Pagina 61 van 73 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.501 tot 1.525 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1501

  2. #1502

    Standaard

    Die van Fellini en Guitry ken ik niet, de rest wel (iig toch van naam) en die komen er zeker in.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #1503

    Standaard

    Ik ben een newbie op het gebied van klassieke wereldcinema dus ken ze allemaal nog niet. Kijk het meest uit naar Onibaba en Der Blaue Engel.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #1504

    Standaard

    Review van Die Nibelungen: http://www.dvdbeaver.com/film4/blu-r...en_blu-ray.htm

    DVD Beaver noemt het "an easy top-consideration for Blu-ray of the year.."

  5. #1505

    Standaard

    ^^Ben super benieuwd. Maar ik moet eerst MoC's Metropolis nog kijken! Ligt gesealed nog in de kast. Heb ook die film nog nooit gezien. Een hele wereld gaat voor mij open....
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  6. #1506

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Review van Die Nibelungen: http://www.dvdbeaver.com/film4/blu-r...en_blu-ray.htm

    DVD Beaver noemt het "an easy top-consideration for Blu-ray of the year.."
    Dat mag ook wel met een uitgave waar zo ontzettend lang naar is uitgekeken
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #1507

    Standaard

    Goed nieuws:

    For those who have ordered Park Row or Die Nibelungen directly from us, we're happy to let you know that these will be with us and despatching tomorrow, if you haven't picked them up just yet both are available for preorder here.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #1508

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Goed nieuws:
    Bedankt voor de tip! Ik heb de mijne meteen maar besteld.

  9. #1509

    Standaard

    Die Nibelungen zat gisteren bij de post!

  10. #1510

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Die Nibelungen zat gisteren bij de post!
    Deze is nu 14,95 bij thehut

  11. #1511

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Die Nibelungen zat gisteren bij de post!
    Hier vandaag ook
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #1512

    Standaard

    Review van DVDbeaver van die Nibelungen MoC vs Kino

    Kino uitgave ziet er in mijn ogen wat beter uit. De MoC is wat te bleekjes.

  13. #1513

  14. #1514

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Review van DVDbeaver van die Nibelungen MoC vs Kino

    Kino uitgave ziet er in mijn ogen wat beter uit. De MoC is wat te bleekjes.
    Ik zie geen verschil. Beiden zien er fantastisch uit.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Wederom een fantastisch uitziende release.

  15. #1515

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik zie geen verschil. Beiden zien er fantastisch uit.


    Wederom een fantastisch uitziende release.
    Oh ja beide zien er geweldig uit, maar de kino is toch echt wat donkerder door gebruikt te maken van een andere kleur oranje als keur. Iets donkerder heeft altijd mijn voorkeur. Heb altijd z`n hekel aan blu-ray releases die de contrastwaarden te hoog hebben staat. ik stel dat altijd handmatig door de brightness wat lager te zetten.

  16. #1516

    Standaard

    Ik vind het iets lichtere bij de MoC versie juist wel mooi
    Heb eergisteren een stuk ervan gekeken en het ziet idd prachtig uit.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #1517

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Oh ja beide zien er geweldig uit, maar de kino is toch echt wat donkerder door gebruikt te maken van een andere kleur oranje als keur. Iets donkerder heeft altijd mijn voorkeur. Heb altijd z`n hekel aan blu-ray releases die de contrastwaarden te hoog hebben staat. ik stel dat altijd handmatig door de brightness wat lager te zetten.
    Ik geloof dat zowel Kino als MoC de gerestaureerde HD master van de Murnau stiftung gebruiken. MoC knoeien bijna nooit met een HD master die naar hun zin is, dus ik denk dat Kino wel degelijk het contrast heeft aangepast van de master. Het is dus geen andere kleur, alleen maar donkerder.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  18. #1518

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik geloof dat zowel Kino als MoC de gerestaureerde HD master van de Murnau stiftung gebruiken. MoC knoeien bijna nooit met een HD master die naar hun zin is, dus ik denk dat Kino wel degelijk het contrast heeft aangepast van de master. Het is dus geen andere kleur, alleen maar donkerder.
    Dit staat er over in de review van DVDbeaver:
    The Kino image also looks good but is different from the Masters of Cinema transfer. The Kino is darker with a richer orange/golden tint.
    Geen andere kleur, maar een kleurtint.

  19. #1519

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Dit staat er over in de review van DVDbeaver: Geen andere kleur, maar een kleurtint.
    "Het beeld van de Kino release is donkerder met een diepere oranje/goudtint" aldus Beaver. Daar versta ik onder dat de kleur niet anders is, maar dat de tint dieper/donkerder is. Ik denk dat de oorzaak van het verschil terug te leiden is naar aanpassingen in de contrast door Kino.
    Laatst aangepast door Digi-gek : 29-10-2012 om 19:20
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  20. #1520

    Standaard

    Begin december zal Eureka de arpil/mei releases bekend maken. Het zal om 8 films gaan waar van tenminste 5 blu rays.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  21. #1521

    Standaard

    De pre-orders voor The Passion of Joan of Arc zijn inmiddels verzonden als `t goed is.
    Ziet er prachtig uit!

    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #1522

    Standaard

    Ziet eruit als een prachtuitgave alleen lijkt de film me zo oersaai. Misschien volkomen onterecht....

  23. #1523

    Standaard

    Onterecht Melvin. Toen ik deze stomme film zag zat ik in de fase dat een stomme film per definitie een 'stomme' film was, maar zelfs toen was ik onder de indruk
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #1524

    Standaard

    Het is waarschijnlijk de film met de beste, of anders in ieder geval de meest intense acteerprestatie die ik ooit in een film heb gezien.

  25. #1525

    Standaard

    Mn vooroordeel is denk ik gevoed door de versie van Bresson, die echt heel erg taai is. Ik heb begrepen dat de versie van Dreyer voor een groot deel uit (moeilijk en pijnlijk kijkende) close-ups bestaat. Op de een of andere manier trekt me dat niet zo.... Maar niets is natuurlijk zo leuk om positief verrast te worden. Ik wacht in ieder geval tot de prijs wat gunstiger is.

Pagina 61 van 73 EersteEerste ... 115157585960616263646571 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •