Pagina 66 van 73 EersteEerste ... 1656626364656667686970 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.626 tot 1.650 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Nog steeds niet mijn (vervangende) Mizoguchi box binnen.... maar weer gemaild naar Kevin van Eureka .
    Vreemd hoor. Ik hoop nou maar op mijn geld terug, denk ik, dan bestel ik 'm wel bij amazon uk, daar heb ik er weer de afgelopen week weer 4 van binnen. Daar heb ik meer vertrouwen in.
    Eindelijk binnen na 6 weken... Wat een grote box! Ik dacht dat hij wat compacter zou zijn, maar wel mooi hoor. Het kijken stel ik waarschijnlijk uit tot 2014; dan komt ook de Zatoichi box aan de beurt.

  2. #1627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Eindelijk binnen na 6 weken... Wat een grote box! Ik dacht dat hij wat compacter zou zijn, maar wel mooi hoor. Het kijken stel ik waarschijnlijk uit tot 2014; dan komt ook de Zatoichi box aan de beurt.
    Met die twee boxen ben je wel een paar avondjes zoet.....

  3. #1628

    Standaard

    Meer dan een paar avondjes .....ik verdeel het wel over het jaar denk ik.

  4. #1629

    Standaard

    Nieuwe titles zijn aangekondigd:



    Laatst aangepast door TheGodfather : 31-01-2014 om 21:36
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #1630

    Standaard

    Ben vooral benieuwd naar Ace in the Hole.

  6. #1631

    Standaard

    Vind het een geweldige film, heb zelf de Criterion dvd. Zal deze dus niet aanschaffen.
    Wel eindelijk Cassavetes in de Series. Heb de US blu-ray (nog niet gezien trouwens) maar die heeft volgens mij geen ondertitels. Benieuwd naar de verschillen tussen beide versies. En natuurlijk komt de Kazan film er in, deze ken ik nog niet van `m
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #1632

    Standaard

    Voor mij wordt het If..., waarvan ik al een hele tijd vond dat deze wel eens mocht uitkomen op blu. Ik geloof wel dat er in de US een regio A locked van Criterion uit was, maar die kan ik niet afspelen.

  8. #1633

    Standaard

    Wat leuke aanbiedingen bij de webwinkel van Eureka.

    From Eureka's twitter.

    #mastersofcinema titles La Poison, City of Women, and Onibaba Blu-rays for just £9.99 each in our webstore http://www.eurekavideo.co.uk/offers/new.html

    Also for just £9.99 #mastersofcinema #SteelBook of #Hitchcock 's LIFEBOAT & TWO-LANE BLACKTOP http://www.eurekavideo.co.uk/offers/BD.html

  9. #1634

    Standaard

    Van de facebook pagina:

    First the bad news, in order to make the release as good as it possibly can be, we need some more time to sort out some special features, so we are having to put the release date back for IF.... until 19 May 2014
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1635

    Standaard

    Nieuwe aanbiedingen bij de webwinkel van eureka

    £9.99

    Le Pond du Nord
    Van Gogh
    Murderer at lives at 21

  11. #1636

    Standaard

    The Murderer Lives at 21 en Van Gogh zijn vandaag binnen gekomen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #1637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    The Murderer Lives at 21 en Van Gogh zijn vandaag binnen gekomen
    ik zag het ja, bij het aankopen topic....

  13. #1638

    Standaard

    Nuttige post.........
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #1639
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En vanaf wanneer wist je precies dat deze aan zo'n lage prijs te scoren waren Timo ? Dat was pas een nuttige post geweest hier, nu zijn we allen Wieba dankbaar voor het melden van deze koopjes, anders had in ieder geval ondergetekende er naast gegrepen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #1640

    Standaard

    Vanaf maandag ofzo? stond in hun nieuwsbrief en werd gemeld via facebook en twitter
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #1641
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Twitter gebruik 'k niet, FB wel maar moet daar eens de meldingen aanzetten voor Eureka. Maar liever heb 'k zo'n dingen gewoon via een mailinglist of iets dergelijks in mijn email inbox, tja ben nog van de oude stempel
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #1642

    Standaard

    Dat kan he, via de mail he. Heb ik ook
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #1643

    Standaard

    op 10/4/2014 l 4-tal titels besteld, echter nog niet binnen; vorige week ook een bestelling gedaan en deze reeds binnen; krijg geen verzendbericht dus geen idee wat de status is van een order; nog niet eerder zolang moeten wachten op een bestelling bij Eureka, iemand ervaring hiermee ?
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #1644
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Even contact opnemen Peter, heb ook reeds voor gehad dat een bestelling van Eureka spoorloos verdwenen was. Ze doen er niet moeilijk over en sturen het nogmaals op.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #1645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Even contact opnemen Peter, heb ook reeds voor gehad dat een bestelling van Eureka spoorloos verdwenen was. Ze doen er niet moeilijk over en sturen het nogmaals op.
    Bedankt Stefaan, vandaag nog steeds niks binnen dus dat wordt mailen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #1646

    Standaard

    T/m 11augustus 15% korting op alles in de webshop ivm 10 jarig jubileum!

  22. #1647

    Standaard

    jammer dat ze de prijzen verhoogd hebben en de paypal betaaloptie weg is.

  23. #1648

    Standaard

    Dat laatste is zeker een groot minpunt.

  24. #1649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    jammer dat ze de prijzen verhoogd hebben en de paypal betaaloptie weg is.
    De films waar ik naar kijk zijn dezelfde prijs als voor de shop update. Gelukkig heb ik een CC, kan me niet voorstellen dat jullie die niet hebben als je ook wel eens bij amazon bestelt, dus dan maakt het toch niets uit voor jullie?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #1650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De films waar ik naar kijk zijn dezelfde prijs als voor de shop update. Gelukkig heb ik een CC, kan me niet voorstellen dat jullie die niet hebben als je ook wel eens bij amazon bestelt, dus dan maakt het toch niets uit voor jullie?
    Il Bidone, Wings, Dr. Mabuse der Spieler, Computer Chess, La Notte, and Nosferatu, Van Gogh, Onibaba, Kuroneko en nog een paar waren allemaal 9,99 de laatste keer dat ik er keek. Misschien was dit wel een actie ofzo. CC is geen probleem, maar betalen met paypal soms ook wel handig.

Pagina 66 van 73 EersteEerste ... 1656626364656667686970 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •