Pagina 58 van 73 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 1818 worden weergegeven.
  1. #1426

    Standaard

    Guys,

    welke versie van Touch of Evil raden jullie me aan? De MoC blu ray bevat er namelijk 3
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #1427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is de logische verklaring dat je de DVD nog niet bekeken hebt.

    Maar niet dat je dan de blu-ray gaat kopen. Waarom ga je dan niet eerst alsnog de DVD bekijken voordat je de blu-ray gaat kopen. Anders heb je kans dat je 2x dezelfde film niet bekeken hebt liggen. Met de kans dat je het eigenlijk een slechte film vindt, die je dan maar liefst 2x hebt gekocht.
    Zonde.

    On topic: wie heeft Lifeboat al binnen en kan iets zeggen over de kwaliteit? Op blu-ray.com staat wel een review, maar ik hecht ook altijd waarde aan de meningen hier.
    Het kan ook juist een "aanmoediging" zijn om dan de film juist wel eindelijk eens te gaan kijken, in het kader "als ik `m eindelijk kijk dan ook maar meteen in de best beschikbare kwaliteit". Dat heb ik iig wel gedaan bij The Birth Of A Nation

    En ach, iedereen moet dat natuurlijk ook zelf weten he
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #1428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Guys,

    welke versie van Touch of Evil raden jullie me aan? De MoC blu ray bevat er namelijk 3
    Volgens mij bevat ie er 6
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  4. #1429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Volgens mij bevat ie er 6
    6? Ook goed! Maar welke raden jullie me aan? (welke versie was jouw 10.0)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #1430

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    6? Ook goed! Maar welke raden jullie me aan? (welke versie was jouw 10.0)
    Nou goed, er zijn drie versies, maar iedere versie is in twee beeldformaten te bekijken, ofwel 1.37 ofwel 1.85. Behalve de preview versie blijkbaar, die is enkel in 1.85 te bekijken dus ik was wat al te enthousiast met mijn 6, moet dus 5 zijn. Als je de film niet heel goed kent, maakt het waarschijnlijk geen ruk uit allemaal, maar wat mij betreft ziet de film er nog duidelijk beter uit in 1.37 - maar hey, wie ben ik? Verder wordt de 1998 reconstructed versie als de definitieve gezien, omdat die het meest in de buurt komt van de visie van Welles, dus die zou ik aanraden. Maar de verschillen zijn redelijk miniem allemaal hoor - heb ooit alle drie versies in korte tijd gezien, maar had het gevoel drie keer naar dezelfde film te zitten kijken. Er zijn wel verschillen natuurlijk, maar het is in iedere versie een meesterwerk - grootste verschil vind ik nog dat de 1998 reconstructie geen titels heeft, in tegenstelling tot de andere versies, zodat de aandacht niet afgeleid wordt van het beroemde openingsshot.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  6. #1431

    Standaard

    Heb Touch of Evil destijds op de standaard R1US gekeken, zeer goede film! Heb de Bluray nog steeds niet bekeken. Ik ga waarschijnlijk wel weer voor de 1.37 en 1998 reconstruction....

    Vandaag ook The Lost Weekend en Double Indemnity gepreordered op Amazon UK. Ben benieuwd. DI heb ik al eens gezien en was zeker een goede film-noir!

  7. #1432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Heb Touch of Evil destijds op de standaard R1US gekeken, zeer goede film! Heb de Bluray nog steeds niet bekeken. Ik ga waarschijnlijk wel weer voor de 1.37 en 1998 reconstruction....
    Weer? Alle DVD's van de film waren altijd in 1.85, het is de eerste keer dat de film op DVD/BD in 1.37 te zien is, dat is wat de blu-ray uitgave zo waanzinnig maakt
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  8. #1433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Brakhage Bekijk bericht
    Nou goed, er zijn drie versies, maar iedere versie is in twee beeldformaten te bekijken, ofwel 1.37 ofwel 1.85. Behalve de preview versie blijkbaar, die is enkel in 1.85 te bekijken dus ik was wat al te enthousiast met mijn 6, moet dus 5 zijn. Als je de film niet heel goed kent, maakt het waarschijnlijk geen ruk uit allemaal, maar wat mij betreft ziet de film er nog duidelijk beter uit in 1.37 - maar hey, wie ben ik? Verder wordt de 1998 reconstructed versie als de definitieve gezien, omdat die het meest in de buurt komt van de visie van Welles, dus die zou ik aanraden. Maar de verschillen zijn redelijk miniem allemaal hoor - heb ooit alle drie versies in korte tijd gezien, maar had het gevoel drie keer naar dezelfde film te zitten kijken. Er zijn wel verschillen natuurlijk, maar het is in iedere versie een meesterwerk - grootste verschil vind ik nog dat de 1998 reconstructie geen titels heeft, in tegenstelling tot de andere versies, zodat de aandacht niet afgeleid wordt van het beroemde openingsshot.
    Bedankt voor de uitvoerige toelichting!

    Reconstructed version in 1.37:1 it is!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #1434
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #1435
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #1436

    Standaard

    Even een vraagje tussendoor: Worden meerdere items gebundeld tot 1 groot pakketje...of worden ze los verstuurd?

  12. #1437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Even een vraagje tussendoor: Worden meerdere items gebundeld tot 1 groot pakketje...of worden ze los verstuurd?
    Hangt er vanaf. preorders worden apart verzonden. items op voorraad sturen ze samen. Ze sturen trouwens uit de UK, dus geen kans op douane.

  13. #1438

    Standaard

    De Late Mizoguchi box is nu 29,99 pond bij Eureka zelf. Mooie prijs voor 8 films lijkt me. Is het de moeite waard denken jullie?

  14. #1439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    De Late Mizoguchi box is nu 29,99 pond bij Eureka zelf. Mooie prijs voor 8 films lijkt me. Is het de moeite waard denken jullie?
    Minstens twee uit de box zijn er al op blu-ray
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  15. #1440

    Standaard

    I know, maar voor die 2 ben ik al ruim 24 pond kwijt, dus vandaar mijn afweging of dit voor mij wellicht een betere optie is (ook puur qua films).

  16. #1441

    Standaard

    Beschadigd exemplaar van Repo Men binnengekregen....iemand een e-mail adres van MOC/Eureka??

  17. #1442

  18. #1443

  19. #1444

    Standaard

    Op de Facebook-pagina van MoC is men een beetje hype aan het creëren voor enkele nieuwe aankondigingen die komende maandag gedaan zouden worden:


  20. #1445

    Standaard

    Dat wordt iig de aankondiging van The Birth of A Nation
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #1446

    Standaard

    Ik hoop dat er een datum komt voor La passion de Jeanne d'Arc

  22. #1447

    Standaard

    Als het geen Sternberg en/of Sirk is stop ik per direct met het kopen van hun titels.
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #1448

  24. #1449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Vast ja..
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  25. #1450
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Die Nibelungen!!!
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


Pagina 58 van 73 EersteEerste ... 84854555657585960616268 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •