Pagina 64 van 73 EersteEerste ... 1454606162636465666768 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.576 tot 1.600 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1576

    Standaard

    Red River gaat er zeker in komen!

  2. #1577
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mijn gedacht, Red River hier ook een zekerheid. Mizoguchi's nee sorry. De drie in de world cinema ben 'k ook wel benieuwd naar, eerst maar eens één en ander erover opzoeken.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #1578

    Standaard

    Die 3 World Cinema's zijn wel héél erg interessant
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1579

    Standaard

    Red River, yeah!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #1580

    Standaard

    YEAH! Martin Scorsese Presents World Cinema Foundation!

  6. #1581

    Standaard

    Vind het jammer dat Martin Scorsese's naam zo prominent op die covers staat van de WCF box set. Ik weet dat hij initiator is van dit fonds en dat het fonds belangrijk werk verricht, maar zijn naam staat in grotere letters op de box dan de namen van de daadwerkelijke filmmakers. Ik weet dat het allemaal zeer logisch is vanuit marketing doeleinden en het vast ook een contractuele verplichting is met de WCF maar toch vind ik krom dat Martin Scorsese's naam en zijn organisatie de selling point lijken te zijn en niet de films. Daarnaast lijken deze boxen een soort aparte lijn binnen MoC te zijn wat de uniformiteit van de collectie enigzins aantast.

    Ik ben overigens wel benieuwd naar de box, maar toch meer naar Nosferatu, Dr Mabuse en Red River die ik allemaal nog niet heb gezien.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  7. #1582

    Standaard

    Uit de nieuwsbrief

    In October we have Late Mizoguchi - Eight Films– a collection of eight of Kenji Mizoguchi's greatest greatest films, four available for the first time on Blu-ray, the collection comes in a limited edition individually numbered box set with a 344-page book, we will have the first sets off the press so reserve yours today for a guaranteed lower number than you would receive from anywhere else.

    De mijne is reeds gereserveerd.

  8. #1583

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Uit de nieuwsbrief

    In October we have Late Mizoguchi - Eight Films– a collection of eight of Kenji Mizoguchi's greatest greatest films, four available for the first time on Blu-ray, the collection comes in a limited edition individually numbered box set with a 344-page book, we will have the first sets off the press so reserve yours today for a guaranteed lower number than you would receive from anywhere else.

    De mijne is reeds gereserveerd.
    Mijne ook. Het boek alleen is het al bijna waard. En de films zijn, zoals altijd bij Mizoguchi, allemaal van een hoge kwaliteit.

  9. #1584

  10. #1585
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Voor wie het zich mocht afvragen wat de verzendkosten zijn bij moviemail;

    Western Europe
    Initial charge of £1, then £1 per item plus 50p for every extra disc on a multi-disc title.

    Niet bepaald goedkoop dus, dus bij een dubbel disk zoals wel eigenlijk altijd met Eureka uitgaves is het 1,50 £ per item.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #1586

    Standaard

    Twitter update from Masters of Cinema‏:

    That's right: our LATE MIZOGUCHI Blu-ray boxsets which are numbered to 2000, are already approaching full sell-out even in pre-orders.

    If you want to make sure you get yours before they're gone, pre-order here now: http://www.eurekavideo.co.uk/offers/new.html

  12. #1587

    Standaard

    Ben nog steeds aan het twijfelen om die LATE MIZOGUCHI Blu-ray boxsets aan te schaffen. Ze raken al bijna uitverkocht....

    Maar ik heb The Crucified Lovers al van MoC op dvd en Sansho the Bailiff en Ugetsu ook maar dan van Criterion. Je blijft aan de gang met herkopen en upgrades etc... Die dvd's zien er trouwens prima uit.

    Ik herkijk de laatste tijd veel Criterion dvd's en het het valt me op, die dvd's zien er echt nog steeds geweldig uit. Dus Criterions upgraden van dvd naar Blu-Ray laat ik even.

    Maarja....deze box is wel tempting....je kan die natuurlijk later weer voor grof geld doorverkopen....

    Zullen we afspreken, de eerste de beste die dat hier flikt op het forum, krijgt een ban aan zn broek.

  13. #1588
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ik reserveer hem alvast voor je Melvin
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #1589

  15. #1590
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Hier nog niet ontvangen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #1591

  17. #1592
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag ook ontvangen, nr. 355
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #1593

    Standaard

    Ik heb hem. Mooie box, prachtig dik boek.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  19. #1594

    Standaard

    Is het boek nu dikker bij Eureka (344 pagina's) dan bij amazon.uk (200 pagina's)?

    Voor de zekerheid maar bij Eureka gekocht, dan kan ik 'm straks voor een woekerwinst aan Melzz doorverkopen .

  20. #1595

    Standaard

    Boek is overal even dik. Alle 2000 exemplaren van dexe box zijn identiek.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  21. #1596

    Standaard

    Mmm, ik had 'm dan liever bij amazon uk besteld. Maar goed, volgens mij zijn de ervaringen hier met Eureka goed.
    Bij amazon is hij nu al zo'n 8 pond duurder geworden, dus misschien is het einde van de gelimiteerde uitgave in zicht

  22. #1597

    Standaard

    Moet dit topic trouwens ook niet naar Blu-ray Discussies verhuizen? Ook hier gaat het alleen nog maar over blu-ray.....

  23. #1598

    Standaard

    Ik heb de LATE MIZOGUCHI box nog steeds niet. Heeft iedereen die hier op het forum de box bij Eureka hebben besteld de box al binnen?

  24. #1599

    Standaard

    Bij blu-ray.com staan beide versies van Nosferatu, MoC en Kino op de site.

  25. #1600

    Standaard

    Ik heb een week na de bestelling taal noch teken gehoord van Eureka.

    Ik ben niet ongeduldig, maar uiteindelijk heb ik na de bestelling alleen een betalingsbewijs van paypal ontvangen en helemaal niets van Eureka zelf. Is dit normaal? En sturen ze een mailtje als ze gaan verzenden?

Pagina 64 van 73 EersteEerste ... 1454606162636465666768 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •