, starring Harry Baur.

  11. #1661

    Standaard

    Veel upgrades weer. Youth of the Beast is te gek maar heb ik al van Criterion. I Clowns lijkt me niets.

    Spione, Diary en Thief heb ik nooit aangeschaft dus dat scheelt weer een dubbeldip...ehh...upgrade. Maar toch geen titels waarvan ik uit mn dak ga.
    Het lijkt erop dat we steeds meer upgrades naar BD kunnen verwachten ipv veel nieuw spul. Op een gegeven moment zijn de meeste toptitels natuurlijk al uitgebracht.

  12. #1662

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Veel upgrades weer. Youth of the Beast is te gek maar heb ik al van Criterion. I Clowns lijkt me niets.

    Spione, Diary en Thief heb ik nooit aangeschaft dus dat scheelt weer een dubbeldip...ehh...upgrade. Maar toch geen titels waarvan ik uit mn dak ga.
    Het lijkt erop dat we steeds meer upgrades naar BD kunnen verwachten ipv veel nieuw spul. Op een gegeven moment zijn de meeste toptitels natuurlijk al uitgebracht.
    Volgens mij is alleen Spione een upgrade. De andere titels maakten nog geen deel uit van de MoC collectie. Thief en Intollerance wren wel al op Blu uitgebacht door Cohen. MoC is van huis uit een label wat silents hoog in het vaandel heeft staan, maar ik had toch gehoopt op meer uit de Paramount catalogus, of eens een film uit Scandinavië, China of Spanje. Of een Britse film. Hoe moeilijk is dat voor een Brits label?. Toch kijk ik erg uit naar deze titels met name Les Miserables.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  13. #1663

    Standaard

    Spione en Diary of a Lost Girl zijn allebie upgrades van MoC. I Clown is al door Raro uitgebracht, Youth of the Beast door Criterion (op dvd weliswaar) en Thief of Bagdad op BD door Cohen Film Collection: http://www.blu-ray.com/movies/The-Th...Blu-ray/58234/ (edit: gaf je al aan in je bericht, beetje overbodige info van mijn kant).

    Intolerance en Les Misérables weet ik niet maar die titels interesseren me ook niet. Anyway....wat ik bedoel is dat veel titels al zijn uitgebracht, of door MoC of door een andere maatschappij. Ik probeer (met nadruk op probeer) toch selectief te zijn met wat ik upgrade. Ik heb al zoveel dvd's....om die allemaal te gaan upgraden naar BD wordt erg prijzig en kost veel ruimte. Dus persoonlijk zie ik liever echt nieuwe titels...zodat ik dat (luxe)probleem niet heb.... Maar ik merk dat er erg veel upgrades uitkomen van veel maatschappijen (Arrow, MoC, Criterion) wat natuurlijk te gek is; films in de beste kwaliteit. Maar ik heb jarenlang dvd's verzameld.....als je niet oppast ben je je hele collectie weer opnieuw aan het aanschaffen. En dvd's doorverkopen lukt helemaal niet meer.
    Laatst aangepast door Melzz : 19-08-2014 om 17:34

  14. #1664

    Standaard

    FB, 18 september:
    Big News! SHOAH will be coming to the Masters of Cinema Series 'ON BLU-RAY' in early 2015. Claude Lanzmann’s landmark documentary meditation on the Holocaust. Assembled from footage shot by the filmmaker during the 1970s and 1980s, it investigates the genocide at the level of experience: the geographical layout of the camps and the ghettos; the daily routines of imprisonment; the inexorable trauma of humiliation, punishment, extermination; and the fascinating insights of those who experienced these events first hand. Further details to be announced later this year.

    More News! Tickets for the LFF screening of DRAGON INN have now gone on sale to the public http://bit.ly/Xn9TKp King Hu's forerunner of the modern Chinese martial arts film featuring exuberant swordplay and dramatic intrigue in the outlands is set to join the Masters of Cinema Series in 2015
    Heb vorige maand helaas de Criterion editie gekocht van Shoah. Ik verwacht echter niet dat de MoC versie de drie latere films van Lanzmann bevat. Well heeft MoC eerder dit jaar bekend gemaakt dat ze ook The Last of the Unjust in 2015 zullen uitbrengen.
    Laatst aangepast door Digi-gek : 20-09-2014 om 11:17
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  15. #1665

    Standaard

    Today we reveal that D.W. Griffith's epic INTOLERANCE will be released on Blu-ray on 8 Dec 2014 as part of the Masters of Cinema Series. From Ancient Babylon and Biblical Judea to Medieval Paris and Modern America, four stories of intolerance and inhumanity interweave to form an amazing spectacle that gains momentum as it moves towards a powerful and memorable climax. D.W. Griffith’s masterpiece INTOLERANCE restored in HD will be available on Blu-ray in a stunning 2K restoration for the first time in the UK.

  16. #1666

    Standaard

    The latest slate of films from Eureka!'s The Masters of Cinema Series & Eureka! Classics collection bring together some of the most heralded masterpieces of the 20th century. Releases in the Masters of Cinema Series include TWO FOR THE ROAD, one of the great films by Stanley Donen (Singin' in the Rain, Charade), starring Audrey Hepburn and Albert Finney; Fritz Lang’s masterpiece, METROPOLIS [Reconstructed & Restored] in brand new SteelBook packaging and including a second Blu-ray with more special features; Claude Lanzmann’s landmark documentary meditation on the Holocaust, SHOAH AND 4 FILMS AFTER SHOAH, a series of films made by Claude Lanzmann as follow-ups to Shoah (including THE LAST OF THE UNJUST); Elia Kazan at his best with WILD RIVER, a masterful recreation of a difficult, complex period in American history; Sidney Lumet’s THE OFFENCE, a harrowing and compellingly constructed chamber drama of police brutality and mental anguish starring Sean Connery; Raymond Bernard’s depiction of the travails of one French regiment during World War I, WOODEN CROSSES; MAN OF THE WEST, Anthony Mann’s extraordinary western starring Gary Cooper; and finally Federico Fellini's adaptation of Petronious' myth of SATYRICON. The Eureka Classics Collection sees the arrival of Bill Gunn’s revolutionary independent film GANJA & HESS and THE OTHER, the psychological horror film helmed by the legendary director Robert Mulligan. And in cinemas THE LAST OF THE UNJUST, will be joined by LIFE OF RILEY, the final film by the French master Alain Resnais.

  17. #1667

    Standaard

    Ik dacht eindelijk de ultieme versie te hebben van Metropolis....komen ze met weeeeer een nieuwe release. Da's best irritant. Ik ben er nog niet eens aan toe gekomen om de huidige versie die ik heb te bekijken.

    Voor de rest wordt ik er helaas weer niet warm van. Ik mis echt hun Japanse klassiekers. Het lijkt wel of hun focus daar totaal niet meer ligt.

  18. #1668

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik dacht eindelijk de ultieme versie te hebben van Metropolis....komen ze met weeeeer een nieuwe release. Da's best irritant. Ik ben er nog niet eens aan toe gekomen om de huidige versie die ik heb te bekijken.

    Voor de rest wordt ik er helaas weer niet warm van. Ik mis echt hun Japanse klassiekers. Het lijkt wel of hun focus daar totaal niet meer ligt.
    Zo kan je dezelfde film blijven herkopen.
    Ergens houdt het toch wel op.
    Ik raadt gewoon ivm Metropolis - en als dit ooit zal gebeuren - hem enkel te herkopen als de film compleet teruggevonden is. Nu ontbreken er geloof ik nog enkele minuten film ofzo.

  19. #1669

    Standaard

    dit weekend 30% op alles in de webwinkel van Eureka

  20. #1670

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    dit weekend 30% op alles in de webwinkel van Eureka
    leuke actie maar bij werkt de site enorm traag; sowieso irritant dat je niet in 1x alle blu-rays met prijs te zien kan krijgen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #1671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    leuke actie maar bij werkt de site enorm traag; sowieso irritant dat je niet in 1x alle blu-rays met prijs te zien kan krijgen
    Dat laatste vind ik ook een enorm nadeel; om nou alle titels waar je interesse in hebt apart aan te klikken om de prijs te zien (kun je vergelijken met amazon.uk waar veel prijzen voor MoC titels ook redelijk zijn); daar heb ik niet veel trek in.

  22. #1672

    Standaard

    Sale bij Eureka.

    4th September, 2015
    Special offers

    Kevin-Eureka
    Running from now until midnight Monday 7th September we have reduced a range of titles in the webstore, some from as low as £6.99. From silent classics to more contemporary masterpieces, there's something for everyone all at price that's too good to pass on, so now is the perfect time to fill some gaps in that movie collection! The complete list of titles are as follows:
    £6.99 Each:
    Boomerang - Dual Format
    The War Lord - Dual Format
    Simon Killer - DVD
    Tabu - DVD
    Van Gogh - DVD
    £7.99 Each:
    Violent Saturday - Dual Format
    Wake in Fright - Dual Format
    Simon Killer - Blu-ray
    Le Pont Du Nord - Blu-ray
    Roma - Blu-ray
    Red River - Blu-ray
    Van Gogh - Blu-ray
    A Time to Love and a Time to Die - Blu-ray
    Birth of a Nation - Blu-ray
    Birth of a Nation - DVD
    £8.99 Each:
    Serpico - Blu-ray
    Wings - Dual Format
    Dr Mabuse Der Spieler - Blu-ray
    La Notte - Blu-ray
    £15.49 Each:
    Ernst Lubitsch in Berlin - six film DVD box set

  23. #1673

    Standaard

    Ik ben echt zwaar onder de indruk van A Touch of Zen....... Ergens lang geleden heb ik de film wel gezien, maar ik kan mij niet herinneren dat de film deze lengte had (3 uur), in mijn gedachten was de film veel korter. Verder wist ik eigenlijk nog heel weinig van het verhaal, dus het was bijna alsof ik de film voor het eerst keek.
    Mensen die een typische martial arts film verwachten komen bedrogen uit; verwacht niet dat ze meteen erop los klappen . Het verhaal wordt rustig opgebouwd, maar er is ook genoeg te genieten qua martial arts. Je kan wel zien waar films als Crouching Tiger, Hidden Dragon en House of the Flying Daggers voor sommige scenes de mosterd vandaan gehaald hebben. Er zitten qua cinematografie echt hele mooie scenes in en alles voelt erg 'filmisch' aan (vaag, maar ik weet het even niet anders te zeggen). En het einde...is zo anders van de rest van de film, maar toch past het. Vreemd.
    De tijd vloog trouwens voorbij, het voelde nooit aan als een lange film.

    Van de tweede disc heb ik alleen de korte extra van gezien, die was al erg informatief. De tweede extra over King Hu kijk ik van het weekend. Verder ter info: er zat ook een slipcover bij, voor de liefhebbers.

  24. #1674

    Standaard

    Dragon Inn ook maar besteld...wilde eigenlijk wachten tot hij iets goedkoper was, maar ik ben toch benieuwd naar de verbetering qua beeld; die zou aanzienlijk moeten zijn.
    Aangezien ik toch in de King Hu modus ziet, moet ik binnenkort Come Drink With Me even uit de kast opsnorren; daar heb ik nog een mooie DVD uitgave van.

  25. #1675

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben echt zwaar onder de indruk van A Touch of Zen....... Ergens lang geleden heb ik de film wel gezien, maar ik kan mij niet herinneren dat de film deze lengte had (3 uur), in mijn gedachten was de film veel korter. Verder wist ik eigenlijk nog heel weinig van het verhaal, dus het was bijna alsof ik de film voor het eerst keek.
    Mensen die een typische martial arts film verwachten komen bedrogen uit; verwacht niet dat ze meteen erop los klappen . Het verhaal wordt rustig opgebouwd, maar er is ook genoeg te genieten qua martial arts. Je kan wel zien waar films als Crouching Tiger, Hidden Dragon en House of the Flying Daggers voor sommige scenes de mosterd vandaan gehaald hebben. Er zitten qua cinematografie echt hele mooie scenes in en alles voelt erg 'filmisch' aan (vaag, maar ik weet het even niet anders te zeggen). En het einde...is zo anders van de rest van de film, maar toch past het. Vreemd.
    De tijd vloog trouwens voorbij, het voelde nooit aan als een lange film.

    Van de tweede disc heb ik alleen de korte extra van gezien, die was al erg informatief. De tweede extra over King Hu kijk ik van het weekend. Verder ter info: er zat ook een slipcover bij, voor de liefhebbers.
    Ik hik een beetje tegen de prijs van 20 pond aan. Komt er eventueel een niet Limited Edition van Eureka voor een schappelijkere prijs?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 67 van 73 EersteEerste ... 1757636465666768697071 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •