Pagina 59 van 73 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.451 tot 1.475 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1451

    Standaard

    Trouble in Paradise op DVD, nice!

  2. #1452

    Standaard

    22 oktober: Die Nibelungen (2-disc)
    12 november: La passion de Jeanne d'Arc
    Geweldig nieuws! Sterker nog: fantastisch nieuws!

    DVD Releasedata:

    12 november: Trouble in Paradise
    En dit vind ik dan toch wel weer jammer. Ik heb de (voortreffelijke) Criterion-dvd al en ik hoopte op een leuke HD-upgrade. Criterion heeft (het vergelijkbare) Design for living ook op BD uitgegeven dus waarom krijgt Trouble in Paradise geen BD-uitgave?

    Het is trouwens wel een geweldige film: dat dan weer wel.

  3. #1453

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht
    Eureka: "Based on the best extant elements of the film, DVD-only is the optimal way to go on this title."
    Ik vind dat een wat vreemde uitleg. Puur vanwege de correcte framerate zou BD al de betere keus moeten zijn.

    Kennelijk bestaat er gewoon geen HD-master ofzo. Jammer.

    Btw, de artwork van de nieuwe releases:



    Laatst aangepast door Richard B. : 16-07-2012 om 14:08

  4. #1454

    Standaard

    Nog even over Trouble In Paradise: ik was bijna vergeten hoe beroerd de Criterion eruit zag. Misschien was het ook wel teveel gedacht om te verwachten dat er een zinnige HD-transfer van kon worden samengesteld. Ik hoop dat er in ieder geval een betere SD-transfer uit rolt en dan nog is het een interessante aanschaf.

  5. #1455

    Standaard

    Nou, wat een sof. Afgezien van 'Joan of Arc' en 'Nibelungen' die feitelijk beiden al aangekondigd waren, moeten we het nu dus doen met twee Japanse films waar niemand op zit te wachten en DVD's van 'Park Row' en 'Trouble in Paradise'? Een BD van een van de twee zou zo ongeveer de release van het jaar zijn, maar hier kan toch niemand warm van worden? Een weer geen Sirk of Sternberg. Bah.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #1456

    Standaard

    Hou nog even vol: Criterion gaat later vandaag ook z'n releases bekend maken, dus het kan nog goed komen.

    Ik moet zeggen dat ik toch wel teleurgesteld ben over de "DVD-only" release van Trouble in paradise. Het is echt een favoriet van me en een HD-upgrade had me echt heel gelukkig gemaakt. Helaas. En het is ook nog rotweer vandaag.

  7. #1457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Hou nog even vol: Criterion gaat later vandaag ook z'n releases bekend maken, dus het kan nog goed komen.

    Ik moet zeggen dat ik toch wel teleurgesteld ben over de "DVD-only" release van Trouble in paradise. Het is echt een favoriet van me en een HD-upgrade had me echt heel gelukkig gemaakt. Helaas. En het is ook nog rotweer vandaag.
    Criterion maakt me de laatste tijd ook al niet echt gelukkig, maar wie weet.

    Wat betreft de Lubitsch: toen ik hem een paar jaar geleden zag in het Filmmuseum was het een verder prima print kan ik me herinneren. Niets overmatig spectaculair, maar de materialen zijn er wel - het enige wat zal ontbreken is een echte HD master. Maar breng dan niets uit zou ik zeggen. Hetzelfde geldt voor Fuller's meesterwerk: die is al in de MGM Archive uitgegeven in een uitstekende transfer en enkel het feit dat dit nu een gedrukte DVD ipv een DVD-R is of dat het ene Regio 1 en dit Regio 2 is zijn van die onzin argumenten. Vijf jaar geleden was ik dolblij geweest, maar in een tijd dat de meest obscure horror- en seksfilms blu-ray treatments krijgen is dat toch op zijn minst vreemd te noemen. Maar goed, ze zouden 'Island of Lost Souls' aanvankelijk op enkel op DVD uitbrengen en dat werd uiteindelijk ook blu, dus wellicht is er nog hoop.

    Maar wat was nu de zogenaamde BIG ANNOUNCEMENT?
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #1458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Maar wat was nu de zogenaamde BIG ANNOUNCEMENT?
    'big announcement' is niet hetzelfde als 'verrassende aankondiging' natuurlijk. Die Nibelungen en La passion de Jeanne d'Arc zijn, denk ik, hele prestigeuze releases voor MoC. Over Nibelungen werd al vele jaren gesproken en Jeanne d'Arc zal ook ongetwijfeld een BDOTY-kandidaat worden. Wat ik ervan begrijp is dat die laatste ook intern bij Eureka een groot 'project' was. Volgens mij doen ze weinig intern dus daarom zal het voor hen ook wel een heel belangrijke release zijn.

  9. #1459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Benjamin Hendriks Bekijk bericht
    Pre-orders staan overigens online op Amazon UK.
    Ik zag het op Facebook. En in de posting daarover kwam ik er ook achter dat er van La passion de Jeanne d'Arc een steelbook uitgebracht zal worden.

    Eigenlijk was dat trouwens niet heel verrassend. Het zou me ook niet verbazen als ze er later nog een aankondigen voor Nibelungen.

  10. #1460

    Standaard

    Rumble Fish @ dvdbeaver

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    twee Japanse films waar niemand op zit te wachten .
    \
    Jij misschien niet
    Ik ga ze zeker aanschaffen.
    En ik vind `t toch een big announcement want ook al wisten we dat Joan of Arc uit werd gebracht, ze hadden eerder gezegd dat ie pas volgend jaar uit zou komen. Dus dat dat nu al gebeurd vind ik toch wel een verrassing.
    En eindelijk Die Nibelungen is ook geweldig nieuws.
    Wel jammer dat Park Row en Trouble in Paradise enkel op dvd worden uitgebracht.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #1461

    Standaard

    Ik ben erg geïnteresseerd geraakt in deze collectie. Ik heb pas 1 titel in huis (For All Mankind) maar ga denk ik eens een paar titels aanschaffen. Voor nu wil ik mij even beperken tot de Blu Rays. Kunnen jullie misschien een paar tips geven. Welke titels moeten boven aan de lijst komen te staan?
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  12. #1462

    Standaard

    Touch of Evil en M
    Laatst aangepast door peptalk : 03-08-2012 om 17:19
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #1463

    Standaard

    Ruggles of Red Gap
    Make Way for Tomorrow
    Will Success Spoil Rock Hunter
    City Girl
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  14. #1464

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Touch of Evil en M
    Bedacht me dat je eigenlijk van M de Duitse versie moet kopen, die heeft een betere kwaliteit.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #1465

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Bedacht me dat je eigenlijk van M de Duitse versie moet kopen, die heeft een betere kwaliteit.
    Heeft de Duitse versie Nederlandse of Engelse ondertitels? Mijn Duits is namelijk beroerd.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  16. #1466

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Heeft de Duitse versie Nederlandse of Engelse ondertitels? Mijn Duits is namelijk beroerd.
    Duitse en Engelse subs.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  17. #1467

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    Ik ben erg geïnteresseerd geraakt in deze collectie. Ik heb pas 1 titel in huis (For All Mankind) maar ga denk ik eens een paar titels aanschaffen. Voor nu wil ik mij even beperken tot de Blu Rays. Kunnen jullie misschien een paar tips geven. Welke titels moeten boven aan de lijst komen te staan?
    City Girl, The World, Metropolis en Touch Of Evil zijn must owns
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #1468

    Standaard

    City Girl is al 2 keer genoemd. Is Sunrise geen must own dan?
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  19. #1469

    Standaard

    Voor de liefhebbers en verzamelaars.....Eureka heeft wat 'Michael' dvd's bijgemaakt.

  20. #1470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Digi-gek Bekijk bericht
    City Girl is al 2 keer genoemd. Is Sunrise geen must own dan?
    Zeker wel.
    Alleen is de beeldkwaliteit van City Girl een stuk beter dan die van Sunrise, dus vandaar dat ik die noemde.
    Sinds ik deze week Ruggles Of Red Gap heb bekeken wil ik die graag ook bombarderen tot must-own.
    Hoe is trouwens de beeldkwaliteit van Make Way For Tomorrow? wil die graag aanschaffen omdat ik er (nu pas idd...) achter kwam dat ie picture-boxed is...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Zeker wel.
    Alleen is de beeldkwaliteit van City Girl een stuk beter dan die van Sunrise, dus vandaar dat ik die noemde.
    Sinds ik deze week Ruggles Of Red Gap heb bekeken wil ik die graag ook bombarderen tot must-own.
    Hoe is trouwens de beeldkwaliteit van Make Way For Tomorrow? wil die graag aanschaffen omdat ik er (nu pas idd...) achter kwam dat ie picture-boxed is...
    OK, maar niet fantastisch of zo. Kan me herinneren dat het vrij soft is allemaal, maar het is ook niet echt een film waar je meer mee kunt doen dan nu het geval is.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  22. #1472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    OK, maar niet fantastisch of zo. Kan me herinneren dat het vrij soft is allemaal, maar het is ook niet echt een film waar je meer mee kunt doen dan nu het geval is.
    Ok dan. Toch eens een keer aanschaffen dan als ie voor een goed prijs te krijgen is. Maar hij is dus iig beter dan hun blu-ray van The Lost Weekend?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #1473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Ok dan. Toch eens een keer aanschaffen dan als ie voor een goed prijs te krijgen is. Maar hij is dus iig beter dan hun blu-ray van The Lost Weekend?
    Oh jazeker, er is heel weinig mis met de transfer, het is ook niet echt een film waar visueel veel van te maken valt.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  24. #1474

    Standaard

    Eigenwijs als ik ben heb ik van de week eerst Le Amiche en Harakiri besteld. Beide geweldige films, maar was echt onder de indruk van Harakiri. Deze week krijg ik Sunrise, M en Vengeance Is Mine binnen. City Girl staat nu boven aan mijn lijst.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  25. #1475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Hoe is trouwens de beeldkwaliteit van Make Way For Tomorrow? wil die graag aanschaffen omdat ik er (nu pas idd...) achter kwam dat ie picture-boxed is...
    http://www.blu-ray.com/movies/Make-W.../14427/#Review

    Lijkt mij een mooie film. Ben ik erg benieuwd naar.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

Pagina 59 van 73 EersteEerste ... 94955565758596061626369 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •